Gå til innhold

malicious og hverdagen


malicious

Anbefalte innlegg

Den 20. april 2016 at 18.57, malicious skrev:

Er inne på tanken på å kjøpe en vår- og høstpose også, har sett litt på Easygrow Lite. Typen mener jo at vi ikke har behov for pose for vår og høst, men jeg tenker vel kanskje at han... tar feil? :P Vet ikke hvorfor, men jeg føler ikke for å stole på menn og barneutstyr :P

Jeg kjøpte Easygrow lite vognpose men i barnehagen sa de at de bruker fortsatt voksi posen siden det blåser så mye enda. De tar heller på dem mindre klær når hun skal sove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har byttet over til easygrow lite, og kler heller litt ekstra på henne. Hun ligger med bare tynn ullue ekstra når det er rundt 10 grader, er det under 5 har hun på fotposer og votter også. Kjøpte easygrow lite først og fremst fordi den er vindtett, ved bruk av ullteppe må man jo finne på en annen løsning når det er mye vind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 22. april 2016 at 8.24, MissStiles skrev:

Jeg kjøpte Easygrow lite vognpose men i barnehagen sa de at de bruker fortsatt voksi posen siden det blåser så mye enda. De tar heller på dem mindre klær når hun skal sove.

 

Den 22. april 2016 at 9.46, Nautika skrev:

Vi har byttet over til easygrow lite, og kler heller litt ekstra på henne. Hun ligger med bare tynn ullue ekstra når det er rundt 10 grader, er det under 5 har hun på fotposer og votter også. Kjøpte easygrow lite først og fremst fordi den er vindtett, ved bruk av ullteppe må man jo finne på en annen løsning når det er mye vind

Endte opp med Easygrow Lite. Tenker å ha med ullteppe også, så kan de kle etter temperatur. :) Virker som en god pose, foreløpig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, malicious skrev:

 

Endte opp med Easygrow Lite. Tenker å ha med ullteppe også, så kan de kle etter temperatur. :) Virker som en god pose, foreløpig :)

Hvilken farge ble det? Jeg og MissStiles har den samme, petrol melert ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Nautika skrev:

Hvilken farge ble det? Jeg og MissStiles har den samme, petrol melert ;) 

Hehehe, petrol her også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 2 som gressenke. Mannen befinner seg i Moskva på jobb. Jeg er så evig imponert av alenemødre. Herre jesus! Gjør ikke annet enn å rydde, vaske, lage mat, .. Nå er T i seng og jeg skal rydde ferdig og endelig lage litt mat til meg selv :) 2 dager igjen, I can do this!

Ordrene hennes har løsnet skikkelig nå. Jeg spurte hvor pappa var og hun sa borte. Greit nok, men likevel imponert :P Når hun sitter i badekaret sier hun "bade. bade. bade" Jeg synger det nemlig en del ganger mens jeg ser på henne bade. Hvis jeg ber henne smile så kommer hun med dette gliset her: 

IMG_0568.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud for en søtnos! :rodmer: 

Å være alene med barn er noe dritt, du har min dypeste medfølelse! Stå på, du er awesome 👍💪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Favole skrev:

Herregud for en søtnos! :rodmer: 

Å være alene med barn er noe dritt, du har min dypeste medfølelse! Stå på, du er awesome 👍💪

Hun vet å sjarmere med det smilet der :) 

Det er kun i 2 dager til, så jeg holder ut. Du derimot er superwoman, jeg bøyer meg i støvet for det du har klart! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig bilde!! 

Å være alene med T i 4 dager? Wow!! Forstår at du blir sliten på slutten av dagen. Blir ekstra godt når han kommer hjem igjen.

Ordet borte er også populært her. Men meste når skåle med mat er tom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, malicious skrev:

Hun vet å sjarmere med det smilet der :) 

Det er kun i 2 dager til, så jeg holder ut. Du derimot er superwoman, jeg bøyer meg i støvet for det du har klart! <3

Takk! <3 men tror man opplever det ille uansett når man må være alene med dem, om det er i fire dager eller fire uker. Det er beintøft å være alene, det merkes fort at det er meningen man skal være to om jobben. Håper du får tid til å slappe litt av i kveld og roe heeeelt ned. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Favole skrev:

Takk! <3 men tror man opplever det ille uansett når man må være alene med dem, om det er i fire dager eller fire uker. Det er beintøft å være alene, det merkes fort at det er meningen man skal være to om jobben. Håper du får tid til å slappe litt av i kveld og roe heeeelt ned. :)

Fått meg mat, dusja, sett nye Game of Thrones. Snakker med mannen på messenger nå, straks i seng! Livet er ikke så verst når man får roa seg litt. Huset ser ut som et helvete, men det får gå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen dør vel av litt rot ;) mat, dusj og GoT høres ut som helt riktige prioriteringer! Også det å snakke med mannen da :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig helg! Mannen kom hjem i går og det føltes veldig deilig! :) Lenge siden uka har vært så hektisk, altså. Merkelig hvordan jeg på slutten av uka ikke var like sliten som i starten. Jeg antar kroppen og hodet blir vant med litt ekstra arbeid?

Legging denne uka har vært et lite mareritt. Jeg vet ikke om det skyldes jekslene som kommer, eller om hun sover for lenge i barnehagen, men hun sovner så sent om kvelden! I går sovna hun 20.30 og i dag 20.00. Vanlig legging hos oss er mellom 18 -19, ettersom hvor trøtt hun er. Vi har aldri hatt noe særlig problemer med legging, annet enn i små perioder. Er så evig takknemlig for at dette ikke er et langvarig problem hos oss (forhåpentligvis?)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så nydelig hun er😍 E har 7 tenner nå. Og blir 9 mnd i dag. Tiden flyr. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I helgen var vi hos mamma og pappa, med sjuk og snørrete baby, snørrete mann og meg selv. Lørdag skrøt jeg av godt immunforsvar. Søndag kilte det i halsen, og poff febern på plass. Burde aldri jinxa det!

En ting jeg er glad for er at vi reiste hjem denne helgen i stedet for kommende helg. Vi reiste og besøkte mormor på hjemmet på lørdag og hun fikk være sammen med Tuva. De koste seg sånn sammen og vi fikk tatt noen fine bilder. Mandag morgen satt jeg og fremkalte bilder og tenkte å gi disse til mormor i ramme, da hun har bursdag noen dager senere. To timer senere på mandag ringer mamma og forteller at mormor er død. Hjertet sviktet. Ting kommer brått på. Og jeg er veldig glad for at vi var der i helgen. Fine mormoren min <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Koselig at hun fikk se T en siste gang før hun døde. Men det er trist å miste noen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hjemme fra jobb på mandag, men følte meg egentlig i grei form, så har vært på jobb resten av dagene. Burde jo ha skjønt det litt tidligere, for jeg blir jo mye dårligere på kvelden. Både jeg og mannen hoster og snørrer verre enn verst. Gikk til legen i dag og fikk slimløsende og noe for hosten. I morgen? Sykemelding. Kun egenpleie hele dagen. 

 

Tuva er så morsom om dagen. Personligheten under forming. Hun er like utålmodig på maten nå, som hun var som baby når hun ble sur når melka kom i gang sent.  Nå kan hun si: Bade, hei, hadet, "hei hei på deg", se, der, borte, "se på det", mamma, pappa, ute, NEI, bøtte. Hun vokser så fort, snart 15 mnd også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo helt glemt å nevne at vi skal på vår første kjærestehelg neste helg!! Amsterdam, baby!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...