Gå til innhold

Nybegynnere for andre gang!


FrøkenStrøken

Anbefalte innlegg

Vil forresten gjerne vise fram lillebror, men har kommet fram til at jeg ikke legger bilder i dagboka. Si ifra på PM om noen har lyst til å se, så kan jeg dele både bilde og navn! :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har jeg og lillebror vært på helsestasjonen for veiing. Han er ikke bare liten lenger, han har blitt 3600g! 4 uker og 4 dager gammel, så ser ut som han runder 4 kg før termindatoen. Helt i tråd med mine forventninger, får jeg vel bare si! 

Det var faktisk min første tur ute med han uten at faren var med, men det gikk veldig fint. Sov da jeg begynte å ordne oss til å dra hjemmefra klokka 10.00, og sover enda nå når klokka nærmer seg 12.00. La han vel rundt ni, så han har foreløpig godt sovehjerte! Knuffa litt på stellebordet under tre tre skiftene vi har vært gjennom, for å komme oss ut og veie, bare. Er vel snart på tide å få i han noe mat!

Egentlig sover han godt hele døgnet, men han har en litt urolig periode på kvelden (22.00-24.00). Da er det mye spising og strever med å finne roa, i går/natt endte det med at jeg holdt hånda over ansiktet hans og sperret for så han ikke fikk til å røske i nese, øyne, munn og kinn med handene. Da sovna han plutselig, og jeg hørte ikke mer fra han før klokka nesten var 6! Klager virkelig ikke, storebror spiste annenhver time, døgnet rundt, de første månedene :P

Sofaen var jammen god nå, men vi skal ha bursdagsselskap her klokka fem.. Bakte heldigvis innimellom ammingene i går kveld, men rakk ikke å rydde ordentlig. Badet ser ikke ut, og jeg må vaske gulv. Blæh, liker bedre å sulle rundt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som lille har en veldig fin vektoppgang :) 

Uff, husarbeid ja. Skulle vel egentlig fått gjort litt her jeg også. Mye lettere om det er noen som skal komme på besøk, da er det lettere å sette i gang. Det er jo så kjedelig :daane: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra vektoppgang hos den lille fyren din :jepp: Og deilig med såpass godt sovehjerte :)

Husarbeid ja, hvem har vel tid til det når man har en søt baby å se på hele dagen :laugh: Håper du fikk gjort unna litt og at dere hadde en fin bursdagsfeiring :)

(Tror kanskje jeg vet hvem du er fra termingruppa på fjæs, om det føles stalker-ish får du si ifra så sender jeg deg en pm :P Superskjønn baby ihvertfall om jeg tror rett!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Favole skrev:

Så bra vektoppgang hos den lille fyren din :jepp: Og deilig med såpass godt sovehjerte :)

Husarbeid ja, hvem har vel tid til det når man har en søt baby å se på hele dagen :laugh: Håper du fikk gjort unna litt og at dere hadde en fin bursdagsfeiring :)

(Tror kanskje jeg vet hvem du er fra termingruppa på fjæs, om det føles stalker-ish får du si ifra så sender jeg deg en pm :P Superskjønn baby ihvertfall om jeg tror rett!).

Ikke stalker - hender jeg kjenner igjen jeg, også.. Men blir supernysgjerrig på om du har rett, og ikke minst hvem du er, så gjerne pm om du vil avsløre deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, FrøkenStrøken skrev:

Ikke stalker - hender jeg kjenner igjen jeg, også.. Men blir supernysgjerrig på om du har rett, og ikke minst hvem du er, så gjerne pm om du vil avsløre deg!

Pm på vei :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...