Gå til innhold

Tidenes beste prank?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mange dårlige pranks der ute, men denne er virkelig klasse over, holdt på å le meg i hjel! :skratte: :skratte: :skratte:



Anonymous poster hash: 8ecbb...c8d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Fortsetter under...

Det heter spøk/pek og slike ting er aldri morsomme, da de alltid går utover noen

Anonymkode: 11048...610

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min beste, som jeg tenkte ut som en aprilsnarr for lenge lenge siden:

Vær en gjeng på minst tre personer. En person spiller "brutt ut av islamske ekstremister i Norge type IS". En person spiller "bøddel", en siste person spiller sjåfør/assistent.

Utbryter-ekstremisten sender en epost til en journalist og avtaler et møte et sted, fortrinnsvis utenfor Oslo (si Rødberg f.eks. liten plass, ingen politi). Vedkommende skal fortelle noe viktig om en islamistisk ekstremistisk organisasjon i Norge.

Når klokken er "avtalt møtetid" går vedkommende mot kafeen som de har avtalt å møtes på. kjører de to andre mot vedkommende, bråstopper så det skriker i dekkene et par meter fra. "Bøddelen" hopper ut av bilen og roper noe om "forræder"/"angiver" og at vedkommende skal dø. Skyter med en hagle (hvor haglene er tatt ut av patronen) mot "utbryter-ekstremisten". "Utbryter-ekstremisten" har en pose dyreblod på magen med kinaputt bak, som vedkommende avfyrer, slik at blodet spruter ut over og det ser ut som vedkommende er skutt. Vedkommende "faller" i bakken og later som vedkommende er død. De to i bilen tar tak i "liket" og putter vedkommende bak i bilen, tar ut en bensinkanne og tenner på blodet som ligger på bakken (for å skjule at det er dyreblod - politiet vil tro det er for å skjule DNA slik at "utbryter-ekstremisten" ikke kan identifiseres). De to slenger seg i bilen og kjører der i fra.

Gratulerer med å bli den første til å narre en hel nasjon! Nå er det viktig at bilen er kjørt et sted hvor den kan gjemmes. At på til er det viktig at de tre som står bak pranken holder seg i skjul i et par uker (pass på å ha godt med mat og sitt på nettet hele dagene i en to ukers tid). Politiet vil ikke være blide. :P

Men jaggu hadde noe slikt vært moro! :hoppendeglad:

Anonymkode: 21df7...198

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes ikke "pranks" hvor folk blir skremt eller såret er noe særlig å le av. Ser ikke humoren i å plage andre. 

"its just a prank bro" sier dem etter å ha slått ned offeret med et balltre, kjempemorsomt..... Eller ikke.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Min beste, som jeg tenkte ut som en aprilsnarr for lenge lenge siden:

Vær en gjeng på minst tre personer. En person spiller "brutt ut av islamske ekstremister i Norge type IS". En person spiller "bøddel", en siste person spiller sjåfør/assistent.

Utbryter-ekstremisten sender en epost til en journalist og avtaler et møte et sted, fortrinnsvis utenfor Oslo (si Rødberg f.eks. liten plass, ingen politi). Vedkommende skal fortelle noe viktig om en islamistisk ekstremistisk organisasjon i Norge.

Når klokken er "avtalt møtetid" går vedkommende mot kafeen som de har avtalt å møtes på. kjører de to andre mot vedkommende, bråstopper så det skriker i dekkene et par meter fra. "Bøddelen" hopper ut av bilen og roper noe om "forræder"/"angiver" og at vedkommende skal dø. Skyter med en hagle (hvor haglene er tatt ut av patronen) mot "utbryter-ekstremisten". "Utbryter-ekstremisten" har en pose dyreblod på magen med kinaputt bak, som vedkommende avfyrer, slik at blodet spruter ut over og det ser ut som vedkommende er skutt. Vedkommende "faller" i bakken og later som vedkommende er død. De to i bilen tar tak i "liket" og putter vedkommende bak i bilen, tar ut en bensinkanne og tenner på blodet som ligger på bakken (for å skjule at det er dyreblod - politiet vil tro det er for å skjule DNA slik at "utbryter-ekstremisten" ikke kan identifiseres). De to slenger seg i bilen og kjører der i fra.

Gratulerer med å bli den første til å narre en hel nasjon! Nå er det viktig at bilen er kjørt et sted hvor den kan gjemmes. At på til er det viktig at de tre som står bak pranken holder seg i skjul i et par uker (pass på å ha godt med mat og sitt på nettet hele dagene i en to ukers tid). Politiet vil ikke være blide. :P

Men jaggu hadde noe slikt vært moro! :hoppendeglad:

Anonymkode: 21df7...198

På hvilken måte er dette humor? Det er jo ikke morsomt. Humor er jo noe folk skal le av men som du sier selv så vil ikke offeret (politiet) bli blide. Da er det ikke lenger humor. For meg høres denne aprilsnarren utrolig infantil ut. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...