Gå til innhold

KA


Hege899

Anbefalte innlegg

På 25.2.2018 den 17.40, Zahra skrev:

Liker henne egentlig veldig godt. Men skjønner ikke helt hvorfor hun skriver så mye om at hun nå vil være helt naturlig, når leppene hennes plutselig er tydelig større på bildene (det er et faktum og ikke spekulasjon). Til en kommentar som spør om hun har fylt dem, så svarer hun bare at det ikke er noe nytt med leppene. Jeg la derfor inn en kommentar og spurte om hun altså ikke hadde tatt filler i leppene, og den ble selvfølgelig ikke godkjent. 

Det er ganske tydelig at hun har fylt opp leppene litt. Synes forøvrig hun har et av de fineste ansiktene i blogg- Norge. 

Husker hun skrev om det for noen år siden, at hun hadde tatt restylane. Kan hende hun nå ikke ønsker å påvirke andre til å gjøre det samme, og derfor ikke skriver om det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 5 uker senere...

Er vanligvis fan av KA, men dette maset om slanking hun nå har på Snap etter cruise kan hun spare oss for..

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det ble ganske voldsomt til slankemas nå. Hun bryr seg jo vanligvis ikke noe særlig (ikke som hun skriver i hvert fall), hun er jo vanligvis veldig sånn Jeg har spist såå mye usunt de siste dagene - men pytt pytt! Man må da kose seg og, tilbake til trening på mandag osv. Nå tar det litt av her

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er akkurat det. Vanligvis syns jeg hun er så friskt pust i bloggverdenen sånn sett, men nå var det bare slankemas.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også hun er morsom, men jeg synes kanskje det kan bli litt mye flashing av merker, to like YSL-vesker liggende på bordet, poser fra diverse design-merker og lignende. Jeg synes det er litt harry, uten at jeg klarer å forklare hvorfor. 

Når det er sagt synes jeg hun er naturlig, morsom og mer ekte enn de fleste. Den kommentaren hun fikk om kroppen sin var ufyselig, og jeg tror hun kjenner godt på presset. En sånn kommentar sitter i. Om man så får 100 positive, så er det den man husker. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun skal på prøving av bunaden sin neste uke, så tror det var derfor hun stresset med vekta akkurat nå. Syntes mest det var morsomt - hun snappet en video der hun prøvde å få med hunden på nok en gåtur, men han orket ikke mer og bråsnudde da hun ropte "Tur?"

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Kristina har vært 50/50 når det gjelder merking, noe bra og noe dårlig.. I det siste har hun slurvet en del og skriver dette som svar til en leser som spør hvorfor hun ikke merker bedre: 

«Har rett og slett sett meg mektig lei på disse «reglene» man får kastet etter seg som blogger. Regler ingen andre i offentligheten trenger å følge. Så, nå er det nok. Annonselink merkes fremover slik jeg har gjort det her, leserne mine er ikke dumme og jeg lurer heller ingen 🙂»

Arrogant much 🤔 Lite yrkesstolthet..

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Hege1980 skrev:

Kristina har vært 50/50 når det gjelder merking, noe bra og noe dårlig.. I det siste har hun slurvet en del og skriver dette som svar til en leser som spør hvorfor hun ikke merker bedre: 

«Har rett og slett sett meg mektig lei på disse «reglene» man får kastet etter seg som blogger. Regler ingen andre i offentligheten trenger å følge. Så, nå er det nok. Annonselink merkes fremover slik jeg har gjort det her, leserne mine er ikke dumme og jeg lurer heller ingen 🙂»

Arrogant much 🤔 Lite yrkesstolthet..

Kanskje noen burde tipse Forbrukerombudet og høre hva de har å si om sånne holdninger.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Hege1980 skrev:

Kristina har vært 50/50 når det gjelder merking, noe bra og noe dårlig.. I det siste har hun slurvet en del og skriver dette som svar til en leser som spør hvorfor hun ikke merker bedre: 

«Har rett og slett sett meg mektig lei på disse «reglene» man får kastet etter seg som blogger. Regler ingen andre i offentligheten trenger å følge. Så, nå er det nok. Annonselink merkes fremover slik jeg har gjort det her, leserne mine er ikke dumme og jeg lurer heller ingen 🙂»

Arrogant much 🤔 Lite yrkesstolthet..

Det sier litt om sirkulasjonen oppe i toppen når hun ikke vet at alle som har en jobb må følge juridiske lover og andre regler.  Er det mulig??

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er greia med det hundebittet hun drev og gnåla om men nektet å fortelle mer enn at hun nærmest var skambitt? En leser spurte hvorfor hun ikke ville skrive mer og fikk et eller annet svar om å "ta en chill pill" og "det brenner ikke på dass"..

får alltid inntrykk av at hun skal være solstråla sjæl men det skinner til tider gjennom i kommentarfeltet hvordan hun egentlig er. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hun burde lære seg noen nye måter å formulere seg på, føler hun ikke gjør annet enn å "trampe" rundt og være "rakkefant". Noen som vil gjette på hvor mange ganger disse ordene er brukt de siste, tja, 6 månedene?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har vært innom den bloggen kanskje 4 ganger de siste 2 årene, og det har vært nok til å allerede være drittlei ordet "rakkefant".. 

Hun har et utrolig ensidig språk, en håpløs sjargong i måten hun beskriver ting på.. Det er om å gjøre å fremstille seg selv som mest mulig "gæærn", vilter, høylytt, kranglete, hyperaktiv og spinnvill... Hun tramper og løper rundt "som en duracellkanin", krangler med familien, lager hurlumhei og stor oppstandelse, og alt og alle er en rakkefant opp og ned i mente... 

Orker ikke... 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Corinne skrev:

Har vært innom den bloggen kanskje 4 ganger de siste 2 årene, og det har vært nok til å allerede være drittlei ordet "rakkefant".. 

Hun har et utrolig ensidig språk, en håpløs sjargong i måten hun beskriver ting på.. Det er om å gjøre å fremstille seg selv som mest mulig "gæærn", vilter, høylytt, kranglete, hyperaktiv og spinnvill... Hun tramper og løper rundt "som en duracellkanin", krangler med familien, lager hurlumhei og stor oppstandelse, og alt og alle er en rakkefant opp og ned i mente... 

Orker ikke... 

Synes rett og slett hun er blitt for voksen til å holde på slik... greit nok for en 16-17 åring men nærmer hun seg ikke 30? Tenker at de fleste på hennes alder har kommet mye lengre, med jobb/utdannelse og noen med familier. Hun får gjøre som hun vil for meg, men på meg virker hun sånn «jeg vil ikke bli voksen, jeg vil være ung og vill». Alle blir voksne altså, enten man vil eller ei.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, hobbykokken skrev:

Jøss. Har hun kontakt med pappaen sin igjen?

Det er ikke hennes biologiske far.

 

Sin biologiske far har hun ikke kontakt med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...