Gå til innhold

Gravid, student og alene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Joa, behold barnet også melder du deg inn i St. Hanshaugklubben av vordende mødre, der alle går rundt og er gravide:fnise:

Neida, føyer meg bak resten av den fornuftige majoriteten som allerede har svart; For barnets skyld kvinne, ta abort!

Anonymkode: 5c537...a59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet at tråden her er gammel, men blir sjokkert over hva folk får seg selv til å spy ut av dritt på et forum!

Jeg studerte med barn og det var ikke noe problem! Ja, det krever litt ekstra, men hverdagen gikk helt fint og per dags dato sitter vi med mer å rutte med enn gjennomsnittet i Norge! 
Når jeg fikk barn flyttet jeg inn i en kjellerleilighet med generelt dårlig standar og levde svært økonomisk. Jeg gikk glipp av å feste, og det var det. Jeg visste hele veien at det var midlertidig, og per i dag så kan ungen såvidt huske litt av hvordan det var på denne tiden.

Alle dere som sier at barnet blir født inn i fattigdom, er dere helt stokk dumme? TS sier jo at hun holder på med utdanningen sin! Om 3-5 år er hun ferdig utdannet og kan begynne å jobbe. Mange som får barn uten universitetsutdannelse og klarer seg helt fint.

Jeg og barnefar fant tilbake til hverandre når barnet var ca 1 år. Han har aldri betalt noe barnebidrag før det, og hele situasjonen så ganske mørk ut for min del når jeg var gravid. 

Vi er ikke 30 engang og har nå 2 barn, vi bor i en jævla fin villa og har to dyre biler. Vi reiser på ferier på sommeren og feirer 17 mai og jul akkurat som dere andre! Vi har god og romslig økonomi, selv om ting var annerledes når eldste ble født. Dette er en stor fuck you til alle dere som mener man "dømmer barnet til fattigdom" når man får barn ung! 

 

Anonymkode: 0e6ad...f35

Du har ikke studert statistikk, ser jeg. 

Anonymkode: 205f3...db9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Du har ikke studert statistikk, ser jeg. 

Anonymkode: 205f3...db9

Ehm jeg har.. Og det er stort sett store sprikninger hvis man har et stort tallmateriale å se på, gjennomsnittet er ingen fasit for hvordan det vil gå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så sint over alle dere som er nedlatende og dere som troller i denne tråden her... Dere gjør faktisk dette mot ei jente som er i en av de mest sårbare situasjonene man kan være i! 

Graviditet er en alvorlig sak, og et enormt ansvar å bære for alle som opplever det. Det at dere prøver å bryte ned denne jenta på denne måten, og kanskje får henne til å ta et valg som egentlig ikke er 100% noe hun selv kommer fram til er avskyelig.

Er absolutt ingen abortmotstander, men for enkelte kan en slik avgjørelse være ødeleggende, og det er derfor det er så viktig at det er noe man er helt sikker på selv når man gjør det! Ikke mobb noen til å gjøre noe, la folk velge selv, det er tross alt hennes og hennes mulige barns fremtid det handler om.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet jeg ikke skal mate trollet, men jeg blir faktisk veldig bekymret for hva slike tråder kan gjøre med folk som allerede sliter fra før av. :angry:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser fram til regjeringen går gjennom med å fjerne barnetrygda. Så må folk lære seg å bruke prevensjon. Er det så vanskelig med å bruk en kondom/p-pilla?

Barnetrygden skal ikke røres. Den er symbolsk viktig for det norske samfunnet, på en måte slik som Kongen er.

Anonymkode: 4eb51...199

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er tragisk at skattebetalerne skal betale ekstra for noen velger bli mødre når de ikke kan forsørge barnet på vanlig måte. De slipper på en måte å stå til ansvar fult ut  for sine handlinger 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er tragisk at skattebetalerne skal betale ekstra for noen velger bli mødre når de ikke kan forsørge barnet på vanlig måte. De slipper på en måte å stå til ansvar fult ut  for sine handlinger 

Ja, det er mang en mann som ikke trekker kondomet på, gjør kvinner gravide og så har de ikke råd til å betale barnebidrag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er mang en mann som ikke trekker kondomet på, gjør kvinner gravide og så har de ikke råd til å betale barnebidrag.

Gjøre en kvinne gravid. Hviler århundre lever du I? Trodde de fleste var opplyste nok til å skjønne at alle avgjørelseer rundt graviditet ligger hos kvinnen selv.

Nå var ikke min kommentar på dette du kommeterte som svar på mitt innlegg. Jeg skrev om noe helt annet som også innbefatter de som ikke har noe med kvinnen å gjøre I det hele tatt - Skattebetalerne 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjøre en kvinne gravid. Hviler århundre lever du I? Trodde de fleste var opplyste nok til å skjønne at alle avgjørelseer rundt graviditet ligger hos kvinnen selv.

Nå var ikke min kommentar på dette du kommeterte som svar på mitt innlegg. Jeg skrev om noe helt annet som også innbefatter de som ikke har noe med kvinnen å gjøre I det hele tatt - Skattebetalerne 

Ikke i utgangspunktet. Bruker menn kondom så er det jo de som har tatt avgjørelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...