Gå til innhold

Fortell om dine verste dater!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, incognita skrev:

Det er enorm forskjell på "stillhet" og "pinlig stillhet".  :opplyser: 

Jojo, men det som kan være en behagelig og naturlig pause i samtalen for den ene, kan føles pinlig for den andre, det sitter i hodet til den som oppfatter det pinlig, hovedsaklig av usikkerhet på seg selv og/eller situasjonen. Folk trenger å bli tryggere på seg selv og ikke stresse og analysere/tenke så mye. It is what it is. 

Anonymkode: e3d24...627

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest incognita
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jojo, men det som kan være en behagelig og naturlig pause i samtalen for den ene, kan føles pinlig for den andre, det sitter i hodet til den som oppfatter det pinlig, hovedsaklig av usikkerhet på seg selv og/eller situasjonen. Folk trenger å bli tryggere på seg selv og ikke stresse og analysere/tenke så mye. It is what it is. 

Anonymkode: e3d24...627

Jeg er helt uenig faktisk, jeg tror at det som skal til for at stillheten oppleves som behagelig for den ene er vissheten om at den andre også opplever den som behagelig. Det er først når det blir stille og man oppfatter den andre som stresset eller pinlig berørt at det blir ubehagelig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Haaploes
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal stillhet være så pinlig egentlig? Stillhet av og til viser og betyr for meg at man er komfortabel med hverandre. jeg syns det er slitsomt å snakke hele tiden og presse frem ubetydelige ting bare for å ikke få en nervøs stillhet, kleinere det enn en naturlig pause i samtalen. 

Anonymkode: e3d24...627

Det er vesentlig forskjell på komfortabel stillhet og pinlig stillhet.

Førstnevnte er gull, sistnevnte er...ja, pinlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt noen dates som var helt forferdelige, men jeg har hatt noen som var litt mislykkede og flaue å være på. Den ene "daten" skulle være et tinderknull. Jeg trengte en rebound og ville ta den første og den beste jeg fant, som en symbolsk handling på at jeg var over eksen. Jeg skulle hjem til han, og så skulle vi knulle som F... hele natten. Han så maskulin og kjekk ut på bildene og var veldig tøff bak tastaturet om hva han ville gjøre med meg. Bildene var av ham, men han hadde forfalt veldig etter bildene ble tatt. På bildet hadde han skjegg og var trent, men skjegget var borte og viste en ganske uheldig beinstruktur i ansiktet. Kroppen hadde blitt hengslete og bar lite preg til fysisk arbeid. Jeg tenkte jeg skulle gi ham en sjanse, men han ble veldig intens og klådde på meg siden første sekund jeg kom inn døra. Men jeg klarte bare ikke å bli kåt. Han var veldig harry, og hadde ikke fortalt meg at han fortsatt bodde hos foreldrene sine og var arbeidsløs. Han fant plutselig ut at vi ikke bare skulle knulle - han ville at vi skulle bli noe mer og ville vi skulle på restaurant. Han var forsåvidt gentleman, men jeg klarte ikke å være med ham lengre enn en halvtime. Han sluttet aldri å prate og hadde en veldig irriterende personlighet. Jeg dro etter en time, for det var på nippet til at jeg slo han ned med stilletthælen min, fordi han snakket i ett sett om fremtidsplaner, osv. NON STOP. 

Den andre var en fyr som jeg også møtte på tinder. Han var bare helt forferdelig klyse. Det viste seg at jobben hans fikk han gjennom foreldrene som var "kjemperike", og så skrøt han av de tre bilene han hadde, at han skulle ta meg med til Cannes og at han har eid leilighet tiden han var 18 (som pappa betalte). Han var veldig høylytt og hadde veldig mange kontroversielle meninger, og han sluttet heller aldri å prate. Han var sikkert boler også, for han hadde skikkelige bolermuskler og satt og studerte musklene som han flexet mens jeg pratet. Han sa han var 179 høy, men han var neppe høyere enn 165. Og så satt han og blunket til noen andre menn på baren fordi han mente de stirret på meg, og så ville han vise meg frem til noen kompiser fordi han syntes jeg var en "catch". Men jeg tror mennene egentlig stirret mot oss fordi han var så høylytt og gestakulerende, ikke fordi jeg var så veldig fin. Jeg dro også tidlig fra den daten.

De andre datene har vært veldig fine da! 

Anonymkode: 444af...b5c

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 17.1.2016 at 22.10, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde en date nå i helgen som var forferdelig rett og slett. Mannen hadde jeg møtt via en dating nettside, og tonen var der over nett så jeg sa ja til en date. Startet med å gå ut å spise på en litt koselig og intim restaurant, og det var faktisk ganske hyggelig i starten selvom jeg var den som måtte føre samtalene som regel. Regnet bare med at han var nervøs. Han bestilte øl til maten til seg, og det ene glasset ble fort til flere, han slukte nedpå. Når maten var spist hadde han blitt godt over brisen om ikke full, og jeg spurte om regningen. Han satt bare å brauta og snakket tull, og hoiet til mannen på nabobordet om at han hadde fått en lekker fangst ikveld. Det hele var veldig pinlig, og når regningen kom sa han at han var litt! skrapa og sa tar du denne SNUPPELUPP? Da sa jeg at jeg ikke ville betale for de ørten øllene han hadde drukket. Men at jeg kunne betale for maten, ville tross alt bare komme meg fort ut og hjem. Men daten slutter ikke her, og neida.. vi går ut og det var veldig glatt på trappen utenfor og han sklir rett på trynet og slår faktisk av en bit av fortannen sin. Jeg hjalp han såklart opp og så på det, og sa det kunne en tannlege fikse uten noe problem. Men nei! da skulle han på legevakten han! Jeg sa at de ikke gjorde noe med det der og at det bare var tull, skjønte at det var kjedelig, men at han måtte vente til mandag å ringe tannlegen sin. Men nei, han ringte taxi og ba på sine knær om jeg kunne bli med. Jeg synes synd på han og tenkte greit- men påpekte at jeg skulle rett hjem alene etterpå. Vi kom frem til legevakten og kortet hans ble avvist i taxien, han fant et par kronestykker i lommen og løp ut. Taxisjåføren ble såklart sint så jeg endte med å betale for og ikke selv få problemer. Jeg gikk inn etter han og var forbannet, og sa at nå var det nok og at jeg dro hjem. Han så først litt små lei seg ut, før han presterer å si- ok, men kunne du ha lagt ut for regningen på legevakta først?!! Da bare snudde jeg og gikk...

Fikk melding tidligere ikveld hvor han takket for daten og synes vi burde møtes igjen. HAHAHA ja det kan han tro! Jeg sendte svar tilbake at- Nei, det skal vi ikke! 

Anonymkode: 42ca2...342

Wow, han het ikke tilfeldigvis Frank Gallagher? :fnise:

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får komme med et nytt innlegg her.

Var på date helgen for 1 uke siden. Dette var da en venn av min kjære bror. Han hadde vært avstandsforelsket  i meg en god stund. Jeg hadde avvist han gang på gang. Til slutt ga jeg meg og lot han få denne daten han hadde mast om. Fikk jo litt vondt av han. Så vi blir enige om å dra på café da.

Han ville hente meg og jeg gikk ut til veien. Jeg hører noe dunk dunk musikk og der kommer han i volvoen sin. Jeg åpner døra og sete var fult av søppel og ting. Han rydder plass og feier setet tom for smuler. Kjemien var ikke der. Merket dette ikke ville funke. 

Vi kommer til cafeen og bestiller mat. Han sitter å ser intenst meg og det hele var litt små creepy. Prøvde å komme på noe å snakke om,  men følte meg så utilpass pga all gloingen hans. Maten kommer og han smatter da verre enn verst. Jeg takler smatting dårlig og ville bare hjem. Så begynner han å fortelle hvor forelsket han var i meg og han var veldig glad jeg ville ut med han. Begynner å snakke om hva vi skulle gjøre på 2 date mens han ser meg dypt inn i øynene. Nå begynte jeg å angre på dette. Vi var ferdig og prøvde å komme på en unnskyldning for å gå hjem. Sa jeg måtte hjem å øve til prøve. Han insisterer på å kjøre meg hjem.

Ok, da vi er hjemme, så prøvde han å kysse meg,  trakk meg unna  (skikkelig røykånde) Han skjønner ikke hvorfor jeg ikke ville og trodde jeg ville ha han? Jeg måtte bare forklare dette ikke kom til å fungere og bli ferdig med det. Da begynner fyren å grine! Noe så kleint. Prøvde å trøste han mens tårene renner på han. Kom meg omsider inn og får meldinger av han enda om at jeg må gi han ny sjanse,  han elsker meg osv.

 

Anonymkode: 0b8de...61d

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest bruker83924
Den 26.1.2016 at 0.42, Aucaman skrev:

Jeeeesus, glad jeg har hatt relativt moderate, kjipe dater altså!

Date 1: På våren for noen år siden hadde jeg en vennegjeng som brått ble sammenslått med en annen. Der var det ei jente som...Ja, av den typen som i utgangspunktet ikke er utpreget vakker, men som hadde den lille x-faktoren. Anyways, noen uker senere hadde jeg fått ganske god kontakt med vedkommende. En kamerat av meg sa han var interessert i ho, men at han merket at ho var mer opptatt av meg. Dette var en ny opplevelse, da nevnte kamerat stod ganske langt frem i rekken da genene ble delt ut. Han ville bare ligge med ho nemlig, men som han sa kunne han få hvem han ville (sant forsåvidt) så da var det greit at jeg og fikk sjansen.

Ho inviterte meg ut litt senere. Jeg hadde så angst at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg, men daten gikk fryktelig fint egentlig. Satt på kafè, gikk ei litta tur langs brygga og satte oss ned i parken. Nesten litt romantisk. Uansett. Det endte med at vi kysset da jeg kjørte hun hjem. Hele kroppen dirret da jeg kjørte videre. Brått ser jeg at lommeboka hennes hadde glidd ut og lå i setet. Siden mobilen var tom for strøm, snudde jeg for å levere den på døren. Ringer på, ingen svarer. Ho bodde i et relativt stort hus og hadde sagt tidligere på kvelden at ho ofte brukte verandadøra for å gå ut og inn. Bestemte meg for å gå bak på verandaen, og der ser jeg kompisen min sitte i stolen med hodet hennes i fanget (uten bukser på selvsagt). På det tidspunktet den største ydmykelsen jeg hadde opplevd, enda større enn da jeg kom inn i klassrommet til en leende gjeng som så meg bli banket opp i søvne på video. Speaks volumes :dry: Finner senere ut at han brukte meg til å få oppmerksomheten hennes, mens ho brukte meg for å få hans. Ble mye drama og jeg ble kicket ut fra den vennegjengen.

Date 2: Da jeg var 18 inviterte jeg med ei jente ut. Husker ikke helt hvordan vi hadde møttes, men det spiller ingen rolle heller. Vi kjente hverandre knapt. Dette her var min første "date-date", så hadde bestemt meg for å ta ho med på kino. Det var jo liksom vanlig i alle filmene jeg hadde sett, så da var det sikkert sånn det funka i virkeligheten også (klok av skade nå da). 

Etter en litt nevrotisk og anspent spasertur til kinoen setter vi oss ned. Rett før filmen starter kommer det en av de gjengene alle i byen kjenner. De ufattelig populære, uten at noen egentlig vet hvorfor de har blitt populære. Tjue minutter ut i filmen bestemmer jeg meg for å se hvordan mulighetene var for et kyss. Hadde nemlig lest det at ei jente så på leppene dine om ho var interessert i det. I det jeg snur meg ser jeg ho rote med en av disse populære gutta. Blir sjokkskadet og snur meg tilbake.

Vi SÅ filmen ferdig. Stakkars jente :fnise: Snakket selvsagt aldri med ho igjen. Sist jeg så ho gikk ho rundt med barnevogn, så det var sikkert like greit.

Woow, fy for noen kjipe jenter du har møtt.  Direkte ufysselig oppførsel 😵

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 27.1.2016 at 15.25, AnonymBruker skrev:

Den andre var en fyr som jeg også møtte på tinder. Han var bare helt forferdelig klyse. Det viste seg at jobben hans fikk han gjennom foreldrene som var "kjemperike", og så skrøt han av de tre bilene han hadde, at han skulle ta meg med til Cannes og at han har eid leilighet tiden han var 18 (som pappa betalte). Han var veldig høylytt og hadde veldig mange kontroversielle meninger, og han sluttet heller aldri å prate. Han var sikkert boler også, for han hadde skikkelige bolermuskler og satt og studerte musklene som han flexet mens jeg pratet. Han sa han var 179 høy, men han var neppe høyere enn 165. Og så satt han og blunket til noen andre menn på baren fordi han mente de stirret på meg, og så ville han vise meg frem til noen kompiser fordi han syntes jeg var en "catch". Men jeg tror mennene egentlig stirret mot oss fordi han var så høylytt og gestakulerende, ikke fordi jeg var så veldig fin. Jeg dro også tidlig fra den daten.

De andre datene har vært veldig fine da! 

Anonymkode: 444af...b5c

Dette minner meg om en date jeg observerte en gang! 

Foreldrene mine og jeg var ute og spiste på restaurant i forbindelse med bursdagen min, og alt var kjempekoselig, før et par ble anvist bordet ved siden av vårt. Det var helt tydelig en første date, og jeg synes vanvittig synd på dama der. Fyren pratet i ett sett og veeeeldig HØYT, om hvor mye han tjente, sin fantastisk dyre bil, hvor mange kjendiser han kjente (bare C-kjendiser fra Paradise Hotel og lignende), og at han selv hadde blitt vurdert for en eller annen realityserie. Dama kom aldri til orde, og ble bare sittende og nikke og smile, og man så på henne at hun svært tydelig var beskjemmet over hvor høyt han pratet og det han pratet om. Jeg tror vi og alle andre i restauranten ble svært glade når de gikk, etter kun å ha drukket milkshake! Der fikk jeg oppleve hvordan det var å være på en skikkelig klein date, uten å gå gjennom all frustrasjonen selv! 

Endret av NumberSix
  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fox Mulder
Den 9.5.2015 at 11.51, AnonymBruker skrev:

Jeg var på en nettdate en gang der fyren for det første hadde det veikeste og slappeste håndtrykket noen sinne. Ekkelt. Og han var enig i alt jeg sa. Jeg begynte derfor å motsi ting jeg hadde sagt tidligere, og han var fortsatt enig :P
Anonymous poster hash: b0fd6...3ff

 

:fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Shit, kom på en "date" jeg hadde som 15 åring. Hadde faktisk fortrengt hele møte. Jeg var da 15 og han 20!

Vi begynte snakke på MSN (husker ikke hvor vi først kom I kontakt ) Vi var nesten naboer. Han bodde litt lengre ned i gaten, men hadde aldri sett hverandre før. Så jeg skulle komme på besøk da. Vi møtes og jeg ville bare løpe da jeg så han. Tydelig han hadde brukt gamle bilder av seg selv,  for han var tynn som en flis nå og hadde litt langt fettete hår som hang klistret inntil hodet. Han luktet bensin. Jeg løp ikke, for det hadde jeg ikke guts til. 

Vi går bort til leiligheten uten å si så mye. Leiligheten var bomba. Han måtte rydde plass i sofaen til meg. Sofaen var full av hunde hår. Gross. Vi ser på Løvenes Konge. Under filmen sier vi ingenting. Det var så kleint! Han satt å knasket i seg potetgull og spurte ikke om jeg ville ha en gang. Etter filmen var det pinlig taushet. For å slippe den kleine tausheten, begynner vi å kline. Jeg tror ikke han hadde klint før. Det var helt elendig. Slikker tennene mine, suger på tunga, stikker hele tunga ned i halsen min osv. Så sier han plutselig "Eh jeg må på badet" Jeg lå å gnidde kneet mot pikken hans og han kom visst bare av det. Yiikes! Han kommer ut og spurte om vi skulle elske. (Ja elske) han var nybarbert sa han. Jeg hadde ikke lyst, men fikk meg ikke til å si nei. Vel, det var 3 jukk, så kom han i meg.  

Nå ville jeg komme meg hjem. Siden det var mørkt ute, så insisterte han på å følge meg hjem. Helt frem til døra. Han gir meg et smellkyss på munnen og fikk se lillebroren min se ut av vinduet mens han fniser. Så ble mobbet for det i lang tid. 

Neste dag står han på døra med roser! Flaks jeg var alene hjemme, men sa jeg ikke var interessert. Skyldte på alderen. Han ble skikkelig lei seg og dro avgårde med den svære rosebuketten. Fikk en melding litt senere hvor det sto "du knuste mitt hjerte. Stakkars meg" 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hele denne historien reflekterer minst like negativt på deg som på ham. Ærlig talt. 

Anonymkode: a53f8...910

Javel? 

Endret av Bond
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hele denne historien reflekterer minst like negativt på deg som på ham. Ærlig talt. 

Anonymkode: a53f8...910

Ja nå er jeg spent? Hvorfor det? Synes ikke det virka negativt om henne :P må du gi deg

Anonymkode: 42489...e69

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja nå er jeg spent? Hvorfor det? Synes ikke det virka negativt om henne :P må du gi deg

Anonymkode: 42489...e69

Enig og ab har fått 4! pluss? :klo: Venter spent på svar jeg å 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, LeilaS skrev:

Javel?  

Du lå med en fyr du ikke likte i det hele tatt. Jeg er ikke AB som har skrevet det innlegget, dog. Jeg syns du kan unnskyldes enkelt rett og slett av den grunn at du var 15 år(!) gammel. Strengt tatt brøt han vel egentlig loven når han lå med deg. Kanskje ikke verdens mest alvorlige lovbrudd, men likevel. Seksuell lavalder er nå engang 16 år. 

Helt generelt er det en tendens i denne tråden at dårlige dater også blir eksepsjonelt dårlige fordi man selv stiller høye krav og kanskje reagerer på en måte som underbygger galskapen når det skjer. Det sier seg jo selv; man har høye krav til romantikk og når ting ikke innfrir blir antiklimakset enormt. At en fyr har en crappy leilighet og fett hår er jo ingen krise i seg selv, men det blir en krise når man skal være på date og ting skal være romantisk. Det som slår meg mest er hvor fabelaktig lite rause man er med medmennesker. (Det er ikke meningen å henge ut deg LeilaS. Jeg syns ikke du har gjort så voldsomt mye gæernt).

Endret av Bond
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 10.2.2016 at 15.32, AnonymBruker skrev:

Ja nå er jeg spent? Hvorfor det? Synes ikke det virka negativt om henne :P må du gi deg

Anonymkode: 42489...e69

Sikkert en mann som mener hun er en tøs fordi hun hadde sex med han og slem fordi hun avviste han neste dag. 

Anonymkode: 2fa2e...139

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...