Gå til innhold

LoveTrain og LilleToget


LoveTrain

Anbefalte innlegg

På 21. mars 2017 den 13.15, QBee skrev:

Ja har dagbok :) ligger under prøverdagbøkene. Tror det bare dukker opp væske av og til pga medisinene:dry: men hos meg var det mistanke om væske i egglederne så fikk dem fjernet før innsetting. Jeg ble gravid med ene egget og andre ligger enda på frys. Så få egg kan gå bra det.

Mine var for øvrig fryst som 2 dagers de også.

 Takk for at du gir meg håp om at det kan gå med 2/3-dagers også:yvonne:

På 21. mars 2017 den 14.41, LillyBe skrev:

Enig, det er FANTASTISK med støtte fra noen som forstår!! Det hjelper meg masse iallfall :) å ikke minst får man mange gode råd. Vi er jo flere i samme situasjon (både på godt og vondt...). 

Jeg unner deg både en sånn ferie, OG en babymage <3

Ved første forsøk fikk jeg ikke dyrket til blasto...men endte opp med ei fantastisk datter allikevel ;) dette var kun et 4-delt egg. Så sjansene er fortsatt store, å nå har du jo også flere å gå på! 

Helt utrolig hvor mange det er av oss! Ble så glad for at det nå går deres vei:strix: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag fikk jeg bekreftet at de andre to ikke klarte seg, så da endte vi opp med 3x3-dagers på frys (3 er forresten lykketallet mitt;). Når det først måtte avbrytes, så er jo jeg selvfølgelig veldig glad for at det er noe på frys i det hele tatt, for jeg tror ikke jeg hadde orket et nytt ferskforsøk før etter sommeren. Vi vil nok prøve oss på å få satt inn to stk i mai hvis de tillater det, og spare det siste til sommeren. Statistisk sett er det vel 2 av 3 som tåler opptining, så jeg krysser alt jeg har for at i hvert ett lite gullegg klarer seg:rodmer:

Sykemeldingen min gikk ut i går - legen ville gi meg en uke, men det orket jeg ikke. Da hadde jeg bare gravd meg ned i negative tanker, særlig når jeg er alene. Så i dag var en rolig dag med kurs, og selv om jeg absolutt har stor mage og kjenner en del tyngde, så var det deilig å komme seg ut en tur og ha en vanlig dag. I morgen står en relativt hard arbeidsdag for tur, før det er tid for langhelg. 

Satt og grublet litt her i sted, vi får jo et naturlig forsøk neste måned. Siden de ikke har påvist noe særlig feil med oss, så er det vel alltids en liiten sjanse for at det skal kunne gå av seg selv - større mirakler har jo hendt. Det jeg tenkte var om det er noe hensikt å bruke lutinus etter EL da? :klo: Kanskje det optimaliserer ting litt? Note to self: husk å google:fnise: Noen som har gjort det? Eller er det andre medikamenter de bruker for å gjøre miljøet litt vennligere innstilt for en graviditet i normal syklus? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 3 fine egg i fryseren :) Deilig å ha de liggende iallfall. Alle mine (3 stk)  2-dagers egg overlevde opptining faktisk! 

Jeg skjønner deg godt. Man blir gal av å bare være hjemme med sitt eget hode og tanker (og Mr Google). For meg funker det mye bedre å gjøre noe! Ellers blir fort de negative tankene overveldende...

Er jo spennende at dere kan drive litt prøving i påsken også da ;) man vet jo aldri! Ang det med Lutinus vet jeg jammen ikke...går jo ann å høre med klinikken evnt! 

Lykke til på jobb i morgen. Du må huske på å ta litt hensyn til kroppen da ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, LillyBe skrev:

Gratulerer med 3 fine egg i fryseren :) Deilig å ha de liggende iallfall. Alle mine (3 stk)  2-dagers egg overlevde opptining faktisk! 

Jeg skjønner deg godt. Man blir gal av å bare være hjemme med sitt eget hode og tanker (og Mr Google). For meg funker det mye bedre å gjøre noe! Ellers blir fort de negative tankene overveldende...

Er jo spennende at dere kan drive litt prøving i påsken også da ;) man vet jo aldri! Ang det med Lutinus vet jeg jammen ikke...går jo ann å høre med klinikken evnt! 

Lykke til på jobb i morgen. Du må huske på å ta litt hensyn til kroppen da ;) 

Takk!:) Jeg håper virkelig det er noe futt i de eggene. Hittil har vi da hatt 25 befruktede, og så langt ingen som har klart seg forbi dag tre, så jeg er litt redd for at det er noe med kvaliteten på eggene mine som ikke stemmer. Det kan jo forklare hvorfor det ikke har gått på naturlig vis hittil. 

Har ikke helt troen på egen prøving, men jeg får i hvert fall stilt testetrangen litt:sjenert: Det er en form for terapi med den gærne tissemanien når TR nærmer seg, og at man glimter et lite snev av håp og optimisme. Jo mer jeg lever meg inn i denne galne verden, desto mer blir jeg overbevist om at det burde vært en egen psykisk diagnose på oss.

------------

Ellers markerer denne uken 2 år siden vi startet aktiv prøving, og omtrent 6 år uten prevensjon med en litt avslappet holdning om å "hoppe av i svingen og skjer det, så skjer det". Lite visste vi da... 

Endret av LoveTrain
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har drevet og googlet for mye på dette med få eller mange egg og kvalitet, for jeg er redd for at få egg handler om dårlig kvalitet. Min høyst ukvalifiserte kunnskap ut i fra dette, er at det er helt vanlig at mange av eggene er dårlige når man får mange, men at noen få av dem er av topp kvalitet. Har man få egg, og flaks, er de eggene man får fram gode (men ikke nødvendigvis). Men google er skummelt og upresist. Jeg har tenkt å spørre klinikken om de kan trekke noen antagelser ut i fra forsøket, og krysse fingrene for at de ikke er for negative.

Angående dette med lutinus, så vil jeg tro at du kan bruke det :) Jeg har brukt Crinone både under pergoforsøk, og en gang i en helt vanlig syklus, på anbefaling fra klinikken. Det er ingenting som tyder på at det er noe galt med lutealfasen min heller, men de mener tydeligvis at det kan øke sjansene litt. 

Vi er på ca. to år med prøving, og flere år før det med hoppe av i svingen, og stadig mer slurvete hopping vi også. Fordelen med å ikke ha noen diagnose, er jo at det kan gå naturlig. Kanskje det kan bli litt godt med vanlig prøving, uten alt for mye håp, men samtidig en liten sjanse nå. Jeg kjenner godt igjen det du sier med å få stilt testetrangen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23. mars 2017 den 8.40, Illy skrev:

Jeg har drevet og googlet for mye på dette med få eller mange egg og kvalitet, for jeg er redd for at få egg handler om dårlig kvalitet. Min høyst ukvalifiserte kunnskap ut i fra dette, er at det er helt vanlig at mange av eggene er dårlige når man får mange, men at noen få av dem er av topp kvalitet. Har man få egg, og flaks, er de eggene man får fram gode (men ikke nødvendigvis). Men google er skummelt og upresist. Jeg har tenkt å spørre klinikken om de kan trekke noen antagelser ut i fra forsøket, og krysse fingrene for at de ikke er for negative.

Angående dette med lutinus, så vil jeg tro at du kan bruke det :) Jeg har brukt Crinone både under pergoforsøk, og en gang i en helt vanlig syklus, på anbefaling fra klinikken. Det er ingenting som tyder på at det er noe galt med lutealfasen min heller, men de mener tydeligvis at det kan øke sjansene litt. 

Vi er på ca. to år med prøving, og flere år før det med hoppe av i svingen, og stadig mer slurvete hopping vi også. Fordelen med å ikke ha noen diagnose, er jo at det kan gå naturlig. Kanskje det kan bli litt godt med vanlig prøving, uten alt for mye håp, men samtidig en liten sjanse nå. Jeg kjenner godt igjen det du sier med å få stilt testetrangen :fnise:

Den googlingen altså, løsningen på alt! :fnise: Ser frem til vi endelig skal få google etter tips om kvalmestillende mat, graviditetsvondter og farge på babybæsj:rodmer: Vi satser på gullegg og oppfylte drømmer i mai!

Stemmer det ja! Det er vel mange som bruker støttebehandling i naturlig syklus også. Jeg er jo overbevist om at jeg har en fiendtlig livmor, så neste måned blir det slimløsende hostesaft og en lavere dose Lutinus (skal dobbeltsjekke med klinikken om det går greit selvsagt). Samt en del vin før EL, det er jo på en fin alkoholbris de fleste blir gravid, ikke sant?! Nå høres jeg ut som en alkoholiker her inne, men jeg er bare ekstremt glad i mat og vin :sjenert: Og etter å ha jobbet slik jeg har de siste to årene, samt prøvingen, har jeg nesten ikke fått lov til å dyrke min vinglede. Så nå skal jeg kose meg med et par glass i uken med god samvittighet.

I dag ble det sushi til middag, tunfisk til og med - because I can! In your face overstimulering, du trodde du skulle ta knekken på meg:krangle:Og i morgen blir det ost og spekemat til den store gullmedaljen. Nå må bare den hersens tanta dukke opp, slik at jeg kan telle meg frem i en ny syklus:hoppe:

Apropos overstimulering, jeg heller mer og mer mot å være glad for at det ikke ble innsett. Dette er ubehagelige greier altså, selv om hcg'en fra Ovitrellen bør være ute av kroppen nå. Jeg føler meg frisk som en fisk på mange måter, men magen ser ut som en diger ballong, og jeg sliter med å skjule den i mine vanlige klær. Det er direkte ubehagelig å gå fort eller løpe, og jeg kjenner det i ryggen etter å ha gått en del. Tok noen lekre bilder av magen, så skal jeg sammenligne med fremtidig graviditet en gang, og se hvor langt på vei jeg er når jeg når den samme omkretsen igjen. Jeg kjenner stadig stikking og prikking fra eggstokkene, og tar meg selv i å håpe på at det betyr noe.. altså.. hva i alle dager skulle det være? Ikke har jeg hatt sex på en måneds tid, og ingen innsett. Tror bare hodet er så innstilt på å lete etter symptomer at jeg automatisk reagerer på all kontakt med mine nedre regioner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi, jeg er også veldig glad i god mat og vin! Det får være vår gode trøst i tunge tider. Godt for blodgjennomstrømningen også vet du :P å man slapper definitivt mere av i kroppen, så kanskje akkurat det som skal til så spiren sitter! Jeg er iallfall langt fra avslappet nå, og sover lite...ikke bra, men tanker og bekymringer blir så altoppslukende. Derfor føler jeg alltid en enorm lettelse når et forsøk avblåses, og jeg starter med blanke ark. 

Kanskje greit du ikke fikk innsett ja, hehe. Håper magen min blir mindre snart, det er forferdelig ubehagelig. Men fint å late som det er en baby inni der, hihi. 

Skal du ha innsett i naturlig, rller stimulert syklus? Fryseforsøk er iallfall endel enklere :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg gleder meg veldig til å endre googletema! :) Forhåpentligvis kan vi kose oss med det i sommer!

Det høres ut som en veldig god plan. Jeg er også overbevist om at min livmor er av det mer fiendtlige slaget, så jeg skal følge noe av den samme strategien. Og ikke minst prøve å ha det fint, og tenke at det er en pausemåned. Man hører jo mye historier om folk som plutselig blir gravide i pausemåneder :PJeg liker @LillyBes teori om at vin er bra for blodomstrømningen. Vi må bare benytte sjansen til å kose oss med god vin nå! (kan jeg kanskje ta et ekstra vinglass i stedet for den hostesaften?).

Det høres virkelig ikke godt ut med overstimulering, jeg følte meg rimelig rund og uggen med bare 7 oppblåste eggposer etter uttak. Håper tanta dukker opp straks, så du er på dag 1 igjen! Hvem vet, kanskje kroppen endelig har skjønt hva vi holder på med nå, og så går det plutselig av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25. mars 2017 den 7.33, LillyBe skrev:

Hihi, jeg er også veldig glad i god mat og vin! Det får være vår gode trøst i tunge tider. Godt for blodgjennomstrømningen også vet du :P å man slapper definitivt mere av i kroppen, så kanskje akkurat det som skal til så spiren sitter! Jeg er iallfall langt fra avslappet nå, og sover lite...ikke bra, men tanker og bekymringer blir så altoppslukende. Derfor føler jeg alltid en enorm lettelse når et forsøk avblåses, og jeg starter med blanke ark. 

Kanskje greit du ikke fikk innsett ja, hehe. Håper magen min blir mindre snart, det er forferdelig ubehagelig. Men fint å late som det er en baby inni der, hihi. 

Skal du ha innsett i naturlig, rller stimulert syklus? Fryseforsøk er iallfall endel enklere :) 

Jeg skjønner veldig godt at du sover lite om dagen:klem: Jeg aner ikke hva det blir neste runde, har ikke snakket med klinikken enda. Tenker å ringe dem straks TR melder sin ankomst og jeg vet litt mer om når det blir aktuelt med fryseforsøk. Har du erfaringer med begge deler kanskje? Vet du hva som statistisk gir best utfall? (*savneMioreOgStatistikkenHennes*)

På 25. mars 2017 den 9.31, Illy skrev:

Ja, jeg gleder meg veldig til å endre googletema! :) Forhåpentligvis kan vi kose oss med det i sommer!

Det høres ut som en veldig god plan. Jeg er også overbevist om at min livmor er av det mer fiendtlige slaget, så jeg skal følge noe av den samme strategien. Og ikke minst prøve å ha det fint, og tenke at det er en pausemåned. Man hører jo mye historier om folk som plutselig blir gravide i pausemåneder :PJeg liker @LillyBes teori om at vin er bra for blodomstrømningen. Vi må bare benytte sjansen til å kose oss med god vin nå! (kan jeg kanskje ta et ekstra vinglass i stedet for den hostesaften?).

Det høres virkelig ikke godt ut med overstimulering, jeg følte meg rimelig rund og uggen med bare 7 oppblåste eggposer etter uttak. Håper tanta dukker opp straks, så du er på dag 1 igjen! Hvem vet, kanskje kroppen endelig har skjønt hva vi holder på med nå, og så går det plutselig av seg selv.

Sommergoogling blir midt i blinken :) 

Pausemåned er nok en god innstilling, skal dere noe kjekt i påsken? Jeg lever også i et håp om at ivf skal få kroppen til å forstå hva den skal gjøre, og at det plutselig skal klaffe når jeg minst venter det:fnise: Hva med vinglass OG hostesaft? Det ene for slim og det andre for festing/blodtilførse ;) 

På 25. mars 2017 den 9.46, Chickenwings85 skrev:

Jeg fant deg LoveTrain! Fint å kunne følge deg :) 

Velkommen skal du være! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morges fikk jeg akutte menssmerter - såpass at jeg tror jeg våknet av det. Var så ille at jeg måtte ta smertestillende, og det er ikke ofte jeg må det før TR har dukket skikkelig opp, og da kun den første dagen. Så nå gruer jeg meg til supermens, det må vel ha noe å si at jeg har tatt ut 27egg?? :overrasket: Selv om jeg ikke fikk noe supermens av verken pergo eller forsøk tidligere. TMI her i gården, men begynte å spotte nå i kveld, lyserosa og friskt, så jeg tipper det flommer over i morgen. Takk og lov for at jeg har fri! Dere som har hatt avbrutte forsøk tidligere, er det vanlig at mensen også dukker opp tidlig? Kommer den i morgen, så er jo det 11 dager etter uttak. Jeg er uansett glad for det, for det setter dato for neste forsøk litt tidligere enn forventet:duskedame:

.... og så må jeg komme med en liten innrømmelse:sjenert: Jeg skal jo gå på blodfortynnende til TR dukker opp, men i går droppet jeg sprøyten - fordi den er så vond! Dette er pinlig altså, etter all stikking og medisinering, så klarer jeg faktisk ikke å få meg til å sette de siste dosene på grunn av sprøyteskrekk:fnise: Og jeg får uendelig dårlig samvittighet for de tusen gangene jeg har himlet med øynene over pasienter som klager på denne sprøyten og sier de gruer seg. Men den er helt JÆVLIG! Utrolig seig å stikke inn, så det er uendelig pining, og så svir det noe innmari å sprøyte inn medikamentet. Nei fysj! Jeg fikk jo resepten fordi jeg hadde væske i buken, og da kan blodet bli litt tykkere siden væsken siver ut i vevet. Men magen er nå flat og fin, og jeg tok meg den friheten å seponere den selv:frkk: Huff så flaut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, åssen er formen din i dag da? Høres ut som det er bra at du har fri ja! Stakkars...godt at smertestillende hjelper! Da kan du kanskje ringe klinikken i dag for en plan?? Vi får nok ganske likt forsøk i mai da :) bortsett fra at mitt blir jo fersk! Skal se at i mai blir det graviditet på meg, deg og @Illy. Å så fint å få baby på nyåret  også :) vi må leve i troa! Jeg er så klar for nytt forsøk og nye muligheter at jeg snart sprekker!! Å jeg gleder meg nå til påsken med masse kos, vin, afterski og ja :) en total avkobling!! 

Mener du om det er forskjell på naturlig og stimulert syklus i suksessrate? Det aner jeg ikke. Jeg har ingen syklus, så har kun hatt styrt :) jeg tipper at om slimhinnen er bra, er suksessraten rimelig lik! Må være herlig å slippe både østrogen og progesteron da...eneste er vel at man har litt mere kontroll på den styrte syklusen :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med blodfortynnende skjønner jeg godt! FOR ei MØKK sprøyte!! Den er vond altså...føler du deg fin går det vel greit å seponere kanskje??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, LoveTrain skrev:

Jeg skjønner veldig godt at du sover lite om dagen:klem: Jeg aner ikke hva det blir neste runde, har ikke snakket med klinikken enda. Tenker å ringe dem straks TR melder sin ankomst og jeg vet litt mer om når det blir aktuelt med fryseforsøk. Har du erfaringer med begge deler kanskje? Vet du hva som statistisk gir best utfall? (*savneMioreOgStatistikkenHennes*)

*stikker hodet opp fra hiet sitt* 

Jeg har ikke sett veldig mange studier på dette, og de jeg har sett har ulempen at de har veldig mange testpersoner som har hatt stimulert syklus men ganske få som har hatt naturlig syklus, men alle jeg har sett konkluderer med at det ikke er noen forskjell i suksessrate for naturlig/stimulert. Så det blir de andre fordelene og ulempene du må veie opp mot hverandre :) Det høres deilig ut å slippe medisiner, men du bør være rimelig sikker på at du finner EL - og forhøre deg om hvorvidt klinikken har innsetting i helga, siden det jo er en sjanse for at timingen ikke passer med innsetting en ukedag. 

eks: http://www.fertstert.org/article/S0015-0282(13)02191-2/abstract

*gjemme seg igjen* :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går bra med deg, og at du slipper unna alt for ille supermens, til tross for at starten lover dårlig i så måte! Det høres logisk ut at 27 egg ut fort kan bidra til en hard mens. Jeg har slitt med mer smerter og blødninger enn vanlig etter pergoforsøk, men jeg tror det skyldes progesteronstøtten jeg tok, og ikke pergoen. Og med mange egg, så vil jeg tro du får mange sånne gule legemer, som produserer progesteron, sånn at du kan få samme effekten selv om du ikke har brukt støttebehandling? Eller noe sånt. Håper i hvert fall det går fort over :) 

Skjønner godt at du droppet siste sprøyte. Jeg har heldigvis ikke prøvd den typen sprøyter, men jeg kjenner at jeg får  litt sprøyteskrekk bare av å lese beskrivelsen din.

Håper dagene går fort fram mot mai nå, med påske og avslapping og god gammeldags hjemmeprøving i mellomtida :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

På 28.3.2017 den 8.56, miore skrev:

*stikker hodet opp fra hiet sitt* 

Jeg har ikke sett veldig mange studier på dette, og de jeg har sett har ulempen at de har veldig mange testpersoner som har hatt stimulert syklus men ganske få som har hatt naturlig syklus, men alle jeg har sett konkluderer med at det ikke er noen forskjell i suksessrate for naturlig/stimulert. Så det blir de andre fordelene og ulempene du må veie opp mot hverandre :) Det høres deilig ut å slippe medisiner, men du bør være rimelig sikker på at du finner EL - og forhøre deg om hvorvidt klinikken har innsetting i helga, siden det jo er en sjanse for at timingen ikke passer med innsetting en ukedag. 

eks: http://www.fertstert.org/article/S0015-0282(13)02191-2/abstract

*gjemme seg igjen* :goodbye:

Åh fine du:klem:tusen takk for at du kom ut av hiet et øyeblikk! Har tenkt masse på deg, håper du har det bra - i den grad det er mulig. 

På 28.3.2017 den 22.43, Illy skrev:

Håper det går bra med deg, og at du slipper unna alt for ille supermens, til tross for at starten lover dårlig i så måte! Det høres logisk ut at 27 egg ut fort kan bidra til en hard mens. Jeg har slitt med mer smerter og blødninger enn vanlig etter pergoforsøk, men jeg tror det skyldes progesteronstøtten jeg tok, og ikke pergoen. Og med mange egg, så vil jeg tro du får mange sånne gule legemer, som produserer progesteron, sånn at du kan få samme effekten selv om du ikke har brukt støttebehandling? Eller noe sånt. Håper i hvert fall det går fort over :) 

Skjønner godt at du droppet siste sprøyte. Jeg har heldigvis ikke prøvd den typen sprøyter, men jeg kjenner at jeg får  litt sprøyteskrekk bare av å lese beskrivelsen din.

Håper dagene går fort fram mot mai nå, med påske og avslapping og god gammeldags hjemmeprøving i mellomtida :)

Det ble faktisk en mini-mens denne gangen også:klo: skjønner ikke stort av den kroppen min til tider. Meen legen mente det var greit, så jeg får vel akseptere det. Hvordan går det med dere? Vet du om det blir lang eller kort protokoll i mai?:)

På 7.4.2017 den 7.10, LillyBe skrev:

Åssen har du det??

Er du klar for påske, og nytt forsøk i mai? :) 

Her går det veldig fint nå! Har fått mannen hjem, og har frihelg 😄 så vi koser oss veldig disse dagene. Jeg har jobbet 13 dager i strekk, med flere doble skift, så jeg er mildt sagt fornøyd med langhelg nå:nordvesta: skal du ha fri i påsken?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg skrev over ble det mini-mens denne gangen også. Kunne sikkert klart meg med tre-fire tamponger i hele perioden, hvis ikke det var for tidsfristene:fnise:  on the bright side, så ligger jeg an til eggløsning på tirsdag, og forhåpentligvis EL midt i en uke i mai også:) vi går for innsett i naturlig syklus, og jeg er superspent! Blir deilig med "gratis" forsøk, men litt nervepirrende å bare stole på kroppen sin.

Nå gjenstår tre dager med jobb og kurs, før jeg tar meg en uke med påskeferie!:yvonne: som jeg gleder meg til ski, vin og fjelluft med herremannen min:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, LoveTrain skrev:

Som jeg skrev over ble det mini-mens denne gangen også. Kunne sikkert klart meg med tre-fire tamponger i hele perioden, hvis ikke det var for tidsfristene:fnise:  on the bright side, så ligger jeg an til eggløsning på tirsdag, og forhåpentligvis EL midt i en uke i mai også:) vi går for innsett i naturlig syklus, og jeg er superspent! Blir deilig med "gratis" forsøk, men litt nervepirrende å bare stole på kroppen sin.

Nå gjenstår tre dager med jobb og kurs, før jeg tar meg en uke med påskeferie!:yvonne: som jeg gleder meg til ski, vin og fjelluft med herremannen min:) 

Så fint å høre fra deg :) Så bra at det blir innsett i naturlig syklus! Blir utrolig spennende i mai altså, det er lykkemnd <3 

Nå høres det ut som en ukes ferie med mannen er utrolig velfortjent altså. Kos deg og nyt dagene. Jeg skal jobbe litt de første dagene nå, så helt fri 4 dager :) deilig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, LoveTrain skrev:

Det ble faktisk en mini-mens denne gangen også:klo: skjønner ikke stort av den kroppen min til tider. Meen legen mente det var greit, så jeg får vel akseptere det. Hvordan går det med dere? Vet du om det blir lang eller kort protokoll i mai?:)

Så rart, men så lenge legen sier det ikke gjør noe, er det sikkert bare en fordel. Blødningen skyldes vel slimhinna, og de sjekker jo at den er bra :)

Vi skal starte igjen om under to uker! Kort protokoll denne gangen, siden lang ikke var noen suksess. Jeg har fått en annen medisin, og høyere dose, så det blir spennende. Nå i mellomtida er det hjemmeprøving som gjelder, vi rakk det akkurat før begge reiste på jobb.

Innsett i naturlig syklus høres bra ut når det er gode sjanser for at det ikke havner i helg. Kroppen fikser nok dette, naturlig syklus kan den! :) Så bra at dere har fri over tid sammen nå, og kan nyte påska! Og prøve litt da :) Det er deg/dere vel unt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...