Gå til innhold

Er dette OK? Daten lå med en annen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Siden jeg ikke skal spørre så får jeg bare anta at du satt i buskene og fulgte med. Jeg synes du skal gjøre ham en tjeneste å la ham være. Finn deg en du ikke trenger å stalke, blir bedre for alle parter.

Noe flaut var det ihvertfall siden hun ikke vil skrive det.

Anonymous poster hash: 92129...7a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noe flaut var det ihvertfall siden hun ikke vil skrive det.

Anonymous poster hash: 92129...7a5

Fått med dere at hun ikke fant det ut før etter 3. date, og det skjedde etter 1. daten?

Anonymous poster hash: 923ac...482

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, nå vet du at han er glad i sex. Så ved neste date bare ta initiativ til å se på frimerkesamlingen hans inne på rommet hans. Siden han ikke har noen stoler i rommet så foreslå at dere sitter på senga. Plutselig mister du alt du har på overkroppen ved en feiltagelse og så er det gjort.



Anonymous poster hash: 4a5ae...881
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått med dere at hun ikke fant det ut før etter 3. date, og det skjedde etter 1. daten?

Anonymous poster hash: 923ac...482

Uansett noe flaut. Sjekking av mobil eller noe da.

Anonymous poster hash: 92129...7a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antagelig ble han sprengkåt av å være med deg den kvelden, men har kanskje såpass respekt for deg at han velger ikke å pule deg denne kvelden. Så henter han sin pulevenninne. Men for meg hadde det der vært så totalt turn-off at jeg hadde droppa hele fyren. Anonymous poster hash: 08809...8ed

Ja, men om det er saken er det jo et dårlig tegn om han ikke klarer seg en kveld uten å pule da, selv om han blir kåt...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om han ikke hadde gjort noe galt så ville jeg droppet ham da det er utrolig turn off å holde på sånn.



Anonymous poster hash: 8594e...6c6
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden jeg ikke skal spørre så får jeg bare anta at du satt i buskene og fulgte med. Jeg synes du skal gjøre ham en tjeneste å la ham være. Finn deg en du ikke trenger å stalke, blir bedre for alle parter.

Så typisk kg-svar. Jeg har allerede skrevet at jeg ikke fikk greie på dette før etter jeg hadde møtt ham to ganger til.

Anonymous poster hash: decc3...5f7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe flaut var det ihvertfall siden hun ikke vil skrive det.

Anonymous poster hash: 92129...7a5

Nei, det er bare så enkelt som at det ikke har noe å si.

Anonymous poster hash: decc3...5f7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke nødvendigvis det han gjorde var "galt" eller moralsk forkastelig, men for min del er det turn off. Hadde ikke orket treffe han flere ganger.

Endret av skyflakes
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt åssen damer forventer at mannen bare skal legge alt på vent og bare fokusere på henne, når de har vært på en slumdate aka pubquiz en gang. Noen som lider av prinsessementalitet her eller?

Om han hadde gjort det etter den femte eller sjette daten så skjønner jeg at man kan bli irritert. Men første? Give me a break.



Anonymous poster hash: 4a5ae...881
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke nødvendigvis det han gjorde var "galt" eller moralsk forkastelig, men for min del er det turn off. Hadde ikke orket treffe han flere ganger.

Samme føler jeg. Da er han en annen type menneske enn jeg er. Om jeg møtte en mann jeg likte, kunne jeg aldri sitte på slutten av daten og avtale å møte en pulevenn direkte etterpå.

Anonymous poster hash: e3b31...cb6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tankegangen skjønner ikke jeg. Man skal synes det er greit at en man dater har sex med andre samtidig, helt til en finner ut om han vil fortsette med meg? Så lite verdt er ikke jeg, hvert fall.

Men hvor mye du er verdt vet jo ikke de før de har datet deg en stund, eller har du et verdibevis du viser til dem på første date så de vet hva de har med å gjøre???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: Hvordan er han mot deg nå, kontra første daten? Holder han fortsatt på med puledama si, eller har han kuttet henne ut nå? Det er jo det som er vesentlig her.. ikke hva han gjorde etter en første date..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morsomt åssen damer forventer at mannen bare skal legge alt på vent og bare fokusere på henne, når de har vært på en slumdate aka pubquiz en gang. Noen som lider av prinsessementalitet her eller?

Om han hadde gjort det etter den femte eller sjette daten så skjønner jeg at man kan bli irritert. Men første? Give me a break.

Anonymous poster hash: 4a5ae...881

Om han hadde møtt noen en dag eller to etterpå, så er det en ting. Men å gå rett fra tre timer med meg til å kjøre og hente en pulevenninne, og sitte og chatte med henne og avtale mens han sitter der med meg, det ble litt rart for meg.

Anonymous poster hash: decc3...5f7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: Hvordan er han mot deg nå, kontra første daten? Holder han fortsatt på med puledama si, eller har han kuttet henne ut nå? Det er jo det som er vesentlig her.. ikke hva han gjorde etter en første date..

Han vet ikke at jeg vet dette.

Anonymous poster hash: decc3...5f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vet ikke at jeg vet dette.

Anonymous poster hash: decc3...5f7

Det var ikke spøsmålet mitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Morsomt åssen damer forventer at mannen bare skal legge alt på vent og bare fokusere på henne, når de har vært på en slumdate aka pubquiz en gang. Noen som lider av prinsessementalitet her eller?

Om han hadde gjort det etter den femte eller sjette daten så skjønner jeg at man kan bli irritert. Men første? Give me a break.

Anonymous poster hash: 4a5ae...881

Så det er greit for menn flest at damen har en fin date med ham hvor han spanderer middag og konverserer henne etter alle kunstens regler, for deretter og ringer elskeren fordi hun bare må suge ham etter at daten har droppet henne av ved døren?

Tror ikke mange menn hadde gadd det nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke spøsmålet mitt..

Han virket mer interessert på andre enn på tredje date.

Anonymous poster hash: decc3...5f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mythic

Men hvor mye du er verdt vet jo ikke de før de har datet deg en stund, eller har du et verdibevis du viser til dem på første date så de vet hva de har med å gjøre???

Jeg tenkte mer på hvilken verdi jeg setter på meg selv, og den avhenger ikke av hva en date måtte mene om meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Jeg skjønner at folk reagerer på det, men jeg hadde ikke tenk så mye over det selv. Hvis dere hadde hatt sex, og han pulte noen andre, da hadde jeg syntes det var dårlig av han.

Jeg kan ikke forstå at folk med respekt for seg selv, orker å date menn som liker med andre samtidig som de dater deg. Det hadde vært helt uaktuelt for meg, og jeg hadde droppet fyren på flekken. Ikke er jeg spesielt sjalu eller misunnelig, men jeg orker ikke å kaste bort tiden min på en mann som ligger med andre.

Anonymous poster hash: a54a5...e23

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...