Gå til innhold

A4-livet er komplett; to barn og stasjonsvogn


A4-livet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 timer siden, Marimba skrev:

Kondolerer :klem: 

 

2 timer siden, Weebs skrev:

Kondolerer :hjerte:

 

1 time siden, Pentu skrev:

:hug:

 

59 minutter siden, miore skrev:

Kondolerer :klem:

 

2 minutter siden, juliane skrev:

:hjerte: 

Takk! :hjerte: Vi ble ringt etter på torsdag fordi hun hadde ujevn pust og de ikke fikk kontakt, så det var ikke uventet at det skjedde nå. 

M var ikke spesielt imponert over skoprøving i dag, men vi fikk nå kjøpt sko og hun ble vant til de ganske raskt. Herregud så søte sko i str 20 er :rodmer:  Glad jeg har to små solstråler :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Nautika skrev:

Så trist :hjerte:

Takk! Ja, trist og godt på samme tid. Den siste uka har vært lang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, sitronkake skrev:

Kondolerer :klemmer: 

Takk :klemmer:  Huff, i går la kjæresten hennes meg til på snap :daane:Jeg vil ikke ha bilder av pensjonisttreff og napoleonskake så tror kanskje ikke det. Dessuten er jeg fortsatt litt sur for at han sendte kondolerer-sms før jeg hadde fått vite at hun var død. Hun døde seint på kvelden så jeg hadde lagt meg da broren min prøvde å ringe meg, og så sendte han sms en halvtime etter det :glare: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Småkjekset skrev:

Kondolerer :hjerte:

Takk!

Ble litt oppgitt i går. Pappa lurte på om jeg ville være med og bære kista, men han kan ikke bære M pga ryggen. Jeg svarer at ja, det vil jeg jo og mannen tar ungene. Nei, han hadde allerede tenkt at mannen skulle bære. Altså, hallo! Det var jo min farmor :kari: Han tenkte vel bare på muskelkraft, så ble ikke sur altså. Typisk menn å tenke sånn vel....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Verdande skrev:

Kondolerer! :klem:

Mannfolk. Det er så mye sånt jeg bare ikke skjønner hvordan de får til ikke å koble!

Takk! Ja, de er skrudd sammen på en litt annen måte :fnise: Mannen var selvfølgelig helt enig med meg. 

Bisettelsen på fredag kan bli interessant. M har 39 i feber og er konstant lei seg. Og kjempehes. Får håpe jr klarer seg bra, for tipper mannen må trøste M ute i våpenhuset gjennom hele seremonien... God timing da :rolleyes: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kondolerer :klem: 

Du har dagene fulle av triste og fine hendelser på samme tid. Ikke så lett å balansere det bestandig :) 

Lenge siden jeg har vært her inne (tar på å begynne å jobbe igjen!...), så må oppdatere meg litt ser jeg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Carouselle skrev:

Kondolerer :klem: 

Du har dagene fulle av triste og fine hendelser på samme tid. Ikke så lett å balansere det bestandig :) 

Lenge siden jeg har vært her inne (tar på å begynne å jobbe igjen!...), så må oppdatere meg litt ser jeg :) 

Takk! Ja, det er mye godt og vondt om dagen. Mest godt heldigvis :) Jobbstart ja. Bare fire uker igjen for min del :ohmy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMG_2072.thumb.JPG.4242d413c6088c8c01aeee8ba29eb7b7.JPG Må skryte litt av tomatinnhøstinga mi (i tillegg til på Insta og Snap :ler:). Ble 10 kg ca. Så får vi se om alt modner eller om mye råtner før det rekker å bli modent. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag var det bisettelse for farmor. Med en baby med RS-virus (antakelig) og en treåring tenkte jeg at dette kunne bli en interessant affære... Mannen tok med M ut av kirken før det begynte og jeg så og hørte de innimellom bare. Ikke no grining heldigvis. Jr synes det var kjedelig og lurte på om farmor var inni den store kassa (alteret). Måtte forklare det noen ganger :fnise: Men han var kjempetålmodig. Er ikke så mye grining man får unnagjort når man passer på en treåring samtidig, det var egentlig litt fint. Mottakelsen hadde vi på et spisested, og plutselig kom mommo og bestefar dit og skulle spise middag. Da spurte jr mommo "var ikke du død da?" :ler:  Fa måtte a mor forklare litt igjen. Ikke så lett å holde styr på tydeligvis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M er så sutrete at jeg snart klikker! Hadde vært blid og fornøyd da jeg var i leiligheten til farmor i stad for å se om det var noe jeg vil ha, men i det sekundet jeg kom tilbake begynte hun å grine. Og hun spiser ingen ting og sover ingen ting. Plutselig gleder jeg meg til permisjonsslutt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...