Gå til innhold

Hvorfor er dagens mødre så slappe


WubWub

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke greia... Per dags dato er kvinner i snitt klinisk overvektige.

Hvorfor ikke bruke 30 minutter per dag på å holde seg i form? Det er mange som klager over at de "ikke har tid" så bruker de det som en unnskyldning for at de forfaller å blir fete som griser samtidig som de syter om at "ja var pga fødselen jeg ble fet som en gris, skulle ønske jeg hadde samme kropp som jeg hadde før fødsel".

Men vet du hva, du kan faktisk få samme kropp om du legger i en innsats istedetfor å komme med unnskyldninger for å døtte i deg mcdonalds, grandiose og annet søppel!

Hvorfor ikke heller bruke 15-30 min per dag med en kettkebell kule som trening mens du spiser sunt?

At du ikke har 15minutter fra til å trene når du har barn er bare en dårlig unnskyldning.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå igjen? :closedeyes:



Anonymous poster hash: f6e20...078
  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvis man ikke trener daglig sitter man og trykker i seg McDonald's og pizza? For et slående argument...

Men det skal du ha, du kommer nok til å provosere mange het inne! ;)

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvis man ikke trener daglig sitter man og trykker i seg McDonald's og pizza? For et slående argument...

Men det skal du ha, du kommer nok til å provosere mange het inne! ;)

Mitt slående argument er som følgende : Norske mødre er i snitt klinisk overvektige.

Dette er et argument som faktisk er et FAKTUM.

Så i mitt stille sinn tenker jeg, hvorfor ønsker norske kvinner å forlate denne verden tidligere enn de burde?

Det gavner ingen at mor dør 20 år tidligere enn hun burde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følte litt for å spørre etter en spesifikasjon over hvorfor du sikter på mødre, da dette ikke kommer frem i innlegget ditt, og det er faktisk mange av oss kvinner som ikke er mødre.

Til og med noen feite.

Men så kom jeg på bedre tanker. Jeg har ikke postet dette og jeg diskuterer ikke med vindmøller.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så i mitt stille sinn tenker jeg, hvorfor ønsker norske kvinner å forlate denne verden tidligere enn de burde?

Det gavner ingen at mor dør 20 år tidligere enn hun burde.

I mitt stille sinn tenker jeg at ts identifiserer seg med sin avatar som dreper for fote og forkorter livene til alle som kommer i hans vei. Er det noe bedre liksom?

Det finnes forresten mange fedre også som kunne ha løftet en kettle eller to, men det er kanskje ikke så interessant?

Anonymous poster hash: a3384...bd9

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du aldri kan leve opp til signaturen din...



Anonymous poster hash: edda4...294
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke greia... Per dags dato er kvinner i snitt klinisk overvektige.

Hvorfor ikke bruke 30 minutter per dag på å holde seg i form? Det er mange som klager over at de "ikke har tid" så bruker de det som en unnskyldning for at de forfaller å blir fete som griser samtidig som de syter om at "ja var pga fødselen jeg ble fet som en gris, skulle ønske jeg hadde samme kropp som jeg hadde før fødsel".

Men vet du hva, du kan faktisk få samme kropp om du legger i en innsats istedetfor å komme med unnskyldninger for å døtte i deg mcdonalds, grandiose og annet søppel!

Hvorfor ikke heller bruke 15-30 min per dag med en kettkebell kule som trening mens du spiser sunt?

At du ikke har 15minutter fra til å trene når du har barn er bare en dårlig unnskyldning.

Jeg veier faktisk 5 kg mindre nå enn jeg gjorde før jeg ble gravid, og har blitt mye mer aktiv etter jeg fikk barn. Men jeg antar at du ikke egentlig er interessert i å vite at det finnes mødre der ute som kommer seg i bedre form etter de har fått barn. Du er jo bare ute etter å provosere så...

Anonymous poster hash: 95c44...99a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror man er bedre stilt som

småfeit enn den er den som trer poser over hodet på sengevennene sine....

Anonymous poster hash: 8730c...163

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Her er det noen reelle tall fra Statistisk Sentralbyrå som sammenlikner kvinner og menns levevilkår, i dette tilfelle overvekt - og overvekt deles inn i 3 grader (noe overvekt, overvektg og fedme.).

Det er en tabell som er hentet fra Levekårsundersøkelsen om helseforhold; og i tabellen er det trukket frem tall fra 3 år; 1998, 2008 og 2012.

Mennene ligger over kvinner i alle aldersgrupper.

https://www.ssb.no/statistikkbanken/selectout/ShowTable.asp?FileformatId=2&Queryfile=2015529233835344895121LevevanerX&PLanguage=0&MainTable=LevevanerX&potsize=54

Både kvinner og menn, også mødre og fedre, har med andre ord godt av å trene og spise sunnere.

(Kanskje først og fremst menn...)




Anonymous poster hash: 63869...e37
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt slående argument er som følgende : Norske mødre er i snitt klinisk overvektige.

Dette er et argument som faktisk er et FAKTUM.

Så i mitt stille sinn tenker jeg, hvorfor ønsker norske kvinner å forlate denne verden tidligere enn de burde?

Det gavner ingen at mor dør 20 år tidligere enn hun burde.

Hvorfor referer du da til mødre? Det finnes slanke og normalvektige mødre, og feite barnløse...

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke greia... Per dags dato er kvinner i snitt klinisk overvektige.

Hvorfor ikke bruke 30 minutter per dag på å holde seg i form? Det er mange som klager over at de "ikke har tid" så bruker de det som en unnskyldning for at de forfaller å blir fete som griser samtidig som de syter om at "ja var pga fødselen jeg ble fet som en gris, skulle ønske jeg hadde samme kropp som jeg hadde før fødsel".

Men vet du hva, du kan faktisk få samme kropp om du legger i en innsats istedetfor å komme med unnskyldninger for å døtte i deg mcdonalds, grandiose og annet søppel!

Hvorfor ikke heller bruke 15-30 min per dag med en kettkebell kule som trening mens du spiser sunt?

At du ikke har 15minutter fra til å trene når du har barn er bare en dårlig unnskyldning.

Trist at du har saa lite a gjore en fredagskveld...

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trist at du har saa lite a gjore en fredagskveld...

hvorfor er det trist? jeg kunne gjort andre ting som var enda tristere.

trist at du sitter på forum natt til lørdag altså, har du ikke bedre ting å ta til deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor er det trist? jeg kunne gjort andre ting som var enda tristere.

trist at du sitter på forum natt til lørdag altså, har du ikke bedre ting å ta til deg?

Bor ikke i norge, saa her er det kl.11.00 lordag~

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hvorfor er det trist? jeg kunne gjort andre ting som var enda tristere.

trist at du sitter på forum natt til lørdag altså, har du ikke bedre ting å ta til deg?

Hva med å la folk se ut som de vil. Hvordan ser du ut da? Kjekk og veltrent?

Anonymous poster hash: 210d3...c96

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvis man ikke trener daglig sitter man og trykker i seg McDonald's og pizza? For et slående argument...

Men det skal du ha, du kommer nok til å provosere mange het inne! ;)

Nå er ikke TS kjent for å være spesielt intelligent, personlig så tror jeg han sliter med det sosiale siden han konstant jakter etter oppmerksomhet på KG

Anonymous poster hash: 29ac3...716

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke TS kjent for å være spesielt intelligent, personlig så tror jeg han sliter med det sosiale siden han konstant jakter etter oppmerksomhet på KG

Anonymous poster hash: 29ac3...716

Hvilket antageligvis er årsaken til at ts sitter hele natten til lørdag og følger denne tråden.... Han burde heller komme seg ut og treffe folk i virkeligheten, ikke på film og internett.

Og jeg for min del er riktignok blitt fetere etter graviditet, men paradoksalt nok mer trent, mer aktiv og mer fit. (under fettet ;) )

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke norske mødre generelt lar seg forfalle. I noen miljøer muligens, men ikke i det store og hele.

Så TS sin antydning om dette sier kanskje mer om hvilke sosialt sjikt i samfunnet vedkommende tilhører.

Anonymous poster hash: 74ad1...ef9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...