Gå til innhold

LoveTrain og LilleToget


LoveTrain

Anbefalte innlegg

Kritthvit! Får prøve å holde meg til ikm:(

Æsj, det er en så kjip følelse. Men det er fremdeles håp da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjedelig med hvite tester. Håpet er derimot ikke ute enda :) Jeg fikk ikke positiv test før 13 dpo ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske så sikker på at jeg fikk en svaaaak skygge på testen nå! Mannen er ikke hjemme så jeg får ikke et ekstra par øyne til å sjekke, og kameraet mener jeg lyver =D men selv mener jeg det er en start på en strek! Herregud denne dagen kommer til å sneeegle av gårde..

legger forhåpentligvis ut bilde av test i morgen, kryss fingrene for meg:)

Endret av LoveTrain
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Testen fra i morges er mindre tydelig nå, og den jeg tok etter jobb var blank:( mulig det bare er jeg som ser syner! Dette er altfor nervepirrende😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en ny i morges, helt blank den også:( så tok jeg EL test i ettermiddag (jeg vet jeg har problemer!), fordi jeg ikke hadde flere graviditetstester, som var positiv. Tok så ny EL test ikveld som var negativ. Så det kan vel være muligheter for at jeg hadde en kjemisk? Kan det i så fall forsinke mensen tror dere? Ikm i morgen ut i fra EL dato, og ingen tegn til TR.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en ny i morges, helt blank den også :( så tok jeg EL test i ettermiddag (jeg vet jeg har problemer!), fordi jeg ikke hadde flere graviditetstester, som var positiv. Tok så ny EL test ikveld som var negativ. Så det kan vel være muligheter for at jeg hadde en kjemisk? Kan det i så fall forsinke mensen tror dere? Ikm i morgen ut i fra EL dato, og ingen tegn til TR.

Kjemisk kan forsinke mensen ja, jeg har i alle fall lest at det er helt vanlig. Så leit at det ikke ble noen klaff :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har TR dukket opp enda?

Neste måned dere! Da klaffer det for oss alle :hjerte: Vi kan i hvertfall håpe ;) Vårbebis er rimelig bra tror jeg :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har TR dukket opp enda?

Neste måned dere! Da klaffer det for oss alle :hjerte: Vi kan i hvertfall håpe ;) Vårbebis er rimelig bra tror jeg :nigo:

Signerer!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

TR kom i går! Vi skal på festival om en ukes tid, så da kan jeg i det minste slippe stresset med å liksom-drikke, og heller ta det ut som sommerens siste fest. For neste måned, SKAL det klaffe :fnise:! Vårbebis in the making :danse: . Krysser fingrene for at jeg blir en av mange som blir smelt på tjukken på festivalen :gravid:

 

Jeg fikk enda en skyggestrek/svak positiv før TR dukket opp, så er temmelig sikker på at det var en kjemisk. Da har det jo i det minste vært et forsøk på en graviditet. Og etter å ha lest så mange triste historier om SA her inne siste måneden så er jeg i grunn takknemlig for å ha sluppet "billig" unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Plutselig var enda en måned overstått, og TR kom på slaget :(
Vi har forsøkt å ikke styre så mye med dette i sommer, så jeg droppet alt av testing denne måneden i et forsøk på å "la vær å tenke på det". Det funker dårlig, for jeg tenker ikke på annet! Og så måtte jeg i tillegg lure på sånn ca når el var, hvordan beregne dpo, osv. Så neste periode blir det nok el-testing igjen.

 

Denne gangen får jeg ikke vridd det til noe positivt heller. Alt er i grunn bare kjipt nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff leit å høre Lovetrain :( Håper virkelig at neste PP er det som skal til for at det klaffer for dere :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Skjønner godt frustrasjonen din :( For noen virker det så enkelt å bli gravid. Og nei... jeg kommer heller ikke til å klare å ikke tenke på det når det er alt man faktisk tenker på hele tiden. Akkurat som at livet står på vent før det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...