Gå til innhold

Betatt av ukjent jente


Cro1

Anbefalte innlegg

Heisann!

Har et lite problem som jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med. Det har seg sånn at jeg jobber i dagligvare butikk og for rundt 2-3 måneder siden kom det innom ei jente som jeg falt helt pladask for med engang jeg så henne! Det var bare noe helt snålt som skjedde med meg da jeg så henne, og nei, det var ikke kun utseendet! Det var hele jenta som var så vakker i mine øyne. Dessverre så jeg henne aldri igjen. Pga dette så tenkte jeg at jeg måtte bare prøve å glemme hele greia og komme meg videre. Men så denne helgen jobbet jeg, og da var hun der igjen. Da jeg så henne igjen fikk jeg den sommerfugler i magen følelsen og ble helt varm nok engang.

Har aldri opplevd dette før og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Det er litt vanskelig for meg å gjøre noe siden jeg vet jo aldri når eller om jeg i det hele tatt får se henne igjen og om jeg har tid eller mulighet til å oppsøke henne visst det skjer. Det kan jo også være at hun ikke har lagt merke til meg engang men husker hun smilte til meg og kikket på meg da hun gikk fra butikken første gangen jeg så henne. Aner ikke om det bare var for å være hyggelig eller ikke men, hehe. Har vært singel i mange år og hadde egentlig forsonet meg med det nå, men så skjedde dette her.

Altså, skal jeg bare forsøke å glemme hele greia og leve videre? Vil helst ikke det, vil bare bli kjent med henne hvertfall. Har tenkt på henne i dagesvis igjen. Slitsomt dette her! Er ikke redd for å bli avvist fordi jeg føler at med henne så er det verdt det... Da har jeg ihvertfall gitt det et forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Haaploes

Sjekk ut hva slags policy dere har på jobben. Hvis den ikke sier noe om forhold til kunder, så synes jeg du skal invitere henne på en kaffe neste gag du ser henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du beskrive henne litt?

Følte du at hun så på deg?

Kanskje prøve å ta kontakt med henne neste gang du ser henne?



Anonymous poster hash: e5298...5e6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo ta kontakt! Jeg hadde blitt supersmigret uansett om jeg var singel eller ei.



Anonymous poster hash: e344e...d2d
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ut hva slags policy dere har på jobben. Hvis den ikke sier noe om forhold til kunder, så synes jeg du skal invitere henne på en kaffe neste gag du ser henne.

Det skulle ikke blitt noe problem tror jeg, selv om det spiller inn litt også for min egen del. Jeg vil jo gjerne fremstå som profesjonell når jeg er på jobb. Men om jeg får sånne følelser for ei ukjent jente jeg ikke vet navnet på engang, så får det bare gå som det går. Greia er at det er ikke så lett å time det føler jeg. Hun kan dukke opp når jeg har mye å gjøre og jeg vil ikke rushe det heller. At jeg springer bort, sier at jeg syntes hun er søt, spør om hun vil ta en kaffe også løpe igjen for å jobbe, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du beskrive henne litt?

Følte du at hun så på deg?

Kanskje prøve å ta kontakt med henne neste gang du ser henne?

Anonymous poster hash: e5298...5e6

I mine øyne, den fineste jenta jeg noensinne har sett i hele mitt liv. Både utseendet og personlighet (selv om det blir vanskelig å si helt sikkert). Det var akkurat som vi hadde kjent hverandre hele livet, uten å ha gjort det. Det er i hvertfall sånn det føles for meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må jo ta kontakt! Jeg hadde blitt supersmigret uansett om jeg var singel eller ei.

Anonymous poster hash: e344e...d2d

Ok, skal prøve på det da! Men ikke helt sikker på hva jeg skal si, hehe. Må nok bare ta det der og da kanskje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, skal prøve på det da! Men ikke helt sikker på hva jeg skal si, hehe. Må nok bare ta det der og da kanskje!

Kan du ikke beskrive utseende da? Kanskje hun leser her inne, Kvinneguiden er nokså populært :danse:

Anonymous poster hash: 272c4...4db

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke beskrive utseende da? Kanskje hun leser her inne, Kvinneguiden er nokså populært :danse:

Anonymous poster hash: 272c4...4db

Hehe kanskje det! Hun hadde halv langt mørke blondt hår. Circa 175 høy tror jeg, fineste øynene jeg har sett i mitt liv. Også hadde hun en sekk med spicheren på, tror jeg det var. Det er det jeg husker i farta! Har ikke sett henne igjen, blir helt gal av dette. Jeg tenker på henne hele tiden nå, hva skal jeg gjøre?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo ta kontakt! Jeg hadde blitt supersmigret uansett om jeg var singel eller ei.

Anonymous poster hash: e344e...d2d

Jeg også, og sikkert de fleste!

Jeg synes at ingenting er mer sjarmerende enn et mennesker som lar blikket og smilet sitt avsløre at h*n er sjarmert.

Du kan å begynne å snakke om noe annet før du går rett på sak, det vil føles og høres mer naturlig ut.

For eksempel om dere har en kampanje på en spesiell vare nevne den varen til henne "har du sett at vi har kampanje på xx produkt", og si det med en flørtende tone, og fortsatt med å tørre å avsløre at du føler deg sjarmert av henne og søke blikk-kontakt.

På den måten kan du innlede en vanlig samtale, men det viktigste er at selv om du ikke tørr da å snakke mer med henne, vil hun oppfatte deg som hyggelig og sjarmerende, og det blir lettere å ta neste steg neste gang :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe kanskje det! Hun hadde halv langt mørke blondt hår. Circa 175 høy tror jeg, fineste øynene jeg har sett i mitt liv. Også hadde hun en sekk med spicheren på, tror jeg det var. Det er det jeg husker i farta! Har ikke sett henne igjen, blir helt gal av dette. Jeg tenker på henne hele tiden nå, hva skal jeg gjøre?

Du kan jo gå på Spicheren og sjekke om hun er der da?

Er det ikke bare Spicheren kristiansand som eksisterer. Eller er det flere.. Hun har lik høyde som meg, og ca lik hårfarge haha. Men jeg trener ikke på spicheren.

Anonymous poster hash: 9da65...82e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo gå på Spicheren og sjekke om hun er der da?

Er det ikke bare Spicheren kristiansand som eksisterer. Eller er det flere.. Hun har lik høyde som meg, og ca lik hårfarge haha. Men jeg trener ikke på spicheren.

Anonymous poster hash: 9da65...82e

Hehe men vil jo ikke bli helt stalker heller! Det er i Kristiansand vi snakker om her. Åja, men kanskje du har en sånn sekk? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe men vil jo ikke bli helt stalker heller! Det er i Kristiansand vi snakker om her. Åja, men kanskje du har en sånn sekk? :)

om hun har samme sekk neste gang blir det anledning til å snakke om det. Du kan for eks nevne at du snart skal begynne der og lurer på hva hun mener om stedet. Dessuten om du ved et desperat forsøk på å treffe henne igjen allikevel går dit en dag, vil du ikke bli sett som en stalker siden du har nevnt at du allerede var interessert i det

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe men vil jo ikke bli helt stalker heller! Det er i Kristiansand vi snakker om her. Åja, men kanskje du har en sånn sekk? :)

Du er ikke stalker om du tar noen prøvetimer der!

Men hun stikker nok innom der du jobber, hvis hun allerede har vært der to ganger ;)

Endret av gjest 321
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe men vil jo ikke bli helt stalker heller! Det er i Kristiansand vi snakker om her. Åja, men kanskje du har en sånn sekk? :)

Har ingen spicheren sekk nei, men er fra Kristiansand :) Men det er det nok flere som passer den beskrivelsen som er (Bortifra sekken ;P)

Anonymous poster hash: 9da65...82e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen spicheren sekk nei, men er fra Kristiansand :) Men det er det nok flere som passer den beskrivelsen som er (Bortifra sekken ;P)

Anonymous poster hash: 9da65...82e

Hehe ja det er jo det! Får se hva som skjer. Håper jeg ser henne igjen snart, ellers må jeg bare glemme hele greia. Det er så vanskelig å ikke vite, om hun har kjæreste, om dette er helt uaktuelt etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe ja det er jo det! Får se hva som skjer. Håper jeg ser henne igjen snart, ellers må jeg bare glemme hele greia. Det er så vanskelig å ikke vite, om hun har kjæreste, om dette er helt uaktuelt etc.

nå ble jeg nysgjerrig på hvor du jobber hehe. Hvor gammel er du?

Anonymous poster hash: 9da65...82e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå ble jeg nysgjerrig på hvor du jobber hehe. Hvor gammel er du?

Anonymous poster hash: 9da65...82e

Jeg ble også nysgjerrig. Er fra Kristiansand selv, så kanskje jeg kan være til hjelp. Hvilken butikk snakker vi om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo ta kontakt! Jeg hadde blitt supersmigret uansett om jeg var singel eller ei.

Anonymous poster hash: e344e...d2d

Det hadde ikke jeg. Jeg opplevde noe lignende, og nå viker jeg litt fra å gå i den butikken da det er så få ansatte. Veldig synd da dette er en butikk veldig nærme meg og det er ikke noen andre butikker i nær avstand.

Det er nok viktig å se litt på hvordan hun er rundt deg og gå litt forsiktig frem. Du er først og fremst en ansatt.

Anonymous poster hash: d3e81...a6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå ble jeg nysgjerrig på hvor du jobber hehe. Hvor gammel er du?

Anonymous poster hash: 9da65...82e

Hehe kan ikke si hvor. Du vet jo at det er i Kristiansand! ;) Jeg er 24.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...