Gå til innhold

Sapphira og drømmen <3


Sapphira

Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

  • 4 måneder senere...

Jeg aner ikke om noen leser her lenger, men vil gjerne legge en liten oppdatering til dere som har fulgt reisen min :hjerte: 

Jenta mi er nå straks 6 måneder og det har gått SÅ fort. Tiden leger virkelig alle sår og de to vonde årene som gikk før vi endelig ble foreldre har liksom bare forduftet. Endelig er hun her med meg og det føles så naturlig, rett og godt. Jeg hadde virkelig en fantastisk graviditet med minimale plager (*bankibordet*, har mange som forteller meg at neste graviditet blir motsatt :lol:), men klarte likevel ikke å slappe helt av før hun var ute. Jeg hadde en tung barseltid med besøk DAGLIG de to første ukene. Det tok litt tid før vi "landet" og jeg endelig klarte å bli ordentlig kjent med jenta mi. Nå føler jeg meg veldig trygg på mammarollen og til tross for at det ikke alltid er enkelt så trives jeg veldig :hjerte: Hun er virkelig helt fantastisk og det var virkelig verdt alt vi gikk gjennom før vi fikk henne :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer fødselshistorien min, for de som er interesserte i det! Blir sikkert gøy å se tilbake på også :Hehe: 

Spoiler

 

 

:hjerte: 

 

 

Endret av Sapphira
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å høre fra deg! Det hørtes jo ut som en litt slitsom fødsel og barseltid, men som du sier så er det jo så verdt det i det øyeblikket man får baby opp på brystet 😍

Kos dere videre! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...