Gå til innhold

Fortell om dine verste dater!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå kom jeg på litt mer :fnise:

Møte en fyr og han kunne raskt fortelle at det ble slutt mellom han og eksen, fordi hun studerte og trente mye, og hun hadde derfor ikke tid til kjæreste. Jeg bare ok..Vi skulle se film og da brøt han ut når han fikk se hovedrollen "akkurat sånn som hun har håret sitt nå, sånn gikk Lise alltid på håret" med et stort smil. Samtalene vi hadde ble stort sett dreid inn på et eller annet med eksen.

Dette var på slutten av videregående og jeg skulle hjem til en fyr på date. Han ville spille tv-spill og jeg tenkte greit nok. Jeg var overraskende god i dette spillet, så jeg vant hver gang. Da klikket han helt og fløy på stresslessen og bokset sint i den for at jeg vant. Jeg fant ut at jeg tok meg en pause fra spillet, så da tok lillebroren hans på 8 over kontrollen min. Jeg heiet litt på han og kom med oppmuntrende tilrop, da ble daten rasende fordi jeg heiet på broren hans:ohmy: Jada :P 

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 minutter siden, Kristanna skrev:

Dette var på slutten av videregående og jeg skulle hjem til en fyr på date. Han ville spille tv-spill og jeg tenkte greit nok. Jeg var overraskende god i dette spillet, så jeg vant hver gang. Da klikket han helt og fløy på stresslessen og bokset sint i den for at jeg vant. Jeg fant ut at jeg tok meg en pause fra spillet, så da tok lillebroren hans på 8 over kontrollen min. Jeg heiet litt på han og kom med oppmuntrende tilrop, da ble daten rasende fordi jeg heiet på broren hans:ohmy: Jada :P 

:hakeslepp: Herregud, så barnslig! Jeg hadde bare dratt :P

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, KittenOfDoom skrev:

:hakeslepp: Herregud, så barnslig! Jeg hadde bare dratt :P

Ja, det ble ikke flere treff etter det for å si det sånn :fnise: Jeg sluttet å ta telefonen etter å ha gitt han beskjed x-antall ganger om at jeg ikke var interessert, da begynte han å ringe søstra mi og etterhvert mamma for å få tak i meg:laugh:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Kristanna skrev:

Møtte en gang en fyr når vi var på et jobbseminar utenbys. Vi pratet hele kvelden og fant virkelig tonen. Vi var begge ganske beruset, men følte vi hadde mye til felles. Vi utvekslet nummer og sendte meldinger nesten hver dag. Etter en stund bestemte vi oss for at vi skulle møtes.

Avtalte en helg på et spahotell, som var ca. like lang avstand for oss begge. Da vi møttes fredagen var det veldig kleint, han snakket nesten ikke og det ble pinlig stillhet støtt og stadig. Under middagen spiste vi bare uten å si et eneste ord :P Jeg prøvde stadig å finne noe å prate om, men nei.. Kvelden kom og vi så på film på rommet før vi la oss.

Neste morgen ringte kjæresten (!!) hans og han måtte dra i full fart. Så da satt jeg der da, mutters alene på et spahotell i gokk uten muligheter for å komme med hjem før neste dag.. Var så kleint å gå å spise på restauranten den kvelden alene, på et bord som var reservert for 2 :P

Huff, hørtes ikke noe greit ut. Det var dårlig gjort av han også hadde han dame på toppen av det hele?  Drittsekk! 

Anonymkode: 8c9be...92a

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha,  kom på en slags date jeg hadde på ungdomsskolen. Var sånn 14 ish. Bodde rett ved en kirke og han som gikk 1 år over meg, spurte om vi ikke kunne møtes der. Joda,  men best vi møtes bak kirken. Hvis ikke er det store sjanser for fordrevne mine kan se oss hvis vi møtes på fremsiden. Det hadde ikke de likt. Bak kirken er det en snarvei som ledet ned til et boligbyggefelt. Der bodde venninnen min og sa jeg skulle besøke henne.

Vel, sitter på en benk og venter. Han kom rundt hjørnet og satt seg ned sammen med meg. Jeg var utrolig nervøs og klarte nesten ikke å snakke. Det startet veldig kleint og vi bare satt der, men ble litt bedre etterhvert. Plutselig, så hiver han seg over meg og prøver å kysse meg. Nervøs som jeg var, så bare kysset jeg han tilbake og vi klina. Da vi var ferdige, så kommer mamma for hun skulle vanne grava til farfar. Joda, hun var ikke så blid. "Jaha ja. Hvem er så denne karen da?" Det var så kleint og måtte bare se å komme meg hjem. Det var så pinlig og var vel rød som en tomat. Pappa var heller ikke så blid da han fikk høre om det. Men vi møtes flere ganger og ble kjærester. Forholdet varte I 7-8 måneder. 

Anonymkode: 8c9be...92a

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Huff, hørtes ikke noe greit ut. Det var dårlig gjort av han også hadde han dame på toppen av det hele?  Drittsekk! 

Anonymkode: 8c9be...92a

Jepp, kan tro jeg sperret opp øynene da "jenta mi <3 <3 <3" kom opp i displayet på mobilen hans. De hadde vært sammen hele tiden, fra første gang vi møtes og hele tiden mens vi tekstet. Som var hver eneste dag :ohmy:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 5 March, 2016 at 18.23, AnonymBruker skrev:

Dette var ingen skikkelig katastrofe date, men tar den med like vel.

Vi skulle møtes i byen kl 19 i går. 10 på halv 7 begynner han å ringe og spør hvor jeg er. Han ble kjørt til byen nettopp og sto utafor restauranten. Shit, jeg begynte å stresse med en gang, for jeg var ikke ferdig. 10 min senere sender han en melding og spør "kommer du snart eller" 'Enda mer stress. Jeg kom omsider til møteplassen og han satt inne. Da sier han "du er jammen meg treig"  Kl var 5 på 7. På meldingen sto det kl19, men gadd ikke å begynne å kverulere med han. Merket vi fikk en litt dårlig start. 

Praten gikk helt greit,  men var ikke helt fet store. Han satt bare å snakket om jobben sin. Han var rørlegger. Spurte ingenting om meg og var litt ego. Jeg ble lei og kom på en unnskyldning etter maten at jeg måtte hjem å lufte hunden. Kom ikke på noe bedre. Da sa han"fint, for skulle til å gå hjem nå. Vi passer ikke sammen. Kan ikke ha damer som kommer for seint vet du"

Vi gikk hvert til vårt og var glad han følte det samme som meg. At vi ikke passa sammen. 

Anonymkode: 0b8de...61d

Tror jeg ville spurt han om han trodde dere skulle møtes kl. 18 eller noe sånt, han må jo ha tenkt et annet klokkeslett, ellers er jo det der bare helt merkelig. 

Anonymkode: b5f45...a85

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Kristanna skrev:

Jepp, kan tro jeg sperret opp øynene da "jenta mi <3 <3 <3" kom opp i displayet på mobilen hans. De hadde vært sammen hele tiden, fra første gang vi møtes og hele tiden mens vi tekstet. Som var hver eneste dag :ohmy:

Jeg synes det høres ut som det har vært slutt eller pause, han bruker deg som en potensiell rebound og så får han plutselig en ny sjanse fra exen/kjæresten. Fryktelig dårlig gjort uansett da..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Pompom skrev:

Jeg synes det høres ut som det har vært slutt eller pause, han bruker deg som en potensiell rebound og så får han plutselig en ny sjanse fra exen/kjæresten. Fryktelig dårlig gjort uansett da..

Det sier mye om han. Så hvis dama vil ha en sånn person så...bør hun ikke det.

Anonymkode: 1ca87...b0f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det sier mye om han. Så hvis dama vil ha en sånn person så...bør hun ikke det.

Anonymkode: 1ca87...b0f

Det er ikke gitt at hun vet :sjenert:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Pompom skrev:

Det er ikke gitt at hun vet :sjenert:

Så klart vet hun ikke. Tror ikke han har innrømmet at han dro på spa hotell med en annen jente liksom. Kan hende hun var bortreist og kom hjem tidligere enn forventet. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror jeg ville spurt han om han trodde dere skulle møtes kl. 18 eller noe sånt, han må jo ha tenkt et annet klokkeslett, ellers er jo det der bare helt merkelig. 

Anonymkode: b5f45...a85

Hun sier jo at det sto 19 på meldingen,  så tror ikke det var noen misforståelser. Noen kommer bare før tiden akkurat som noen kommer for seint. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon

Jeg hadde lenge flørtet med en jente og vi hadde funne tonen. Jeg spurte om hun ville være med på date og det ville hun. Vi dro ut og spiste så skulle vi gå hjem. Telefoenen hennes ringte og hun sa at hun måtte ta den forde det var kjæresten hennes som ringte. :blink:WTF? Joda hun hadde kjæreste, men vi kunne jo bare vere venner? Luremus! Hun fikk seg da et gratis måltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, LeilaS skrev:

Hun sier jo at det sto 19 på meldingen,  så tror ikke det var noen misforståelser. Noen kommer bare før tiden akkurat som noen kommer for seint. 

Tenkte bare at han kanskje hadde blingset eller av en eller grunn fått det til å bli kl. 18 i sitt hode, men ikke vet jeg! Like mye mulig at han bare var merkelig. :) 

Anonymkode: b5f45...a85

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Daryl Dixon skrev:

Jeg hadde lenge flørtet med en jente og vi hadde funne tonen. Jeg spurte om hun ville være med på date og det ville hun. Vi dro ut og spiste så skulle vi gå hjem. Telefoenen hennes ringte og hun sa at hun måtte ta den forde det var kjæresten hennes som ringte. :blink:WTF? Joda hun hadde kjæreste, men vi kunne jo bare vere venner? Luremus! Hun fikk seg da et gratis måltid.

Da du konkret date(i edru tilstand) eller "finne på noe / henge ut "?

Anonymkode: e3d24...627

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Da du konkret date(i edru tilstand) eller "finne på noe / henge ut "?

Anonymkode: e3d24...627

Date som i stevnemøte på godt norsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 timer siden, Daryl Dixon skrev:

Date som i stevnemøte på godt norsk.

Kanskje hun har avtalt med en venninne om å ringe henne underveis. Det er jo en ikke så helt ukjent taktikk. Noe sier meg at hun bare ikke likte deg godt nok. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
32 minutter siden, Arcturus skrev:

Kanskje hun har avtalt med en venninne om å ringe henne underveis. Det er jo en ikke så helt ukjent taktikk. Noe sier meg at hun bare ikke likte deg godt nok. 

Ikke umulig det nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Arcturus skrev:

Kanskje hun har avtalt med en venninne om å ringe henne underveis. Det er jo en ikke så helt ukjent taktikk. Noe sier meg at hun bare ikke likte deg godt nok. 

Ja eller at du spurte på en useriøs måte som fikk hun til å oppfatte det som en vennegreie. Man kan si f eks Kinodate eller middagsdate til venninder også eller "ok its a date" uten at man legger dating i det om det sies på en glimtfull måte. Er derfor viktig å være helt seriøs og spørre i seriøse rammer og ikke på fylla eller når man ses.tilfeldig på gata å si i farten "Du! Hva med en middagsdate neste uke?! " det kan nemlig oppfattes som kun det.å catche up eller henge. 

Man må utdype at "jeg liker deg veldig godt og kunne tenke meg å bli mer kjent med deg sånn bare oss to. Har du lyst til å bli med på en date? " eller lignende 

 

Kjenner en som alltid sier til damer "du vil ikke bli med på marked/teater/tur/Go cart i helga da? " Jo svarer jo de fleste, for det høres kult og hyggelig ut,  litt anderledes ting å gjøre. Han blir alltid friendzona på første date men det er jo ikke så rart for ingen skjønner at han faktisk mener date og romantisk greie når han spør så casual, selvom han sier "kult its a date! " når de sier ja. 

Å være åpen og rett ut med følelser og intensjoner erviktig.  

Anonymkode: e3d24...627

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja eller at du spurte på en useriøs måte som fikk hun til å oppfatte det som en vennegreie. Man kan si f eks Kinodate eller middagsdate til venninder også eller "ok its a date" uten at man legger dating i det om det sies på en glimtfull måte. Er derfor viktig å være helt seriøs og spørre i seriøse rammer og ikke på fylla eller når man ses.tilfeldig på gata å si i farten "Du! Hva med en middagsdate neste uke?! " det kan nemlig oppfattes som kun det.å catche up eller henge. 

Man må utdype at "jeg liker deg veldig godt og kunne tenke meg å bli mer kjent med deg sånn bare oss to. Har du lyst til å bli med på en date? " eller lignende 

 

Kjenner en som alltid sier til damer "du vil ikke bli med på marked/teater/tur/Go cart i helga da? " Jo svarer jo de fleste, for det høres kult og hyggelig ut,  litt anderledes ting å gjøre. Han blir alltid friendzona på første date men det er jo ikke så rart for ingen skjønner at han faktisk mener date og romantisk greie når han spør så casual, selvom han sier "kult its a date! " når de sier ja. 

Å være åpen og rett ut med følelser og intensjoner erviktig.  

Anonymkode: e3d24...627

Det var vel kanskje meg du egentlig skulle sitere?

Og ja jeg ba henne ut på en måte som ikke kunne mistolkes som noe annet. Men hva så i grunn? Det var jo fortsatt den verste daten jeg har vært på? Det er det som er hovedpoenget med tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...