Gå til innhold

LoveTrain og LilleToget


LoveTrain

Anbefalte innlegg

Oioioi, nå begynner det å bli spennende fremover da!!! :) Når skal du teste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fint med en så detaljert forsøksdagbok! Jeg har stort sett notert alt av mulige symptomer og ting jeg har merket på kroppen. Men å ha med følelse gjorde det mye koseligere med en gang. Og fra 7 dpo og ut blir det spennende! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir det virkelig spennende ja 😄 Må være ekstremt deilig når man slipper alt av medisiner altså! Høres litt ut som "himmelen" i forhold til styrt syklus 🙈 Styrt frysesyklus er virkelig det værste syns jeg...jeg må ha ekstremt mye hormoner da 🙄 Mye bedre med ferskforsøk for min del. 

Ja, når begynner testingen? 

Jeg har troa på eskimoen din :) Jeg får blødning ca 1/2. august, så oppstart da på dag 2 :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Chickenwings85 skrev:

Oioioi, nå begynner det å bli spennende fremover da!!! :) Når skal du teste?

Litt for mye spenning! :fnise: Tenkte først jeg skulle prøve å la være før 14dpo. Men som tidligere nevnt her så føler jeg at det er livmor-issues som kan være grunnen, og da er det kanskje greit å få det med seg om det skulle bli en kjemisk, mtp fremtidige forsøk - ikke at legen virket så interessert i det sist. Foreløpig plan er derfor å teste 11dpo, siden jeg har fri den dagen. Og hvis det er antydning til noe da, kommer jeg garantert til å ta helt av:sjenert: 12 og 13 dpo skal jeg jobbe, og vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det da. Jeg jobber veldig tett på mennesker, og en dårlig nyhet i denne prosessen setter meg helt ut av spill. Årrh, ubesluttsomheten lenge leve. Det ble et langt svar på et kort spørsmål:laugh:

12 timer siden, Illy skrev:

Så fint med en så detaljert forsøksdagbok! Jeg har stort sett notert alt av mulige symptomer og ting jeg har merket på kroppen. Men å ha med følelse gjorde det mye koseligere med en gang. Og fra 7 dpo og ut blir det spennende! :)

Jeg regner med det blir "koselig" å lese tilbake til notatene når vi til slutt får premien vår:) Så kan vi dra det frem når de er umulige tenåringer og spille på dårlig samvittighet for alt vi måtte gjennom for å få dem:fnise:

4 timer siden, LillyBe skrev:

Nå blir det virkelig spennende ja 😄 Må være ekstremt deilig når man slipper alt av medisiner altså! Høres litt ut som "himmelen" i forhold til styrt syklus 🙈 Styrt frysesyklus er virkelig det værste syns jeg...jeg må ha ekstremt mye hormoner da 🙄 Mye bedre med ferskforsøk for min del. 

Ja, når begynner testingen? 

Jeg har troa på eskimoen din :) Jeg får blødning ca 1/2. august, så oppstart da på dag 2 :) 

Ja, det er himmelen altså! Føler nesten dette er som en vanlig prøvermåned - bare med litt bedre odds. 
Kan ikke forestille meg hvor gale det må være når du syns fersk er bedre:sjokk: 
Så kjekt med tidlig oppstart da!=) Du og @Illy hakk i hæl enda en runde:p Oppstart på dag 2 indikerer vel kort protokoll?

Takk, jeg håper eskimoen min er en tøffing som klamrer seg fast for harde livet - bokstavelig talt! Testing blir nok på tirsdag, og jeg grugleder meg VELDIG. Hadde foretrukket å leve i håpet litt lenger enn som så. Hvis ikke så blir det nok en ny fryserunde samtidig som dere:) og forsamtale i det offentlige mot slutten av august. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg hatt en rolig morgen, og bare kost meg med laaang frokost, ekstra god kaffe, og internettsurfing på stasjonæren :laugh: Vi er så "heldige" at vi har et stort og fint kontor i hus, og jeg elsker å sitte her og putle med regninger, musikk og gadgetkos. Har nylig godt til anskaffelse av en iWatch, og den er gøøy:yvonne:  Kontoret blir forhåpentligvis et barnerom #3 etterhvert, men enn så lenge får vi nyte det som et kontor:) 

På symptomfronten i dag har jeg kjent en del svaake murringer, men usikker på om jeg hadde tenkt over disse i en vanlig syklus. Jeg lurer også på om jeg lager noen av symptomene selv, ved å gå litt rart. Føler jeg kniper igjen hele tiden av frykt for å miste egget mitt:sjenert: eller kanskje for å slippe Lutniusgrøt? Og dermed belaster noe feil nedi der..

Anyways, nå titter solen frem, og jeg skal på jobb! Hvor typisk er ikke det? Første solstrålene på vestlandet siden mai, og jeg må være innendørs! Fint vær pleier også å bety travelt på jobb, så helgen kommer i hvert fall til å gå fort. Og vipps blir det mandag og jeg er 10dpo:sjokkbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her øker det på med murringer, og en slags tyngdefølelse:klo: Minner litt om når eggstokkene er store i et forsøk, og er litt ubehagelig, men ikke vondt. Murringene ligger også i sidene, og ned i lysken, med litt stråling ned mot beina og bak i korsrygg. Prøver å huske om jeg hadde det sist av Lutinus, men jeg mener å huske at alle symptomene mine forsvant rundt 10-12 dpo, og at jeg trodde alt skyldtes Ovitrellen. Kanskje det blir en test i morgen tidlig?:sjenert: Jeg måtte skynde meg på do i sted for å la være å teste, og nå angrer jeg:fnise: Vet ikke helt hvorfor, men jeg har i grunn en skikkelig godfølelse nå. Får meg ikke til å tenke at det kan bli noe annet enn graviditet denne gangen, selv om jeg prøver mentalt å forberede meg på et nederlag så vil ikke hjernen tenke tanken engang! Fallhøyden blir nok stor hvis det ikke går, men enn så lenge koser jeg meg med tanken på at det kan være noe på gang:) 

I det jeg skriver dette, så stopper alle symptomene brått opp selvsagt:roll: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at du har en god magefølelse! Jeg har litt tro på magefølelsen i dette her. Den kommer nok fra noe fornuftig, som at embryoet var perfekt, og du kjenner noe nytt. Jeg tror ikke at du får til å gå så rart at du lager symptomene selv, altså :fnise: Men jeg kjenner det igjen. Det hjelper ikke noe å gå sånn heller, ikke på grøten i hvert fall :PNyt den gode følelsen i dag!

Endret av Illy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, dette blir superspennende! Masse lykke til i dagene framover, og kose deg masse med søndag. :):) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Illy skrev:

Så bra at du har en god magefølelse! Jeg har litt tro på magefølelsen i dette her. Den kommer nok fra noe fornuftig, som at embryoet var perfekt, og du kjenner noe nytt. Jeg tror ikke at du får til å gå så rart at du lager symptomene selv, altså :fnise: Men jeg kjenner det igjen. Det hjelper ikke noe å gå sånn heller, ikke på grøten i hvert fall :PNyt den gode følelsen i dag!

Jeg håper inderlig magefølelsen betyr noe! Den Lutinus-gangen må jo se helt komisk ut:fnise: Vagger rundt og prøver å holde det på innsiden frem til jeg finner et toalett, lekkert!

Takk til dere andre:) Godfølelsen i dag resulterte dessverre i en blendahvit test nå nettopp! Bare for å gjøre tvilen komplett, så hadde jeg tisset en time tidligere, og det er jo kveld. Altså tar vi ikke til oss det negative resultatet i dag:mynona: meeen svever lykkelig uvitende LITT til;) Skikkelig ivf-logikk ikke sant? Jeg myste så lenge at jeg trodde jeg så TO skyggestreker, da skjønte jeg at det er på tide å legge seg:laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, LoveTrain skrev:

Jeg håper inderlig magefølelsen betyr noe! Den Lutinus-gangen må jo se helt komisk ut:fnise: Vagger rundt og prøver å holde det på innsiden frem til jeg finner et toalett, lekkert!

Takk til dere andre:) Godfølelsen i dag resulterte dessverre i en blendahvit test nå nettopp! Bare for å gjøre tvilen komplett, så hadde jeg tisset en time tidligere, og det er jo kveld. Altså tar vi ikke til oss det negative resultatet i dag:mynona: meeen svever lykkelig uvitende LITT til;) Skikkelig ivf-logikk ikke sant? Jeg myste så lenge at jeg trodde jeg så TO skyggestreker, da skjønte jeg at det er på tide å legge seg:laugh:

Kvelden 9 dpo er jo kanskje en smule tidlig å slå fra seg forsøket :fnise: Så jeg synes det var fullstendig logisk, jeg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, miore skrev:

Kvelden 9 dpo er jo kanskje en smule tidlig å slå fra seg forsøket :fnise: Så jeg synes det var fullstendig logisk, jeg! 

Bra du er enig!! 

Dagens test er derimot litt mer forvirrende. Etter 15 min var den helt blank. Etter enda et kvarter var det derimot strek 🙄

IMG_1140.thumb.JPG.d3b7296df8b48061b4a71f919458d287.JPGIMG_1146.thumb.JPG.6ab572d99f3c06d4831ba2b44ab447d6.JPG

Disse testene bruker jeg stadig på jobb, og der må de ligge i to timer etter test før vi kaster dem. Har aldri sett at det har kommet strek etter tiden før 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, LoveTrain skrev:

Bra du er enig!! 

Dagens test er derimot litt mer forvirrende. Etter 15 min var den helt blank. Etter enda et kvarter var det derimot strek 🙄

IMG_1140.thumb.JPG.d3b7296df8b48061b4a71f919458d287.JPGIMG_1146.thumb.JPG.6ab572d99f3c06d4831ba2b44ab447d6.JPG

Disse testene bruker jeg stadig på jobb, og der må de ligge i to timer etter test før vi kaster dem. Har aldri sett at det har kommet strek etter tiden før 😕

Ojojoj! Dette er superlovende - jeg har troa!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.6.2017 den 15.44, LoveTrain skrev:

NI ÅR?😳 Så utrolig gledelig at det lykkes nå! Skal dere ha TUL snart? Har du dagbok? :)

Hadde en lang Ivf-pause inni de 9 årene altså! Jeg skal på TUL på torsdag, grugleder meg! Er 7+2 i dag😊🌻 Jeg har ikke dagbok, nei. Jeg er forferdelig dårlig til å følge opp samtaler og å oppdatere skriftlig. Bare se hvor lang tid det tok før du fikk svar!😂 Beklager forresten... har holdt meg litt i @LillyBe sin dagbok da!😊

Men, jeg har en veldig god følelse om dette forsøket ditt! Symptomene du skrev om i går og testen i dag virker svært lovende!! Spennende tider😊🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi, det der ser jo virkelig lovende ut da!!! Jeg krysser fingrene for at streken bare blir sterkere og sterkere! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 timer siden, Myre skrev:

Hadde en lang Ivf-pause inni de 9 årene altså! Jeg skal på TUL på torsdag, grugleder meg! Er 7+2 i dag😊🌻 Jeg har ikke dagbok, nei. Jeg er forferdelig dårlig til å følge opp samtaler og å oppdatere skriftlig. Bare se hvor lang tid det tok før du fikk svar!😂 Beklager forresten... har holdt meg litt i @LillyBe sin dagbok da!😊

Men, jeg har en veldig god følelse om dette forsøket ditt! Symptomene du skrev om i går og testen i dag virker svært lovende!! Spennende tider😊🙈

Så stas det blir med ultralyd da!! Kan ikke forestille meg følelsen av å se det lille blinkende hjertet engang😍 

Ingenting å beklage, jeg er ganske sporadisk i oppdateringene også. Elsker å ha dagbok i forsøkstiden, mens jeg helst ikke vil tenke på det i pausemåneder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, miore skrev:

Ojojoj! Dette er superlovende - jeg har troa!!

 

3 timer siden, Chickenwings85 skrev:

Oioioi, det der ser jo virkelig lovende ut da!!! Jeg krysser fingrene for at streken bare blir sterkere og sterkere! :Nikke:

Jeg fikk skikkelig troen i morges, og etter jobb i dag når jeg tok ny test og fikk strek da også(etter tiden selvsagt). 

Men for et par timer siden fikk jeg sånn akutt skikkelig menskrampe, og etter det har alt av murringer stoppet helt opp😢 Syns murringene de siste dagene har vært veldig annerledes enn menssmerter, så jeg tenker at nå er det over:( Hadde et par tunge løft på jobb idag, og er redd jeg gjorde noe feil da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, LoveTrain skrev:

 

Jeg fikk skikkelig troen i morges, og etter jobb i dag når jeg tok ny test og fikk strek da også(etter tiden selvsagt). 

Men for et par timer siden fikk jeg sånn akutt skikkelig menskrampe, og etter det har alt av murringer stoppet helt opp😢 Syns murringene de siste dagene har vært veldig annerledes enn menssmerter, så jeg tenker at nå er det over:( Hadde et par tunge løft på jobb idag, og er redd jeg gjorde noe feil da.

Men nå har testingen begynt, så da er det bare å fortsette å se om strekene blir sterkere og sterkere. Ingen grunn til å lavær, for jeg regner med du ikkeklarer å tenke på annet alikevel? :fnise:  Helt klart et godt tegn da, selvom strekene kommer litt sent.

Å murringene som du beskriver kan ære et godt tegn det å. For meg var det helt andre murringer enn ved mensen. 

Så ja, jeg ville ikke tatt sorgene på forskudd helt enda :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Chickenwings85 skrev:

Men nå har testingen begynt, så da er det bare å fortsette å se om strekene blir sterkere og sterkere. Ingen grunn til å lavær, for jeg regner med du ikkeklarer å tenke på annet alikevel? :fnise:  Helt klart et godt tegn da, selvom strekene kommer litt sent.

Å murringene som du beskriver kan ære et godt tegn det å. For meg var det helt andre murringer enn ved mensen. 

Så ja, jeg ville ikke tatt sorgene på forskudd helt enda :) 

Nei jeg kommer til å teste døgnet rundt til mensen kommer🙄 ja, jeg tenkte murringene var et godt tegn, men siden jeg fikk menssmerter i sted og murringene stoppet etter det, tror jeg kanskje det har stoppet opp:( 

Når skal du ha ultralyd?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...