Gå til innhold

Teen mom O.G.


Lady

Anbefalte innlegg

Gjest imperio

Jeg håper virkelig at Catelynn og Tyler holder ut, for alltid! De virker så sterke sammen, og har vokst utrolig mye siden første sesongen. Det var ikke bare på grunn av skole de ga bort datteren, men fordi de var unge og ikke klare til å bli foreldre. Og det er en ærlig sak. Begge har en "dårlig" fortid, så håper de holder sammen, de fortjener det virkelig. Et godt liv sammen, med datteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hun fått barn med han?? Visste jeg ikke :)

Håper hun er bedre skikket til å være en god mor nå!

Nei, altså Gary sitt nye barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har satt alt som har med Teen mom og 16&pregnant å gjøre. Gleder meg til Teen mom 2 kommer tilbake i juli!

Jeg liker Macie utrolig godt! Men synes Ryan rett og slett er en drittsekk.. Han bryr seg ikke om sønnen i det hele tatt! Han skal være glad han har en mor og en far som bryr seg.

Catelynn og Tyler har jo virkelig alle odds mot seg med en sånn oppvekst, men synes de virkelig utrolig voksne og reflekterte! Lurer bare på hva de egentlig har gjort alle disse årene... Har sett at De jobbet litt før i tidligere sesonger, men nå virker det som at de bare er hjemme.

Synes Amber fortsatt er en heks. Hun er bedre, men det er noe jeg ikke liker ved henne. Kjipt at det virker som at Kristal er den eneste vennen hun har..

Kommer heller ikke over hvor tykk Gary er og at han er en drittsekk mot både Kristina og Amber. Tror desverre Leah kommer til å slite like mye med vekten når hun blir eldre.

Farrah, Farrah, Farrah... Misliker henne så strekt! Faen for en drittunge! Dramaqueen og utakknemlig. Hun provoserer meg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nesten ikke sett sesong 1 med Teen Mom. Kanskje 2 episoder til sammen. Men hva er greia med Amber? Det er ho mørkhårede som er litt stor? Håper noen gidder å komme med en liten oppsummering :)

Jeg så Farrah på Couples Therapy og ingen likte henne der heller :fnise: Jeg så The reunion show med par fra ulike sesonger. Ingen likte henne der heller, men jeg fikk litt vondt av henne da. Hun har det jo tydeligvis ikke greit. Det virket som hun og Cathlynn? fikk ordnet opp.

Anonymous poster hash: 5b983...fe3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også sett alt av 16 & Pregnant og Teen Mom 1, 2 og 3. Gleder meg masse til TM2 kommer tilbake i sommer, er mye mer spennende å følge de. Hvert fall nå som det har vært litt drama med Leah og mannen.

Men nå det er sagt, så er jeg så glad på vegne av Catelynn og Tyler, de fortjener virkelig å være lykkelige! :) Amber har helt klart forandret seg til det bedre - men Gary derimot..

Farrah har jeg ikke noe å si om, annet enn: Æsj..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer heller ikke over hvor tykk Gary er og at han er en drittsekk mot både Kristina og Amber. Tror desverre Leah kommer til å slite like mye med vekten når hun blir eldre.

Farrah, Farrah, Farrah... Misliker henne så strekt! Faen for en drittunge! Dramaqueen og utakknemlig. Hun provoserer meg.

Kommer ikke over hvor tykk Gary er jeg heller, han ser jo ut som en rund sprettball :skratte: Utrolig hvor dritt han er mot både Amber og Kristina ja. At noen vil være sammen med et sånt kryp..

Irriterer meg at de tok med Farrah i serien igjen! Nå får vi ikke se mer av Bentley pga at Maci ikke ville vise han på samme tv-serie som Farrah. FADER ALTSÅ, han er jo så søt :( Dritt Farrah.

Liker Maci og Catelynn best av alle. Catleynn og Tyler er så skjønne! Håper de holder sammen for evig. Så skjønn datteren deres er :rodmer:

Amber sin 43 år gamle kjæreste syns jeg ikke noe om. Syns det er så ekkelt med jenter som er sammen med sånne gamle gubber.. Men er de fortsatt sammen?

Endret av Sitronmelis
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest imperio

Kan noen av dere som ser det på youtube poste en link? :)

Jeg ser det på en annen side, men det er vell imot reglene og dele linken her. Så kan sende deg den på pm om du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser det på en annen side, men det er vell imot reglene og dele linken her. Så kan sende deg den på pm om du vil.

Ja takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ikke over hvor tykk Gary er jeg heller, han ser jo ut som en rund sprettball :skratte: Utrolig hvor dritt han er mot både Amber og Kristina ja. At noen vil være sammen med et sånt kryp..

Irriterer meg at de tok med Farrah i serien igjen! Nå får vi ikke se mer av Bentley pga at Maci ikke ville vise han på samme tv-serie som Farrah. FADER ALTSÅ, han er jo så søt :( Dritt Farrah.

Liker Maci og Catelynn best av alle. Catleynn og Tyler er så skjønne! Håper de holder sammen for evig. Så skjønn datteren deres er :rodmer:

Amber sin 43 år gamle kjæreste syns jeg ikke noe om. Syns det er så ekkelt med jenter som er sammen med sånne gamle gubber.. Men er de fortsatt sammen?

Gary er ufyselig!! Har du sett episoden hvor han ringte Amber å spurte om hun savner penisen hans? Så er han sammen med en annen. Æsj..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gary er ufyselig!! Har du sett episoden hvor han ringte Amber å spurte om hun savner penisen hans? Så er han sammen med en annen. Æsj..

Ja æsj! Syns synd på dama hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser det på en annen side, men det er vell imot reglene og dele linken her. Så kan sende deg den på pm om du vil.

Kan du sende til meg på om også?

Elsker 16 and pragnent og teen mom, men nå ser jeg alt sånt tull jeg da, de unge mødre, unge mødre DK, elsker alt sammen :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maci ser ut som en så god mor :)!

Håper ikke Amber gifter seg med han 40+ år gamle kjæresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den episoden hvor de er i NY på photoshoot, er det den siste? Jeg finner ikke flere.

Den har ikke jeg sett. Har du link ?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest iGirl

Den har ikke jeg sett. Har du link ?:)

Kan sende deg link når jeg kommer hjem etterpå. Men det var en torrent da, jeg ser ikke på nett liksom. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har sett alt som er av 16&pregnant+teen mom 1-2-3 :D

Jeg hater alle sammen da haha. Eller, synes de er håpløse, hater dem jo ikke.

Farrah - usannsynlig irriterende personlighet og stemme.

Cate&Ty - må innse at de adopterte bort ungen og slutte å tro de kan være sånn halvveis foreldre likevel. Utrolig white trash. Absurd familie. (Det var vel mye pga den ustabile familien at de adopterte bort.. tror det var veldig fornuftig og bra for Carly)

Maci - har brukt 5 år på å ikke fullføre en 2års college-grad? føler hun later som hun er så fornuftig og flink men har lest mye rykter på nett om henne om festing osv. Virker ikke så smart. Har alltid syntes hun var irriterende egentlig. Den nye kjæreste hennes er kjekk da!

Amber - blir helt sjokkert av henne, Gary, familien og alt, men er glad hun ikke tar dop lenger, det var bare trist å se på. Stakkars Leah uannsett. Og shit så creepy med han gamle fyren med autografi/kjendis-fetisj som kontaktet henne på Twitter og så bare flyttet inn...wtf.

Mulig det er fordi det er enkelt å filme, men i alle Teen Mom-seriene så sitter/ligger folk på sofaen HELE tiden..det er liksom det eneste de gjør, bare sitter der med telefonen sin..:P

Liker twisten med at de faktisk er ærlige om at de er på et tvshow, tjener penger, har kameraer rundt osv. Blir for dumt feks på Teen Mom når de later som de er så fattige når de tjener masse fra MTV :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan sende deg link når jeg kommer hjem etterpå. Men det var en torrent da, jeg ser ikke på nett liksom. :)

Ja takk :)

Jeg fant link. Du trenger ikke sende :)

Endret av Lady
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...