Gå til innhold

Skravletråd januar-februar 2016


Orchideae

Anbefalte innlegg

Huff da, det var kjedelig! Hvor langt er du på vei nå, da?

Jeg klør i fingrene etter å fortelle det til noen! Her er det bare jeg og mannen som vet det.

I følge app'en jeg bruker er jeg 8+5 :) (har ikke sjekka app'en på noen dager og trodde jeg var 9+et-eller-annet, så nå ble jeg faktisk litt skuffa/utolmodig :P Vil at de første 12 ukene skal gå raskt, sånn at jeg får senket skuldrene litt :P )

Hvor langt er du på vei? :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg vil også at de første 3 mnd skal gå skikkelig fort, så jeg kan senke skuldrene! Har lyst til å ta en test hver dag, bare for å se at det fortsatt er der! Har pcos, og legen min har alltid fortalt meg at jeg trolig ikke kom til å bli gravid uten hjelp, så vi er litt overrasket :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig gøy at dere har klart det uten hjelp! Det må være en enorm lettelse etter en sånn beskjed :)

Jeg har bestilt tidlig ultralyd i dag, bare for å se at det faktisk er noe der inne. Føler meg jo ikke så gravid. Bestilte også første svangerskapskontroll hos fastlegen i dag. Utrolig rart å si høyt til noen at jeg er gravid :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener! Jeg var nylig hos legen også, og hun begynte å snakke om jordmor og ultralyd osv, og jeg tenkte bare "til meg?" :P Hele greia føltes helt absurd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja, det er virkelig helt absurd. Føler at vi er medlem av en hemmelig klubb :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja! Jeg har lyst til å rope det ut til alle sammen, men samtidig er jeg skikkelig redd for å fortelle det også! Må nok holde meg litt til...Lurer på hvor lenge jeg skal vente før jeg sier noe til sjefen også! Nesten litt dårlig samvittighet, for jeg starta i ny jobb i februar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 30.01 :-)

Uvant og litt skremmende, men koselig ;-)

Endret av ornelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man tenker at det er så lenge til, men så tenker man på at om nøyaktig ett år, så har babyen allerede rukket å bli noen måneder gammel. Det er så rart å tenke på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neida, jeg vet jo at jeg ikke skal ha dårlig samvittighet. Og jeg tror nok også det går helt fint! Har en veldig snill sjef :-)

Ja, om ett år har vi en baby!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vil også at de første 3 mnd skal gå skikkelig fort, så jeg kan senke skuldrene! Har lyst til å ta en test hver dag, bare for å se at det fortsatt er der! Har pcos, og legen min har alltid fortalt meg at jeg trolig ikke kom til å bli gravid uten hjelp, så vi er litt overrasket :P

Hehe, vil teste hele tiden jeg også :P

Er 9+1 i dag (siden klokka er etter midnatt :P ) og har fortsatt ikke bestilt legetime. Skulle gjøre det i dag, men testene jeg har bestilt kom ikke og jeg føler at jeg trenger en fersk test som bekreftelse før jeg ringer :fnise:

Ellers er jeg skikkelig irritabel og i dårlig humør for tiden (mest når jeg er på jobb, for det er mye stress og dill) Kjenner meg rett og slett ikke som meg selv lenger :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Termin i slutten av januar... Føles helt rart å skrive det. Er 5+4. Har ikke vært hos lege enda, har dere?? Litt usikker på når man bestiller time. Leser på nett at man ikke får time før tidligst 8-9 uke. Lenge å vente... Håper bare alt går bra, jeg er konstant bekymret!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi. Tilbake igjen. Så får vi håpe det varer. Sterk positiv test på kveldsurin nå. 😀 Terminen blir i starten av februar, husker ikke helt når jeg hadde mensen sist..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...