Gå til innhold

Fortell om dine verste dater!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 20.7.2017 den 8.22, padawan skrev:

Det er overraskende mange kvinner som misliker å få slike komplimentet tidlig i datingfasen. Man kan godt lire av seg et og annet kompliment om at feks øynene er pene men går en lenger enn det gjør man seg en bjørnetjeneste. True story.

Eventuelt at de gjerne tar imot komplimenter ganske tidlig, men da å noe som ikke bare går på utseendet?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er AB som nylig skrev om en dame jeg traff ute og senere hadde en mislykket hjemmedate med. Jeg har også prøvd nettdating. Over et halvt år ble det seks dater. Felles for de var noen uker med skriving og utveksling av bilder før treff.

1. Helt grei dame. Treff på kafe. Hun mente vi ikke var på samme sted i livet. Jeg var enig. Greit nok.

2. Vi gikk en tur, og hun snakket i to timer om eksene som var psykopater. Ba om støtte for sin tildeling av diagnoser.

3. En kjendis. Hyggelig, empatisk og snill. Vi spiste ute. Hun hadde mistet mannen i en ulykke, og var egentlig ikke klar for noe annet enn trøst.

4. Vi skulle møtes på en pub og hun dukket opp tyve minutter for sent. Hun beklaget forsinkelsen som skyldtes at hun hadde truffet en mann på veien og de hadde pult. Jeg trodde først hun hadde en meget spesiell form for humor og spøkte det hele vekk. En stund etterpå var hun borte. Det varte en halvtime, så var hun tilbake. Hadde da sittet på do en halvtime og skravlet med eksen. Så nå skulle hun hjem og knulle med han. Så gikk hun. Dagen etter beklaget hun oppførselen, men jeg svarte ikke på mailen.

5. Vi skulle møtes på pub kl 19. Et kvarter senere ringte jeg og spurte om det var noen misforståelser. Neida, hun var hundre meter unna og skulle komme straks. Det gikk enda en halvtime. Lokalet hadde da begynt å fylles, og et annet par hadde satt seg i sofaen. Så kom hun og ble helt bestyrtet over at andre satt der. Jeg forklarte situasjonen, men hun ga seg ikke. Virket helt i ubalanse. Dette blir helt feil, sa hun. Og gikk.

6. Ble invitert hjem til en dame. To timers kjøretur. Vi hadde avtalt at jeg skulle ringe underveis, men hun svarte ikke. Fikk senere en sms der hun avlyste det hele. Jeg var da nesten fremme.

Anonymkode: 5ddec...687

Du må bli flinkere til å sile ut de damene det er verdt å treffe :fnise: 

Jeg har vært på tre dater og min verste date var en koselig tur langs vannet med en hyggelig mann :vetikke: (Altså var ikke daten ille i det hele tatt).

Anonymkode: 63e17...9b2

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ler så jeg griner av den tråden her 😅 

Får slenge inn en historie, jeg og. Riktignok ikke like ille som veldig mange av de andre historiene her inne, men.

Jeg møtte en kar hos en venninne av meg. Hun bodde i kollektiv den gangen (vi var begge studenter), og han ene hadde fått besøk av broren sin som bodde i Sverige. Ingenting skjedde, men etter noen dager legger han til meg på Facebook og sender meg en melding. Så gikk det en god stund, og etter hvert så begynte vi faktisk å snakke en del på Facebook. Plutselig fikk jeg litt øynene opp for han på en måte. Så vi snakket og snakket, etter hvert ble det lange telefonsamtaler også. Men vi var begge enige om at den gode kjemien vi nå hadde, ikke nødvendigvis ville være like god i virkeligheten. Men vi håpet selvfølgelig det begge to, og avtalte at han skulle komme til meg en helg (og begge var enige om at han kunne dra til broren om det ble kræsj).

Så kommer helgen hvor han skal komme og besøke meg. Jeg møter han ved bussen og vi gir hverandre en stor klem. Han har med seg blomster til meg, noe som er veldig koselig. Men fra sekundet vi møtes omtrent er det som om han ikke klarer å la være å konstant stirre på meg. Og det med masse "kjærlighet" i øynene. Han begynner å fortelle om hvor mye han har gledet seg til dette, hvor mye det betyr for han, og hvor riktig dette er. Greit nok det, det er jo hyggelig nok. Men det sluttet liksom aldri. Aller helst ville han hele dagen og kvelden stirre meg i øynene. Jeg synes dette ble litt kleint, så jeg så jo for det meste bort. Da bare fortsatte han å stirre på meg. Konstant.

Det gikk ikke an å se en film med han, for han ville bare komme med kjærlighetserklæringer, holde meg tett tett inntil seg, og fortelle hvor forelsket han var.  Han mente at det var oss to, jeg var den rette. Og så sa han at jeg veldig snart kom til å måtte be hun som bodde i kollektivet mitt om å flytte ut snart. For han skulle jo bo der. Han dro det lenger og lenger, begynte etter hvert å snakke om hva slags ekteskap vi ville få og hvor pene barn vi ville få. Jeg fikk mer og mer klaus, og begynte veldig tidlig å tenke på hvordan jeg skulle komme meg unna resten av helgen. Men jeg følte meg så slem og turte ikke helt å si fra. Tenkte kanskje jeg bare fikk komme meg gjennom helgen.

Men dagen etter ble det bare enda verre. Vi skulle til butikken for å handle litt, og da var han limt inntil meg hele veien. Det var ikke snakk om å holde hender, men å klenge seg inntil meg.  Hele veien. Og i butikken. Jeg får mer og mer panikk. Og jeg kan ikke skjønne at han ikke leste signalene mine, for jeg prøvde flere ganger å trekke meg unna. 

Så skal vi dra og trene, og han presterer å ta snap av meg uten at jeg vet det. Sender det til meg med masse hjerter osv. Hvis jeg så i hans retning imellom settene mine på trening, hadde han konstant øynene rettet mot meg. Med et sånt varmt kjærlig blikk. Jeg fikk rett og slett avsmak for han iløpet av den dagen der.

Så jeg prøver å legge det fram på en så pen måte som mulig, at det her ikke funker. At han er en kjempe fin fyr, men at den kjemien jeg håpet på bare ikke var der. Til min overraskelse var han enig, og han hadde kjent det samme. Jeg ble super letta, og han dro til broren sin (kollektivet til venninna mi).

En kort time etterpå får jeg en telefon fra han. Han gråter og er helt knust. Lurer på hva som skjedde. Han hadde bare jattet med meg fordi han ble så satt ut. Lurte på om jeg ikke kunne gi det en ny sjanse. Jeg sa at det dessverre ikke funket for meg og at jeg var veldig lei for det. Men han følte at dette var det riktige, vi var rette for hverandre. Og han var jo klar for å flytte fra Sverige og inn til meg....

Han fortsatte å mase og mase. Til slutt måtte jeg bli streng med han. Men han ringte og ringte. Sendte meldinger. Virkelig tryglet. Jeg følte meg som en dritt, samtidig som jeg ble forbanna fordi han ikke respekterte meg. Han gikk inn på rommet til venninna mi og ba henne snakke med meg. Ville få kompisene i kollektivet til å ringe meg. Heldigvis gjorde ingen av de det.

Han fortsatte å mase i mange dager, ble ekstra i Norge fordi han håpet jeg ville ombestemme meg. Jeg endte opp med å blokkere hele fyren. Møtte han en gang etter dette i kollektivet til venninna mi. Lenge etterpå. Da hadde han kommet inn på rommet hennes hvor vi satt. Stirret først lenge på meg. Med varme i blikket. Så fikk han meg med på kjøkkenet, hvor han begynte tryglingen sin på nytt. Jeg var visst kjip som fortsatt ikke ville gi han en ny sjanse. 

Det var første og siste gang jeg inviterte en date som bor langt unna til å komme og bli hos meg en helg...

  • Liker 43
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt mange dater, men den verste var vel den da jeg fikk ordentlig matforgiftning og okkuperte den eneste doen i minst 2 timer mens daten ikke hadde sosial intelligens til å gå vekk fra døren, men konstant banka på og spurte åssen det gikk. "Joa, spyler ut fra begge ender som du og hele resten av kvartalet hører, ellers bra"

Anonymkode: e5267...e86

  • Liker 33
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Har ikke hatt mange dater, men den verste var vel den da jeg fikk ordentlig matforgiftning og okkuperte den eneste doen i minst 2 timer mens daten ikke hadde sosial intelligens til å gå vekk fra døren, men konstant banka på og spurte åssen det gikk. "Joa, spyler ut fra begge ender som du og hele resten av kvartalet hører, ellers bra"

Anonymkode: e5267...e86

Det ultimate mareritt på date :P 

Anonymkode: b3283...706

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det ultimate mareritt på date :P 

Anonymkode: b3283...706

Ja kødder du eller, er nå 12 år siden, klarer fortsatt ikke å minnes det uten å få grøssninger haha

Anonymkode: e5267...e86

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zonjë
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke hatt mange dater, men den verste var vel den da jeg fikk ordentlig matforgiftning og okkuperte den eneste doen i minst 2 timer mens daten ikke hadde sosial intelligens til å gå vekk fra døren, men konstant banka på og spurte åssen det gikk. "Joa, spyler ut fra begge ender som du og hele resten av kvartalet hører, ellers bra"

Anonymkode: e5267...e86

Sååå... Ble det en date nummer to?

:fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Zonjë skrev:

Sååå... Ble det en date nummer to?

:fnise: 

Ja, vi var til og med sammen i flere måneder, og det ble verre sånn sett, vi ble matforgiftet sammen ved en senere anledning og han hadde bare ett toalett hjemme 😂 gud hadde nesten glemt hele fyren nå

Anonymkode: e5267...e86

  • Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zonjë
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, vi var til og med sammen i flere måneder, og det ble verre sånn sett, vi ble matforgiftet sammen ved en senere anledning og han hadde bare ett toalett hjemme 😂 gud hadde nesten glemt hele fyren nå

Anonymkode: e5267...e86

Fin måte å bryte isen på da, og teste magen (hehe) til mannen! :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Zonjë skrev:

Fin måte å bryte isen på da, og teste magen (hehe) til mannen! :fnise: 

Ja ikke sant haha! 

Anonymkode: e5267...e86

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vedder på at 25-50% av historiene her er oppfunnet.

Anonymkode: a7de7...c6a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.5.2017 den 17.59, AnonymBruker skrev:

ALDRI bli med en fremmend person hjem. Han kan voldta deg og ingen vil kunne redde deg. Det gikk bra denne gangen og det var flaks, men aldri vær med på å møte noen for første gang i deres hjem !

Anonymkode: 8157a...164

Var det ikke laks? :fnise:

Spøk til side, helt enig med deg, viktig å være litt forsiktig med fremmede. 

Anonymkode: 9cc66...257

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 7/20/2017 at 4:00 PM, AnonymBruker said:

Hard mot han? Fordi du dro og ikke ville kose med han? Han kan ikke forvente noe kos etter måten oppførte seg på. Hvor mye måte du betale den kvelden? Han var uhøflig og ikke særlig gentleman 

Anonymkode: 8c9be...92a

Tror det ble ca 1300, 1000 for middag og 300 ca i øl. Fy faen😁

Anonymkode: ee3c4...356

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Enig med dere andre ang å være hos date/date hos deg over flere dager. Det blir veldig sjelden bra. Det beste er å møtes over en kaffe eller øl, uten videre planer. Så kan man stikke rimelig kjapt om det blir skjærings. 

Jeg var så dum å dra på besøk til en date, skulle være der en helg. Vi hadde møttes tidligere da, men kjente ikke hverandre spesielt godt. 

Første dag gikk bra. Andre dagen begynte han å snakke om fremtiden, at hans største drøm var å gifte seg og få barn. Jeg vil hverken gifte meg eller ha barn. På kvelden dro han fram x antall fotoalbum av han fra barndommen. Jeg nikket og smilte, prøvde å virke engasjert. Det var noen lange timer. 

Så skulle vi se film. Han ville holde rundt meg og la hendene sine på magen min og sa "nå drømmer jeg meg bort og ser for meg at du har babyen vår i magen din". Etter det ville jeg bare hjem

Når jeg skulle dra takket jeg for meg og sa at det hadde vært en hyggelig helg, men at dette ikke kom til å fungere. Det var han faktisk enig i. 

Noen dager etter fikk jeg en sutremelding om at det var synd jeg ikke var bra nok for han. Gadd ikke svare på det, men han ga seg ikke heller. Til slutt sendte jeg svar, sa at jeg ikke ønsket kontakt. Da kalte han meg "fake". Får fremdeles mld av han ala ha en fin dag, god jul osv.... Gidder ikke svare. Tosk

Anonymkode: 7ebda...070

  • Liker 36
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Enig med dere andre ang å være hos date/date hos deg over flere dager. Det blir veldig sjelden bra. Det beste er å møtes over en kaffe eller øl, uten videre planer. Så kan man stikke rimelig kjapt om det blir skjærings. 

[...]

Noen dager etter fikk jeg en sutremelding om at det var synd jeg ikke var bra nok for han. Gadd ikke svare på det, men han ga seg ikke heller. Til slutt sendte jeg svar, sa at jeg ikke ønsket kontakt. Da kalte han meg "fake". Får fremdeles mld av han ala ha en fin dag, god jul osv.... Gidder ikke svare. Tosk

Anonymkode: 7ebda...070

Noen folk altså :skratte:  man kan jo lure på om han har sagflis til hjerne

Anonymkode: 49652...d71

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åhh, kom på en selv.

Vi hadde jo hatt noen dater, og må ha funnet ut at vi likte hverandre litt. Vi bestemte oss hvertfall for å dra til en storby sammen. Der ble det tydleig at kjemien ikke var helt på topp likevel, men fant ut at det bare var å bite tennene sammen egentlig. Måtte fly hjem igjen liksom. Da skjedde det at han fikk gnagsår mellom lårene. Jeg ville jo rundt å kikke litt, så jeg foreslo apotek enten krem, salve eller noen form for bandasje... Men nei, han mente problemet lå lenger nord enn som så :PNår vi kom hjem var det bare takk og farvel, vi så hverandre aldri igjen.

Jeg har en til, møtte en på jentetur i Danmark. Jeg fant ut at jeg skulle ned å besøke han her. Vi måtte bli i hjemmet hans da han var redd for å treffe på eksen. Vi hadde sex og etterpå holdt han ikke rundt meg. Det var tydeligvis nok for meg til å bryte ut i gråt (har aldri skjedd meg før). Jeg ser vel nå i ettertid at jeg ikke var helt på plass følesesmessig. Han var vel heller ikke det, han fant tilbake til eksen og de har et barn sammen i dag :)

 

Anonymkode: c4e5b...642

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Husker ikke om jeg har skrevet om denne "daten" før, men noen episoder er bare så sære at de godt kan komme flere ganger 🙈 

Jeg hadde snakket litt med en fyr på nettet. Han var noen år eldre enn meg og så bra ut på bildene. Vi avtalte å møtes for en kaffe. Dumt å bruke masse tid på chatting om man ikke har kjemi i virkeligheten tenker jeg. Vi bodde i samme by så vi skulle møtes på en lokal kafe.

Fyren som møtte meg var sikkert 20 år eldre enn han hadde utgitt seg for å være og bildene var sikkert like gamle. Minst. Han kunne altså være faren min! Jeg bestemte meg for å ta en kaffe bare for å være høflig, men angret kjapt da han etter to minutter omtrent begynte å planlegge bryllupet vårt. Jeg avviste han høflig og det var da dramaet startet. Og FOR et drama! 6 år senere sitter jeg fremdeles i det 🙄

Han begynte å spamme meg ned med meldinger om at jeg måtte gi han en ny sjangs og at jeg var drømmedama. Ærlig talt, fyren hadde kjent meg i 2 minutter. Etter noen dager ringte kona hans meg og ba meg ligge til helvete unna mannen hennes! Han ville vist gå fra henne pga meg 😱 Det nyttet ikke hva jeg sa for mannen hadde forfalsket meldinger oss i mellom hvor jeg var veldig villig for å si det slik... Hvordan han har fått til det aner jeg ikke!

En tid etterpå blir jeg angrepet på et utested av dattera hans og hennes venninner for at jeg hadde ødelagt mellom foreldrene hennes. De sendte også print screen av meldingene jeg vistnok skal ha sendt denne mannen (inkludert meldinger som indikerte at vi fremdeles hadde kontakt) til daten min slik at han trodde jeg var utro og dumpet meg. Fremdeles nå 6 år senere klikker (nå eks) kona om jeg treffer på henne og dattera slenger dritt til meg om jeg treffer henne på et utested eller lignende. Hun har også fortalt alle som ville høre at jeg er en homewrecker som stjal faren hennes.

Nå i ettertid angrer jeg sterkt på at jeg ikke anmeldte hele familien. Hele historien er jo helt sinnsyk! Dessverre har jeg ingen "beviser" på at min versjon er den korrekte lenger da jeg slettet alt i raseri. Og uten beviser kommer jeg vel ingen vei....

Anonymkode: 3def7...3a9

Omg! For et mareritt! Og ja, du skulle anmeldt det. Men er lett å være etterpåklok.

  • Liker 21
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, -lykke- skrev:

Omg! For et mareritt! Og ja, du skulle anmeldt det. Men er lett å være etterpåklok.

Ja litt for lett og være etterpåklok ja. Der og da ville jeg bare slette all historikk mellom meg og dette vesenet fra mobiler og pc. Blokkerte han overalt osv. Er det mulig å være SÅ sprø 😱

Anonymkode: 3def7...3a9

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...