Gå til innhold

Kaffemor og lillemann


kaffemor

Anbefalte innlegg

Hvaaa? Kanskje ikke julekalender fra Barnas hus i år? Det må være feil :(  Jeg som har gledet meg sånn til den og alle de flotte tilbudene :icon_frown:

Jaa jeg også!! Håper virkelig det er feil.. :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen! Og god første søndag i advent! Endelig er førjulstiden her :nisse: Jeg elsker alt som handler om jul og gleder meg som en unge hvert år :hjerte: Rart å tenke på at dette blir den siste julen uten egne barn. Rart og veldig veldig fint! Gleder meg til førjulstid med små barn. Pepperkakebaking, juleverksted og julemarkeder :hjerte: Herlig! 

I går hadde jeg en utrolig fin kveld sammen med noen venninner. Først var vi på show på Latter (humorsted i Oslo), deretter spiste vi pizza og skravlet. Jeg er inne i en skikkelig pizzafase fortiden :ler: Hamburgercravingen er blitt erstattet av en ekstrem kjærlighet for pizza :hoho: Skulle gjerne spist det hver dag :ler: Men det går ikke :P Uansett, sykt digg med pizza i går :hjerte: 

Tidligere på dagen var jeg å hentet bilstol og klær til lillemann hos den andre søsteren min. Tror ikke vi trenger å kjøpe noe klær. Han har mengder allerede :hoho: Også så utrolig mye fint! Blir jo helt rørt når jeg titter på alt sammen. Tenk at han inni magen skal ha på seg disse søte små plaggene? :rodmer: 

I dag står vasking av leiligheten på planen, i tillegg til familieselskap i kveld :) Ha en fin første søndag i advent alle sammen! Juuuuuul :strix: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå nærmer det seg Jul :D 

Adventstida og jula er noe av det jeg gleder meg mest til som forelder faktisk! Elsket den tida selv da jeg var barn, så vil videreføre all kosen til egne barn :) Håper at han blir like glad i jula som meg, om ikke mer :)

 

Kos deg med familieselskap :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg også skikkelig til adventstiden som forelder! Jeg har sååå mange gode minner fra da jeg var liten også, gleder meg til å lage det like koselig for mine barn! :hjerte: Kos deg i familieselskap (håper dere får noe godt å spise :fnise: ). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha tilbragt deler av ettermiddagen på julegrantenning med en toåring som omtrent ble selvlysende av å se det store juletreet, høre på julemusikken, se nissen, få pepperkake osv., såeh... Gled dere :nigo: fy så kos det er med kids! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og her kommer kakaoen inn med et ødeleggende innlegg etter en helvettes helg med en syk unge i hus.. Og minnene fra julaften i fjor var en syk unge med feber som hylte og vrælte og ikke ville ta medisinen sin.. Og som spydde opp all julematen utover seg selv og mamman sin :plystre: Fantastisk med jul og småbarn :hoho:  Dårlig gjort av alle sykdommene å skulle bryte ut på denne tiden av året :opplyser: 

Gleder meg til han blir enda større jeg da. Men i år har vi faktisk klart å ha en fredlig og koselig pepperkakelaging. Kontra i fjor hvor han klikka totalt fordi han ville spise MASSE deig og jeg sa nei. Seriøst.. En neve full av pepperkakedeig i kjeften. I think not. Kjipt om ungen blir kvalt av pepperkakedeig liksom :hoho: 

 

Første julen jeg feiret med svigers var da jeg innså at VI MÅ LAGE BARN!!! For det var så kjipt at jeg måtte ha en unge å dille med på julaften :hoho: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja nå nærmer det seg Jul :D 

Adventstida og jula er noe av det jeg gleder meg mest til som forelder faktisk! Elsket den tida selv da jeg var barn, så vil videreføre all kosen til egne barn :) Håper at han blir like glad i jula som meg, om ikke mer :)

 

Kos deg med familieselskap :)

Enig! Håper han her også blir like gira som meg :ler: Familieselskap var veldig koselig :hoppe: 

Jeg gleder meg også skikkelig til adventstiden som forelder! Jeg har sååå mange gode minner fra da jeg var liten også, gleder meg til å lage det like koselig for mine barn! :hjerte: Kos deg i familieselskap (håper dere får noe godt å spise :fnise: ). 

Det var mye godt å spise :sikle: Jeg er stappmett nå :fnise: Akkurat slik det skal være :ler: 

Etter å ha tilbragt deler av ettermiddagen på julegrantenning med en toåring som omtrent ble selvlysende av å se det store juletreet, høre på julemusikken, se nissen, få pepperkake osv., såeh... Gled dere :nigo: fy så kos det er med kids! 

Ååååh!! :rodmer:  :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og her kommer kakaoen inn med et ødeleggende innlegg etter en helvettes helg med en syk unge i hus.. Og minnene fra julaften i fjor var en syk unge med feber som hylte og vrælte og ikke ville ta medisinen sin.. Og som spydde opp all julematen utover seg selv og mamman sin :plystre: Fantastisk med jul og småbarn :hoho:  Dårlig gjort av alle sykdommene å skulle bryte ut på denne tiden av året :opplyser: 

Gleder meg til han blir enda større jeg da. Men i år har vi faktisk klart å ha en fredlig og koselig pepperkakelaging. Kontra i fjor hvor han klikka totalt fordi han ville spise MASSE deig og jeg sa nei. Seriøst.. En neve full av pepperkakedeig i kjeften. I think not. Kjipt om ungen blir kvalt av pepperkakedeig liksom :hoho: 

 

Første julen jeg feiret med svigers var da jeg innså at VI MÅ LAGE BARN!!! For det var så kjipt at jeg måtte ha en unge å dille med på julaften :hoho: 

Mammalivet :hjerte: :ler: 

:hoho: Jaja! Må jo høre de ikke så rosenrøde sidene også :ler: Jeg gadd aldri å feire julaften med svigers før jeg må jeg.. Tviholder på mine egne tradisjoner før jeg blir tvunget til å måtte feire med "en annen familie" annenhvert år :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff i dag er jeg skikkelig lei meg. Har omtrent ikke sovet noe i natt. I går i selskapet presterte samboer å plumpe ut med noe veldig personlig om meg, som jeg absolutt ikke vil at andre skal vite om.. Jeg synes det er skikkelig ille at alle nå vet dette. Føler meg skikkelig sveket. Han er utrolig lei seg da, og mente det ikke med vilje. Så jeg er ikke sint på ham, men jeg er så utrolig lei meg. Skulle heller ønske vi kranglet :( I dag morges nå er det totalt stillhet mellom oss :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så leit at det skjedde :klem: Nå vet jeg ikke hva som er blitt fortalt, men det hender at vi selv syns det er verre enn hva andre faktisk syns. Det er litt som å grue seg til å gjøre noe og stressnivået øker veldig før vi skal gjøre dette, eksempelvis holde et foredrag, men så er det ikke så farlig likevel når man først har startet og etterpå har man en veldig mestringsfølelse. Kanskje er det på sikt ikke så ille at folk vet likevel? Siden det er familie? :vetikke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sukk: Ingen grei situasjon, for noen av dere egentlig. Skjønner godt at du er lei deg og føler deg sveket. Han kjenner nok litt på det han også, at han har gjort noe han ikke burde. :/ ikke at det hjelper så veldig mye kanskje.. 

:klem: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, så leit at det skjedde :klem: Nå vet jeg ikke hva som er blitt fortalt, men det hender at vi selv syns det er verre enn hva andre faktisk syns. Det er litt som å grue seg til å gjøre noe og stressnivået øker veldig før vi skal gjøre dette, eksempelvis holde et foredrag, men så er det ikke så farlig likevel når man først har startet og etterpå har man en veldig mestringsfølelse. Kanskje er det på sikt ikke så ille at folk vet likevel? Siden det er familie? :vetikke: 

Tja tjo.. Jeg er i utgangspunktet en ganske åpen person og kan snakke om det meste. Det er derfor ganske få ting som jeg vil holde tett til brystet.. Og da oppleves det så veldig utleverende når det er ute.. Heldigvis bare familie ja :klem: Men ene søsteren min har ny kjæreste og det var liksom første gang jeg møtte han i går :P Han må ha fått et litt rart inntrykk av meg..

:sukk: Ingen grei situasjon, for noen av dere egentlig. Skjønner godt at du er lei deg og føler deg sveket. Han kjenner nok litt på det han også, at han har gjort noe han ikke burde. :/ ikke at det hjelper så veldig mye kanskje.. 

:klem: 

Han kjenner veldig på det, han var skikkelig lei seg i går. Fine, fine kjæresten min. Det som gjør det så vanskelig også, for jeg er så skuffa over at han sa det, samtidig som jeg vet at det ikke var for å være slem.. 

Ikke ålreit :( :( :(

Noen ganger skulle man kunne ha ting usagt.. 

:klem:

Ja, virkelig :hjerte: :( 

 

Tusen takk for klemmer og ordene jenter :hjerte: :klemmer: Det er så godt å ha et sted å kunne lufte tankene litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grastusta

Det er faktisk mye verre de gangene begge liksom bare er lei seg og man ikke egentlig er sur og sint. Vi har hatt noen sånne runder vi også, og det blir en sånn rar blanding av følelser.

Håper ting blir bedre når du får det litt på avstand :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk mye verre de gangene begge liksom bare er lei seg og man ikke egentlig er sur og sint. Vi har hatt noen sånne runder vi også, og det blir en sånn rar blanding av følelser.

Håper ting blir bedre når du får det litt på avstand :klem:

Jaa! Det blir så mange rare følelser som det blir så vanskelig å forholde seg til :sukk: 

Satser på det :) Jeg er ikke en type som tværer over ting til vanlig, så håper en fin kveld sammen i kveld ordner det :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Etter å ha tilbragt deler av ettermiddagen på julegrantenning med en toåring som omtrent ble selvlysende av å se det store juletreet, høre på julemusikken, se nissen, få pepperkake osv., såeh... Gled dere :nigo: fy så kos det er med kids! 

:hjerte::hjerte::hjerte: 

Uff i dag er jeg skikkelig lei meg. Har omtrent ikke sovet noe i natt. I går i selskapet presterte samboer å plumpe ut med noe veldig personlig om meg, som jeg absolutt ikke vil at andre skal vite om.. Jeg synes det er skikkelig ille at alle nå vet dette. Føler meg skikkelig sveket. Han er utrolig lei seg da, og mente det ikke med vilje. Så jeg er ikke sint på ham, men jeg er så utrolig lei meg. Skulle heller ønske vi kranglet :( I dag morges nå er det totalt stillhet mellom oss :( 

Åh, jeg kjenner følelsen. Man føler seg helt utrolig hudløs og sårbar og veldig "der ute" når sånt skjer. Ikke noe greit i det hele tatt ... Uff, jeg håper det føles bedre for deg når det går litt tid og du får det litt på avstand. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, skjønner godt hvordan du føler det :( Jeg er en veldig åpen person selv, men hadde kjent på det samme som deg. Håper det ordner seg og at den vonde følelsen forsvinner fort!

---

Så heldig at dere har fått så mye fint tøy og utstyr til minsten :) Godt å kunne slippe å kjøpe alt nytt. De vokser jo så fort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte::hjerte::hjerte: 

Åh, jeg kjenner følelsen. Man føler seg helt utrolig hudløs og sårbar og veldig "der ute" når sånt skjer. Ikke noe greit i det hele tatt ... Uff, jeg håper det føles bedre for deg når det går litt tid og du får det litt på avstand. 

Uff, så utrolig leit at det skjedde :( Håper det går bedre nå.

Uff, skjønner godt hvordan du føler det :( Jeg er en veldig åpen person selv, men hadde kjent på det samme som deg. Håper det ordner seg og at den vonde følelsen forsvinner fort!

---

Så heldig at dere har fått så mye fint tøy og utstyr til minsten :) Godt å kunne slippe å kjøpe alt nytt. De vokser jo så fort. 

Takk dere :klem: Dere er gode! Ting går heldigvis mye bedre nå :) Man må jo nesten bare prøve å legge det vekk og komme seg videre. Han hadde kjøpt blomster til meg når jeg kom hjem fra jobb og.. Han er så søt! 

På mandag var jeg 23 uker på vei :hoppe: Lillemann er ca 21 cm lang fra hode til stump, og veier omkring 600 gram :rodmer: I følge appen min er han på størrelse med en klase druer :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...