Gå til innhold

Fortell om dine verste dater!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest RealWildOne
11 minutter siden, Chauve-Souris skrev:

en fyr jeg hadde møtt et par ganger i lag med flere trodde at disse møtene også betydde mer for meg. Femte gangen vi møttes, igjen som en vennegjeng med flere personer, tok han med meg inn på et rom alene for å snakke. Da sa han at han var så utrolig glad for å ha møtt meg, så gikk han ned på kne og viste meg bilde av en ring på mobilen sin. Etterpå ble han så klart kjempesint og mente at jeg hadde brukt han. Hadde nesten ikke snakket med fyren. :klo: 

Tydelig at du vet å gjøre inntrykk på hannkjønn, tenke seg til at du får en som ikke en gang har vært alene med deg til å gå ned på knærne for deg, etter bare å ha møtt deg fem ganger hvor dere nesten ikke en gang hadde snakket sammen... "Wow!!" :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Chauve-Souris
16 minutter siden, RealWildOne skrev:

Tydelig at du vet å gjøre inntrykk på hannkjønn, tenke seg til at du får en som ikke en gang har vært alene med deg til å gå ned på knærne for deg, etter bare å ha møtt deg fem ganger hvor dere nesten ikke en gang hadde snakket sammen... "Wow!!" :sjokk:

Det var nok ikke et veldig serriøst frieri da. ;) Men nok til at han ble sint da jeg begynte å le siden jeg tok det som en merkelig vits. Var nok mer ett frieri til å bli kjæresten min kan man vel si...Han var 21 om jeg husker rett, ung, men gammel nok til å skjønne at man ikke burde dra slike stunt hvert fall. :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RealWildOne
1 minutt siden, Chauve-Souris skrev:

Det var nok ikke et veldig serriøst frieri da. ;) Men nok til at han ble sint da jeg begynte å le siden jeg tok det som en merkelig vits. Var nok mer ett frieri til å bli kjæresten min kan man vel si...Han var 21 om jeg husker rett, ung, men gammel nok til å skjønne at man ikke burde dra slike stunt hvert fall. :fnise: 

Han du dater nå da, lykkes han bedre? :) Forhåpentligvis for han så gjør han jo det...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chauve-Souris
5 minutter siden, RealWildOne skrev:

Han du dater nå da, lykkes han bedre? :) Forhåpentligvis for han så gjør han jo det...

 

Så lenge han ikke drar slike stunt ja, men det betviler jeg sterkt at kan kommer til, det ligger nok ikke i hans natur. :plystre: Men dette blir avsporing av tråden igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RealWildOne
1 minutt siden, Chauve-Souris skrev:

Så lenge han ikke drar slike stunt ja, men det betviler jeg sterkt at kan kommer til, det ligger nok ikke i hans natur. :plystre: Men dette blir avsporing av tråden igjen. 

Kanskje litt, men var da inne på temaet dating i så måte, bare forsøkte å fiske etter en historie som kunne tilfredsstille TS og de som har lyst til å lese om slikt. Så det var ikke alt for langt ute på kanten av tema.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lakrisbjørn skrev:

 

Der har jeg den nye tinderprofilteksten min! Takk, AB :D

Da venter jeg i spenning på å se om du er i mitt svripeområde 😉

Anonymkode: c8f02...a50

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 9.5.2015 den 0.22, AnonymBruker skrev:

Er så morsomt å høre om stevnemøter fra helvete! Har du en eller flere historier? :)

 

Anonymous poster hash: 507c3...7b3

Jeg var på date med en som ba meg kjenne på den grusomme svettelukten hans, og tok armen rett over meg :fnise:. Jeg var på en resturant å spiste med en date for noen år tilbake. Han satt med en snørrboble i nesen som boblet ut og inn hele tiden.

Endret av JenniferA
  • Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.12.2016 den 13.16, JenniferA skrev:

Han satt med en snørrboble i nesen som boblet ut og inn hele tiden.

Sjarmerende :P

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på date med en fyr, dro på en fin restaurant for å spise sammen. Var egentlig ganske kjedelig, ikke noe kjemi mellom oss i det hele tatt. Når middagen begynte å bli ferdig lente han seg over bordet å hvisket meg i øret "Han du slikke rumpehullet mitt i kveld??". Eh, nei takk!! Deretter skulle vi betale og han hadde "glemt" lommeboka hjemme. Ble ikke date nr.2! 

Anonymkode: 9d805...7b7

  • Liker 22
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være da jeg gikk på Egon for å date....

Han bestilte seg biff med bernaise og opphøvla poteter, ekstra dressing og en liten flekk med salat på kanskje 2 cm i hver retning, virkelig ikke mye salat. Han så med store øyne på salaten sin og sa "det er ikke meningen at den skal være der..... dette er helt feil, det er ikke sånn det skal være", tydelig fortvilet og skuffet og sa i fra til betjeningen om at han ikke skulle ha noe "kaninfôr"...

Anonymkode: 3b9aa...09f

  • Liker 38
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det må være da jeg gikk på Egon for å date....

Han bestilte seg biff med bernaise og opphøvla poteter, ekstra dressing og en liten flekk med salat på kanskje 2 cm i hver retning, virkelig ikke mye salat. Han så med store øyne på salaten sin og sa "det er ikke meningen at den skal være der..... dette er helt feil, det er ikke sånn det skal være", tydelig fortvilet og skuffet og sa i fra til betjeningen om at han ikke skulle ha noe "kaninfôr"...

Anonymkode: 3b9aa...09f

Du ville ikke date han mer pga han ikke ville ha salat? 

Anonymkode: 8c9be...92a

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du ville ikke date han mer pga han ikke ville ha salat? 

Anonymkode: 8c9be...92a

Ikke meg du spør, men en mann som ikke spiser salat og kaller det "kanonform" er en dealbreaker. Veldig ofte er de kresne i matveien, og spiser for mye rødt kjøtt.

Anonymkode: 038d1...05c

  • Liker 29
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du ville ikke date han mer pga han ikke ville ha salat? 

Anonymkode: 8c9be...92a

Det er vel mer reaksjonen hans, som en liten drittunge :P Men jeg selv ville ikke datet en som ikke spiste grønnsaker eller salat nei. Har gjort det en gang, og det ble så grusomt dyrt, for han maula jo bare ost og kjøtt på tacoen, og spiste dobbelt så mye biff eller kylling som meg siden han droppet tilbehøret. Det er for meg en svært umoden tankegang, grønnsaker og salat smaker så lite at det kan alle spise. Med mindre de er kresne småunger da :) 

Anonymkode: 9d05c...ec1

  • Liker 30
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du ville ikke date han mer pga han ikke ville ha salat? 

Anonymkode: 8c9be...92a

Litt spesielt å klage på noe sånt på 1 date med en fremmend syns nå jeg. Igrunn spesielt i seg selv å ikke kunne spise en liten runding salat

Anonymkode: affc4...00e

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, nå er det stor forskjell på en skikkelig salat og de vassne greiene de serverer på Egon. Det skvipet de kaller "grønnsaker" legger jeg igjen selv. En god salat derimot er jo dritgodt!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Sirah skrev:

Altså, nå er det stor forskjell på en skikkelig salat og de vassne greiene de serverer på Egon. Det skvipet de kaller "grønnsaker" legger jeg igjen selv. En god salat derimot er jo dritgodt!

Men ville du sagt dette til kelner når du var på en 1 date med noen

Sitat

Han så med store øyne på salaten sin og sa "det er ikke meningen at den skal være der..... dette er helt feil, det er ikke sånn det skal være", tydelig fortvilet og skuffet og sa i fra til betjeningen om at han ikke skulle ha noe "kaninfôr"...

 

Anonymkode: affc4...00e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men ville du sagt dette til kelner når du var på en 1 date med noen

 

Anonymkode: affc4...00e

Nei det ville jeg ikke. Med mindre jeg spesifikt hadde bedt om å ikke få "salat". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne kvalifiserer kanskje ikke helt, men for meg var det en krise dårlig, og forvirrende date!

Han bor utenbys, men er pendler til storbyen hvor jeg bor, hvor han har leilighet i tillegg. Vi har chattet i mange uker, og jeg har hatt en intensjon om å treffe han når han kommer til byen. Han har virket som en selvsikker kjekkas både på telefon og på tekstmeldinger.

Det klaffet tilfeldigvis litt dårlig, og jeg hadde bare en time eller to til rådighet de dagene han var i byen. Vi treffes, reiser sammen innover mot leiligheten. Jeg har en intensjon om å rette snuta hjemover, men han overtaler meg til å bli med innom han. Synes det var litt treig start, og ville gjerne ha en bedre første date, så jeg ble med. Når vi kom opp ble vi liksom bare stående i en ganske mørk stue å se på hverandre. Han sa liksom ingenting, men bare så på meg.. Det var sånn "klein, men ikke superklein" stemning hvor jeg absolutt følte at han var interessert, bare veldig stille!

Satte oss i sofaen, jeg pratet, han lyttet. Da han for andre gang så på klokken tok jeg det som et hint, og kom meg ut. Fort.

Etter noen sekunder får jeg melding. Melding i den kategorien hvor han sier "hei, hyggelig å treffe deg. Jeg liker deg". Wtf! Er ikke å se på klokken norsk for "gå hjem"? Ihvertfall når du drar deg "hvor lang tid bruker du på hjemveien?" i tillegg! 

Anonymkode: 01184...4d7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Sirah skrev:

Altså, nå er det stor forskjell på en skikkelig salat og de vassne greiene de serverer på Egon. Det skvipet de kaller "grønnsaker" legger jeg igjen selv. En god salat derimot er jo dritgodt!

Enig.

Anonymkode: 8c9be...92a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...