Gå til innhold

Fortell om dine verste dater!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Daryl Dixon skrev:

Det var vel kanskje meg du egentlig skulle sitere?

Og ja jeg ba henne ut på en måte som ikke kunne mistolkes som noe annet. Men hva så i grunn? Det var jo fortsatt den verste daten jeg har vært på? Det er det som er hovedpoenget med tråden.

hehe ja sorry jeg sporet av, følte bare for å preke litt med tips for det er mange menn som klager på friendzoning når de ikke enang har vært tydelige nok med at de er romantisk interessert, og mange kvinner som liker menn uten å komme noe vei med det fordi mannen aldri tar initativ til en ordentlig date.

Anonymkode: e3d24...627

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AryaKillie

Morsomme innlegg😂😂 Jeg er litt dobbeltmoralsk nå, men det er fryktelig irriterende å bla gjennom flere sider med kveruleringer på andres innlegg!!!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha 😂

Jeg har hatt noen dating opplevelser som passer her 

 Jeg var vel rundt 18 år, og ble invitert ut av en ganske kjekk, høy, kraftig, stor og sterk mann. Jobbet i millitæret, og var en skikkelig mannemann. Han ville på kino, og jeg skulle få velge film. Supert tenkte jeg! Da kan vi se den skumleste filmen her, så kan jo han beskytte meg! Burde sikkert ha reagert når han gjentatte ganger spurte om jeg var sikker på valget mitt, men det gjorde jeg jo ikke... det begynte jo bra, under reklamen snudde han seg mot meg og hvisket "jeg er litt eldre enn du tror... gjør det noe?" I min ungdommelighet svarte jeg bare at alder var ingen hindring, og spurte hvor gammel han var. Når han svarte 33, så tenkte jeg "jaja. Spiller det noen rolle?" Helt til jeg kom på tanken at han faktisk var nærmere min far i alder enn meg.. 😨 men jeg skrubbet bort den tanken, og gledet meg til min fantastiske mann skulle beskytte meg under filmen.. plutselig kom det en uskyldig katt på skjermen, og han skvatt til, som det skulle vært den skumleste seriemorderen.. på dette tidspunktet begynte jeg å bli litt usikker på hele greien.. filmen var ikke det minste skummel, men daten min ristet og skalv, hoppet til og var pisseredd hele veien! På dette punktet var det så voldsomt, at alle rundt oss reagerte, og jeg sank sammen i setet mitt.. ikke akkurat den store sterke mannen jeg hadde håpet på nei.. etterpå sa han tydelig ifra at jeg ikke fikk velge film nestegang! Han skulle kjøre meg hjem, men på veien kjørte han inn i ett skogholt og begynte å kline istedenfor, bare helt ut av det blå! Deretter begynte han å taffse. På dette tidspunktet var det jeg som var begynt å bli veldig redd, det var jo en ganske stor mann dette her, og jeg frøs helt til! Jeg var sikker på at jeg skulle bli voldtatt! Da plutselig merket han reaksjonen min.  Han hoppet unna, ropte til meg at jeg måtte jo si ifra og begynte å grine!! Jeg bare WTF! Han hylgråt! ikke sånn to tårer, beklager at jeg skremte deg. Vi snakker snørr og tårer, og jeg forstod ikke hva han sa! Jeg ble helt sjokkert.. jeg prøvde å trøste så godt jeg kunne, og tilslutt roet han seg ned. Han spurte om han kunne få et kyss, bare sånn for å være sikker på at jeg ikke var redd han lengre. Etter det kjørte han meg hjem, og snuser at jeg var det beste som noengang hadde hendt ham.. kan du si ustabil?.. etterpå var han veldig "på", men jeg var ikke det kan man si.. det ble med den ene daten.. 

Den andre historien begynte egentlig ikke som en date-date. Det bare utviklet seg til å bli helt surrealistisk! Jeg var 20 år og hadde kjæreste. På denne tiden var vi tre jenter som alltid hang sammen (fantastiske jenter), hun ene bodde i et leilighetskompleks med felles kjøkken. Der kom vi i snakk med en av de nye naboene, en gang vi hadde tatt oss litt å drikke. Dette var en mann som ikke hadde vært i Norge så lenge, og han inviterte oss på ekte kebab noen dager senere. Venninnen min turde ikke si noe annet en ja, og vi troppet opp dit alle 3 til avtalt tid. (Jeg er 1.77 og blond, og han hadde spurt henne ut om meg på forhånd, men hun Hadde svart at jeg var opptatt, så vi tenkte ikke mer på det). Så skulle vi spise, og maten var helt grei. Men denne mannen satt helt oppi meg, og bare så meg dypt inn i øynene heletiden, det var helt merkelig. Selv når han svarte de andre, stirret han bare på meg. Jeg så selvfølgelig vekk, men han bare fortsatte! Alle tre reagerte på det, og det var ganske morsomt! På dette tidspunktet syntes vi at vi hadde en god historie, og venninnene mine gjorde alt de kunne for å ikke le. MEN så skjedde det! Mannen bryter ut i sang! På sitt morsmål, samtidig som han tar hendene mine, smiler og ser meg dypt inn i øynene! Jeg ble helt perpleks! Begynte alvorlig å lure på om jeg hadde havnet i en musikal eller noe.. venninnene mine satt bare å måpte! 😲Når han var ferdig å synge, så begynte han å forklare, på engelsk selvfølgelig, hva sanger handlet om (det var en tragisk kjærlighetshistorie). 🙈🙊🙈Hva sier man til sånt?.. jeg var helt målløs, men heldigvis sa venninnen min noe. Jeg tenkte at okei, det der må være en kulturell greie jeg aldri har hørt om.. på dette tidspunktet begynte vi å lure på når vi kunne gå.. så brøt han ut i sang igjen, uten forvarsel! Og denne gangen vekslet han mellom dype blikk, og gestikulering på gulvet. Jeg kunne ikke se på venninnene mine, for de satt å vridde seg i lydløs latter, (hun ene måtte gå ut på gangen), og forsøkte å trekke meg litt unna, samtidig som jeg smilte høflig. Dette skjedde flere ganger.. på et tidspunkt klarte jeg å unnskylde meg, og gikk inn i leiligheten til venninnen min, og holdt på å le meg ihel.  Hun ene kom inn, og vi snakket om hvor surrealistisk det hele var, med lattertårer i øynene. Da kom vi på at hun siste venninnen vår satt igjen alene der inne, så vi gikk tilbake! Da hadde hun, i sin desperasjon av å være alene i fem minutter, sagt ja til at vi alle skulle gå på fjelltur med denne  mannen noen dager senere! 😲 Heldigvis kom vi oss derfra, selvsagt akkompagnert av en trist kjærlighetsballade 😂 jeg nektet å gjennomføre noen "sound of music" inspirert fjelltur med en som brøt ut i sang annenhvert minutt, så det endte med at min stakkars venninne måtte snike seg rundt i gangene til han flyttet 😂 ikke akkurat en date, men helt sykt merkelig!

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott historie om kurtisering fra en annen kultur - det var jo noe romantisk over dette da, selv om det nok var litt intenst.

:D

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Arca skrev:

Flott historie om kurtisering fra en annen kultur - det var jo noe romantisk over dette da, selv om det nok var litt intenst.

:D

Hehe, joda! Følte meg beundret. Men hadde jo vært klar på at jeg hadde kjæreste, og det å  bryte ut i sang blir litt for spesielt i alle tilfeller spør du meg 😉 men god historie ble det uansett 😉

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 stk dater fra meg:

Jeg hadde en kinodate med billetter til et nøye utvalgt dobbeltsete. Da vi ankom plassen vår, som jo var det dobbeltsetet nærmest midten av salen som var ledig, bestemte hun at hun heller ville sitte ennå nærmere midten av kinosalen og satte seg elegant men bestemt ned i dobbeltsetet ved siden av det jeg hadde valgt ut. I og for seg greit nok, hadde det bare ikke vært for at det allerede satt en annen fyr i det dobbeltsetet som fram til da ante fred og ingen fare. Jeg forsøkte å spørre om hun ikke heller ville sitte ved siden av meg; noe hun takket nei til, for hun ville jo se filmen fra en bedre vinkel... Filmdaten vår endte faktisk med at hun spurte om jeg ville være med ut på byen.. Jeg var ærlig og sa at hun heller fikk finne seg noen andre.

 

 

Etter å ha datet en stund inviterte jeg jenta hjem til meg på 17.Mai-feiring med noen av vennene mine. Da hun ringte og sa de var utenfor trodde jeg først jeg hørte feil. -Men glad for at hun endelig var kommet, åpnet jeg døren. Du kan tro jeg fikk sjokk da jeg stod i døra med en selvlaget 17.mai-bukett til henne i hånda og oppdaget at hun var snill nok til å ta med seg en liten overraskelse til meg også: sin nye flamme! De hadde en kjempetrivelig 17. Mai sammen og var sammen i 2 fantastiske måneder etter det før hun fant ut at "det var meg hun egentlig ville ha".. "Nope" ble svaret :D

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, Flinkedaniel skrev:

2 stk dater fra meg:

Jeg hadde en kinodate med billetter til et nøye utvalgt dobbeltsete. Da vi ankom plassen vår, som jo var det dobbeltsetet nærmest midten av salen som var ledig, bestemte hun at hun heller ville sitte ennå nærmere midten av kinosalen og satte seg elegant men bestemt ned i dobbeltsetet ved siden av det jeg hadde valgt ut. I og for seg greit nok, hadde det bare ikke vært for at det allerede satt en annen fyr i det dobbeltsetet som fram til da ante fred og ingen fare. Jeg forsøkte å spørre om hun ikke heller ville sitte ved siden av meg; noe hun takket nei til, for hun ville jo se filmen fra en bedre vinkel... Filmdaten vår endte faktisk med at hun spurte om jeg ville være med ut på byen.. Jeg var ærlig og sa at hun heller fikk finne seg noen andre.

 

 

Etter å ha datet en stund inviterte jeg jenta hjem til meg på 17.Mai-feiring med noen av vennene mine. Da hun ringte og sa de var utenfor trodde jeg først jeg hørte feil. -Men glad for at hun endelig var kommet, åpnet jeg døren. Du kan tro jeg fikk sjokk da jeg stod i døra med en selvlaget 17.mai-bukett til henne i hånda og oppdaget at hun var snill nok til å ta med seg en liten overraskelse til meg også: sin nye flamme! De hadde en kjempetrivelig 17. Mai sammen og var sammen i 2 fantastiske måneder etter det før hun fant ut at "det var meg hun egentlig ville ha".. "Nope" ble svaret :D

1. Men man går jo på kino for å se film ikke for å kose,  da går man jo glipp av filmen. Frekt ja absolutt men hun hadde et poeng når hun ville se filmen fra en bedre vinkel. Det var vel bare et armlende i mellom dere og ikke flere meter fra hennes dobbeltsete til ditt dobbeltsete vel?  

2. Mulig jeg tar helt feil men virker som du trodde du datet henne mens hun bare hang ut med deg. Vet om lignende tilfeller, gutten har ikke vært åpen om følelser og intensjoner så jenta tror den ølen de to tar jevnlig eller den gåturen de to tar osv rett og slett er vennskapelig siden han ikke  er mer tydelig og ærlig. Om dere derimot hadde romantiske dater og pratet om følelser og var intime så mangler hun sosiale antenner som tok med seg en annen fyr til deg om det var midt i date perioden deres.. 

Anonymkode: e3d24...627

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

1. Men man går jo på kino for å se film ikke for å kose,  da går man jo glipp av filmen. Frekt ja absolutt men hun hadde et poeng når hun ville se filmen fra en bedre vinkel. Det var vel bare et armlende i mellom dere og ikke flere meter fra hennes dobbeltsete til ditt dobbeltsete vel?  

2. Mulig jeg tar helt feil men virker som du trodde du datet henne mens hun bare hang ut med deg. Vet om lignende tilfeller, gutten har ikke vært åpen om følelser og intensjoner så jenta tror den ølen de to tar jevnlig eller den gåturen de to tar osv rett og slett er vennskapelig siden han ikke  er mer tydelig og ærlig. Om dere derimot hadde romantiske dater og pratet om følelser og var intime så mangler hun sosiale antenner som tok med seg en annen fyr til deg om det var midt i date perioden deres.. 

Anonymkode: e3d24...627

Forsåvidt greit nok, men nå er jo tråden "dine verste dater", ikke "eksepsjonelt dårlige dater for alle".


1) Som du sier: Armlene imellom, ikke akkurat utslagsgivende på vinkelen hun fikk ifht filmen.. :P Ellers er jeg ikke en som normalt lar meg påvirke av hva andre tenker og tror, men den oppmerksomheta som kom fra fyren som fikk en uventet gjest og hans venner var med på å forme hendelsen til en dårlig opplevelse for meg. At man skal se filmen sammen betyr jo at man skal se den sammen. ikke med en tilfeldig fyr, slik jeg tenker. :) Ellers kunne vi jo like gjerne dratt hver for oss.

2) Kan se at det virker slik, men det var ikke tilfellet. Vi var begge klare på at vi ønsket noe mer med hverandre fram til hun plutselig dukket opp på døra med ham. Derav "det var meg hun egentlig ville ha" :)

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man drar jo kino for være sammen og ikke nødvendigvis for å se filmen i best mulig vinkel. Da får man heller dra alene. En date er en date. Synes det var frekt å slenge seg ned ved siden av en annen fyr da hun sikkert så like bra der du ville sitte. Det var jo i midten av salen.

Anonymkode: fb782...c04

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

1. Men man går jo på kino for å se film ikke for å kose,  da går man jo glipp av filmen. Frekt ja absolutt men hun hadde et poeng når hun ville se filmen fra en bedre vinkel. Det var vel bare et armlende i mellom dere og ikke flere meter fra hennes dobbeltsete til ditt dobbeltsete vel?  

2. Mulig jeg tar helt feil men virker som du trodde du datet henne mens hun bare hang ut med deg. Vet om lignende tilfeller, gutten har ikke vært åpen om følelser og intensjoner så jenta tror den ølen de to tar jevnlig eller den gåturen de to tar osv rett og slett er vennskapelig siden han ikke  er mer tydelig og ærlig. Om dere derimot hadde romantiske dater og pratet om følelser og var intime så mangler hun sosiale antenner som tok med seg en annen fyr til deg om det var midt i date perioden deres.. 

Anonymkode: e3d24...627

Saklig.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strengt tatt ikke en date, men ble snakket en stund med en som tok kontakt med meg via OkCupid. Etterhvert kom det frem at hun allerede hadde to (!) kjærester, en av hvert kjønn, og da jeg sa jeg ikke var spesielt interessert i noe sånt, fikk jeg servert en endeløs tirade med Tumblr-buzzwords. Å være uinteressert i polyamori er å være negativ, som er et angrep (micro-aggression), og viser at jeg er et hatefullt menneske. Hun pønsket også ut at dermed måtte jeg være homofob, transfob og rasist. Så blokkerte hun meg.

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Okapi skrev:

Strengt tatt ikke en date, men ble snakket en stund med en som tok kontakt med meg via OkCupid. Etterhvert kom det frem at hun allerede hadde to (!) kjærester, en av hvert kjønn, og da jeg sa jeg ikke var spesielt interessert i noe sånt, fikk jeg servert en endeløs tirade med Tumblr-buzzwords. Å være uinteressert i polyamori er å være negativ, som er et angrep (micro-aggression), og viser at jeg er et hatefullt menneske. Hun pønsket også ut at dermed måtte jeg være homofob, transfob og rasist. Så blokkerte hun meg.

Hahahahha samme har jeg opplevd! Bare at jeg ble sjekket opp via Facebook av en mann, så kom det frem at han visst hadde mange kjærester og da jeg sa jeg ikke var interessert i noe slikt så fikk jeg også endeløs tirade med quotes og kritikk. Jeg er visst fordomsfull, konservativ, klarer ikke tenke selv og for formet av samfunnet. Det er helt utenkelig at jeg personlig ikke ønsker å være en del av hans harem, det er samfunnet som har fortalt meg det og det inretter jeg meg visst etter. Er så glad dette kom frem før vi gikk ut sammen! For en fyr. Sender meg fortsatt meldinger den dag i dag. Som jeg selvsagt ignorerer.

Anonymkode: 33f17...e66

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rose11

En slags date på lørdag. En fyr jeg har vært på 2 fester med tidligere som jeg hadde gått en fin kontakt med. Han lurte på om ikke jeg ville komme til han på middag og film. Ja, det ville jeg og første gangen vi møttes edru. Så litt nervøs. 

Jeg kommer hjem til han og ingenting var klart. Han hadde ikke dusja /stelt seg eller handla inn mat til middagen. Jeg ble jo litt paff, men ble sittende i stua og glo mens han dusjet og gjorde seg klar. Etter 30 min, så kom han ut og måtte løpe ned på butikken. Han hadde handla noen pølser og potetstappe. Så det ble middagen. Det var ikke det verste. Verste var at vi hadde nesten ingenting å snakke om!  Han var helt taus (noe han ikke var på festene) og jeg prøvde desperat å finne noe å snakke om. Etter middagen ville jeg hjem og følte ikke det helt store. Men ble til filmen var ferdig. 

Under filmen sa vi ingenting og han hadde valgt en gørr kjedelig film som jeg ikke klarte å følge med på. Satt bare i mine egne tanker. Da den var ferdig,  så ble vi bare sittende der mens han ser på tlf. Kleint. Jeg sa det var på tide å komme seg hjem, men da insisterer han på at jeg må overnatte og det ville være så koselig. Jeg sa nei. Følte det var for tidlig og han ble da sur "neivel, så gå da" Ja med glede. Fikk en sms da jeg kom hjem. Det sto "kjipingen"

Håper ikke jeg havner på samme fest med han igjen. 

Endret av Rose11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Kom på date med en jente som skjelte meg ut fordi jeg ikke stemte FrP. Fikk høre at jeg var et naivt fjols og at jeg var medansvarlig for Norges og nordmenns undergang. 

Etter daten spurte hun om jeg ville komme til henne og ta et glass vin. Jeg takket nei og da ble jeg skjelt ut igjen.

Anonymkode: bed45...e18

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, Lurvetjofsa skrev:

La meg gjette. Hun har avlagt mastergtad ved Livet's harde skole?

Litt slik som deg, med denne latterlige unødvendige kommentaren?

Anonymkode: 49652...d71

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var på date med en fra sukker. Det var han som tok kontakt til å begynne med og inviterte ut på date. Under daten begynte han å legge ut om hans opplevelser fra sukker. At de fleste damene der var så utrolig overflatiske, og de pene sikkert aldri gadd å svare. Derfor, fortalte han, sendte han aldri melding til de pene. 

Made me feel so special. 

Anonymkode: e62e2...7de

En kompis fortalte meg at han ville heller ha ei blid og glad jente som jeg er, fremfor de utrolig pene jentene uten humor. Sååå... Jeg er ikke pen?

Anonymkode: 211af...3d7

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Litt slik som deg, med denne latterlige unødvendige kommentaren?

Anonymkode: 49652...d71

Dessverre, jeg klarte ikke opptakskravene.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...