Gå til innhold

Kaffemor og lillemann


kaffemor

Anbefalte innlegg

På Thursday, February 02, 2017 den 20.34, kaffemor skrev:

Blir helt rørt av at dere fortsatt gidder å svare her når jeg er så dårlig på å henge her inne :hjerte: Fine folk!! 

Og uff, ikke meningen å snakke ned bæring og samsoving altså LilleMy! Jeg elsker det selv jeg :hjerte: Var litt humoristisk ment. Man får jo sååå mange kommentarer på de greiene der- at man skjemmer dem bort osv osv. Det går inn det ene øret og ut det andre. Små bebiser kan ikke bli bortskjemte. Basta!! ;) 

Oioi! Da er det ikke så lenge igjen for deg heller. Meen myk start da! Det hørtes digg ut. Her er det rett ut i 100%. Men har da krav på ammefri i en måned. Det skal jeg virkelig benytte meg av. 2 timer hver dag hjelper det! Tiden har absolutt hjulpet altså. Var på besøk på jobben og da sa sjefen at hun gledet seg skikkelig til jeg kom tilbake. Det var jo veldig hyggelig sagt, og ikke noe hun behøvde å si. Så velger å tro at hun mente det :) 

Og ja, jeg er også veeeldig glad for at det blir flere permisjoner. Jeg elsker permisjon!! Må få 100 barn :hoho: 

Jeg hører ikke på det jeg heller :fnise: Deler bare masse bra artikler og slikt på face :hoho: 

Ja nei off. Det er for tidlig å dra fra bebisen :trist: Har ikke vært borte fra han mer enn 3x30 min :sjokk: 

Det var jo veldig bra at det har blitt slik da! Absolutt positivt :jepp: 

Jeg skal minne deg på det ;) Du får holde det du lover! :opplyser: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På Thursday, February 02, 2017 den 20.34, kaffemor skrev:

Hvordan går det med deg og maben forresten? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3. februar 2017 den 23.17, LilleMy1989 skrev:

Jeg hører ikke på det jeg heller :fnise: Deler bare masse bra artikler og slikt på face :hoho: 

Ja nei off. Det er for tidlig å dra fra bebisen :trist: Har ikke vært borte fra han mer enn 3x30 min :sjokk: 

Det var jo veldig bra at det har blitt slik da! Absolutt positivt :jepp: 

Jeg skal minne deg på det ;) Du får holde det du lover! :opplyser: 

Her har vi hatt barnevakt et par/tre kvelder. Men aldri en hel natt. Det er jeg ikke klar for enda :ler: Gruer meg enormt til å være borte fra han i 9 timer hver dag :grine:  Men er nok godt for meg å komme meg ut av bobla.. 

Haha jaa gjør det :hoho: 

På 3. februar 2017 den 23.20, LilleMy1989 skrev:
På 2. februar 2017 den 20.34, kaffemor skrev:

Hvordan går det med deg og maben forresten? :) 

Maben? Mener du mannen :ler: ? Med oss går det fint.. Ekstremt lite sex da :sjokk: Men vi har det hyggelig sammen.. Litt lite kjæresterier bare.. :/ Tror det blir bra å få mini inn på eget rom... :P 

 

Ååh det er så stas at det endelig har kommet snø hit! I helgen var vi ute i skogen både lørdag og søndag. Lagde bål, grillet pølser og drakk kakao.  Mini har eget akebrett og elsker å sitte på det mens vi løper rundt :ler: Blir trening på oss foreldre også det :P Når han kaster hendene opp i været og ler høyt er det vanskelig å slutte liksom :rodmer: 

Nå sitter jeg og ser på opptak på fødeavdelingen. Får sommerfugler i magen. Jeg gleder meg til neste gang! Vi begynner ikke å prøve før om et år da.. Men det blir vanskelig å vente :hoho: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme for oss ;) Bare at mannen bo på gjesterommet :hoho: 

Ooooo dere har planlagt allerede!!! Spennende :nigo: Blir sikkert noe slikt for oss og (jeg håper på til sommeren :fnise:) men kroppen må mer på plass først ;) Og ja, Drit vanskelig å vente! Jeg vil nå! :opplyser: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Romantisk opplegg :hoho: 

Jaja, det er en tid for alt.. Akkurat nå har ikke romantikken så god plass gitt. Jeg er nok litt for oppslukt i den lille, herlige, rare babyen min. Men jeg vet jeg må skjerpe meg. De greiene der er mest opp til meg tror jeg. Samboer er veldig søt, men han savner nok sex :sjenert: 

Haha ja! Veldig dritt og vente.. Men vil ikke ha for tette.. :P 3 år mellom er helt perfekt. Eller, sånn etterhvert er 2 år mellom veldig bra da, det har vi mellom søsknene. Men høres litt stress ut de første årene :ler: Vil også jobbe litt igjen før ny graviditet :) 

På søndag er det morsdag!! Spent på om det blir noe særlig markering. Håper det! Jeg elsker sånne ting :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Bare pass deg du, du høres ut som meg! 3 år er perfekt, vil gjerne jobbe litt, veldig lite sex... Går på prevensjon også, tipper jeg? Vel, vips funka ikke pilla den ene gangen dere hadde sex den mnd, og der ble det bare to års aldersforskjell. :hoho: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha ja fort gjort :skratte: Men altså. Skjer det så går det greit også. Man finner ut av det. Men er det ikke typisk? Å bli gravid ved et "uhell" når man har SÅ lite sex? Hva er oddsen liksom :ler: 

På dager som denne tenker jeg at det skal bli godt å begynne å jobbe. Er det lov å si eller? Har nå bikket en time med å prøve å få han fisen til å sove. Han nekter plent. Står i sengen sin og roper. Når jeg går inn gliser han fra øre til øre. Men skriker når jeg går ut. Den ungen min og søvn as... Ordentlig lakenskrekk. Slitsomt!! Ofte sover han i bæreselen eller i vogna på tur for jeg orker ikke ta kampen. Men noen ganger hadde det vært fint å faktisk kunne slappe av mens han sov duppen sin da. At han sov i sin egen seng. Men neida. Angrer bittert her. Blir ingen avslapning.. Han sovner greit i senga si på kvelden, men dagtid er heeelt umulig :trist: Blir så frustrert! Han kjemper i mot søvnen. Så trøtt at øya går i kryss, men nekter å legge seg ned og finne søvnen :grine: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
På 23.2.2017 den 10.17, murray skrev:

Samsover fortsatt deler av natta vi :P ammer i søvn gjør jeg også. Lyver til HS og sier hun sovner av seg selv om kvelden :fnise:

Man gjør det som funker tenker jeg :) Nå har mini sovet på eget rom et par uker, men vi samsover på morgningen fortsatt. Han kommer inn til oss i 06-tiden. Savner å legge meg inntil den deilige lille kroppen også. Savner samsovingen :hjerte: Men nakken min har det helt klart bedre nå som det er mindre av det... :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 3 måneder senere...

Hei folkens! Husker dere meg? :flau: 

Hverdagen tok meg.. med jobbstart, pappaperm, barnehagestart og hele sulamitten. 

Lillefis er 16(??) mnd nå. Sluttet å telle måneder for lengst sånn egentlig. Snart 1,5 år? :ler: Han er fortsatt den kuleste jeg vet om. Skravler i vei, smiler, ler og bøller. Han elsker å lese bøker, synge sanger og danse. Ikke så glad i TV, spise mat og sove lenge på morgningen. Førstnevnte er forsåvidt greit, men de to andre tingene hadde jo vært greit om han gjorde da.. 

Barnehagestart gikk over all forventning og han koser seg glugg der. Han er så sosial og blid den karen min, så det var ingen overraskelse egentlig. Men veldig deilig at det gikk så smertefritt :) Det var en stor sorg for meg å begynne å jobbe igjen. Jeg var SÅ lei meg, savnet gutten min altfor masse. Sørget over at den fine mammapermen var over i mange uker etterpå. Kan fortsatt synes det er trist, men må innrømme at det er litt godt å dra på jobb og bare være meg også. Ikke mamma, men meg. Tisse i fred, ordentlig lunsjpause etc.. ikke helt feil det :vetikke:;) 

Håper det går fint med dere alle! Savner den fine gjengen her inne i dagbøkene! :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tisse i fred...tror jeg skal få til det igjen på dagtid en gang :ler: 

Koselig med oppdatering! :jepp: Her utsetter vi bhg-start til januar :plystre: Greit nok når vi begge kommer til å være hjemme alikevel :Nikke: Tror lillemor hadde kost seg da, men vi får heller ta ho med på besøk :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen tilbake :fnise: Så gøy med oppdatering! Skjønner godt at livet tar tid, dagene går så fort! :sjokk:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
På 14.8.2017 den 20.52, FruN skrev:

Tisse i fred...tror jeg skal få til det igjen på dagtid en gang :ler: 

Koselig med oppdatering! :jepp: Her utsetter vi bhg-start til januar :plystre: Greit nok når vi begge kommer til å være hjemme alikevel :Nikke: Tror lillemor hadde kost seg da, men vi får heller ta ho med på besøk :) 

Det skjønner jeg godt! Ikke lenge til barnehagestart nå da :) Håper alt står bra til som tobarnsmor! 

På 16.8.2017 den 10.29, LilleMy1989 skrev:

Velkommen tilbake :fnise: Så gøy med oppdatering! Skjønner godt at livet tar tid, dagene går så fort! :sjokk:

 

Dagene bare flyr :sjokk: 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo: 

 

En beintøff høst er over, og jeg gleder meg til 2018. 

Jeg ble syk ganske rett etter at jeg skrev her inne sist, og har vært syk i hele høst. Er det forsåvidt fortsatt, men er endelig i bedring og tilbake litt i jobb igjen. I tillegg til at jeg har vært syk har mini vært preget av barnehagestart. Mye feber, forskjølelse og 4 runder med omgangssyke. Så ja.. ikke like lett alltid, dette livet :P Men mini har det fint altså, han er så blid og god! Veldig flink til å snakke, skravler i vei. Det er så gøy!! gøy å kunne kommunisere på en annen måte. Ha litt samtaler :) 

 

Vi begynner å snakke om å prøve på nummer to. Jeg er veldig babysyk, men må få på plass helsa først. Håper vi kan begynne å prøve til sommeren igjen :hjerte: 

 

Håper alt er fint med dere! :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Koselig å lese oppdatering fra deg :) Ikke kikket innom her på evigheter, men kom på bloggen din da jeg akkurat ble babysyk selv haha. Måtte inn her og se om noen av de kjente var gravide igjen. Artig å lese at det rasler i eggstokkene dine også :P 

Håper du blir frisk snart! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, kaffemor skrev:

Det skjønner jeg godt! Ikke lenge til barnehagestart nå da :) Håper alt står bra til som tobarnsmor! 

Dagene bare flyr :sjokk: 

 

 

Det går veldig bra når man har to medgjørlige unger! :ler: Men kjenner jeg gleder meg til han sover natta over :ler: Og nei, ikke lenge igjen i det hele tatt! Har sittet og merket noe klær i kveld, så må jeg vel bare prøve å ta det fortløpende... 

———

Så kjedelig at du har vært syk da! Kan jeg spørre hvordan syk? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å se en oppdatering fra deg :) selv om det hørtes ut som en lei høst! Godt å høre du er på bedringens vei og ønsker deg god bedring videre :hjerte: 

Hørtes veldig kjent ut med all denne sykdommen etter barnehagestart. Føler mini konstant er syk. Får håpe det roer seg mot våren :) 

Håper 2018 blir et friskere år for dere og en ny spire :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.12.2017 den 21.39, murray skrev:

Koselig å lese oppdatering fra deg :) Ikke kikket innom her på evigheter, men kom på bloggen din da jeg akkurat ble babysyk selv haha. Måtte inn her og se om noen av de kjente var gravide igjen. Artig å lese at det rasler i eggstokkene dine også :P 

Håper du blir frisk snart! :) 

Hehe samme her. Interessen og aktiviteten på KG øker i takt med verpesjuken :ler: Når tenker dere å begynne å prøve igjen da? Hvordan går det med mini? 

På 14.12.2017 den 22.52, FruN skrev:

Det går veldig bra når man har to medgjørlige unger! :ler: Men kjenner jeg gleder meg til han sover natta over :ler: Og nei, ikke lenge igjen i det hele tatt! Har sittet og merket noe klær i kveld, så må jeg vel bare prøve å ta det fortløpende... 

———

Så kjedelig at du har vært syk da! Kan jeg spørre hvordan syk? 

Hehe ser den! Hvor gammel har han blitt nå? Starter begge to samtidig i barnehagen, eller har du litt mer permisjon igjen? :) 

De har ikke funnet ut av det enda, er fortsatt under utredning... 

5 timer siden, Sille4 skrev:

Så koselig å se en oppdatering fra deg :) selv om det hørtes ut som en lei høst! Godt å høre du er på bedringens vei og ønsker deg god bedring videre :hjerte: 

Hørtes veldig kjent ut med all denne sykdommen etter barnehagestart. Føler mini konstant er syk. Får håpe det roer seg mot våren :) 

Håper 2018 blir et friskere år for dere og en ny spire :hjerte:

Tusen takk fine deg :hjerte: Krysser fingrene for en frisk og rask 2018 for oss alle :hoppe: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...