Gå til innhold

Jente 25 søker venninner i Oslo!


Mangozara

Anbefalte innlegg

Hei

 

(Dette er helt nytt for meg, har aldri møtt folk på nettet før, men prøver likevel:)

 

I høst flyttet jeg til Oslo med samboeren min og begynte å jobbe i en bedrift med masse menn. Nå savner jeg rett og slett å ha noen venninner og møtes å gjøre jenteting sammen med; slik som å shoppe, dra på kafe, trene, snakke om klær, sko sminke, pynte seg sammen, ha skikkelig jentefors, drikke litt vin og dra ut på byen innimellom osv

 

Litt om meg; jeg har en bachelorgrad, elsker å reiser og har bodd utenlands, interesserer meg for mote, klær, sko osv, liker å gå tur, leser både bøker og blogger (moteblogger, ikke typisk rosablogger), og ser alt for mye på netflix (akkurat sett ferdig breaking bad, og holder på med the americans nå).

Som person er jeg ærlig og direkte, og har vi først blitt gode venner er jeg lojal. Jeg kan virke litt sjenert til å begynne med, men det går heldigvis fort over. 

D

Om du tror vi kommer til å komme overens, ta kontakt! 

 

Hadde vært kult om vi greide å samle en liten gjeng om ett par uker og funnet på noe! 

 

 

Du må gjerne PM meg også :) Hadde vært superhyggelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Wonder Woman

Tipser om Facebookgruppa venninner<3 nystarta gruppe, vokser raskt! De har allerede hatt en utekveld på byen i Oslo

Jeg har send request får å bli medlem nå over 2 uker siden,fint om dere godtar meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente på 22 som også gjerne vil være med på dette. Mesteparten av venner har flyttet utenbys og vil gjerne bli kjent med nye:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en 25 år gammel jente som kommer fra Bergen, flyttet til Oslo i slutten av desember ifjor. Jeg har ikke det store nettverket i oslo  og har veldig lyst til å bli kjent med flere. Er det mulig at jeg kan slenge meg på her? :))))) 

Er veldig grei, hvis det hjelper på. HEHE 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Hei, jeg er en 28 år gammel jente, og har veldig lyst til å håppe inn i den gruppen. Jeg er fra Ungarn, og flyttet til Norge 3 år siden. Jobber i barnhage. Jeg har en bachlorgrad som helsepedagog. Jeg er sosial, og liker å gjøre forkjellige ting: å reise, gå på teater, konserter. eller ha en rolig kveld med vin og bare prate sammen. 

Send meg gjerne PM 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Jeg ser at denne tråden er fra sommer 2015, og det virker som de/dere har allerede samlet en god gjeng. Men jeg har lyst å fortsette tråden og kanskje det er noen flere som er interesserte i vennskap. ;-) 

Jeg er en jente på 29 år, har bachelor og er i fast jobb, trener jevnlig, glad i å gå turer, spise god mat og elsker god vin. ;-) Send meg gjerne pm om du er interessert. 

Er fra Oslo forresten. 

Endret av Lines2014
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig interessert i vennskap i oslo-området :) 

29 år, bor i Lillestrøm, har bachelor og flyttet hit pga jobb våren 2015.
Veldig glad i god mat, liker både øl, vin og whiskey, og synes selv jeg fortjener en medalje for kaffedrikkingen min! :) 

Er det noe interesse for å lage en egen venninnegruppe på fb for oslo-området? 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hadde vært hyggelig om at vi har gjort det. Jeg er ganske tett pakket i denne uka her og er jeg borte i neste helg, men vi kunne sikkert finne på noe uken etter. Jeg vet ikke helt om vi kunne ha som gruppe-privat meldin på denne side for de/dere som har lyst til å bli med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Wonder Woman

Jeg er ikke verdens beste når det gjelder å chatte,men jeg kunne tenke meg å være med å treffe dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...
Den 10. mai 2015 at 11.53, Mangozara skrev:

Hei

 

(Dette er helt nytt for meg, har aldri møtt folk på nettet før, men prøver likevel:)

 

I høst flyttet jeg til Oslo med samboeren min og begynte å jobbe i en bedrift med masse menn. Nå savner jeg rett og slett å ha noen venninner og møtes å gjøre jenteting sammen med; slik som å shoppe, dra på kafe, trene, snakke om klær, sko sminke, pynte seg sammen, ha skikkelig jentefors, drikke litt vin og dra ut på byen innimellom osv

 

Litt om meg; jeg har en bachelorgrad, elsker å reiser og har bodd utenlands, interesserer meg for mote, klær, sko osv, liker å gå tur, leser både bøker og blogger (moteblogger, ikke typisk rosablogger), og ser alt for mye på netflix (akkurat sett ferdig breaking bad, og holder på med the americans nå).

Som person er jeg ærlig og direkte, og har vi først blitt gode venner er jeg lojal. Jeg kan virke litt sjenert til å begynne med, men det går heldigvis fort over.

 

Om du tror vi kommer til å komme overens, ta kontakt!

 

Hadde vært kult om vi greide å samle en liten gjeng om ett par uker og funnet på noe!

 

 

Hei, jeg er ei jente på 29 år som sliter med akkurat det samme. Jeg har bodd i flere år i Halden, men flyttet til Oslo pga. jobb. Synes det er vanskelig å få nye venner her ettersom jeg jobber med eldre mannfolk og ikke er i et jentemiljø her. 

 

Hvis du er interessert å bli bedre kjent, ta kontakt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei:) Samboeren min og jeg har akkurat flyttet hit. Vi kjenner noen fra før, men det er alltid hyggelig å bli kjent med nye mennesker siden de ofte er opptatt med jobb. Jeg er 23 år og liker å gå turer, kafébesøk, vin, se på serier og lage mat.

Ta gjerne kontakt:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis denne tråden fortsatt lever eller det er opprettet en gruppe et sted vil jeg gjerne slenge meg på. Sommeren kommer med stormskritt, og jeg skulle gjerne hatt flere å gå i parken og grille med / gå tur / gå ut og ta en øl osv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 2016-05-17 at 12.59, Gjesten skrev:

Hvis denne tråden fortsatt lever eller det er opprettet en gruppe et sted vil jeg gjerne slenge meg på. Sommeren kommer med stormskritt, og jeg skulle gjerne hatt flere å gå i parken og grille med / gå tur / gå ut og ta en øl osv. :)

Jeg vil også:laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på de velvalgte ordene til Gjest (hvis jeg får lov, Gjest?).

Er "ny" i byen etter en tid borte, så send meg gjerne en melding om noen er interessert i å "henge" med meg. :fnise:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei jenter. Vi har opprettet en gruppe på Facebook. Kan høre med Ts om jeg kan legge dere til om dere vil? Har ikke vært her på evigheter, tror svært få av oss er her egentlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Den 15.6.2016 at 19.45, Mendoza skrev:

Hei jenter. Vi har opprettet en gruppe på Facebook. Kan høre med Ts om jeg kan legge dere til om dere vil? Har ikke vært her på evigheter, tror svært få av oss er her egentlig.

Kan jeg også legges til? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...