Gå til innhold

Fortell om dine verste dater!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man sier da ikke at man ser ned på noen bare fordi de ikke nødvendigvis er så oppegående! Og jeg synes ikke det er noen forskjell på å si "det er lenge siden jeg møtte en oppegående afrikaner" og "det er lenge siden jeg møtte en oppegående nordmann", så jeg skjønner virkelig ikke problemet med dette. Men nok om det, jeg setter et punktum for avsporingen her.

Anonymkode: 49652...d71

Jeg vil si man ser ned på kvinner og afrikanere om man sier at kvinner og afrikanere ikke er oppegående.  Ville egentlig vært overraskende om en kvinne syntes det var attraktivt å være sammen med en mann som mente kvinner var mindre oppegående og at hun var unntaket som bekreftet regelen. 

Endret av AnonymSjiraff
  • Liker 27
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke om jeg har fortalt denne før... men beklager hvis jeg forteller den på ny!

I fjor møtte jeg en fyr i et bryllup. Han var veldig kjekk og veldig på, så vi dansa og klinte hele natta. Pga avstand så ble det ikke noe mer akkurat da, men noen mnd senere så flyttet han til en nærmere by og jeg kunne fly og treffe ham. Søsteren min bodde også i samme by, så jeg avtalte å besøke henne, men at jeg skulle på date med han her fyren en kveld og kanskje 2 om det gikk bra. 

Vi møttes på restaurant og han var like kjekk som jeg huska, men uten alkohol var han ikke like interessant. Vi spiste god middag og drakk noen øl hver, regningen var på ca 1000 kr. Jeg var selv nyutdannet og han var nylig blitt student igjen (men hadde jobba mange år før dette). Foreldrene hadde kjøpt leilighet til ham og han skrøyta over pengene osv. Når regningen kom gjorde han ingen tegn til at han ville ta regningen eller splitte den. Alt gikk i slow motion og endte med at jeg måtte betale hele greia mens han satt og smilte og jeg bare wtf:/ jeg hadde heller ikke så mye penger men tenkte vi skulle splitte den. Jeg hadde jo flydd opp for å treffe ham. Men OK. 

Etter middagen skulle vi ta en øl på en bar i nærheten. Han bestilte sin øl og spurte hva jeg ville ha. Han skulle ha en spesiell øl som kosta noen hundrelapper, jeg tok en vanlig pils. Idet jeg skulle sette meg sier betjeningen 'du har ikke betalt', han hadde altså bestilt øl til oss begge og så satt seg! Jeg måtte betale det også da, alt annet ble for flaut. 

Jeg hadde dessverre allerede planlagt å sove over hos ham siden det var så nærme byen og da slapp jeg å forstyrre søstera mi som skulle på jobb. Så da tok vi bussen hjem til han og han var superkeen men jeg kjente bare at dette var veldig rart og ville bare sove. Om morgenen tenkte jeg kanskje han ville by litt på seg selv og at je kanskje var for streng i mine tanker om han så jeg håpte vi ville få en fin dag og kunne gå ut i parken osv. Han lå og sov. Og sov og sov. Klokka var blitt 12 og jeg gikk til slutt på badet og ordna meg. Prøvde å vekke han forsiktig men han var bare i sovemodus. Han hadde ikke handlet inn til å lage noe frokost, han hadde ikke vett til å tilby meg en kopp kaffe. Jeg sa til slutt at jeg tror jeg må gå nå. Og da ble han 'neeei kom å legg deg, kooose'... jeg gav derfor opp, og sa bestemt at jeg måtte dra. Han gadd ikke følge meg til bussen en gang, ei stå opp, han gav meg bare en klem og hadetbra. 

Jeg fant til slutt hovedveien og fikk en buss til søstera mi. Han pepra meg med meldinger om hvor fint det var å møte meg, var jeg ledig i kveld osv osv:O han var såååå forelska. Når jeg kom hjem til hjembyen sendte han masse meld og spurte når han kunne komme til meg på besøk. Jeg avsluttet høflig. 

Han var bare helt merkelig og gav ingenting av seg selv og fikk meg til å føle meg uvelkommen og brukt. Han fikk seg god middag og øl i hvert fall.

Anonymkode: ee3c4...356

  • Liker 43
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymSjiraff skrev:

Jeg vil si man ser ned på kvinner og afrikanere om man sier at kvinner og afrikanere ikke er oppegående.  Ville egentlig vært overraskende om en kvinne syntes det var attraktivt å være sammen med en mann som mente kvinner var mindre oppegående, men at hun var unntaket som bekreftet regelen. 

Jeg sa egentlig jeg var ferdig, men herregud da mann, les det jeg skriver og ikke det du mener at jeg skriver! Jeg har ikke sagt at kvinner og afrikanere ikke er oppegående, og det er veldig langt fra "det er en stund siden jeg møtte en dame jeg syntes var oppegående" kontra "damer er ikke oppegående, men du er kanskje et unntak", så selvsagt blir det nedverdigende når man gjør alt i sin makt for å tolke det på alle måter det ikke er ment som.

Anonymkode: 49652...d71

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sa egentlig jeg var ferdig,

Anonymkode: 49652...d71

Ja, det er som oftest noe man kun sier for å få stå uimotsagt så ikke så uventet at du svarte meg. Men du skal få siste ordet så jeg skal ikke fortsette diskusjonen. Det er faktisk det som er det vanlige om man ikke ønsker å fortsette diskusjonen, slutte å diskutere. Ikke skrive meningen sin på et diskusjonsforum og si at dette ønsker man ikke å diskutere i håp om å få stå uimotsagt.

*Min utblåsning*

Endret av AnonymSjiraff
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syntes nå virkelig ikke at dette var negativt? Han sier jo at han er glad for å ha møtt deg siden du virker så oppegående, og du tar det negativt? :klo: 

Anonymkode: 49652...d71

Ikke rart noen forblir evig single.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Han var bare helt merkelig og gav ingenting av seg selv og fikk meg til å føle meg uvelkommen og brukt. Han fikk seg god middag og øl i hvert fall.

Anonymkode: ee3c4...356

Herrejesus! 🙈🙈 Han her må mangle en del mellom øra. Synes han var direkte uhøflig. Skjønner godt du ikke gadd å møte han mer.

Anonymkode: 8c9be...92a

  • Liker 28
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herrejesus! 🙈🙈 Han her må mangle en del mellom øra. Synes han var direkte uhøflig. Skjønner godt du ikke gadd å møte han mer.

Anonymkode: 8c9be...92a

Åå takk for at du sier det, en venninne mente jeg var for 'hard' mot han:/ godt jeg ikke er alene om å synes det var litt spesielt

Anonymkode: ee3c4...356

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åå takk for at du sier det, en venninne mente jeg var for 'hard' mot han:/ godt jeg ikke er alene om å synes det var litt spesielt

Anonymkode: ee3c4...356

Hard mot han? Fordi du dro og ikke ville kose med han? Han kan ikke forvente noe kos etter måten oppførte seg på. Hvor mye måte du betale den kvelden? Han var uhøflig og ikke særlig gentleman 

Anonymkode: 8c9be...92a

  • Liker 27
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åå takk for at du sier det, en venninne mente jeg var for 'hard' mot han:/ godt jeg ikke er alene om å synes det var litt spesielt

Anonymkode: ee3c4...356

Eh, nei.... Du var ikke for hard mot snylteren uten sosiale antenner i det hele tatt. Venninnen din kan kose med denne karen om hun mener han fortjener klemz og koz :P

  • Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sa egentlig jeg var ferdig, men herregud da mann, les det jeg skriver og ikke det du mener at jeg skriver! Jeg har ikke sagt at kvinner og afrikanere ikke er oppegående, og det er veldig langt fra "det er en stund siden jeg møtte en dame jeg syntes var oppegående" kontra "damer er ikke oppegående, men du er kanskje et unntak", så selvsagt blir det nedverdigende når man gjør alt i sin makt for å tolke det på alle måter det ikke er ment som.

Anonymkode: 49652...d71

Det er da mange som har en nedsettende holdning mot kvinner, mørkhudete eller hva enn som ikke sier det direkte, men pakker det inn når de ytrer noe. 

Jeg vet ikke hva denne mannen mente med dette utsagnet, men generelt er ikke jeg heller særlig interessert i menn som har et behov for å snakke ned andre kvinner selv om det ikke er meg han kritiserer, enten det er tidligere partnere, dater eller kvinner som gruppe. Jeg synes at det er uattraktivt. At det er jeg som ikke blir kritisert tar jeg ikke som et kompliment akkurat. 

Anonymkode: d1475...a89

  • Liker 24
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er da mange som har en nedsettende holdning mot kvinner, mørkhudete eller hva enn som ikke sier det direkte, men pakker det inn når de ytrer noe. 

Jeg vet ikke hva denne mannen mente med dette utsagnet, men generelt er ikke jeg heller særlig interessert i menn som har et behov for å snakke ned andre kvinner selv om det ikke er meg han kritiserer, enten det er tidligere partnere, dater eller kvinner som gruppe. Jeg synes at det er uattraktivt. At det er jeg som ikke blir kritisert tar jeg ikke som et kompliment akkurat. 

Anonymkode: d1475...a89

Enig og når folk sier "jeg har ikke møtt en oppegående kvinne" så er det ikke fordi det ikke finnes oppegående kvinner. Det er jo fordi man har en holdning som gjør at man ser på kvinner som mindre oppegående. 

Det blir som når man krangler med alle. Det mest plausible er at det er en selv som er problemet, ikke at man kun har møtt kranglete personer. 

Møtte forresten en slik mann som kom i konflikt med alle. Han sa alltid "jeg er veldig opptatt av rettferdighet og når jeg ser noen oppfører seg dårlig så sier jeg ifra". Det kunne jo vært en bra egenskap, men med "oppfører seg dårlig" så mente han alle som ikke gjorde akkurat som han ville. Han spurte meg en gang om jeg ville hjelpe han med noe arbeid, jeg sa jeg ikke kunne for jeg hadde eksamen, han la ut rykte om at jeg hadde sex med sjefen for å fordeler. 

 

Anonymkode: 445c5...776

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Dolores

Jeg ble nettopp minnet på denne hendelsen, som fant sted for noen år siden.

Jeg kom i kontakt med en ung herremann i spillet World of Warcraft. Vi samtalte mye, og jeg følte et vennskap, noe jeg sårt savnet, da jeg var helt uten venner. Vi utvekslet telefonnumre, og sendte således meldinger utenom spilletid. Innad i spillet kommuniserte vi i pratefunksjonen, samt at vi var på Skype sammen. Det skal ikke legges skjul på at noen av meldingene var av seksuell karakter, men ikke av typen som får Vi Menns erotiske noveller til å framstå som bibelfortellinger for de minste. 

Han hadde webcamera, så jeg visste hvordan han så ut, en normal utseendes mann, vil jeg nå si. Derimot var jeg uten webcamera, men på oppfordring sendte jeg en MMS av meg selv i helfigur - med bekledning - der jeg la til at "jeg er tjukkere enn det jeg ser ut". Kanskje De leser og undres "hvor tjukk er tjukk?". Tvil ikke, på denne tiden var jeg rundt 75 kilogram, med en høyde på kanskje 1 meter og 70 centimeter. Ikke en catwalkmodellkandidat, samtidig ganske langt unna en norsk versjon av My 600 lb Life.

Etter mange måneders prat, voksende vennskap, og kanskje et ønske om noget "mer", avtalte vi å møtes. Han skulle hente meg på min adresse, før vi skulle begi oss utover mot hans hjemsted, en kjøretur på rundt to timer. Et lite personlig LAN fra fredag ettermiddag til søndag, slik var planen. På denne fredagen informerte han meg pr sms at han aldri hadde brukt kondom/ikke klarte å bruke det, hvorpå jeg svarte at det var ikke noe problem; jeg kunne kjøpe angrepille. Nå vil De sikkert tenke at dette var en dum idé - og jeg er ikke uenig - men det skulle senere vise seg at jeg sparte pengene på angrepille. I anledningen hadde jeg forøvrig gått til innkjøp av et undertøyssett, dog dette skulle forbli på kroppen og han kom aldri til å beskue det. I tillegg til min datamaskin bragte jeg med Cola og smågodt, de to sistnevnte ble av betydning senere (og, la oss nu være ærlige, var også av betydning hva min vekt gjaldt)

Bilturen hjem til ham kunne ha vært en mulighet for å prate enda mer, men den gang ei; den foregikk for det meste i stillhet. Dolores, De kjenner meg, og vet jeg ikke har for vane å være særdeles snakkesalig, likevel var jeg den som forgjeves forsøkte å holde samtalen i gang. Nesten fremme måtte han et ærend til sin mor, hvilket jeg ikke kunne si i mot. I huset hennes vil jeg anta at det i løpet av fem minutter ble utvekslet mer ord enn en kjøretur på nesten to timer (hans mor bodde nær ham). I mens satt jeg en automobil på tomgang. Da han var ferdig hos sin mor, satte han seg i automobilen, og armene våre rørte hverandre. Dette skulle bli den eneste gangen det var fysisk kontakt mellom oss to.

Vel fremme hos ham koplet jeg opp min PC; vårt tomannsLAN skulle foregå i første etasje. Denne etasjen hadde også et bad. Andre etasje inneholdt et toalett ute av drift, samt soverom, hvor det var en dobbeltseng. Denne var uten sengetøy, dette befant seg på gulvet. Gjestfriheten omfavnet ham, og han la på sengetøyet, som bare minutter tidligere hadde beæret gulvet med sitt nærvær. 

Det var allerede blitt kveld. Gjestfrihetsånden hadde forlatt ham, og jeg så meg nødt til å bestille mat; valget falt på en pizza, som ankom etter rundt en time. Ellers spilte vi World of Warcraft, uten egentlig å konversere, hvilket var trist, gitt vår vennskapelige tone før vi møttes ansikt til ansikt denne dagen. Kvelden ble til natt, og jeg la meg til å sove i sengen. Han befant seg nede, og sendte en sms der han skrev han gjerne ville "kose" på divanen nede, hvorpå jeg informerte den unge mannen om at han måtte ta første skritt, gitt i egenskap av sitt kjønn. Han kom opp, og la seg ved siden av meg. Vi forsøkte å sove, men det var tydeligvis vanskeligere for ham enn for meg. Til slutt meddelte han at han ville sove nede, hvorpå jeg fulgte etter. Deretter viste det seg at han opplever bedre innsovning med lyd, og fjernsynet ble satt på. Om jeg husker riktig, var dette fra en OL-sermoni, muligens Peking, eller Beijing, som man sier nu til dags. Rundt klokken 03.00 innhentet søvnen meg, noe som føltes særdeles vanskelig å oppnå, da jeg - i motsetning til denne ungen mannen - er et menneske som behøver mørket og stillheten for å finne natteroen.

Rundt 09.00 var jeg våken. Det var ikke mannen. Deretter fulgte tre stille og ensomme timer i World of Warcraft, mens hans mobile telefon ringte mange ganger. Tidligere nevnte jeg smågodt; dette ble frokost, da jeg som gjest ikke hadde kunnet føle meg komfortabel med å undersøke hva som fantes av eventuell ernæring på kjøkkenet. Rundt klokken 12.00 våknet den unge mannen. Etter en samtale utendørs kom han inn, og meddelte at han behøvde, sammen med sin mor, å pleie sin bestemor, og måtte kjøre meg hjem. 

Turen mot kjente trakter foregikk lik turen bort fra kjente trakter - i stillhet. Vel hjemme sendte jeg en sms, hvor jeg skrev at det ville være aldeles hyggelig om der kunne oppstå mer fysisk kontakt ved neste møte. Beklageligvis svarte han ikke på denne henvendelsen. På mandag viet jeg atter en dag til fremtidig pensjon gjennom mitt arbeide, og denne morgenen, i likhet med så mange andre, sendte jeg en sms med "hei", og ei heller denne gangen besvarte han dette.

Dette hadde så klart vært en merksnodig weekend for min del, og i begynnelsen forsto jeg dessverre ikke hva det var som hendte, da jeg kan ha enkelte vanskeligheter med å forstå hva andre mener med mindre de kommuniserer dette direkte. Etter hvert skjønte jeg at den ungen mannen faktisk ikke var interessert i hverken mitt selskap eller vennskap. I ettertid er jeg noe usikker på om han måtte hjelpe sin bestemor, eller om det var et skalkeskjul for å avbryte mitt opphold tidligere enn var opprinnelig planlagt.

Etter dette var jeg noe trist, fordi et vennskap svant hen. Samtidig tenker jeg i mtt sinn at det kanskje ikke gjorde allverden, når den unge herren har levet i et hus i over et år uten tilfredsstillende vanntilførsel til sitt badekar, og må derfor ta sinn vask hos sin mor, eller en manglende toalettbørste (fysj - et slikt toalett vil De ikke se!) og den forferdelig lukten av amoniakk, da han hadde to kattedyr. Ikke kunne han tilby noget å drikke på heller, ikke en gang et glass med vann

Nu er jeg, som De vet, gift med en annen mann, men jeg tenker på denne hendelsen og forbanner meg selv for min dårskap.

Med vennlig hilsen

Constance, Deres eventyrlystne venninde.

Anonymkode: 0663b...8b1

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 03/07/2017 den 21.40, isw skrev:

Dette var da jeg var 19 år gammel. Hadde snakket lengre på nett med en jente fra en by 25 mil unna. Hun skulle til Oslo en helg og jeg var alene hjemme. Vi ble enige om at hun skulle overnatte hos meg (etter noen år skjønte jeg at jeg kanskje burde sett et slags rødt flagg der... men det gjorde jeg altså ikke). 

Hentet jenta på Oslo S og hun var forsåvidt søt og grei. Vi dro til meg og tok en øl. Praten gikk normalt og alt var greit. 

Så gikk hun på do og ble der i en halvtimes tid. Jeg spurte om alt var bra. Da hun kom ut hadde hun skiftet til ekstrem goth/emo stil, med opprevne svarte bukser, mørk sminke, nagler, osv. Stiller seg opp på gulvet og skriker "PUL MEG!!!!!!!" og jeg holder på å knekke sammen av en eller annen blanding av forfjamselse og fortvilelse og har egentlig ikke særlig lyst. Da skal hun plutselig ta livet av seg og løper ut og hyler og skriker, og for å roe litt ned spør jeg "hjelper det hvis jeg gjør det da?" og det gjorde det visst. Tror jeg brukte flere kondomer og var våken hele natta etterpå fordi jeg ikke turte å sove. Var glad da det ble morgen og marerittet og min verste seksuelle opplevelse var over og jeg mistet tiltroen til det motsatte kjønn for svært lang tid..

Dette er jo drømmen! Emo/Goth jenter er vanskelig å finne! De holder jo bare for seg selv nesten el gjemt fra andre mennesker...

For dere som er Goth, where do i find u? 

Anonymkode: 8d860...d2e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er jo drømmen! Emo/Goth jenter er vanskelig å finne! De holder jo bare for seg selv nesten el gjemt fra andre mennesker...

For dere som er Goth, where do i find u? 

Anonymkode: 8d860...d2e

Metal-barer før og etter en Cradle of Filth konsert? Tror det er mang en kvisete WOW-g33k med ventesveis som har karret seg til en kjæreste ved å følge slike strategier. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daten var fin den, endte opp i hennes seng..  Men jeg var ung og ikke helt forberedt på hennes voldsomme vokale utbrudd. Hun red meg som besatt mens hun både bannet og skrek om hverandre - jeg husker hun hadde en isfjell plakat på veggen så jeg fokuserte vel mest på den til slutt.

Anonymkode: 964c4...8c9

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Daten var fin den, endte opp i hennes seng..  Men jeg var ung og ikke helt forberedt på hennes voldsomme vokale utbrudd. Hun red meg som besatt mens hun både bannet og skrek om hverandre - jeg husker hun hadde en isfjell plakat på veggen så jeg fokuserte vel mest på den til slutt.

Anonymkode: 964c4...8c9

Skal sies at hun også klapset meg på kinnet noen ganger

Anonymkode: 964c4...8c9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7/21/2017 den 22.15, AnonymBruker skrev:

Dette er jo drømmen! Emo/Goth jenter er vanskelig å finne! De holder jo bare for seg selv nesten el gjemt fra andre mennesker...

For dere som er Goth, where do i find u? 

Anonymkode: 8d860...d2e

I større byer med et etablert goth/metal-miljø har man gjerne faste utesteder man henger på. Noen steder har man dedikerte goth-kvelder f.eks en gang i mnd på et fast utested. Aner ikke om dagens unge gotere henger på egne forum nå til dags, men før i tiden hadde man darkdate.com :fnise:
Hvor emoer gror har jeg ingen anelse om, men foreslår at du sjekker ut nærmeste tegneseriebutikk som selger manga :P

Ellers er det som Arcturus sier en god ide å oppsøke konserter i foretrukken sjanger.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datet en Sheldon Cooper-lignende type. 

Husker ikke hva han hadde gjort,  men han var litt lei seg og sa ting som "Jeg er for dum til å få dette til"

Jeg: "Tull, du er smart!"

Han: "Takk, men det mener du kun fordi jeg er smartere enn deg, men det betyr ikke at jeg er smart nok til å få det til"

Ble ikke noe flere dater etter det. :)

Anonymkode: 11b68...2a5

  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7/24/2017 den 10.58, AnonymBruker skrev:

Daten var fin den, endte opp i hennes seng..  Men jeg var ung og ikke helt forberedt på hennes voldsomme vokale utbrudd. Hun red meg som besatt mens hun både bannet og skrek om hverandre - jeg husker hun hadde en isfjell plakat på veggen så jeg fokuserte vel mest på den til slutt.

Anonymkode: 964c4...8c9

🙊🙊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...