Gå til innhold

Shinigami og Minigami :)


Shinigami

Anbefalte innlegg

Trodde at jeg fikk tanta igår for kom litt friskt blod midt på dagen igår når jeg tørka meg, men så var det borte igjen og tilbake til lett spotting igjen. Da jeg gikk for flrste gang på do idag, så var det ingenting, men så drakk jeg kaffe og måtte på do igjen, og da var det en del rosa som kom, så da sank håpet litt igjen..

IKM er imorgen. Hvis ikke jeg har fått mensen på ordentlig innen jeg kommer hjem fra jobb imorgen, så tester jeg meg.

Håper at jeg bare blør litt hormonelt nå, men mest sannsynlig så får jeg mensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Krysser fingrene for en graviditet.

Tusen takk :) Nå ser detvut som at spottinga har stoppet opp (inntil videre), så nå er det bare å vente og se hva som skjer :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rare stikkende smerter i livmorsområde nå, og ingen tegn til noe spotting eller blod lengre!

Vurderer sterkt å ofre litt nattesøvn for å stå opp tidligere imorgen sånn jeg får testet med morgenurin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rare stikkende smerter i livmorsområde nå, og ingen tegn til noe spotting eller blod lengre!

Vurderer sterkt å ofre litt nattesøvn for å stå opp tidligere imorgen sånn jeg får testet med morgenurin.

Oioi! Spennende :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyyyyyyyl! Ahjjdjljgfrdxjjgdfjvxffffg! *hyperventilerer*

Oversettelse:

Våkna opp tidlig og teste meg. Og jeg er visst GRAVID!!! :) :) :D

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra!!!! 🎉🎉 Gratulerer så masse😁 hvordan føles det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Takk takk takk :D

Det har nok ikke helt gått opp for meg enda, men det føles bra :) Godt å ha noe å være glad for etter en trist start på uka.

Igår kveld ble mistankene større da jeg plutselig måtte tusse hele tiden! Må tisse hele tiden idag og. Det er sånn at jeg klarer å holde meg, men noen ganger, så kjennes det som at jeg må tisse igjen så fort jeg har løfta rumpa fra dosetet!

Det er litt slitsomt, men skal ikke klage. Tar det som en ekstra bekreftelse på at noe skjer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wihuuu Shingami :bolledeig: Så kjekt, gratulerer så mye :blomst:

Takk :)

Jeg tester igjen med CB imorgen :) Kan fortsatt ikke helt tro det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wii, gratulerer så mye :blomst:

Takk :)

Men nå er jeg skikkelig nervøs :( Våkna for å gå på do, og da kom det litt friskt blod på papiret :( Ikke kjempemye, men var nok til at det var ganske rødt på papiret.

Håper ikke at det er kjemisk eller tidlig SA. Har lest at noen kan blø litt tidlig i graviditeten, men jeg er likevel bekymra.

Tester meg når jeg må tisse igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Clearblue ser veldig positiv ut :) Legger ved bilde av den :)

Tror jeg ikke skal bekymre meg for blødningen så lenge den ikke blir veldig kraftig.

Kommer nok til å bruke de siste billigtestene mine for å se om streken blir sterkere eller svakere de neste dagene uansett :)

Endret av Shinigami
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildet vil ikke komme med. Men den den ser bra ut :)

Endret av Shinigami
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! :D og det på første forsøk.

Håper alt går bra og at spira sitter. Blir spennende å følge med deg videre :)

Hvilken dpo begynte du å kjenne symptomer?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer! :D og det på første forsøk.

Håper alt går bra og at spira sitter. Blir spennende å følge med deg videre :)

Hvilken dpo begynte du å kjenne symptomer?

Tusen takk :D Jeg tror at det meste før 6-7 dpo var innbilning. Men 6-7 dpo begynte jeg å få ømme bryst og kunne innimellom kjenne svake mensmurringer. Har ikke hatt noe særlig mer symptomer enn det før IKM. 12-13 dpo ble jeg litt irritabel mot mannen og måtte tisse veldig ofte. Idag lukta jeg en skikkelig ekkel lukt nede i byen som mannen ikke merka, så vet ikke pm det betyr at luktesansen min har blitt bedre eller om mannen min har dårlig luktesans :P

Nå ser det ikke ut som at jeg blør mer, så nå skal jeg bare ta det helt med ro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vel blødd/spottet de siste 3-4 dagene, har du ikke?

Det stoppet helt opp på IKM dagen, så fikk jeg litt friskt blod i natt, derfor at jeg ble bekymret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende! :) Da er det enda håp! foreløpig er jeg ganske så symptomfri 5 dpo...

Så bra at du har sluttet å blø. Det er jo ganske normalt å blø i starten... en kollega fortalte at hun blødde hele svangerskapet :O Slimhinnene blir jo veldig tynne pgra hormoner og diverse. Mange blør neseblod også. Du får bare tenke positivt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...