Gå til innhold

malicious og hverdagen


malicious

Anbefalte innlegg

Da går vi fra prøver-, graviditetsdagbok til en dagbok om hverdagen. Kanskje mest om baby, som vi omtaler som T. Lille snuppa kom til verden 21. februar :)

 

Dagboken Blir kanskje først og fremst om baby og permisjon, men kanskje det sniker seg inn litt interiør og annet fjas også!

 

Hei til alle!

Endret av malicious
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag var vi på 3 måneders kontroll på helsestasjonen. Lille fikk rotavaksine og 2 stk i låret. Fikk vondt av å se lille babyen min bli stukket, ble noen tårer på meg også, gitt. Frøkna har bikka 6kg og var 59cm lang. Her vokses det!

Hun har ikke sovet noe særlig i ettermiddag, så hun var helt utslitt når vi kom hjem. Sovnet kl. 20 uten noe særlig med stryking eller pupp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger med!

E er ferdig med rotavaksinen. Gruer meg til de andre vaksinen i neste uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger selvfølgelig med! :)

Endret av Nautika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ambivalensens høyborg? :ler:

Her var du iallefall, og det var jeg og! :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag reiser mamma hjem igjen. Hun har vært her siden mandag. Så digg å få litt avlastning, altså! I dag har vi hengt opp bilder i stua. Skulle tro det var en enkel sak. Det var det jo ikke :P Knota så sykt mye! Første bildet er jo enkelt, men de påfølgende, som skal være i vater, på lik bunnlinje og i forhold til hverandre. PIRK!

Tuva fikk jo vaksiner i går og alt ser veldig bra ut, i forhold til formen. Sov fra 20 i går til 07.15 i dag. Nesten ny rekord! Har ellers vært veldig blid. Vi sliter litt med ammingen, da jeg ikke får lagt henne til i armen. Da har hun en tendens til å hyle med stor H. Faktisk, den hylinga var tilsvarende da hun ble stukket av helsesøster i går. :sjokkert: Så nå skal vi amme liggende en stund. I allefall her hjemme :ler: så tester jeg også og amme henne når hun faktisk er blid. Tidligere har hun blitt ammet når hun er utålmodig på teppet. So far so good!

I morra har jeg bursdag, woop woop!

Endret av malicious
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, sov hun fra kl 20 igår til kl 9.15 idag? Ikke til kl 19.15, regner jeg med..

Koselig med besøk av mor og få litt avlastning.

Kjedelig at du og T sliter litt med amming. Håper det bedrer seg snart!

Bursdag imorgen? Så gøy! Blir det noe feiring i helgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, sov hun fra kl 20 igår til kl 9.15 idag? Ikke til kl 19.15, regner jeg med..

Koselig med besøk av mor og få litt avlastning.

Kjedelig at du og T sliter litt med amming. Håper det bedrer seg snart!

Bursdag imorgen? Så gøy! Blir det noe feiring i helgen?

hehe! Nei, 07.15. Var på feil siden av klokka ;) Endra nå! Blir feiring på lørdag vettu! Liten samling her hjemme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at du fikk litt avlastning :) Det blir sikkert kos med bursdagsselskap! Vi skal også feire i helgen, jeg har bursdag på søndag, så da blir det grilling på hytta. Mai er en så fin måned å ha bursdag på, synes jeg! :biggrin:

Og så bra T ikke har reagert noe særlig på vaksinen :) Ammingen går seg nok til, uten at jeg har noe erfaring selv regner jeg med det går litt opp og ned slik det gjør med det meste! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ammingen går mye bedre når hun er blid, så var en god idè å amme med blid baby. Rart jeg ikke har tenkt på det før. Jeg merker at det er litt lite melk hos meg. Til kvelds var det ikke snakk om å kunne ha nok melk, så gav henne litt MME etter det var tomt. Da ble hun fornøyd. Har prøvd å amme så mye som mulig i dag, for å øke produksjonen. Fortsetter i morgen :) I dag har hun vært skikkelig blid! Godjenta mi :rodmer:

H måtte plutselig ut å kjøre.. Ikke mistenksomt i det hele tatt! Mistenker at han skal kjøpe bursdagsgave til meg! Hoho :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H måtte plutselig ut å kjøre.. Ikke mistenksomt i det hele tatt! Mistenker at han skal kjøpe bursdagsgave til meg! Hoho :lur:

Spennende da!! Hva står på ønskelista di da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende da!! Hva står på ønskelista di da?

Sa til han: Solstol eller diamantring. Hahah.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...