Gå til innhold

KA


Hege899

Anbefalte innlegg

3 timer siden, XbellaX skrev:

Helt ærlig kan jeg faktisk ikke tenke meg en mer dørgende kjedelig blogg enn KA. Det er bilder av frokosten, gjerne med litt nyrevet kokos og jordbær fint dandert.. og selvsagt nypresset kaffe i krus fra Hansen & Co. Så er det bilder av lunchen, på asjetter fra Hansen & Co. Vi må heller ikke glemme middagsbildene, lekkert som bare det .....men zzzzz. 

 

Du glemte Nicolas Vahe-produktene, de er ofte med på mat-bildene 😆

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, Fju skrev:

Du glemte Nicolas Vahe-produktene, de er ofte med på mat-bildene 😆

Du har så rett.... Nå kommer jeg aldri til å tilgi meg selv ;-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kattehviskeren
14 timer siden, Femilie skrev:

Det er vel ikke enten eller...

Enig i at det er en kjedelig, intetsigende blogg. Ikke er den provoserende, ikke handler den om noe spennende/spesielt, hun har ingen spesielle talenter/interesser. Men hun er positiv og glad. Det er fint med en blogg helt vanlige jenter kan kjenne seg igjen i :) 

Ja, Kristina slår meg som en utrolig normal dame, kanskje det som er apellen og, hun har jo en temmelig stor blogg til å være så intetsigende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Kristina er bare søt. Kanskje litt kjedelig, men man blir jo fort det hvis man er normal og ikke liker å selge sjelen sin for klikk. Bra  for henne, og fint at hun kan tjene penger og ha sine følgere likevel. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sikkert ingenting gærnt med KA, men hennes storhetstid er VIRKELIG over. Før leste jeg faktisk bloggen hennes, men de siste 3-4 åra har jeg kanskje vært innom 2 ganger i året. Og det holder for å være oppdatert. Kan nesten ikke skjønne hvordan disse førstegenerasjons rosabloggerne som KA, Andrea Badendyck, Voe, Ida Wulf osv enda har lesere.

Men det har de jo tydligvis. Så noen må jo finne det verdt å klikke inn på.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voe har lagt opp. Hennes blogg var bra mens hun reiste, ellers har den alltid vært temmelig intetsigende. Søt jente da.

 Andreas blogg er utrolig kjedelig, hun er fortsatt en fjortis som sliter med å ta opp fag fra VGS. Klikker inn en sjelden gang når jeg kjeder meg helt forferdelig. Er ingen forskjell på dagens innlegg og det hun skrev for flere år siden. 

Jeg synes også det er rart at de klarer å klamre seg fast, leserne har jo blitt eldre og de fleste har for lengst blitt lei av rosablogger. Må være nye unge lesere som slutter opp om dem. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, visste ikke at Voe hadde lagt opp. Men det sier vel sitt, hehe. JA hun er søt og var i sin tid en oppegående kontrast til sine blogg-konkurrenter.

Var innom Andrea B for en stund tilbake og tenkte "herregud". Hun har jo ikke kommet et eneste skritt lenger. Som nevnt, sliter fortsatt med å komme seg igjennom videregående (begynner å bli noen år siden hennes venninner var russ nå vel?"), men er vel ikke så rart når hun stadig vekk tar seg pauser og ferier og språkreiser. Hun fikk sponsa lappen så jeg, og klikka meg fort ut.

Men det er jo litt interessant å se utviklingen. Nå må du jo selge både sjela di, meningene dine og unga dine for å klamre deg fast i toppen.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bare snakke for meg selv, men jeg leste alle de "store, første" bloggerne og nå klikker jeg meg inn kun av gammel vane. Kanskje flere er som meg? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, jeg klikker meg inn på KA og lignende av ren og skjær vane. Det blir litt samme mekanismen som når man følger med på en dårlig såpeserie: Det skjer absolutt ingenting, men jeg tar ikke sjansen på å gå glipp av noe. Og så legger de ut små "cliffhangers" med jevne mellomrom ("Det skjer masse spennende på bloggen framover som jeg gleeeder meg til å dele med dere"). Når det kommer til stykket, er det som regel en dørgende kjedelig nyhet.

Pokker, nå blir jeg skikkelig sur på meg selv for at jeg leser det rælet..Og ikke minst SKRIVER om det i et forum 😑

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste KA, Voe, Julia Nyland osv før, men den eneste som får meg til å klikke inn daglig er Ida Wulff. Jeg liker veldig godt KA og har møtt henne der hun var kjempetrivelig, men bloggen "gir meg" ikke så mye lenger, men sjekker kanskje et par ganger i mnd fordi hun har så fine bilder :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11
4 timer siden, Comoros skrev:

Kristina er bare søt. Kanskje litt kjedelig, men man blir jo fort det hvis man er normal og ikke liker å selge sjelen sin for klikk. Bra  for henne, og fint at hun kan tjene penger og ha sine følgere likevel. 

Enig :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker bloggen hennes fordi den er dramafri, positiv og har fine bilder. Så finner jeg litt inspirasjon av bildene hennes når det kommer til reising, har forsøkt en del av oppskriftene hennes også. Jeg har mer sansen for blogger som andre ofte syns er kjedelig, som KA sin, Marthe Borge og lignende. 

Andre blogger som Villa Paprika og Mamma til Michelle blir jeg bare sur av å klikke meg inn på :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker veldig godt bloggene til KA og Ida Wulff, de er mine favorittbloggere og det har de vært siden de startet opp.

De er fri for drama, de tjener ikke penger på clickbaits, de driver ikke konstant reklame og når det er reklame så virker det mer troverdig, ettersom det er par nøye utvalgte ting liksom. Det er ikke sånn de får nesten hele livet sponset på seg.  

KA har en positiv og deilig atmosfære på bloggen sin, hun har sunne verdier og hun er søt og morsom.

Ida Wulff skriver veldig bra og hun har også sunne verdier. Hun tar ofte opp litt aktuelle saker som jeg tar meg selv i å tenke "JAA det er akkurat det jeg har tenkt, men ikke har fått til å sette ord på". Hun er også veldig morsom, på en annen måte enn KA. Jeg elsker paraply-innleggene hennes. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Wulf tapte seg veldig etter hvert. Leste henne i begynnelsen, da var hun et friskt pust med morsomme betraktninger på verden. Men hun ble også veldig kommersiell etterhvert. Lepper og løshår og mye reklame. Mange år siden jeg gav henne opp. Ganske utrolig at hun holder på enda egentlig? Ikke at det er noe gærnt med henne, men fasinerende at hun klarer å holde bloggmotivasjonen oppe etter så mange år liksom. Men tydligvis fortsatt folk som finner henne verdt å lese så noe må det jo være :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror ikke KA og Maren erdvik er venninner lenger da de ikke følger hverandre på Instagram mer....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...