Gå til innhold

LilleMy med bebis <3


LilleMy1989

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ååååh, Lille My! Nå håper jeg du ligger med et lite nurk i armene! Og hvis ikke så heier jeg alt jeg kan!!  Mamma My :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpee at fødselen gikk raskt og greit :) Ta den tiden du trenger med å hente deg inn igjen etter fødsel og kos deg med baby, så oppdaterer du her når du føler for det :)

Tippet riktig denne gangen hvis du fødte i løpet av tirsdagen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du har en fin barselstid med mann og barn! Regner med at du er for travel til å oppdatere oss, og det er helt greit :) Ønsker dere alt godt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi, her har det skjedd ting! Håper fødselen gikk fint og at du nå koser deg med den lille familien din :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var så spent og ville vite hva som skjedde, så jeg sjekket siste innlegg fra LilleMy. Håper det er ok at jeg lenker til det andre innlegget? 

Gleder meg uansett til å høre mer. :hoppendeglad:

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at alt er fint! :) Tenkt mye på henne og vært litt bekymret når vi ikke har hørt noe her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 12.7.2016 at 1.32, Sjela skrev:

Åh så spennende :strix: Oppdater oss da. Jeg dør av nysgjerrighet :ler: 

 

Den 13.7.2016 at 11.39, Strikkesokken skrev:

Kom igjeeen, jeg er så spent!!:bond:

Jajajajaj sorry :P Litt treig for tiden.. 

Den 13.7.2016 at 20.21, lille_frosk skrev:

Ååååh, Lille My! Nå håper jeg du ligger med et lite nurk i armene! Og hvis ikke så heier jeg alt jeg kan!!  Mamma My :hjerte:

Mamma My :hjerte: Jeg kaller han forresten ofte lille frosk på grunn av måten han ligger med bena på :hjerte: 

Den 14.7.2016 at 3.34, Shinigami skrev:

Håpee at fødselen gikk raskt og greit :) Ta den tiden du trenger med å hente deg inn igjen etter fødsel og kos deg med baby, så oppdaterer du her når du føler for det :)

Tippet riktig denne gangen hvis du fødte i løpet av tirsdagen ;)

Du tippet riktig!! Veldig fin dato @Shinigami :hjerte: 

Den 16.7.2016 at 15.22, Surriball skrev:

Håper du har en fin barselstid med mann og barn! Regner med at du er for travel til å oppdatere oss, og det er helt greit :) Ønsker dere alt godt! 

Tiden går helt sykt fort altså! Takk for det :) 

............................

*Vondt i magen-, amme-, file negler-, skifte bleie pause* <-- Ting tar tid :P 

...........................

Den 19.7.2016 at 19.57, kaffemor skrev:

Oioi, her har det skjedd ting! Håper fødselen gikk fint og at du nå koser deg med den lille familien din :hjerte: 

Vi koser oss :hjerte: 

Den 19.7.2016 at 21.21, gjärd skrev:

Spent på oppdatering ❤️

 

Den 19.7.2016 at 21.26, Sapphira skrev:

Gleder meg til oppdatering :hjerte::strix: 

Sorry for at jeg piner dere.. :P 

Den 25.7.2016 at 9.25, Tonio skrev:

Jeg var så spent og ville vite hva som skjedde, så jeg sjekket siste innlegg fra LilleMy. Håper det er ok at jeg lenker til det andre innlegget? 

Gleder meg uansett til å høre mer. :hoppendeglad:

 

Takk :blomst: 

Den 25.7.2016 at 13.05, Weebs skrev:

Så godt å høre at alt gikk fint med henne, @Tonio! Har tenkt på henne masse og gleder meg til å høre mer :) 

 

Den 26.7.2016 at 10.35, Strikkesokken skrev:

Så bra at alt er fint! :) Tenkt mye på henne og vært litt bekymret når vi ikke har hørt noe her.

Off, beklager :( 

22 timer siden, Surriball skrev:

Gratulerer! :strix:

Takk! 

-----------------------

Herregud jeg har jo ikke vært inne her (dagboken) og lest siden vi reiste til føden. Tenk at dere har lagt igjen 27 innlegg :hjerte: Det er så rart, og ganske fint, at helt fremmede (irl), som man kjenner litt likevel, bryr seg og engasjerer seg i noen de aldri har møtt :klem: Tusen takk! 

Lillemann ville ut 12.07 og siden da så har dagene gått i ett. Det er MYE amming og bleieskift og kos! Masse babykos. Jeg benytter enhver anledning til å lukte på det fine hodet hans :hjerte: Han lukter så godt! Og så har han så kjempemykt, helt helt lyst hår :rodmer: Jeg er jo helt mørk så det blir spennende å se om det forandrer seg. 

Det er så rart å se at han endrer seg nesten fra dag til dag. Han var jo helt nyydelig når han kom ut men nå kommer ansiktstrekkene og bollekinnene frem. 

I tillegg til fersk baby så har vi også hatt besøk i 1 og en halv uke. Dette har gjort meg ganske sliten og det skal bli himmelsk å endelig få være alene helt aldeles straks! Nå har ikke besøket vært oppå oss hele dagene men likevel så får vi ikke slappet av skikkelig når vi ikke er alene. 

Jeg har egentlig så mye å skrive at jeg får ikke sortert det skikkelig i ett innlegg. Jeg må nok ta det tema for tema i hvert sitt innlegg! 

Det tok forresten litt tid før han fikk navnet sitt, men det er ingen tvil, han er en liten :hjerte: Oscar :hjerte: 

 

Endret av LilleMy1989
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nydelig navn! :rodmer: sitter å lukter og nusser på lillegutt og kjenner så igjen beskrivelsene dine. Det er herlig å bli mamma :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med livstegn fra deg! Regnet med at du hadde fullt opp med mammarollen. :strix: Nydelig navn! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, blir helt rørt jeg:rodmer: gratulerer med en perfekt liten Oscar! Nydelig navn. Tenk at det lå en helt ferdig liten baby inni der og bare ventet på å komme ut!:rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...