Gå til innhold

Balmain x H&M


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det større sjanse å få tak i den i butikk? 

Det vil jeg tro, særlig hvis man møter opp tidlig nok og har litt spisse albuer. :ler: Som flere har nevnt så har nettsidene til H&M en tendens til å krasje under lanseringen av designerkolleksjonene, og jeg ser ingen grunn til å tro at det ikke skjer i år også. Jeg skal forsøke å få tak i kjolen på nett, men har ikke så store forhåpninger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tigress

Det vil jeg tro, særlig hvis man møter opp tidlig nok og har litt spisse albuer. :ler: Som flere har nevnt så har nettsidene til H&M en tendens til å krasje under lanseringen av designerkolleksjonene, og jeg ser ingen grunn til å tro at det ikke skjer i år også. Jeg skal forsøke å få tak i kjolen på nett, men har ikke så store forhåpninger..

Tips: RING til kundeservice i staden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil jeg tro, særlig hvis man møter opp tidlig nok og har litt spisse albuer. :ler: Som flere har nevnt så har nettsidene til H&M en tendens til å krasje under lanseringen av designerkolleksjonene, og jeg ser ingen grunn til å tro at det ikke skjer i år også. Jeg skal forsøke å få tak i kjolen på nett, men har ikke så store forhåpninger..

Jeg er egentlig på jobb den dagen, så burde ikke stå på H&M og sloss om en kjole :fnise: Tror kanskje jeg må ta sjansen på å prøve å få tak i den på nettet isteden, litt flaut om jeg møter noen jeg ikke burde møte mens jeg står der nede.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil egentlig prøve å få tak i den svarte og hvite pologenseren, men vet ikke om den egentlig er fin, eller bare så fin ut fordi Astrid S kledde den så godt på Instagram :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ha kåpen om jeg får kloa i den, ellers var det lite av kolleksjonen jeg likte. Det røde silkeskjørtet var forsåvidt kult, hadde de vært svart hadde jeg garantert kjøpt det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går du med noe av dette, ser du ut som en figur fra et japansk Final Fantasy rollespill.

Anonymkode: 01506...2f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen her som vet hvordan det har vært under andre gjestekolleksjoner? Jeg vurderer å møte opp et par timer før åpningstid, men er det så vilt at folk overnatter o.l.? Si det er en milelang kø - når det åpner kl 10 kan da umulig de ansatte slippe inn hele røkla? Eller er det mulig at køen ikke er SÅ lang? Jeg er kjempespent..

 

På hvilken butikk i Oslo tror dere det blir minst travelt(Karl Johan, Oslo City eller Bogstadveien)?

Anonymkode: 78360...20d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg var (var vel Versace) så hadde de et system hvor man fikk bånd og slapp inn i puljer. Var på H&M i Karl Johan.

Jeg fikk båndet av en kollega som hadde vært og hentet det men som fant ut at hun droppet det, så man kan vel stikke ned og skaffe bånd tidlig og så gå og gjøre noe annet imens. Hver pulje hadde en bestemt tid på seg (15 min?? Husker ikke helt), så man vet når man slipper inn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, men jeg synes ikke det var spesielt mye fint der akkurat. 

Den røde og sorte skinnjakka minner meg om den Michael Jackson brukte i videoen Thriller 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan tenke seg hvordan det blir å handle på nettet? Er det verdt forsøket, eller er det veldig liten sannsynlighet for å få tak i noe uansett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, men jeg synes ikke det var spesielt mye fint der akkurat. 

Den røde og sorte skinnjakka minner meg om den Michael Jackson brukte i videoen Thriller 

haha, der sa du det! Nesten klin lik jo! Et must for alle MJ-fans! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan tenke seg hvordan det blir å handle på nettet? Er det verdt forsøket, eller er det veldig liten sannsynlighet for å få tak i noe uansett?

Jeg har handlet på nett de siste årene fordi jeg ikke orker masse folk og kø, har gått bra det, har fått tak i det jeg skulle ha. Men  nettsiden kræsjer alltid flere ganger da, sykt irriterende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har handlet på nett de siste årene fordi jeg ikke orker masse folk og kø, har gått bra det, har fått tak i det jeg skulle ha. Men  nettsiden kræsjer alltid flere ganger da, sykt irriterende. 

Da er det vel verdt forsøket hvertfall :) Kunne gjerne gått i butikk, men kolleksjonen kom skuffende (men ikke overraskende) nok ikke til Kristiansand..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kommer kolleksjonen på nett?? 

Edit: ah.. Klokken ti sto det på nettet ja.. 

 

Endret av Lizliz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor tidlig bør man møte opp hvis man skal i Oslo? 

Har så sykt lyst på den ene kjolen, men er redd den blir altfor kort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tips: RING til kundeservice i staden. 

Kl. 10:00 eller? :) Skal man bare oppgi artikkelnr. på tingene man vil kjøpe, og vet du om man kan kjøpe i oppkrav når man ringer? (regner jo med det egentlig?)

Anonymkode: 3cfe3...ca8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere denne er stretchy eller veldig "fast" i stoffet? Står at den er viskose og silke. Jeg har veldig lyst på den, men er ikke helt sikker på hvilken størrelse jeg skal ta den i.. Jeg er egentlig en 32/34, men nå har jeg fremdeles noen kilo etter graviditeten så er nærmere en 34/36. Er den litt stretchy får jeg den nok over rumpa rimelig snart, hvis ikke må jeg nesten gå opp en størrelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...