Gå til innhold

Balmain x H&M


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Selges de i alle hm?

Anonymkode: 391aa...ce7

lurer jeg også 

Anonymkode: 11bf9...66c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selges de i alle hm?

Anonymkode: 391aa...ce7

Kun i Oslo, Bergen og Trondheim :) Står på nettsiden hvilke butikker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere denne er stretchy eller veldig "fast" i stoffet? Står at den er viskose og silke. Jeg har veldig lyst på den, men er ikke helt sikker på hvilken størrelse jeg skal ta den i.. Jeg er egentlig en 32/34, men nå har jeg fremdeles noen kilo etter graviditeten så er nærmere en 34/36. Er den litt stretchy får jeg den nok over rumpa rimelig snart, hvis ikke må jeg nesten gå opp en størrelse. 

Jeg tror den er fast..Står ingenting om elastan, og har fått det inntrykket utifra bildene :)

Anonymkode: 4bb3a...8f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor finner dere klærne på hm sine sider? Leter og leter jeg ..

Anonymkode: 391aa...ce7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke ut som det er noe for meg. Kommer ikke til å prøve å få tak i noe av det, men gøy at hm har disse samarbeidende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I utgangspunktet hadde jeg lyst til å kjøpe hvertfall en av kjolene. Dro til Karl Johan, men når jeg så køen mistet jeg lysten. Jeg liker å ha klær som ikke alle har, så gadd ikke bruke flere tusen kr på en kjole hvor det er stor sjanse får å møte noen med samme antrekk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kun i Oslo, Bergen og Trondheim :) Står på nettsiden hvilke butikker.

Ikke i for eks. Stavanger eller Tromsø engang? Hadde jeg ikke allerede boikottet H&M på grunn av at 95% av klærne deres er i pygmestørrelser hadde jeg ihvertfall gjort det nå. :P

Anonymkode: 52fa8...627

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ikke inn på siden, jaja

Har sittet og oppdatert i 20 min nå... Burde man ha "stilt seg i kø" tidligere, eller har ikke det noe å si? :heks:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror den er fast..Står ingenting om elastan, og har fått det inntrykket utifra bildene :)

Anonymkode: 4bb3a...8f2

Æsj, da får jeg vel ta den i 36 kanskje.. Hvis jeg i det hele tatt kommer inn! :ler: Spammer f5 her, men ikke kommet inn enda. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ikke inn på siden, jaja

Ikke jeg heller haha

Æsj, da får jeg vel ta den i 36 kanskje.. Hvis jeg i det hele tatt kommer inn! :ler: Spammer f5 her, men ikke kommet inn enda. 

Hjelper det? :) haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sittet og oppdatert i 20 min nå... Burde man ha "stilt seg i kø" tidligere, eller har ikke det noe å si? :heks:

Tror ikke det har noe å si. Husker ett år, så var jeg så heldig å komme inn, men da jeg skulle til kassa, så kræsja siden. Haha. Det var kjempeirriterende, men fikk faktisk tak i det jeg ville ha da :) får vel bare vente i spenning!

Anonymkode: a5d55...21e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jeg heller haha

Hjelper det? :) haha

Haha, nei, ser ikke sånn ut, men må jo oppdateres innimellom. 

Babyen begynner å bli utålmodig i vippestolen og nå spydde hunden nettopp (wtf?) - det er ikke meningen at jeg skal få handle i dag! :sjokkert: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ønsker meg to av kjolene, men kommer jo ikke inn. Kan ikke alle dere andre gå ut av siden da så kommer jeg inn? :lol:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg skulle hatt noe måtte det blitt den svarte polotoppen med broderier, og den svart/hvite polotoppen, men er ikke så fan av disse tjukke gullglidlåsene på baksiden som jeg plutselig fant ut at de hadde.

Anonymkode: 4bb3a...8f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fader, kom inn fikk lagt det jeg villa ha i kurven og ble kicka ut. Blir vel ikke noe på meg i år...

 

Endret av Fashionistaen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...