Gå til innhold

LilleMy med bebis <3


LilleMy1989

Anbefalte innlegg

Hurra! Hurra! Hurra! Hurra! Hurra!! :-D

Jeg merker allerede trøttheten (har gjort det noen dager) og idag er det ekstremt. Gjesper og gjesper, i tillegg sovna jeg på sofan nå.

Glemsk og distré er jeg også i dag... Men lykkelig! Aldri trodd at det skulle gå på første forsøk :-o !

Hurra! Gratulerer igjen :D Ja, er så rart når det skjer på første forsøk når man har sett for seg flere måneder med prøving!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tidlige symptomer:

2 DPO: mensmurringer (litt vel tidlig men dette har jeg enda)

5 DPO: "EL-slim"

9 DPO: øm i magen + oppblåst/stor (bukser passer ikke/ubehagelig) + Tissetrengt! (de to siste gjelder enda)

10 DPO: trøtthet (blitt verre)

14 DPO: sulten...

Endret av LilleMy1989
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har masse tidlige sikre symptomer på graviditet :)

Jippi! Selv om det er littepitt plagsomt, måtte kjøpe tights for å ha noe behagelig som ikke strammer, i uke 4... Hahaha!

Det er selvfølgelig veldig gøy å føle seg gravid :-)

Var på første alkoholfritt festen ikveld. Heldigvis ei til som ikke drakk, og ingen som så ut til å legge merke til det eller kommentere det! Sa bare til ei at jeg ikke orka og at jeg blir fyllesyke så da er det like greit....

Nå er kl 22.11 på en lørdagskveld og jeg ligger i senga, klar for å slappe av med en serie og mest sannsynlig sovne meget snart. Livet er herlig! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra!! Gratulerer  :danse:  :danse:  :bolledeig:

Takk! Det er virkelig hurra!!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tidlige symptomer:

2 DPO: mensmurringer (litt vel tidlig men dette har jeg enda)

5 DPO: "EL-slim"

9 DPO: øm i magen + oppblåst/stor (bukser passer ikke/ubehagelig) + Tissetrengt! (de to siste gjelder enda)

10 DPO: trøtthet (blitt verre)

14 DPO: sulten...

4+0: antydning til ømme pupper/tydelige blodårer + DISTRÉ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Så fantastisk med klaff på første forsøk! Gratulerer så mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ! :)

Ja det er litt uvirkelig... Men veldig deilig! :-)

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk, gratulerer ;) syns jeg leste at du hadde vondt i ryggen også? Det var et tydelig tegn for meg da jeg ikke har pleid å ha det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Ja har murringer (typ menssmerter) i rygg og mage flere ganger daglig :) så jeg reagerte på at de kom så tidlig før mens, hahahah! Men det var jo fordi jeg var gravid isteden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidlige symptomer:

2 DPO: mensmurringer (litt vel tidlig men dette har jeg enda)

5 DPO: "EL-slim"

9 DPO: øm i magen + oppblåst/stor (bukser passer ikke/ubehagelig) + Tissetrengt! (de to siste gjelder enda)

10 DPO: trøtthet (blitt verre)

14 DPO: sulten...

4+0: antydning til ømme pupper/tydelige blodårer + DISTRÉ!

4+2: alt unntatt El-slim og ømhet gjelder enda. I dag er jeg skikkelig trøtt, småkvalm og SULTEN samtidig.... Puppene er også blir ømmere, men på en måte jeg aldri har kjent før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så rart det å kjenne på hvordan kroppen plutselig forandrer seg :) Det er utrolig mye som skjer i kroppen i starten av graviditeten (og senere og selvfølgelig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er så rart det å kjenne på hvordan kroppen plutselig forandrer seg :) Det er utrolig mye som skjer i kroppen i starten av graviditeten (og senere og selvfølgelig)

Ja, kjemperart.... Må faktisk kjøpe meg mammajeans i morra til å ha på jobb og ellers. Buksene mine passer jo ikke! Blir vondt og ekkelt etter ei stund... Hadde på meg den største jeansen min i dag og måtte bruke hårstrikken min siste timen, i tillegg måtte jeg åpne glidelåsen helt opp.... Og mai gad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kjemperart.... Må faktisk kjøpe meg mammajeans i morra til å ha på jobb og ellers. Buksene mine passer jo ikke! Blir vondt og ekkelt etter ei stund... Hadde på meg den største jeansen min i dag og måtte bruke hårstrikken min siste timen, i tillegg måtte jeg åpne glidelåsen helt opp.... Og mai gad.

Oi, såpass allerede? Rart hvor forskjellig man blir under graviditet. Har fortsatt ingen problemer med å få på meg buksene. Bare enkelte dager bare at knappen presser for mye på magen sånn at jeg må åpne den :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, såpass allerede? Rart hvor forskjellig man blir under graviditet. Har fortsatt ingen problemer med å få på meg buksene. Bare enkelte dager bare at knappen presser for mye på magen sånn at jeg må åpne den :P

Heldig du da :) jeg må stadig ta meg i at det ikke er vits i å kjøpe klær som ikke er store eller mammaklær fordi jeg kommer til å bli større :P heldigvis så er det ikke uvanlig å bli skikkelig oppblåst og at magen går fra oppblåst til gravidhard....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer så mye! :strix: Her vil jeg følge med :) Spennende med folk som er nesten like langt på vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! :strix: Her vil jeg følge med :) Spennende med folk som er nesten like langt på vei!

Hurra! Ja det er veldig kjekt å følge med andre som er i samme stadie :) Harjo lest litt i dagboka di da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en test i dag tidlig for se. Burde jeg bekymre meg når den viser 2-3 istedenfor 3+? Jeg er jo 5+0...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en test i dag tidlig for se. Burde jeg bekymre meg når den viser 2-3 istedenfor 3+? Jeg er jo 5+0...

Clearblue digital viser alderen på barnet og tar ikke med ukene fra mens til EL, så det trenger du ikke å bekymre deg over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...