Gå til innhold

LoveTrain og LilleToget


LoveTrain

Anbefalte innlegg

Å så bra at dere får spart opp egenkapital. Det er neimen ikke lett i våre dager!

Dette blir faktisk vår første eide bolig. Gleder oss til å føle oss mer hjemme. Og få bedre plass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har i følge app ikm idag, men ut i fra eggløsningstester tipper jeg tanten banker på ikveld eller morgen tidlig :(

Da bærer det inn i pp 3.. Litt vemodig. Ikke fordi det tar lang tid, vi er jo såvidt igang, men fordi bekymringene kommer snikende: "tenk om..", "hva hvis..?". Vi har jo tross alt hoppet av i svingen i årevis, uten uhell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hoppe av i svingen er ikke såå usikkert som mange vil ha det til, så akkurat det bør du ikke tenke på i det hele tatt. Det indikerer absolutt ingenting. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hoppe av i svingen er ikke såå usikkert som mange vil ha det til, så akkurat det bør du ikke tenke på i det hele tatt. Det indikerer absolutt ingenting. :)

Takk:) Jeg vet jo egentlig det. Vi har også vært "flinke" og forsøkt å unngå samleie rundt EL. Så det er ikke så rart det aldri klaffet. Sikkert pms trollet som bare er frustrert her i gården;) Blir gjerne mye grubling og tårer dagene i forkant av TR.

Endret av LoveTrain
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt jeg. Er selv redd for at det er noe galt med meg/oss. Prøver å si til meg selv at ikke alle får det til på første forsøk selv om man er frisk. Men jeg er trist til tider og føler det som fryktelig urettferdig. Er i pp4 nå, så tror ikke det er noe fasit på når det er vanlig/OK å ha disse tankene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har i følge app ikm idag, men ut i fra eggløsningstester tipper jeg tanten banker på ikveld eller morgen tidlig :(

Da bærer det inn i pp 3.. Litt vemodig. Ikke fordi det tar lang tid, vi er jo såvidt igang, men fordi bekymringene kommer snikende: "tenk om..", "hva hvis..?". Vi har jo tross alt hoppet av i svingen i årevis, uten uhell.

Vi hoppet av i svingen i 2 år uten uhell og vi var ikke forsiktige rundt EL. Jeg ble gravid den ene gangen vi ikke hoppet av, hoho. Men jeg hadde også disse bekymringene, tror de fleste kvinner har det. Det går nok fint med dere.

Hei, forresten :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere har nok helt rett i at det er vanlig å gruble litt! Skal skjerpe meg ;)

Nå er det dag 1 i ny syklus. Utrolig kjekt med sen TR når man er prøver! Blir så håpefull selv om jeg visste at mensen var på vei.

Neste uke skal jeg implementeres i en studie på sykehuset:) De forsker på kosthold, fysisk aktivitet o.l. i starten av svangerskapet, og ser på hvordan det påvirker fosteret, og senere barnet. Så jeg blir nødt til å samle urin fra dag 8 til en evt implantasjon hver mnd til det klaffer. Og når spiren sitter er det hyppig oppfølging med hele 7 undersøkelser som alle inkl. UL:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som dagene flyyr av gårde når man ikke er i dpo land! :) Nå er eksamener og bachelor unnagjort, og jeg kan returnere til hverdagen igjen. Blir mye jobbing fremover, og gjett om jeg gleder meg. Har savnet det normale livet! Etter 6 år med studier kan jeg offisielt si at jeg er drittlei😣 Derfor regner jeg med sexlysten kommer krypende tilbake igjen, etter å ha vært fullstendig fraværende de siste ukene. Krysser fingrene for at juni er måneden=D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med levert bachelor!  :laugh: Og, så spennende å få være med på studie, og ikke minst få ekstra oppfølging. Det må jo være en drøm å få ekstra bekreftleser ila et svangerskap. Håper juni er din måned! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med overståtte studier :hoppe: 6 år, det er ikke verst!! ;) 

 

Og ja, eksamner og bachelorskriving har ikke akkurat den beste effekten på sexlysten :ler: Håper den har kommet tilbake nå som du endelig er ferdig :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk dere! =) får ikke til multisitat på tlf. Er så deilig å være ferdig!!

Studie er kjempeinteressant, men det var litt mer tidkrevende enn forventet. Håper jeg får det inn som en morgenrutine og ikke glemmer meg for ofte.

Ellers kan jeg dele at sexlysten postbachelor er tipp topp! ;) dessverre manglet det en mann å ha sex med da han var på jobbreise. :( men jeg hadde positive eltester i går, og da han endelig kom hjem på kvelden fikk vi lagt inn aksjer! Håper på mirakelspire som klamrer seg fast i siste liten;)

Da er jeg vel 1dpo idag, og dagene kan nå sneeegle seg avgårde. Håper testetøsa blir litt roligere denne gangen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Her vil jeg følge med :) Gratulerer med ferdig bachelor og krysser fingrene for denne pp'en!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Her vil jeg følge med :) Gratulerer med ferdig bachelor og krysser fingrene for denne pp'en!!

Takk! Og velkommen skal du være :)

Idag er jeg på 10dpo. Jeg må ta urinprøve hver morgen grunnet studien, men har foreløpig klart å ikke teste! *skryteskryte*

De første periodene var jeg helt manisk, sikkert litt fordi det var eksamener og bachelor - aka mye "fritid". Denne perioden har derimot rast avgårde, og det er kjempedeilig! Mannen og jeg har dessverre vært mye fra hverandre siste ukene pga jobb, og fikk bare lagt inn aksjer den ene gangen rundt eggløsning. De andre gangene har nok vært for langt i fra EL til at det kan ha skjedd noe.

På symptomfronten er det null. Men samtidig hadde jeg masse symptomer forrige pp uten at jeg var gravid, så hvem vet;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi spennende :hoppe: Klarer du å vente til IKM?

Idag har vi vært i besøk og omringet av babyer. Så nei, klarer ikke vente til ikm😜 tar nok en test i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...