Gå til innhold

malicious og hverdagen


malicious

Anbefalte innlegg

Å så kjedelig! Jeg slipper enn så lenge. :) Noen fordeler med amming to-tre ganger per natt må det da være. :P

Hehe, ikke sant ;)

Godt å komme hjem?

Ja, veldig godt! I kveld blir det taco, kake og en øl eller to. Feirer H sin bursdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, Taco.. Kake... Øl...!! Nå fristet du meg med bra mye :fnise: Kos dere. :)

Heheh! Bursdag er bursdag :P selv om det ikke er min :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H er litt fortvilet. Han syns T har forandret seg veldig og lært mye nytt på 5 dager. Klarer ikke helt å se eller høre det selv, men skikkelig søtt at han tenker sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H er litt fortvilet. Han syns T har forandret seg veldig og lært mye nytt på 5 dager. Klarer ikke helt å se eller høre det selv, men skikkelig søtt at han tenker sånn :)

Åååå, så søtt da!!

Folk sier det til oss og. Hvis de ikke har sett E på noen uker. Jeg ser det ikke selv siden jeg er sammen med henne hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen til mannen! Jeg gleder meg enormt til å ta den første øllen! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med dagen til mannen! Jeg gleder meg enormt til å ta den første øllen! :nigo:

Mannen takker! Ølen var god :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min bursdag for en ukes tid siden så nevnte jeg for samboer at jeg var skuffet over og ikke få bursdagshilsen av noen venninner. Han mente det ikke er så ille, så i dag nevnte han at han i går IKKE fikk hilsen av sin storesøster, bror og hans samboer, og at det ikke gjorde noe. Jeg blir jo helt sjokkert av sånt! Du husker jo bursdagen til broren din, liksom??? Vil ikke blande meg, men har jo fryktelig lyst til å kommentere på det til de, da.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min bursdag for en ukes tid siden så nevnte jeg for samboer at jeg var skuffet over og ikke få bursdagshilsen av noen venninner. Han mente det ikke er så ille, så i dag nevnte han at han i går IKKE fikk hilsen av sin storesøster, bror og hans samboer, og at det ikke gjorde noe. Jeg blir jo helt sjokkert av sånt! Du husker jo bursdagen til broren din, liksom??? Vil ikke blande meg, men har jo fryktelig lyst til å kommentere på det til de, da.. 

Ja det er jo litt spesielt å ikke huske på. En ting er om man av en eller annnen grunn blander om det f.eks er den 10 eller 11, men man vet jo uansett at det er rundt den tiden, og kan jo da sjekke opp?! Jeg har en slags kronisk hjerneskade når det kommer til min mors bursdag. Jeg vet det står mellom to datoer, som er rett etter hverandre, og jeg finner jo ut av det hver år. Likevel klarer jeg ALDRI å lære meg det helt sikkert, så jeg må alltid sjekke opp om det er den eller den datoen mamma har bursdag. :P Aner ikke hvorfor det ikke setter seg. Husker jo alle andre familiemedlemers sin bursdag.

 

Men ja, kjipt å ikke få hilsen fra familien. Jeg hadde syntes det var rart dersom min søster ikke husket det. Hadde neppe blitt lei meg, men syntes det var litt rart ja. Men ville regnet med det bare var tankeløshet som gjorde det. Hender jo at dagene bare flyr og at man ikke rekker å legge merke til hvilken dato det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min bursdag for en ukes tid siden så nevnte jeg for samboer at jeg var skuffet over og ikke få bursdagshilsen av noen venninner. Han mente det ikke er så ille, så i dag nevnte han at han i går IKKE fikk hilsen av sin storesøster, bror og hans samboer, og at det ikke gjorde noe. Jeg blir jo helt sjokkert av sånt! Du husker jo bursdagen til broren din, liksom??? Vil ikke blande meg, men har jo fryktelig lyst til å kommentere på det til de, da..

Jeg blir kgså skuffet når gode venner ikke husker bursdagen min.

Merkelig når familie ikke gratulerer.. Jeg hadde også tenkt at jeg ville ha sagt noe men er noe med det å ikke blande seg da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen er jo en løk da. Gikk igjennom gratulasjonene hans på face. Både søster og svigerinne hadde skrevet til han. :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag hadde jeg noen timer barnefri, så jeg kunne stikke til vokse-dama mi! Deretter ble det noe shopping. Der i blant bursdagsgave til H, bikini og ny haremsbukse til moi! Godt med litt egentid. Neste uke skal jeg til frisøren :)

 

H har siste eksamen på fredag - endelig! Har blitt så lei av at han er fraværende. Jeg har tatt vare på T 98% tiden av døgnet, og alt husarbeid. I sted kom han til meg og sa at han føler jeg er sur mot han og at alt han gjør er feil.  Han har kanskje rett. Føler jeg har litt kortere lunte (mensen hjelper jo ikke på akkurat heller) da han ikke hjelper til på NOE fordi han må leseleseleselese! Jeg kan ikke være mamma OG husfrue! Jeg vil seriøst ha vaskehjelp - så slipper vi dette maset! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt holdt seg på plass etter voksingen? (en veninne spøkte nemlig med at da hun vokset seg kort tid etter fødsel fulgte livmoren med :tongue: )

 

Men deilig med litt tid til egenpleie! Du får unne deg litt ekstra når H er ferdig med eksamen også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt holdt seg på plass etter voksingen? (en veninne spøkte nemlig med at da hun vokset seg kort tid etter fødsel fulgte livmoren med :tongue: )

Men deilig med litt tid til egenpleie! Du får unne deg litt ekstra når H er ferdig med eksamen også! :)

Hehe, det gjorde det! Man skal vente 6 uker etter fødsel med å vokse. Merket ingenting etter det. men har du flere sting osv, kan jeg se for meg at det røsket godt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt besøk av ei fra barselsgruppa mi! Vi har drukket kaffe og kost oss. Hun har ei datter som er noen uker eldre enn T. Frøkna var litt trøtt, så la henne ned for en dupp kl. halv to-ish, og gjett hva - hun sover ennå!!! Føles ikke riktig, må nesten sjekke på henne at det går bra med henne :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hatt en fin helg?

Ja!

 

Vært i utdrikningslag hele lørdagen, så noe sliten i dag :) Hva med deg og dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja!

 

Vært i utdrikningslag hele lørdagen, så noe sliten i dag :) Hva med deg og dere?

Så H passet henne alene i hele går?

Dårlig dag igår og bra dag igår. Uansett vært godt med helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så H passet henne alene i hele går?

Dårlig dag igår og bra dag igår. Uansett vært godt med helg.

Jepp! Passet henne alene. Han sa han nå forstod hvor krevende det er å ha henne alene i løpet av en dag. Jeg reiste 10.30 i går og var hjemme 01.30, så de fikk en god lang dag alene. Nå bor vi jo nærme svigers, så de har litt hos de også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går skulle ei venninne drikkes ut, så vi var 12 festglade jenter som holdt det gående i over 12 timer! Med både SPA, lunsj, indisk middag, festleker, geleshots, bålpanne m/ marshmellows på et svaberg - litt av en kveld! Noe sliten og ikke minst ei med VELDIG brystspreng som kom hjem rundt halv to. Aldri hatt så store pupper før! Hadde drukket litt alkohol i løpet av dagen, men ikke noe særlig på kvelden, så kunne fint pumpe / amme når jeg kom hjem.

Dessverre for frøkna så hadde hun en litt urolig natt, så en noe sliten mor ble vekt både halv fire og klokka seks. Sistnevnte tid var frøkna lys våken og skulle ikke sove igjen... Zzzz. Flaks for henne, og uflaks for meg, så har hun blitt kjent med stemmen sin og kan lage mange (u)flotte skrik, ganske høye sådan. Er likevel vanskelig å bli sur på ei som ligger der og spreller og gliser tidlig en morgen :) H var veldig hjelpsom og stod opp med henne litt over sju, og jeg kunne legge meg igjen med ørepropper. Han kom inn med henne litt før 8, da var hun supercranky, så jeg stappa puppen i munnen hennes, også sovna hun etterpå ;) Tror vi våknet litt før halv tolv, gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...