Gå til innhold

LilleMy med bebis <3


LilleMy1989

Anbefalte innlegg

Åja! Ideen er vel at han skal lære å gjøre det selv og regulere selv så jeg må vel bare holde meg unna :fnise: 

Idag var vi på trening. Jeg må virkelig kjøre tidligere for vi var for seine i tillegg til at O hadde bæsja når vi kom fram :daane: det gjør han Jo ofte i bilstolen så da. Det var enkle øvelser men jamme meg tungt nok! Utfall klarte jeg ihvertfall ikke. HellO gelebein! Blir spennende å se om det blir noe utvikling :jepp: 

Annet så jm har jeg lyst til å duppe med O men da får jeg ikke sett Moderne Family. What to dooo!?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oppsummeringsoppdatering:

- O tok 3 pupper i samme sitting til kvelds.

- Jeg har vondt i musklene jeg ikke visste eksisette lenger

- O syns det er kjempegøy å spise

- Bananbæsj er kult

- Barbering er for mye tiltak

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, LilleMy1989 skrev:

Oppsummeringsoppdatering:

- O tok 3 pupper i samme sitting til kvelds.

- Jeg har vondt i musklene jeg ikke visste eksisette lenger

- O syns det er kjempegøy å spise

- Bananbæsj er kult

- Barbering er for mye tiltak

 

😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bærtur!?!? :klo:
På denne tiden av året?! 
Er det kode for noe semi-kriminelt-miljø på KG jeg ikke har fått meldt meg inn i? :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, Beccy87 skrev:

Bærtur!?!? :klo:
På denne tiden av året?! 
Er det kode for noe semi-kriminelt-miljø på KG jeg ikke har fått meldt meg inn i? :ninja:

BærEtur, @Beccy87! :skratte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, juliane skrev:

BærEtur, @Beccy87! :skratte: 

Hahahahahah nå tisset jeg nesten på meg her!!!! :hoho:
Selvfølgelig er det bærEtur #preggobrain!!! 

(men det er jeg sikker på et et semi-kriminelt-miljø på KG som jeg ikke har meldt meg inn i!) 

:skratte::skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Værsegod @Diddles! :nigo: 

Det ble en søkkvåt fornøyelse... Sludd! I 1 og 1/2 time... Det ble ganske tungt også, 7 kg på magen :fnise: Men fornøyd med å ha gjennomført selv om værmeldingen bomma. Merker behovet for en bære jakke :jepp: O ble kald på føttene og jeg ble klissvåt gjennom dunjakke og det hele.... Kjøpe i tidlig bursdagsgave til meg selv???? :nigo::lur: Vi får se hva jeg får overtalt mannen til ;)  

Nå har vi hengt opp vått og spist lunsj. Det er skikkelig koselig å spise sammen med han fyren her. Så lykkelig og fornøyd med banan, maispinner og vann :strix: Litt vanskelig å få tak på bananen enda men det kommer seg dag for dag! Vi tok også 6 mnd bilde når han spiste. Klistret merket på smekken bare og rakk akkurat å ta det vekk før det ble bananisert.  Så da var det i boks og ;) For øyeblikket sover O sin siste dupp etter påfyll av morsmelk. 

Tidligere i dag bestilte jeg legetime for å sjekke ut noe føflekker som er rare. Den ene blir blekere og blekere og flasser.  Den andre er skikkelig tørr og litt rød :( Skummelt! Er litt nervøs. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Beccy87 skrev:

Hahahahahah nå tisset jeg nesten på meg her!!!! :hoho:
Selvfølgelig er det bærEtur #preggobrain!!! 

(men det er jeg sikker på et et semi-kriminelt-miljø på KG som jeg ikke har meldt meg inn i!) 

:skratte::skratte:

:Knegg::skratte:

Selvfølgelig er jeg med i den hemmelige kg-banden :ninja: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble trilletur på meg :nigo: Sjekk ut bærejakke på eBay, myyyye billigere!! 

..og hva er maispinner?! Noe du kjøper eller baker??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Flink :troest: 

Men er der ikke variabelt hva man får der da!?!?! :sjokk: Noe erfaring??

Kjøpt,  kjøpt,  KJØPT! Baker en gang i skuddåret ca :opplyser: Skulle gjort der mer men: tiltak. Kjøpt på Coop. Finnes også hirsepinner etc. Tror de er helt greie som snacks. Gir de bare for at han skal få noe å spise på og øve med. Vil ikke at han skal bli så frustrert, vanskelig å få tak i banan og få den inn i munnen :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LilleMy1989 skrev:

Hurra! Flink :troest: 

Men er der ikke variabelt hva man får der da!?!?! :sjokk: Noe erfaring??

Kjøpt,  kjøpt,  KJØPT! Baker en gang i skuddåret ca :opplyser: Skulle gjort der mer men: tiltak. Kjøpt på Coop. Finnes også hirsepinner etc. Tror de er helt greie som snacks. Gir de bare for at han skal få noe å spise på og øve med. Vil ikke at han skal bli så frustrert, vanskelig å få tak i banan og få den inn i munnen :fnise: 

Joda, det er det sikkert - men når det er så billig er det liksom ikke så farlig om det er bomkjøp :ler: Fant en vanntett en her! Jeg har ikke særlig erfaringer med bærejakker, men ei jeg følger på Insta kjøpte sin bærejakke på Ebay og er fornøyd ;) (hun er forresten SÅ verdt å følge, skriver skikkelig bra om småbarnslivet og tar bra bilder!!) 

Ah, okei - da skal jeg sjekke på Coop`en her om de har sånne! Jeg skal bake gnagekjeks i helga :nigo: Jeg lagde sånne til Liten også, helt geniale - og dødsenkle å bake!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

33 minutter siden, Diddles skrev:

Joda, det er det sikkert - men når det er så billig er det liksom ikke så farlig om det er bomkjøp :ler: Fant en vanntett en her! Jeg har ikke særlig erfaringer med bærejakker, men ei jeg følger på Insta kjøpte sin bærejakke på Ebay og er fornøyd ;) (hun er forresten SÅ verdt å følge, skriver skikkelig bra om småbarnslivet og tar bra bilder!!) 

Ah, okei - da skal jeg sjekke på Coop`en her om de har sånne! Jeg skal bake gnagekjeks i helga :nigo: Jeg lagde sånne til Liten også, helt geniale - og dødsenkle å bake!! 

Takk fo tiPS! :) <- dritbra mobiltasting... 

De så jo veldig spennende ut! Tror jeg må bake i helga jeg og ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Diddles skrev:

Joda, det er det sikkert - men når det er så billig er det liksom ikke så farlig om det er bomkjøp :ler: Fant en vanntett en her! Jeg har ikke særlig erfaringer med bærejakker, men ei jeg følger på Insta kjøpte sin bærejakke på Ebay og er fornøyd ;) (hun er forresten SÅ verdt å følge, skriver skikkelig bra om småbarnslivet og tar bra bilder!!) 

Ah, okei - da skal jeg sjekke på Coop`en her om de har sånne! Jeg skal bake gnagekjeks i helga :nigo: Jeg lagde sånne til Liten også, helt geniale - og dødsenkle å bake!! 

Tenkte bare jeg skulle kommentere bærejakka. Jeg har selv vært på let etter en lenge(bærer sjelden nå, men tenker å bli flinkere med neste baby. Tenker det er fint å ha muligheten til å bære de på rygg, altså med åpning i ryggen også. Ihvertfall om O er 7 kg, så vil ryggbæring snart være mer avlastende :)  Tror jeg kommer til å kjøpe brukt på facebook sine bæresider til slutt.. 

Men hun på insta skulle jeg gjerne hatt nicket til.. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste også bærtur:rodme: Må være noe med gravidhjerner det der altså:fnise: Men skikkelig sprekt av deg å gå i en og en halv time! Vil tro det var godt å komme inn å tørke opp etter den turen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 timer siden, Frøkenanonym skrev:

Tenkte bare jeg skulle kommentere bærejakka. Jeg har selv vært på let etter en lenge(bærer sjelden nå, men tenker å bli flinkere med neste baby. Tenker det er fint å ha muligheten til å bære de på rygg, altså med åpning i ryggen også. Ihvertfall om O er 7 kg, så vil ryggbæring snart være mer avlastende :)  Tror jeg kommer til å kjøpe brukt på facebook sine bæresider til slutt.. 

Men hun på insta skulle jeg gjerne hatt nicket til.. ;) 

Ja jeg tenker å kjøpe en mage/rygg/gravid jakke :) Potensielt brukt, veldig kjekt med erfaring :) 

1 time siden, Mumsy skrev:

Jeg leste også bærtur:rodme: Må være noe med gravidhjerner det der altså:fnise: Men skikkelig sprekt av deg å gå i en og en halv time! Vil tro det var godt å komme inn å tørke opp etter den turen.

:fnise: 

Godt å gå tur. Bedre å komme inn! :opplyser: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
45 minutter siden, Beccy87 skrev:

Hvordan går det her da? :ninja:

Hei! :blomst: 

Vi har vært litt opptatte for tiden. Mor og barn trening, et par turer, husarbeid, sying, kjæreste og baby... Livet liksom :hjerte: 

O "spiser" mer og mer og pære virker å være favoritten. Han har smakt på banan, avokado, skorpe, egg, maispinner, bananlapper med havregryn og idag prøvde vi oss på kylling. Dessverre var timingen dårlig pga forskjøvet dagsovinga så det ble helt krise og jeg måtte legge han midt i middagen :fnise: 

Ellers har jeg lansert hobbyen min på facebook og lagt ut ting for salg. Veldig spennende! Og flaut, og nervøst og *fårdetsikkertikketil*. Så får vi se hva det blir til etterhvert. Har fått et par bestillinger allerede :nigo: 

Nei nå er det natta!!!! Må lære meg å sove.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi prøver oss jo på BLW vi også, men her funker det dårlig! Enten er maten for glatt så han får ikke tak (pære, melon, avokado), eller så er den for myk så den gjør han bare til smuler (havrelapper, brokkoli, potet osv). Hva er trikset?? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...