Gå til innhold

Betatt av ukjent jente


Cro1

Anbefalte innlegg

Koselig med slike tråder :)  Si hei til henne eller noe sånt da neste gang du ser henne!

 

Jeg ble veldig sjarmert av frisøren min. Fikk veldig god kjemi med henne sist gang og hun var veldig hyggelig. "Hvis du er litt misfornøyd når du kommer hjem kan du komme tilbake og så fikser jeg det du vil". Jeg følte hun gikk litt ut over det som er normalen når det kommer til å være hyggelig og hva som er forventet av henne som serviceyter. Jeg hadde veldig lyst å spørre om hun var singel og om det hadde vært greit om jeg hadde spurt ut, men samtidig vet jeg at de får en del uønsket oppmerksomhet. Det fikk jeg høre fra en annen frisør jeg fikk god kjemi med. "Du er kul og er ikke like innpåslite som mange av de andre mennene. Mange tror at vi er bestevenner liksom etter at vi har snakket litt her og adder meg på facebook osv". Hun ble jeg ikke tiltrukket av da, men synes hun var kul.

 

Uansett, enden på visen var at jeg pinglet ut :(  Jeg har lyst å spørre henne ut om jeg treffer henne ute faktisk, men jeg synes det er litt kleint å spørre henne ut på jobb, og samtidig har jeg ikke lyst å være en av de kleine som gir uønsket oppmerksomhet.  

Hei!

Ble litt nysgjerrig da jeg leste dette. Har du vært hos frisøren igjen eller truffet henne ute og turt å spørre henne?

Jeg er i nesten samme situasjon nå, og lurer på om jeg skal tørre å spørre eller ikke 😊

Anonymous poster hash: 8df03...076

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minesveiper

Hei!

Ble litt nysgjerrig da jeg leste dette. Har du vært hos frisøren igjen eller truffet henne ute og turt å spørre henne?

Jeg er i nesten samme situasjon nå, og lurer på om jeg skal tørre å spørre eller ikke

Anonymous poster hash: 8df03...076

Jeg har ikke møtt henne nei :/ Hun har nok glemt meg nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke møtt henne nei :/ Hun har nok glemt meg nå :P

Men hvorfor kan du ikke bare bestille time og klippe deg hos henne igjen? Så prøver du å flørte litt og se om hun er like hyggelig som sist 😉

Anonymous poster hash: 8df03...076

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Vel, akkurat nå går jeg inn i en periode hvor jeg kommer til å jobbe veldig mye med skolefag. Det blir ikke så mye tid til å date da. Dessuten så var det litt tilfeldig at jeg endte opp hos henne slik jeg gjorde. Det var fullt i den salongen jeg pleier å gå, så de sendte meg til en annen salong hvor hun jobber. 

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, akkurat nå går jeg inn i en periode hvor jeg kommer til å jobbe veldig mye med skolefag. Det blir ikke så mye tid til å date så mye da. Dessuten så var det litt tilfeldig at jeg endte opp hos henne slik jeg gjorde. Det var fullt i den salongen jeg pleier å gå, så de sendte meg til en annen salong hvor hun jobber.

Pyse 😉

Du kan da bestille time hos henne neste gang likevel. Begrunne det med at hun var så hyggelig og at du var veldig fornøyd. Hun blir nok smigret.

Du vet, no guts - no glory, no pain - no gain... Osv 😃

Anonymous poster hash: 8df03...076

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minesveiper

Pyse

Du kan da bestille time hos henne neste gang likevel. Begrunne det med at hun var så hyggelig og at du var veldig fornøyd. Hun blir nok smigret.

Du vet, no guts - no glory, no pain - no gain... Osv

Anonymous poster hash: 8df03...076

Skal tenke på det til neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
På 26.5.2015 den 18.44, Cro1 skrev:

Heisann!

 

Har et lite problem som jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med. Det har seg sånn at jeg jobber i dagligvare butikk og for rundt 2-3 måneder siden kom det innom ei jente som jeg falt helt pladask for med engang jeg så henne! Det var bare noe helt snålt som skjedde med meg da jeg så henne, og nei, det var ikke kun utseendet! Det var hele jenta som var så vakker i mine øyne. Dessverre så jeg henne aldri igjen. Pga dette så tenkte jeg at jeg måtte bare prøve å glemme hele greia og komme meg videre. Men så denne helgen jobbet jeg, og da var hun der igjen. Da jeg så henne igjen fikk jeg den sommerfugler i magen følelsen og ble helt varm nok engang.

 

Har aldri opplevd dette før og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Det er litt vanskelig for meg å gjøre noe siden jeg vet jo aldri når eller om jeg i det hele tatt får se henne igjen og om jeg har tid eller mulighet til å oppsøke henne visst det skjer. Det kan jo også være at hun ikke har lagt merke til meg engang men husker hun smilte til meg og kikket på meg da hun gikk fra butikken første gangen jeg så henne. Aner ikke om det bare var for å være hyggelig eller ikke men, hehe. Har vært singel i mange år og hadde egentlig forsonet meg med det nå, men så skjedde dette her.

 

Altså, skal jeg bare forsøke å glemme hele greia og leve videre? Vil helst ikke det, vil bare bli kjent med henne hvertfall. Har tenkt på henne i dagesvis igjen. Slitsomt dette her! Er ikke redd for å bli avvist fordi jeg føler at med henne så er det verdt det... Da har jeg ihvertfall gitt det et forsøk.

Har du spurt henne? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.9.2015 den 21.43, Minesveiper skrev:

Skal tenke på det til neste gang :)

:tommelsmil: 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
På 5.3.2017 den 2.13, fuglekvitter__ skrev:

Har du spurt henne? :) 

Hei! :)

Fikk aldri mulighet til å snakke med henne dessverre. Eller det var vel engang jeg kanskje hadde muligheten, men jeg klarte det ikke siden jeg var på jobb.

Fant henne på Facebook via en ren tilfeldighet faktisk en dag i fjor. Jeg brukte lang tid på å bestemme meg for å sende en melding eller ikke, men jeg mannet meg opp til å bare gjøre det til slutt. Fikk aldri noe svar da, så det gjorde det litt verre og da følte jeg meg hvertfall teit som hadde gjort det. Men går fint nå! :) Selv om jeg skal være så ærlig å si at jeg fortsatt tenker på henne og skulle ønske det ene og det andre.

Men jaja, livet må vel gå videre antar jeg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...