Gå til innhold

Fortell om dine verste dater!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var nysingel og veldig uerfaren med dating. Date en gikk greit. På date to ble ting litt annerledes kan man si. 

Vi spiste og tok noen drinker før vi gikk hjem til han. Han var storebroren til en i klassen, så han fant det vel på sin plass å fortelle hvor fæl faren var i oppveksten. I tillegg fortalte han meg at dersom Kate Bush kom inn døra, 20 år eldre, ville han giftet seg med henne på flekken. 

Mannen kysset meg ikke eller viste på noen som helst måte at sex lå i kortene. Så da uerfarne meg ble spurt om overnatting, tenkte jeg bare ok. Skjønte jo ikke at fyren ville ha sex før jeg fikk en erigert penis mot rumpa etter vi hadde lagt oss.Jeg aner ikke hvordan han kunne tro at jeg ble vill og gal av det der. 

Hadde ikke sex. Fyren ble sur. Liljene fikk et morsomt minne. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på date med en halvkjent rik fyr. Kjekk, veltrent osv. Hadde nok litt høye forventninger. 

Vi var hos han og lagde noe lett mat. Så spør han om han skal mate meg, og jeg sa nei takk. Det er bare kleint. Så setter han på en 3 timer lang dørgende kjedelig film.

Han satt seg nærmere meg og tok armen rundt meg. Så stirrer han på meg fra sida og jeg tør ikke se tilbake for jeg bare vet at han vil kysse meg. Og det følte ikke jeg for. Han gjør dette mange ganger, så tilslutt føler jeg at jeg bare må gi han et kyss. Var det kleineste, bløteste og slappeste kysset jeg noen gang har fått. Følte han spiste opp munnen min. Så blir endelig filmen ferdig og jeg sier at jeg må opp tidlig i morgen og stikker. 

Neste dag får jeg melding fra han om at han er glad for at ingenting skjedde osv. Haha, ja han kunne vel ikke være den som ble avvist, så han måtte få det til å høres ut som han avviste meg. 

Verste av alt er at han var 37 og jeg var 24. Trodde han var bedre enn de på min alder, men nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, karroo skrev:

Huff, var nettopp på min første "ordentlige" date. (Ordentlig i hermetegn fordi... Ja det finner dere ut). Matchet med en fyr på Tinder. Han er en del år eldre og virker veldig ordentlig. Vi snakker ofte sammen og bestemmer oss for og møtes. Vi avtaler tid og sted og jeg begynner å glede meg skikkelig. 

Dagen kommer og jeg går mot restauranten vi skal spise på. Han var ganske lik som på Tinder, litt mer ølmage og litt mindre hår, greit nok. I det jeg skal hilse så sier han raskt "Vi skal ikke spise her, jeg har laget mat til deg hjemme!". Jeg bare "Hei til deg også??". Jeg skjønte ikke hvorfor, men greit nok, hvorfor ikke. Sikkert en grunn til det. Hadde uansett avtalt med ei venninne at hun skulle hente meg om noe gikk galt, oppdaterte henne om hvor vi skulle. Vi gikk mot det jeg trodde var bilen hans. Men neida, han kjørte ikke bil, men hadde tidenes mest harry motorsykkel! Så der satt jeg med en kjole som blafret i vinden, måtte ha sett temmelig rart ut :fnise:

Vel hjemme hos han var jeg iskald og håret mitt så helt forferdelig ut. Gikk inn på badet for å ordne meg. Når jeg kommer ut folkens så står han der, NAKEN med en hel fersk LAKS FORAN LAKSEN. Jeg ble helt heelt sjokka!! Spurte han hva i all verden han drev på med?? Nei dette hadde han sett på How I Met Your Mother, og at man fikk sex 2/3 ganger... Teksta venninna mi kodeordet og ba henne kjappe seg som søren. Sa til fyren at dette her er helt sykt. I det jeg skulle gå så slenger han denne laksen etter meg og ropte: "FORBANNA LUREMUS!!". Hva er det som skjer med verden? Venninna mi døde av latter, og for min del blir det lenge til jeg 1. Går på date (og er så naiv forsåvidt) 2. Spiser laks. Mon tro om den var en del av middagen :sprettoy:

Haha, og jeg som trodde dette var slik man bare fant på film :fnise:

Endret av LoneWolf
  • Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, karroo skrev:

Huff, var nettopp på min første "ordentlige" date. (Ordentlig i hermetegn fordi... Ja det finner dere ut). Matchet med en fyr på Tinder. Han er en del år eldre og virker veldig ordentlig. Vi snakker ofte sammen og bestemmer oss for og møtes. Vi avtaler tid og sted og jeg begynner å glede meg skikkelig. 

Dagen kommer og jeg går mot restauranten vi skal spise på. Han var ganske lik som på Tinder, litt mer ølmage og litt mindre hår, greit nok. I det jeg skal hilse så sier han raskt "Vi skal ikke spise her, jeg har laget mat til deg hjemme!". Jeg bare "Hei til deg også??". Jeg skjønte ikke hvorfor, men greit nok, hvorfor ikke. Sikkert en grunn til det. Hadde uansett avtalt med ei venninne at hun skulle hente meg om noe gikk galt, oppdaterte henne om hvor vi skulle. Vi gikk mot det jeg trodde var bilen hans. Men neida, han kjørte ikke bil, men hadde tidenes mest harry motorsykkel! Så der satt jeg med en kjole som blafret i vinden, måtte ha sett temmelig rart ut :fnise:

Vel hjemme hos han var jeg iskald og håret mitt så helt forferdelig ut. Gikk inn på badet for å ordne meg. Når jeg kommer ut folkens så står han der, NAKEN med en hel fersk LAKS FORAN LAKSEN. Jeg ble helt heelt sjokka!! Spurte han hva i all verden han drev på med?? Nei dette hadde han sett på How I Met Your Mother, og at man fikk sex 2/3 ganger... Teksta venninna mi kodeordet og ba henne kjappe seg som søren. Sa til fyren at dette her er helt sykt. I det jeg skulle gå så slenger han denne laksen etter meg og ropte: "FORBANNA LUREMUS!!". Hva er det som skjer med verden? Venninna mi døde av latter, og for min del blir det lenge til jeg 1. Går på date (og er så naiv forsåvidt) 2. Spiser laks. Mon tro om den var en del av middagen :sprettoy:

Skjer sånt i virkeligheten altså??:laugh:

Anonymkode: 829e4...731

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, karroo skrev:

Huff, var nettopp på min første "ordentlige" date. (Ordentlig i hermetegn fordi... Ja det finner dere ut). Matchet med en fyr på Tinder. Han er en del år eldre og virker veldig ordentlig. Vi snakker ofte sammen og bestemmer oss for og møtes. Vi avtaler tid og sted og jeg begynner å glede meg skikkelig. 

Dagen kommer og jeg går mot restauranten vi skal spise på. Han var ganske lik som på Tinder, litt mer ølmage og litt mindre hår, greit nok. I det jeg skal hilse så sier han raskt "Vi skal ikke spise her, jeg har laget mat til deg hjemme!". Jeg bare "Hei til deg også??". Jeg skjønte ikke hvorfor, men greit nok, hvorfor ikke. Sikkert en grunn til det. Hadde uansett avtalt med ei venninne at hun skulle hente meg om noe gikk galt, oppdaterte henne om hvor vi skulle. Vi gikk mot det jeg trodde var bilen hans. Men neida, han kjørte ikke bil, men hadde tidenes mest harry motorsykkel! Så der satt jeg med en kjole som blafret i vinden, måtte ha sett temmelig rart ut :fnise:

 

ALDRI bli med en fremmend person hjem. Han kan voldta deg og ingen vil kunne redde deg. Det gikk bra denne gangen og det var flaks, men aldri vær med på å møte noen for første gang i deres hjem !

Anonymkode: 8157a...164

  • Liker 30
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ALDRI bli med en fremmend person hjem. Han kan voldta deg og ingen vil kunne redde deg. Det gikk bra denne gangen og det var flaks, men aldri vær med på å møte noen for første gang i deres hjem !

Anonymkode: 8157a...164

Jeg vet, det skjer aldri igjen heller. Han var veldig søt og gentleman ellers altså. Er skremt for livet :) 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, karroo skrev:

 

Hahahaha. For en legen (wait for it) dary fyr!

Endret av AnonymSjiraff
  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
20 minutter siden, karroo skrev:

Huff, var nettopp på min første "ordentlige" date. (Ordentlig i hermetegn fordi... Ja det finner dere ut). Matchet med en fyr på Tinder. Han er en del år eldre og virker veldig ordentlig. Vi snakker ofte sammen og bestemmer oss for og møtes. Vi avtaler tid og sted og jeg begynner å glede meg skikkelig. 

Dagen kommer og jeg går mot restauranten vi skal spise på. Han var ganske lik som på Tinder, litt mer ølmage og litt mindre hår, greit nok. I det jeg skal hilse så sier han raskt "Vi skal ikke spise her, jeg har laget mat til deg hjemme!". Jeg bare "Hei til deg også??". Jeg skjønte ikke hvorfor, men greit nok, hvorfor ikke. Sikkert en grunn til det. Hadde uansett avtalt med ei venninne at hun skulle hente meg om noe gikk galt, oppdaterte henne om hvor vi skulle. Vi gikk mot det jeg trodde var bilen hans. Men neida, han kjørte ikke bil, men hadde tidenes mest harry motorsykkel! Så der satt jeg med en kjole som blafret i vinden, måtte ha sett temmelig rart ut :fnise:

Vel hjemme hos han var jeg iskald og håret mitt så helt forferdelig ut. Gikk inn på badet for å ordne meg. Når jeg kommer ut folkens så står han der, NAKEN med en hel fersk LAKS FORAN LAKSEN. Jeg ble helt heelt sjokka!! Spurte han hva i all verden han drev på med?? Nei dette hadde han sett på How I Met Your Mother, og at man fikk sex 2/3 ganger... Teksta venninna mi kodeordet og ba henne kjappe seg som søren. Sa til fyren at dette her er helt sykt. I det jeg skulle gå så slenger han denne laksen etter meg og ropte: "FORBANNA LUREMUS!!". Hva er det som skjer med verden? Venninna mi døde av latter, og for min del blir det lenge til jeg 1. Går på date (og er så naiv forsåvidt) 2. Spiser laks. Mon tro om den var en del av middagen :sprettoy:

Å, herregud! Er det mulig?? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laks?? Hva faen fikk han til å tro at han kan pule en fremmed jenten med en fiskeluktende kuk :P Hahaha. Han må jo ha noen mangler :P 

Anonymkode: 51f45...92d

  • Liker 26
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
På 4.5.2017 den 21.11, AnonymBruker skrev:

Ble bedt ut på date av en type samme dag vi møttes på Tinder, og jeg tenkte "hvorfor ikke?". Har vært borti alt for mange tilfeller der man har sykt bra kjemi på chat, og NULL kjemi IRL, så tenkte det var greit å møtes over en kaffe først som sist.

Jeg ventet i ca 20 min før jeg skjønte at han ikke kom til å dukke opp (hadde ikke gitt lyd fra seg). Morgenen etterpå får jeg 6 laaaange meldinger der han forklarer at han hadde sovnet av, at han ikke skjønte hvorfor, og at han var sååå lei seg. Et par timer senere sendte han en ny melding der han "forklarer" at grunnen til at han sovnet av fra å møte opp på date var fordi en kompis av ham hadde strødd sovemiddel(!) over pizzaen hans som en prank. 

Jeg mener, hva faen? Dodged a bullet, for å si det sånn...

Anonymkode: e5c9f...deb

Haha, jeg dør av latter! :fnise:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, karroo skrev:

NAKEN med en hel fersk LAKS FORAN LAKSEN. Jeg ble helt heelt sjokka!! Spurte han hva i all verden han drev på med?? Nei dette hadde han sett på How I Met Your Mother, og at man fikk sex 2/3 ganger

The naked man!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 8/18/2016 den 8.36, AnonymBruker skrev:

200 meter

ja det var jaggu høyt  :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, karroo skrev:

 

Huff, var nettopp på min første "ordentlige" date. (Ordentlig i hermetegn fordi... Ja det finner dere ut). Matchet med en fyr på Tinder. Han er en del år eldre og virker veldig ordentlig. Vi snakker ofte sammen og bestemmer oss for og møtes. Vi avtaler tid og sted og jeg begynner å glede meg skikkelig. 

Dagen kommer og jeg går mot restauranten vi skal spise på. Han var ganske lik som på Tinder, litt mer ølmage og litt mindre hår, greit nok. I det jeg skal hilse så sier han raskt "Vi skal ikke spise her, jeg har laget mat til deg hjemme!". Jeg bare "Hei til deg også??". Jeg skjønte ikke hvorfor, men greit nok, hvorfor ikke. Sikkert en grunn til det. Hadde uansett avtalt med ei venninne at hun skulle hente meg om noe gikk galt, oppdaterte henne om hvor vi skulle. Vi gikk mot det jeg trodde var bilen hans. Men neida, han kjørte ikke bil, men hadde tidenes mest harry motorsykkel! Så der satt jeg med en kjole som blafret i vinden, måtte ha sett temmelig rart ut :fnise:

Vel hjemme hos han var jeg iskald og håret mitt så helt forferdelig ut. Gikk inn på badet for å ordne meg. Når jeg kommer ut folkens så står han der, NAKEN med en hel fersk LAKS FORAN LAKSEN. Jeg ble helt heelt sjokka!! Spurte han hva i all verden han drev på med?? Nei dette hadde han sett på How I Met Your Mother, og at man fikk sex 2/3 ganger... Teksta venninna mi kodeordet og ba henne kjappe seg som søren. Sa til fyren at dette her er helt sykt. I det jeg skulle gå så slenger han denne laksen etter meg og ropte: "FORBANNA LUREMUS!!". Hva er det som skjer med verden? Venninna mi døde av latter, og for min del blir det lenge til jeg 1. Går på date (og er så naiv forsåvidt) 2. Spiser laks. Mon tro om den var en del av middagen :sprettoy:

 

Dævver av latter

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 8.12.2015 den 14.45, AnonymBruker skrev:

For 2 år siden var jeg på en date som bare var så rar at venninnene mine ikke en gang trodde meg da jeg fortalte det.

Hadde snakket med en på nettet og vi avtalte å møtes for å ta en øl. Vi møttes og satte oss ned, han var hyggelig og vi pratet lett. Plutselig kom det en dame og en mann som han kjente, og daten min fortalte at han "hadde invitert de for å ta en øl med oss". Greit nok tenkte jeg, antok at de var et par. Vi pratet lett alle sammen, untatt mannen i det andre "paret". Plutselig så ble samtalen bare veldig merkelig, daten min og den andre damen snakket kun om mannen i det andre "paret", la oss kalle han Per. Det gikk sånn "Ja, Per han har jo gjort sånn og sånn", "Per har opplevd mye rart", "Per er en kjernekar ja". Det var bare skryt og snakk om hvor flott og flink Per var. Etterhvert synes jeg dette ble litt rart, så jeg sa jeg skulle ta en røyk bare for å komme meg litt vekk. Daten min ble med meg ut og spurte "ja, hva synes du om Per???". Jeg forstod ikke helt hva han mente før han da fortalte at HAN (daten min) og damen var sammen, og de ville så gjerne finne en dame til Per, men Per var så sjenert og dårlig til å prate med damer så derfor hadde laget en falsk profil via han og håpet på det beste når jeg ble introdusert for Per.

Hentet jakken min og gikk.

Anonymkode: 3f626...841

Herregud så teit, da hadde jeg blitt irritert. Man forventer jo at folk er de de utgir seg for å være. Det der var virkelig ikke rett måte å finne en kjæreste til "per" på.

Anonymkode: b3752...e15

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.5.2017 den 17.30, AnonymBruker skrev:

Datet en fyr en periode og vi hadde sex. Jeg sugde han til den store gullmedalje, og når han hadde sprutet i munnen min ba han meg legge meg på rygg med bena godt samlet, så skulle han slikke meg litt nederst på magen og i lysken. Trodde først dette var en form for tease, men neida. Han slikket meg litt på magen og lysken, og så slang han seg ned ved siden av meg. 

Dette gjentok seg neste gang også. Jeg spurte om han ikke ville slikke meg litt i f*tta også, men det ville han ikke. 

Regna med han ikke likte å slikke, og man kan ikke akkurat tvinge noen heller.. men jeg følte meg skitten/ekkel pga det. Ble ikke noe forhold ut av dette for å si det sånn

Anonymkode: 3970d...e18

Men hvorfor i alle dager ville han slikke deg på magen??? Okei, han vil ikke utføre oralsex, jaja, sånn er visst noen, men det hjelper meg da søren ikke om noen slikker meg nederst på MAGEN vel!??! :fnise: Da kan han likegodt få lov å slikke meg litt på albuen...

Anonymkode: 17d14...071

  • Liker 35
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.5.2017 den 15.35, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor i alle dager ville han slikke deg på magen??? Okei, han vil ikke utføre oralsex, jaja, sånn er visst noen, men det hjelper meg da søren ikke om noen slikker meg nederst på MAGEN vel!??! :fnise: Da kan han likegodt få lov å slikke meg litt på albuen...

Anonymkode: 17d14...071

Er noen visst sånn? Geeeeez trodde vi levde i 2017. Oralsex obligatorisk . Hadde jeg møtt en mann som ikke slikka meg hadde jeg hivd han ut på gata igjen

Anonymkode: e6e1d...27c

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...