Gå til innhold

"falske" flauser og vanlige flauser...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du noen "falske" flauser, altså, en "vanlig flause" er noe flaut som har skjedd foran andre.. Men har du noen som ikke ble oppdaget eller hjemme alene?
For eksempel:

Jeg var i dusjen og kjente at jeg måtte på do å bæsje. Så jeg fortet meg med å spyle kroppen (shampo i håret fortsatt) og satte meg ned på do. Jeg hadde litt såpe på rumpa så jeg sklei av doen rett før jeg skulle bæsje. Når jeg tenker på det så blir jeg flau :flau: er takknemlig ingen så det.

Eller da jeg var hjemme hos besteforeldrene mine, og alle var ute på butikken. Jeg måtte sånn tisse og gikk på do, i det jeg satt meg ned så kom de hjem! Jeg måtte da forte meg å ta på meg klærne, for dodøren hadde ikke lås.
Jeg gikk så ut, og latet som at jeg gikk på do (for første gang) slik at de skulle se at doen var opptatt. Jeg hadde da tisset i det jeg reise meg opp og det var tiss på gulvet og ned over låret mitt og buksa. Ingen la merke til det, men synes det er flaut å tenke på.

Har du noen slike flauser, som ingen vet om eller la merke til?
Og "vanlige" flauser så klart, elsker å lese flauser :D



Anonymous poster hash: bfe7a...f83
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mener du at du bæsja utenfor do?



Anonymous poster hash: 6a92e...5c3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du at du bæsja utenfor do?

Anonymous poster hash: 6a92e...5c3

nei bare at jeg sklei av doen, og måtte forte meg opp igjen for å gjøre det jeg skulle gjøre.

ts

Anonymous poster hash: 8b7ae...e67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sånn veldig flaut, men litt flaut var det jo.

Gikk tur i skogen i går og trodde jeg var alene. Trusa satt ikke helt som den skulle og gnagde i rumpa. Jeg begynte å prøve å dra den på plass. Litt vanskelig med en trang treningstights på. Fikk den på plass. Da snudde jeg meg og så klart gikk det en mann litt lengre bak meg. Der gikk han bak meg mens jeg prøvde å rette på trusa.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans

Jeg var ute å løp en tidlig morgen. Snubla og landa oppi en kjempe stor søledam. Så ut som jeg hadde bæsja på meg. Var veldig glad for at klokka var 06 og det så og si ikke var folk ute :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i besøk og klarte å tisse litt på meg i sofaen deres! Det var ingen som merka det, og det ble ikke noen flekk (heldigvis skinnsofa), men det var vått og jeg prøvde desperat å tørke opp med rumpa mi. Da jeg var alene i stuen et øyeblikk, tørket jeg desperat med vann og noen servietter. Dritflaut!

Anonymous poster hash: 374e3...f48

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var i besøk og klarte å tisse litt på meg i sofaen deres! Det var ingen som merka det, og det ble ikke noen flekk (heldigvis skinnsofa), men det var vått og jeg prøvde desperat å tørke opp med rumpa mi. Da jeg var alene i stuen et øyeblikk, tørket jeg desperat med vann og noen servietter. Dritflaut!

Anonymous poster hash: 374e3...f48

Huff :fnise:

Anonymous poster hash: e57ab...0a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tissa meg ut hjemme hos en venninne for noen år siden...

Altså jeg lå over, hele familien var hjemme, og plutselig da jeg våkna på morgenen så kjente jeg at jeg MÅTTE tisse!!

Løp mot den ene doen, men den var låst, så ble kjempestressa og løp opp en etasje for å nå den andre doen. Noen av søskenene hadde allerede stått opp og sa hei, men jeg bare løp og kjente at tisset kom ut og nedover låret mitt :/ (så jeg tissa litt på gangen deres:S) før jeg kastet meg inn på badet og dro ned nattbuksa

Der sto mora til venninna mi og sminket seg, og hadde bare morgenkåpe på...

så jeg hadde tisset meg ut på gangen deres, samt satt og tisset mens noen andre var på badet..

Vrir meg i smerte hver gang jeg tenker på denne hendelsen!!!

Det verste var nok at de andre rakk å tørke opp litt før jeg kom ut (tisset sykt lenge) og bare lo og lo, men jeg syntes det var helt forferdelig... fikk dusjet og lånt andre klær, men herlighet, sånt gjør man ikke når man er over barneskolen :/ :( :( :(



Anonymous poster hash: 09c99...0f8
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde mensen og doen gikk tett hos min svigermor. HELE doen var fylt med rødt vann, dopapir og tiss... Det er en "vanlig flause" jeg ikke kommer helt over. Jeg og samboer ler av det nå, men... Æsj så flaut.

Og en gang for flere år siden var jeg hos en venninne av meg. Vi hadde overnatting og koste oss med film og snacks. Etterhvert på kvelden ble vi overtrøtt og veldig flirfull. Vi endte opp på gulvet i latterkrampe og selvfølgelig fikk jeg luft i magen... Plutselig kom det en promp, og det ble helt stille. Så begynte vi å le noe forferdelig, og da kom det bare mer. Jo mer jeg lo, jo mer luft kom. Det var utrolig flaut egentlig...

En flause som har skjedd alene... (ble mye tiss og promp nå ser jeg :ler: ) jeg nøys og så kom det en mega-fis samtidig. Jeg var heldigvis alene, men kjente jeg ble varm i toppen.

:biggrin:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Var på kino alene. (Hadde akkurat flytta til ny by for å studere, og hadde ikke noe å gjøre de første dagene før skolen begynte). Hadde kjøpt meg godteri og brus. Når filmen var over og jeg skulle gå, la jeg merke til at brusen hadde lekket på fanget mitt, så det så ut som jeg hadde tissa på meg. Ble jo ekstra nervøs i tilfelle noen så meg, og ville kjenne meg igjen senere haha. Men jeg klarte å knyte jakka mi om livet på en måte så det dekte skrittet og forhåpentligvis ingen så det.

Anonymkode: 0543e...bc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde vært på en fire dagers øvelse ute i helvete da jeg var i forsvaret. Iløpet av de fire dagene hadde jeg ansvar for å fylle på parafin til primusen vi hadde i teltet. 

Da vi var ferdige med øvelsen og marsjerte hjemover kjente jeg at jeg begynte å bli svimmel. Kjente også at jeg slet veldig med magen. Endte selvfølgelig opp bakerst i rekken. Begynte å slite med balansen og var rett og slett rusa. Plutselig kjente jeg et voldsomt trykk.

Jeg måtte drite. Ikke kunne jeg stoppe, Ikke var det noe sted jeg kunne gjøre det heller. Så da endte jeg opp med å kjenne en varm og fin følelse nedover låret. Katastrofen var et faktum.

Da jeg virkelig begynte å slite med å holde tritt kom befalet og ba meg skynde meg. At jeg måtte ta lengre steg og virkelig bruke rumpa om jeg var sliten i beina.

"Det går ikke" svarer jeg. "Hvorfor ikke? Hva er galt?" "Nei, du skjønner. For det første er jeg rusa på et eller annet, og for det andre så har jeg bæsja på meg." Han ble helt blek og klarte bare si "ok" etter 15 Sekunder. 

Da vi stoppet for å ta pause viste det seg at jeg skulle bli kjørt til leiren. I tilfelle jeg hadde sår så kunne det bli infisert. Jeg tok en god dusj og kastet klærne jeg hadde til vask 

Hva hadde skjedd? Jo: den parafinen jeg hadde å svaret for var veldig lakserende. I og med at håndvask er luksus, og at jeg var sløv, så fikk jeg det i meg. Rusen jeg kjente var fordi lagkameraten min ikke hadde tømt primusen for parafin. Han hadde utrolig nok bare åpnet lokket og latt den være. Så da jeg pakket sekken min la jeg den opp ned, og alt ble dynket. Dette sniffet jeg da jeg masjerte.

Denne historien ble fortalt på leiren til alle nye rekrutter etter at jeg var ferdig. Kom til og med i avisa som ble sendt rundt på leiren. Jeg er en legende.

 

Anonymkode: 40303...159

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne historien ble fortalt på leiren til alle nye rekrutter etter at jeg var ferdig. Kom til og med i avisa som ble sendt rundt på leiren. Jeg er en legende.

 

Fantastisk. Jeg dauer av latter. :)

Anonymkode: 8cd13...793

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Begynte å slite med balansen og var rett og slett rusa. Plutselig kjente jeg et voldsomt trykk.

Jeg måtte drite. Ikke kunne jeg stoppe, Ikke var det noe sted jeg kunne gjøre det heller. Så da endte jeg opp med å kjenne en varm og fin følelse nedover låret. Katastrofen var et faktum.

Da jeg virkelig begynte å slite med å holde tritt kom befalet og ba meg skynde meg. At jeg måtte ta lengre steg og virkelig bruke rumpa om jeg var sliten i beina.

"Det går ikke" svarer jeg. "Hvorfor ikke? Hva er galt?" "Nei, du skjønner. For det første er jeg rusa på et eller annet, og for det andre så har jeg bæsja på meg." Han ble helt blek og klarte bare si "ok" etter 15 Sekunder. 

Anonymkode: 40303...159

Sorry, men jeg bare ler og ler! Apropos kjøttmeis sin flause så lo jeg faktisk så mye av tråden og historien din at jeg prompa! :rodme: Men heldigvis er jeg HELT alene. Det gode med din historie er at du fikk en morsom historie å fortelle! Min flause er bare jævlig flau, dette er mange år siden og jeg har aldri før nå fortalt det til en sjel annet enn min far ... Og til tross for at jeg nå trodde at dagen var kommet til å fortelle den anonymt på Internett så er den bare så flau at jeg klarer ikke. :laugh: 

Er flausene som inneholder bæsj flauere enn andre? 

Her er en annen: jeg var ung og nervøs på en idrettsleir der jeg ikke kjente noen fra før. Reiste med noen gutter fra klubben og en kompis av min bror som var leder tok meg inn i varmen og dro meg med med ham og kjæresten, og kjæresten passa litt på meg og jeg hadde noen å være med. Noen av guttene fra klubben (som jeg ikke kjente) prøvde vel også å hjelpe meg litt, så vi var på diskotek (jeg høres gammel ut!) og jeg ville gå tilbake til skolen vi sov på og en av dem var veldig ivrig på at jeg ikke skulle gå alene. Mens vi gikk "hjemover" så gikk han tidvis litt bak meg, og var veldig klein, veldig klein, jeg skjønte ikke greia og synes han var en raring. Det var hele tiden som han ville si noe, men vi gikk stort sett i stillhet. Da vi kom tilbake fikk jeg en lapp der han spurte om jeg ville bli sammen med ham, og jeg antok at det var grunnen til kleinheten. Helt til jeg gikk på do. BLOD! Blod overalt! Det har aldri før eller siden blødd så mye igjennom, store flekker gjennom buksa, jeg var skrekkslagen! DET var grunnen! Og likevel spurte han meg om jeg ville bli sammen med ham!? Om jeg ikke var nervøs før så var jeg det i alle fall etter at jeg trodde alle måtte fått med seg at jeg hadde hatt et alvorlig blodtap i underlivet. :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg virkelig begynte å slite med å holde tritt kom befalet og ba meg skynde meg. At jeg måtte ta lengre steg og virkelig bruke rumpa om jeg var sliten i beina.

 

Anonymkode: 40303...159

Velvalgte ord. :laugh:

Men jeg føler med deg. Det var en skikkelig møkkaopplevelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde noen venner på besøk, og vi hadde veldig fet mat til middag, sånt som virkelig kan få magen i ulage. Utpå kvelden ble vi sittende i stua og spille spill, og jeg merket plutselig at det var på tide å komme seg på do litt brennkvikt.
Jeg har IBS og er vant til å være dårlig i magen, og jeg greier som regel å holde lydnivået i sjakk, men dette...
Så snart jeg satt meg ned på doen eksploderte det, og jeg ble sittende og holde meg fast i doringen mens bakenden min produserte de mest uhyrlige brak og smell. Null kontroll! Attpåtil ble jeg sittende lenge; typ 10-15 min med nærmest sammenhengende rabalder. Har aldri før eller siden lagd et sånt spetakkel på porselenstronen...
Rett utenfor døra, i stua, satt vennene mine, og siden vi var midt i et spill satt de bare og ventet på at jeg skulle komme tilbake. Det finnes ikke sjangs i havet for at de ikke fikk med seg hver eneste lyd som oppstod inne på badet. Var så svimlende flau at jeg nesten ikke turte å gå ut etterpå... :rodme:

Anonymkode: 860e1...410

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært på byen for noen år siden, og drukket veldig mye whisky! Ettersom kvelden gikk begynte jeg å kjenne at jeg kom til å få diare. Så jeg sa jeg var dårlig og gikk hjem. Hadde ca 20 min fra sentrum til der jeg bodde å gå. Det var kaldt ute, og jeg så meg rundt, var helt alene i gaten da jeg nærmet meg hjemme. Slapp en, og den stinket! Selv om jeg gikk ute. Så kom jeg på veien som går opp dit jeg bor, og prompa der og. Så hører jeg og ser at det kommer en bil nedi bakken der. Denne veien går bare opp dit jeg bodde, så det var noen av de som bodde i bofellesskapet. (var student).  

Jeg løp og var sikker på at røyken stod etter meg. Lukta kjente jeg og. Turte ikke gå inn, for var redd de ville rekke å se meg. Jeg satte meg fort ned bak en trapp/vegg og da de gikk på døra sa de at det luktet forferdelig. Når de hadde gått inn gikk jeg inn der jeg bodde. Satte meg på do, det har aldri i mitt liv lukta så ille. 

Anonymkode: 81d7d...336

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde noen venner på besøk, og vi hadde veldig fet mat til middag, sånt som virkelig kan få magen i ulage. Utpå kvelden ble vi sittende i stua og spille spill, og jeg merket plutselig at det var på tide å komme seg på do litt brennkvikt.
Jeg har IBS og er vant til å være dårlig i magen, og jeg greier som regel å holde lydnivået i sjakk, men dette...
Så snart jeg satt meg ned på doen eksploderte det, og jeg ble sittende og holde meg fast i doringen mens bakenden min produserte de mest uhyrlige brak og smell. Null kontroll! Attpåtil ble jeg sittende lenge; typ 10-15 min med nærmest sammenhengende rabalder. Har aldri før eller siden lagd et sånt spetakkel på porselenstronen...
Rett utenfor døra, i stua, satt vennene mine, og siden vi var midt i et spill satt de bare og ventet på at jeg skulle komme tilbake. Det finnes ikke sjangs i havet for at de ikke fikk med seg hver eneste lyd som oppstod inne på badet. Var så svimlende flau at jeg nesten ikke turte å gå ut etterpå... :rodme:

Anonymkode: 860e1...410

Oi, huff! Småleit. Sa de noe?

Anonymkode: c97f3...ce1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...