Gå til innhold

Shinigami og Minigami :)


Shinigami

Anbefalte innlegg

Spennende! :) Da er det enda håp! foreløpig er jeg ganske så symptomfri 5 dpo...

Så bra at du har sluttet å blø. Det er jo ganske normalt å blø i starten... en kollega fortalte at hun blødde hele svangerskapet :O Slimhinnene blir jo veldig tynne pgra hormoner og diverse. Mange blør neseblod også. Du får bare tenke positivt :)

Ja :) Jeg tror det ikke er farlig siden det var så lite :)

Jeg prøver å legge ved dagens positive test igjen nå:

EDIT: Går fortsatt ikke.

Endret av Shinigami
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God dag kjære lesere.

Idag tidlig blødde jeg også litt rødt. Ble ganske forskrekket da jeg tørka meg og det kom en passe stor klump med koagulert blod (Ca bittelitt større enn 1 cm tror jeg). Ellers så tror jeg at det var mindre blod enn igår og har ikke kommet noe mere rødt utover dagen og ikke så mye annet heller. Bare bittelitt brunt noen ganger. Har ellers ingen smerter eller noe bortsett fra svaaaaake murringer som forsvinner ganske fort igjen innimellom.

Jeg skal prøve å ikke bekymre meg så mye, men prøver likevel å forberede meg på de blødningene kan være et dårlig tegn. Vil selvfølgelig ikke miste, men vil heller miste nå enn senere.

Hvis jeg blør imorgen og, så tar jeg en telefon til legen.

Er helt sikkert harmløst siden det er såpass lite og jeg har ingen smerter, men man blir jo litt paranoid likevel,hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

Legene kan ikke gjøre noe som helst så tidlig. De bare sier det er naturlig og at man skal vente å se hva som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legene kan ikke gjøre noe som helst så tidlig. De bare sier det er naturlig og at man skal vente å se hva som skjer.

Det er det jeg tror at dem kommer til å si ja. Men jeg ringer uansett hvis jeg fortsatt er urolig imorgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig ramlet jeg innom her, har fulgt deg litt i prøvetråden. Gratulerer med positiv test! :) Håper bekymringene går over og at alt er bra der inne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig ramlet jeg innom her, har fulgt deg litt i prøvetråden. Gratulerer med positiv test! :) Håper bekymringene går over og at alt er bra der inne.

Velkommen og tusen takk :)

Idag er jeg mer positiv :) Ingen tegn til rødt blod idag. Bare litt utflod med bittelitt rosa i :) Testa også en billigstrimmel for å se om den så annerledes ut enn den jeg testa på fredag, og det var den! Fikk en tydelig sterk strek :)

Jeg føler at alt er bra, men føler meg ikke spesielt gravid enda, men er jo enda tidlig.

Må ikke tisse like ofte lengre, ellers har jeg fortsatt ømme bryster og kan føle svake murringer eller at det er noe som skjer der nede innimellom. Ingen smerter eller noe, men bare føler noe.

Har også vært et par ganger at jeg har lukta ting som mannen ikke har lukta, men merker ikke noe særlig til sterkere luktesans ellers.

Siste symptom jeg har lagt merke til er at jeg har dårlig matlyst. Jeg blir sulten, men har ikke lyst på mat. Måtte virkelig tvinge i meg to knekkebrød istad bare for å få i meg noe. Spiste kjempesakte :P

Får se om jeg får sterkere symptomer etterhvert. Er jo veldig individuelt tydeligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra med tydeligere strek! :laugh: Blir spennende å følge deg, og forhåpentligvis følger jeg etter om en måned eller tre!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, blir spennende framover nå :) Håper at du følger etter snart ja :) Bare si ifra om du har eller lager en egen dagbok hvis jeg ikke finner den selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tittet innom her :) gratulerer med graviditeten ;) håper blødningene stanser helt nå!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med graviditeten! :blomst:

Krysser fingrene for at dette går bra :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk dere to :)

Jeg har ikke blødd idag :) Har vært et par ganger det har kjentes ut som at noe renner, men så er det ingenting likevel.

Hehe, jeg er så hysterisk allerede. Blir nok en skikkelig hysterisk mor :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Hvordan går det med deg?

Hei og takk for at du spør :)

Det går helt fint med meg og det er ikke noe nytt her :) Har ikke hatt noen flere blødninger eller spottinger, så da satser jeg på at alt er bra :) Ellers så er formen bra og jeg kjenner ikke noe nytt. Kjenner meg fortsatt ikne helt gravid enda, men det kommer nok om et par uker.

Jeg kommer nok ikke til å være så veldig aktiv her nå og de neste dagene, men oppdaterer om det er noe nytt så fort jeg har tid :)

Kjenner meg ganske normal foreløpig som sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra det fortsatt går fint med deg :blomst:

Takk :) Idag har jeg kjent meg ganske sliten og innimellom litt svimmel. Usikker på om det er symptomer eller om jeg bare rett og slett er sliten, noe som høres logisk ut i grunn. Har hatt en del å gjøre og besøk og det ene og det andre, så er ganske sliten.

Endelig har jeg fått lagt hodet ned på puta, og det skal bli godt å endelig få sove nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske sikker på at jeg blir fortere sliten enn vanlig ja. Var en liten tur i byen, var ikke ute i mer enn to timer tror jeg, og jeg var så trøtt og sliten da jeg kom hjem. Tok meg en times lur, men føler meg fortsatt sliten. Nå begynner jeg å få vondt i hodet og. Også var jeg uvanlig trøtt om morningen idag.

Håper at jeg blir i form til å være ute å feire litt imorgen ihvertfall da :)

Bortsett fra det, så er det ingenting nytt enda. Så regner med at alt fortsatt er bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hei :) tror ikke jeg har fått sagt gratulerer ennå? vel i såfall, gratulerer!!! :laugh::laugh::danse::danse: vet du sånn ca. hvor langt du er på vei? og hvordan går det foresten? merker du noe? hihi :fnise: her ble det mange spørsmål, sånn er det når man henger etter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei :) tror ikke jeg har fått sagt gratulerer ennå? vel i såfall, gratulerer!!! :laugh::laugh::danse::danse: vet du sånn ca. hvor langt du er på vei? og hvordan går det foresten? merker du noe? hihi :fnise: her ble det mange spørsmål, sånn er det når man henger etter

Takk takk :D Ifølge apper og kalkulatorer, så er jeg 5+3 idag :) Det går bra så langt, men har ikke hatt mange symptomer, så er litt sånn at jeg lurer på om det er noe liv der. Men tror at symptomene er på vei :) Det jeg har hatt er:

Ømme bryster i over to uker nå. Ikke helt ekstremt ømme, men sånn at jeg merker det. Akkurat nå merkes det ved brystvortene.

Har blitt veldig fort sliten de siste dagene og innimellom litt svimmel og.

Nå lurer jeg nesten på om kvalmen er på vei og, for begynner å kjenne meg småuggen. Men kan hende det er fordi at jeg er så sliten og.

Så har jeg litt småmurringer som kommer og går.

Også litt økt utflod. For det meste klar og blank eller hvit utflod.

Det er det jeg har merka hittil, men føler ikke at de symptomene har vært så sterke som mange beskriver dem når jeg googler på symptomer.

Håper at alt er bra og skal fortsette å gå bra så klart :)

Håper at alle har hatt en fin 17. Mai :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :D Ifølge apper og kalkulatorer, så er jeg 5+3 idag :) Det går bra så langt, men har ikke hatt mange symptomer, så er litt sånn at jeg lurer på om det er noe liv der. Men tror at symptomene er på vei :) Det jeg har hatt er:

Ømme bryster i over to uker nå. Ikke helt ekstremt ømme, men sånn at jeg merker det. Akkurat nå merkes det ved brystvortene.

Har blitt veldig fort sliten de siste dagene og innimellom litt svimmel og.

Nå lurer jeg nesten på om kvalmen er på vei og, for begynner å kjenne meg småuggen. Men kan hende det er fordi at jeg er så sliten og.

Så har jeg litt småmurringer som kommer og går.

Også litt økt utflod. For det meste klar og blank eller hvit utflod.

Det er det jeg har merka hittil, men føler ikke at de symptomene har vært så sterke som mange beskriver dem når jeg googler på symptomer.

Håper at alt er bra og skal fortsette å gå bra så klart :)

Håper at alle har hatt en fin 17. Mai :)

det var en god liste med symptomer ja, men man merker gjerne en god del når man tenker over de! hehe :) du må ha masse lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...