Gå til innhold

LilleMy med bebis <3


LilleMy1989

Anbefalte innlegg

Wiii, oppdatering! Hvor gammel er O nå? Mister oversikten over alle babyene jeg følger :fnise:

Det høres ut som dere har en topp plan videre. Og bra jobba for at dere har kommet dere helskinnet gjennom den tøffe perioden! Oh my god :bond:

Ingen erfaring med to stykk i permisjon dessverre, håper du får masse tips! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Der kom jo oppdateringen jo :hoppe: Litt av en tørn dere har vært gjennom, fullt forståelig at KG ikke har blitt prioritert foråsidetsånn :fnise: Har ingen erfaring med å være i permisjon sammen med mannen mer enn en dag i uka liksom, men vi var sykemeldt samtidig i en periode..og da prøvde vi å gjøre litt kjekke ting sammen og noe hver for oss..fordele dagene litt! Hadde som mål å snakke sammen kvelden før om neste dag; hvilke planer den andre hadde, bli enige om hvem som skulle gjøre hva av husarbeid, levering og henting i bhg osv. Det funket greit! Jeg tror på å ha litt tid hver for seg - om det så bare er at du går deg en tur eller tar en kaffe en eller annen plass..bare lufte hodet!! :hjerte: Her kan jeg bare si det er lettere å si det enn å gjøre det.... :plystre: 

O høres helt skjønn ut!! Stopp tida :pls: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.6.2017 den 22.44, Weebs skrev:

Wiii, oppdatering! Hvor gammel er O nå? Mister oversikten over alle babyene jeg følger :fnise:

Det høres ut som dere har en topp plan videre. Og bra jobba for at dere har kommet dere helskinnet gjennom den tøffe perioden! Oh my god :bond:

Ingen erfaring med to stykk i permisjon dessverre, håper du får masse tips! :jepp:

O er 1 år om 2 uker :sjokk: 

Vi er vel ikke igjennom enda. Den depresjonen er hard. Den må tas tak i før den knekker oss. Dvs veldig snart. Mannen vil gi det litt tid og se hvordan det blir i permisjon nå men jeg synes det er forferdelig trist om den skal "bli brukt" på det. Det kan jo selvfølgelig hende at den går over nå med mindre stress. Utfordringen er at vi ikke VET akkurat hva som forårsaker det :( I retrospekt ser jeg nå at den har ødelagt mye for oss det siste året :grine:

På 27.6.2017 den 9.56, Diddles skrev:

Der kom jo oppdateringen jo :hoppe: Litt av en tørn dere har vært gjennom, fullt forståelig at KG ikke har blitt prioritert foråsidetsånn :fnise: Har ingen erfaring med å være i permisjon sammen med mannen mer enn en dag i uka liksom, men vi var sykemeldt samtidig i en periode..og da prøvde vi å gjøre litt kjekke ting sammen og noe hver for oss..fordele dagene litt! Hadde som mål å snakke sammen kvelden før om neste dag; hvilke planer den andre hadde, bli enige om hvem som skulle gjøre hva av husarbeid, levering og henting i bhg osv. Det funket greit! Jeg tror på å ha litt tid hver for seg - om det så bare er at du går deg en tur eller tar en kaffe en eller annen plass..bare lufte hodet!! :hjerte: Her kan jeg bare si det er lettere å si det enn å gjøre det.... :plystre: 

O høres helt skjønn ut!! Stopp tida :pls: 

Takk for tips! Det var gode ideer :) Jeg håper å få tid til endel egne ting. Førstepri er å bli bra og få meg ny jobb. Trening og hobby er også viktig :jepp: Ja, og begynne å nyte livet da, lite av det for tida :kari::sol:og sommer hjelper sikkert på :nigo:

Jeg må vel også la mannen styre litt med O :fnise: Slippe kontrollen liksom :roll: Det har gått litt bedre i det siste da, heldigvis :jepp: Han er jo absolutt en brukendes pappa :hjerte:

------------

Akkurat nå prøver vi på dubb 1 som idag tydeligvis tar 1.5 time å få til :angry:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig lille O høres ut :hjerte: så mye moro som skjer i utviklingen fremover nå! 

Krysser fingrene for at du får napp i fht jobb snart, ellers er det fint med mulighet for praksis via NAV. Når er permisjonen din ferdig? :) 

Så leit å lese om det trøbbelte året, men det er så fint at dere er klar over det selv og vil jobbe med det:hjerte:  jeg har ingen erfaring med å gå hjemme begge to, men det gir jo deg litt mer mulighet til å få litt egentid. Jeg ble nok også litt deprimert i permisjonen, orket hverken å fikse meg, gjøre noe hjemme eller å reise ut med W eller gjøre noe med samboer. Men alt dette snudde når jeg begynte i jobb igjen. Jeg er endelig meg selv igjen og har samme energi som før. Måtte bare komme meg litt ut av bobla. Kan det kanskje være noe som vil bedre situasjonen din også? Å komme litt tilbake til hverdagen? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Sille4 skrev:

Så herlig lille O høres ut :hjerte: så mye moro som skjer i utviklingen fremover nå! 

Krysser fingrene for at du får napp i fht jobb snart, ellers er det fint med mulighet for praksis via NAV. Når er permisjonen din ferdig? :) 

Så leit å lese om det trøbbelte året, men det er så fint at dere er klar over det selv og vil jobbe med det:hjerte:  jeg har ingen erfaring med å gå hjemme begge to, men det gir jo deg litt mer mulighet til å få litt egentid. Jeg ble nok også litt deprimert i permisjonen, orket hverken å fikse meg, gjøre noe hjemme eller å reise ut med W eller gjøre noe med samboer. Men alt dette snudde når jeg begynte i jobb igjen. Jeg er endelig meg selv igjen og har samme energi som før. Måtte bare komme meg litt ut av bobla. Kan det kanskje være noe som vil bedre situasjonen din også? Å komme litt tilbake til hverdagen? :) 

Ja det håper jeg og :) Permisjonen min var ferdig i mars ;)

Kan sikkert ha toucha borti noe depresjonsgreier jeg og iløpet av dette året, men jeg er nok mest pårørende. Og det er tungt. 

Jobb hjelper nok begge to :jepp:

Det ble ett raskt leggetid-svar til deg men takk for langt innlegg :hjerte:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, LilleMy1989 skrev:

Ja det håper jeg og :) Permisjonen min var ferdig i mars ;)

Kan sikkert ha toucha borti noe depresjonsgreier jeg og iløpet av dette året, men jeg er nok mest pårørende. Og det er tungt. 

Jobb hjelper nok begge to :jepp:

Det ble ett raskt leggetid-svar til deg men takk for langt innlegg :hjerte:

 

Absolutt ikke lett å være pårørende! Håper det bedrer seg for dere snart <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fint å lese en oppdatering fra deg og :-) Tøft år ja.. Håper og tror det bedrer seg nå utover! Ingen erfaring med å gå hjemme begge to, annet enn en dag her og en dag der. Innbiller meg det kan være tøft om begge "er i permisjon", om du skjønner. Er nok viktig, som flere påpeker, å gjøre egne ting. Spesielt du, at du trener, søker jobb, driver med hobby og er ute av huset og ikke hauker over pappaen ;) Når skal O i barnehagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 30.6.2017 den 20.19, Sille4 skrev:

Absolutt ikke lett å være pårørende! Håper det bedrer seg for dere snart <3 

Takk :hjerte:

 

Takk for råd @maja87:hjerte:

O begynner i september :)

.....

NY DAGBOK! Bli gjerne med :strix:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...