Gå til innhold

Betatt av ukjent jente


Cro1

Anbefalte innlegg

Det hadde ikke jeg. Jeg opplevde noe lignende, og nå viker jeg litt fra å gå i den butikken da det er så få ansatte. Veldig synd da dette er en butikk veldig nærme meg og det er ikke noen andre butikker i nær avstand.

Det er nok viktig å se litt på hvordan hun er rundt deg og gå litt forsiktig frem. Du er først og fremst en ansatt.

Anonymous poster hash: d3e81...a6e

Ja, det er jeg fullt klar over. Derfor gjør dette det ekstra vanskelig for meg. Ser jo fort om hun er åpen for kontakt eller ikke. Det gjør også at jeg viker fra å gjøre noe, siden det kan være hun liker å handle hos oss og at hvis jeg kontakter henne, så kan det bli vanskelig for henne. Vil jo absolutt ikke det!

Endret av Cro1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er jeg fullt klar over. Derfor gjør dette det ekstra vanskelig for meg. Ser jo fort om hun er åpen for kontakt eller ikke. Det gjør også at jeg viker fra å gjøre noe, siden det kan være hun liker å handle hos oss og at hvis jeg kontakter henne, så kan det bli vanskelig for henne. Vil jo absolutt ikke det!

Derfor er det ikke noe problematisk om du først går "sakte" og forsiktig frem. Det er ikke fordi du smiler til henne og begynner å småprate om en vare, bonuskort eller annet at hun skal tolke det som ubehagelig tenker jeg. Er det ingen respons så kan du bare fortsette å være hyggelig slik at hun bare tenker at det er en del av din personlighet :)

Jeg tenker at kanskje AB opplevde at vedkommende ikke var flink til å se etter tegn på om AB var interessert eller ikke, og dermed hadde kanskje en uheldig tilnærmelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe kan ikke si hvor. Du vet jo at det er i Kristiansand! ;) Jeg er 24.

da er vi jo like gamle og jo :O

Anonymous poster hash: 9da65...82e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor er det ikke noe problematisk om du først går "sakte" og forsiktig frem. Det er ikke fordi du smiler til henne og begynner å småprate om en vare, bonuskort eller annet at hun skal tolke det som ubehagelig tenker jeg. Er det ingen respons så kan du bare fortsette å være hyggelig slik at hun bare tenker at det er en del av din personlighet :)

Jeg tenker at kanskje AB opplevde at vedkommende ikke var flink til å se etter tegn på om AB var interessert eller ikke, og dermed hadde kanskje en uheldig tilnærmelse?

Ja, hadde ikke vært helt på knærne til en vilt fremmed uansett. Det kan være hun syntes jeg ikke er noe interessant i det hele tatt også. Jeg er forberedt på skuffelser. Men håper inderlig jeg ser henne igjen snart, klarer ikke mer av dette. Det har gått en hel uke siden nå og jeg tenker fortsatt på henne hele tiden. Haha nesten litt flaut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Koselig med slike tråder :) Si hei til henne eller noe sånt da neste gang du ser henne!

Jeg ble veldig sjarmert av frisøren min. Fikk veldig god kjemi med henne sist gang og hun var veldig hyggelig. "Hvis du er litt misfornøyd når du kommer hjem kan du komme tilbake og så fikser jeg det du vil". Jeg følte hun gikk litt ut over det som er normalen når det kommer til å være hyggelig og hva som er forventet av henne som serviceyter. Jeg hadde veldig lyst å spørre om hun var singel og om det hadde vært greit om jeg hadde spurt ut, men samtidig vet jeg at de får en del uønsket oppmerksomhet. Det fikk jeg høre fra en annen frisør jeg fikk god kjemi med. "Du er kul og er ikke like innpåslite som mange av de andre mennene. Mange tror at vi er bestevenner liksom etter at vi har snakket litt her og adder meg på facebook osv". Hun ble jeg ikke tiltrukket av da, men synes hun var kul.

Uansett, enden på visen var at jeg pinglet ut :( Jeg har lyst å spørre henne ut om jeg treffer henne ute faktisk, men jeg synes det er litt kleint å spørre henne ut på jobb, og samtidig har jeg ikke lyst å være en av de kleine som gir uønsket oppmerksomhet.

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hadde ikke vært helt på knærne til en vilt fremmed uansett. Det kan være hun syntes jeg ikke er noe interessant i det hele tatt også. Jeg er forberedt på skuffelser. Men håper inderlig jeg ser henne igjen snart, klarer ikke mer av dette. Det har gått en hel uke siden nå og jeg tenker fortsatt på henne hele tiden. Haha nesten litt flaut!

Synes ikke det er noe å være flau over, derimot er det bare søtt og sjarmerende å lese det du skriver om henne og få med seg hva du føler :) (vet at mange menn ikke liker at man bruker ordet søt i forbindelse med dem, med det har ingen feministiske mening, i hvert fall ikke når jeg bruker det)

Koselig med slike tråder :) Si hei til henne eller noe sånt da neste gang du ser henne!

Jeg ble veldig sjarmert av frisøren min. Fikk veldig god kjemi med henne sist gang og hun var veldig hyggelig. "Hvis du er litt misfornøyd når du kommer hjem kan du komme tilbake og så fikser jeg det du vil". Jeg følte hun gikk litt ut over det som er normalen når det kommer til å være hyggelig og hva som er forventet av henne som serviceyter. Jeg hadde veldig lyst å spørre om hun var singel og om det hadde vært greit om jeg hadde spurt ut, men samtidig vet jeg at de får en del uønsket oppmerksomhet. Det fikk jeg høre fra en annen frisør jeg fikk god kjemi med. "Du er kul og er ikke like innpåslite som mange av de andre mennene. Mange tror at vi er bestevenner liksom etter at vi har snakket litt her og adder meg på facebook osv". Enden på visen var at jeg pinglet ut :( Jeg har lyst å spørre henne ut om jeg treffer henne ute faktisk. Jeg synes det er litt kleint å spørre henne ut på jobb, og samtidig har jeg ikke lyst å være en av de kleine som gir uønsket oppmerksomhet.

Ganske smart at du helst vil vente til du treffer henne ute. Da vi du kunne se om hun er kun profesjonell, profesjonelt hyggelig eller mer personlig hyggelig. Hold oss oppdatert, så du og Cro1 kan dele deres erfaringer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minesveiper

Synes ikke det er noe å være flau over, derimot er det bare søtt og sjarmerende å lese det du skriver om henne og få med seg hva du føler :) (vet at mange menn ikke liker at man bruker ordet søt i forbindelse med dem, med det har ingen feministiske mening, i hvert fall ikke når jeg bruker det)

Ganske smart at du helst vil vente til du treffer henne ute. Da vi du kunne se om hun er kun profesjonell, profesjonelt hyggelig eller mer personlig hyggelig. Hold oss oppdatert, så du og Cro1 kan dele deres erfaringer :)

Mhm, var det jeg også tenkte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med slike tråder :) Si hei til henne eller noe sånt da neste gang du ser henne!

Jeg ble veldig sjarmert av frisøren min. Fikk veldig god kjemi med henne sist gang og hun var veldig hyggelig. "Hvis du er litt misfornøyd når du kommer hjem kan du komme tilbake og så fikser jeg det du vil". Jeg følte hun gikk litt ut over det som er normalen når det kommer til å være hyggelig og hva som er forventet av henne som serviceyter. Jeg hadde veldig lyst å spørre om hun var singel og om det hadde vært greit om jeg hadde spurt ut, men samtidig vet jeg at de får en del uønsket oppmerksomhet. Det fikk jeg høre fra en annen frisør jeg fikk god kjemi med. "Du er kul og er ikke like innpåslite som mange av de andre mennene. Mange tror at vi er bestevenner liksom etter at vi har snakket litt her og adder meg på facebook osv". Hun ble jeg ikke tiltrukket av da, men synes hun var kul.

Uansett, enden på visen var at jeg pinglet ut :( Jeg har lyst å spørre henne ut om jeg treffer henne ute faktisk, men jeg synes det er litt kleint å spørre henne ut på jobb, og samtidig har jeg ikke lyst å være en av de kleine som gir uønsket oppmerksomhet.

Ja, skal gjøre det! Visst jeg ser henne igjen vel og merke. Kanskje litt vanskelig om det er frisøren din, vil tro de fleste som jobber med det får mange uønskede henvendelser. Men om du virkelig liker henne og hun er singel, så ville jeg gitt det et forsøk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å... dette kan jo bli romlemantisk så det holder!!

Håper du får bli litt kjent med denne mystiske jenta, og at det fungerer! :lillesky:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke dette går lenger. Har ikke sett henne igjen og klarer ikke dette mer. Må komme meg videre tror jeg. Nå som jeg tenker på det, så kan det være hun er student og har flyttet eller flytter fra byen nå til sommeren. Det kan være jeg aldri ser henne igjen... Kjipt!

Endret av Cro1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke dette går lenger. Har ikke sett henne igjen og klarer ikke dette mer. Må komme meg videre tror jeg. Nå som jeg tenker på det, så kan det være hun er student og har flyttet eller flytter fra byen nå til sommeren. Det kan være jeg aldri ser henne igjen... Kjipt!

Hvilken butikk jobber du på?

Anonymous poster hash: 9da65...82e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken butikk jobber du på?

Anonymous poster hash: 9da65...82e

Tror du han ønsker å si det offentlig?

wtf, noen folk altså...

Anonymous poster hash: c0adc...02f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Ser at i dag er det en måned siden jeg startet denne tråden. Jeg har ikke sett henne siden, men jeg tenker på henne enda(!). Vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg tror hun har flytta nå. Håper hun kommer igjen til høsten, jeg håper virkelig jeg treffer henne igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser at i dag er det en måned siden jeg startet denne tråden. Jeg har ikke sett henne siden, men jeg tenker på henne enda(!). Vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg tror hun har flytta nå. Håper hun kommer igjen til høsten, jeg håper virkelig jeg treffer henne igjen.

Jeg ble skikkelig nysgjerrig på hvem du er etter denne tråden..

Anonymous poster hash: 9da65...82e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Har sett henne igjen noen ganger nå i det siste, men rekker aldri å gjøre noe ut av det. Har det så travelt de gangene hun kommer innom eller så er jeg veldig sliten. Er så lei det her, har hatt disse følelsene i månedsvis nå. Føler at jeg er med i askepott eller noe, haha!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hun kom innom i går og følelsene jeg får er der enda. Men det klaffer aldri dette her. Får aldri sagt hvor fin hun er, hvor mye jeg har lyst til å bli kjent med henne... Hva skal jeg gjøre? Har til og med jobbet masse overtid i det siste bare for å få en mulighet til å si hei eller noe. Men da er hun der ikke, eller så ser jeg henne ikke. Dette er så sykt vanskelig! Blir gal... :(

Endret av Cro1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ble så lettet når det stod at du bor i Kristiansand...!

 

Jeg ble kontaktet i går av ene ansatte på Rema1000 på fb, fordi han hadde hatt et godt øye til meg en stund. Vet ikke helt hva jeg skal svare ennå.

Jeg har ikke snøring på hvordan han fant meg siden vi ikke har felles venner, men tydeligvis var det ikke helt umulig likevel. 



Anonymous poster hash: 70aff...7bf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg ble så lettet når det stod at du bor i Kristiansand...!

 

Jeg ble kontaktet i går av ene ansatte på Rema1000 på fb, fordi han hadde hatt et godt øye til meg en stund. Vet ikke helt hva jeg skal svare ennå.

Jeg har ikke snøring på hvordan han fant meg siden vi ikke har felles venner, men tydeligvis var det ikke helt umulig likevel. 

Anonymous poster hash: 70aff...7bf

 

 

Vil du gå ut med han ??

Anonymous poster hash: c0adc...02f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Vil du gå ut med han ??

Anonymous poster hash: c0adc...02f

 

Jeg er for gammel for han, hadde alderen vært jevnere så ja.

Anonymous poster hash: 70aff...7bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er for gammel for han, hadde alderen vært jevnere så ja.

Anonymous poster hash: 70aff...7bf

 

 

Kan jeg spørre hvor mye eldre du er enn han? Jeg har vært i sammen situasjon som han egentlig, og jeg tror at hun jeg "sjekket" opp synes jeg var for ung -men at jeg var en knakendes flott fyr utenom det!

 

Nei, jeg er ikke TS ;) 

Anonymous poster hash: c0adc...02f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...