Gå til innhold

Svindlet av brudens skattekammer (brudekjole)


Benedikt3

Anbefalte innlegg

Huff, kom over denne triste tråden nå nettopp.. :(

Hvordan gikk det med dere som ikke fikk brudekjole? Og dere som fikk; var kjolen i ok stand? 

Har noe nytt skjedd siden? 

Anonymkode: 76d0d...cbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Huff, kom over denne triste tråden nå nettopp.. :(

Hvordan gikk det med dere som ikke fikk brudekjole? Og dere som fikk; var kjolen i ok stand? 

Har noe nytt skjedd siden? 

Anonymkode: 76d0d...cbf

Det lurer jeg også på! Eksisterer bedriften fortsatt, mon tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 8.9.2016 at 2.52, CoolSistah skrev:

Det lurer jeg også på! Eksisterer bedriften fortsatt, mon tro?

Står iallefall som stengt permanent når jeg googler bedriften.. 

Anonymkode: 76d0d...cbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Står iallefall som stengt permanent når jeg googler bedriften.. 

Anonymkode: 76d0d...cbf

Det er vel kanskje like greit. Men synd for alle kommende bruder som ikke fikk sjansen til å handle der, da:sarkasme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 1 år senere...

Annonse

På 4.6.2015 den 13.09, Benedikt3 skrev:

Hei!

 

Jeg bestilte brudekjole fra Brudens Skattekammer til mitt bryllup i Mai.

opplevelsen jeg hadde med June (eieren) ødela mye av bryllups forberedelsene mine. Da jeg fikk kjolen min 3 DAGER(!) før bryllupet, var den ikke sydd til mine mål, som lovet. Jeg måtte ut med 2500,- for skredderarbeid til butikken der kjolen ble levert, tydeligvis en av Brudens Skattekammer sine samarbeidspartnere. Skredderarbeidet var dårlig utført, og til slutt endte jeg opp med en kjole som var langt unna den jeg hadde bestilt. Jeg føler meg rett og slett svindla av June og Brudens Skattekammer! Jeg vil gjerne komme i kontakt med andre som har hatt lignende opplevelser, eller som venter på brudekjole fra denne butikken. Jeg har tenkt å gå til Forbrukerrådet med saken, og tenker at vi vil stå sterkere hvis vi er flere :) Jeg har allerede alliert meg med en annen som har vært i direkte kontakt med produsenten hvor June sier hun bestiller kjolene fra, og de hadde aldri mottatt noen bestilling! Vi mistenker at de bestiller kjoler i standardstørrelser, selger dem til oss med STOR fortjeneste, og tjener enda mer når kjolen må til skredder.

 

Det er mange andre omstendigheter som er veldig rare både med handelen min og Brudens Skattekammer generelt. Vil gjerne høre andres opplevelser med denne butikken!

Gammel tråd, men hva skjedde videre? 

Anonymkode: 162db...ccb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Huff. Dette var trist lesning. Kjenner til innehaveren da hun flyttet hit for en to- tre års tid siden. Og jeg ønsker ikke si noe om henne annet enn det jeg har lest nå sjokkerer meg egentlig ikke. 

Håper noen ikke gir seg og står på rettighetene sine, selv om det er en lang og kronglete vei. Selv om det er flere år siden. 

Anonymkode: 16238...1a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

Det er TO ÅR siden forrige oppdatering. Kjeder dere dere virkelig så mye under covid-tider at dere må snoke mer i folks kjipe opplevelser? 🙄

Anonymkode: d37da...1e0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er TO ÅR siden forrige oppdatering. Kjeder dere dere virkelig så mye under covid-tider at dere må snoke mer i folks kjipe opplevelser? 🙄

Anonymkode: d37da...1e0

Hvorfor spiller det noen rolle, egentlig? Vil gjerne høre hvordan det gikk. Sto ikke så mye om det i avisa. Hvis du reagerer på at gamle tråder blir tatt opp, så tror jeg ikke kvinneguiden er noe for deg.

Anonymkode: 0f22b...b03

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er TO ÅR siden forrige oppdatering. Kjeder dere dere virkelig så mye under covid-tider at dere må snoke mer i folks kjipe opplevelser? 🙄

Anonymkode: d37da...1e0

JA! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 hours ago, AnonymBruker said:

Det er TO ÅR siden forrige oppdatering. Kjeder dere dere virkelig så mye under covid-tider at dere må snoke mer i folks kjipe opplevelser? 🙄

Anonymkode: d37da...1e0

Ja, gjør det noe? Har du bedre ting å ta deg til å karantene? Jeg har ikke det.

Anonymkode: 684a9...eb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.8.2020 den 20.37, AnonymBruker skrev:

Det er TO ÅR siden forrige oppdatering. Kjeder dere dere virkelig så mye under covid-tider at dere må snoke mer i folks kjipe opplevelser? 🙄

Anonymkode: d37da...1e0

Kan ikke du gi oss en liste over aksepterte fritidssysler sånn at vi alle kan føye oss til deg? Det er veldig viktig for meg å ikke irritere deg. 

Anonymkode: 4e716...f16

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...