Gå til innhold

KA


Hege899

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Speedmaster skrev:

Enig.  Veldig stilig. Er det bare meg, eller har KA virkelig funnet seg selv det siste året? Synes både klær, sminke, leilighet og innhold på bloggen vitner om at hun har gått fra jente til kvinne. #imponert.

 

1 time siden, Keikolina skrev:

Peneste bloggeren ♡

 

Ja! Hun er fin, leiligheten er fin. Bare lekkert og koselig å lese bloggen hennes! :smilbla:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Scorpio_

Liker henne veldig godt! :) 
Husker det var så stas da hu kommenterte på bloggen min for noen år siden :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit at leiligheten er lekker og at hun har "funnet seg selv", men når man kaller en annen bloggkollega for "det dummeste mennesket i bloggnorge", da er man ikke særlig voksen.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser den ikke lenger, synes den er utrolig kjedelig! Det handler jo ikke om noe? Bare hun, som egentlig er en voksen kvinne, som farter rundt med venner... Ikke mener hun noe spesielt, ikke gjør hun noe spesielt spennende og ikke er klær og sko noe spesielt heller... Sikkert ikke noe vondt i henne overhodet, men at en voksen dame farter rundt som en 18-åring finner jeg ikke spesielt interessant... 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest L´issi
3 timer siden, elmukake skrev:

Greit at leiligheten er lekker og at hun har "funnet seg selv", men når man kaller en annen bloggkollega for "det dummeste mennesket i bloggnorge", da er man ikke særlig voksen.

Syns det er helt innafor, faktisk. Må jo få lov å si hva en mener, og frk Raad var ikke særlig mye "bedre" på snapchat. Hun skrev jo bare det mange (alle?) tenker.. 

Begynner å bli smålig lei av at jante-kortet, sjalu-kortet osv, trekkes med en gang man ikke hyller en annen. Dét er patetisk det! Trenger ikke være misunnelse fordi man ikke unner andre suksess, ei heller ond. Må jo få synes ting kommer rimelig "lett" i Raad sin favør basert på klikkhore-overskrifter og bare samme innhold på repeat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, L´issi skrev:

Syns det er helt innafor, faktisk. Må jo få lov å si hva en mener, og frk Raad var ikke særlig mye "bedre" på snapchat. Hun skrev jo bare det mange (alle?) tenker.. 

Begynner å bli smålig lei av at jante-kortet, sjalu-kortet osv, trekkes med en gang man ikke hyller en annen. Dét er patetisk det! Trenger ikke være misunnelse fordi man ikke unner andre suksess, ei heller ond. Må jo få synes ting kommer rimelig "lett" i Raad sin favør basert på klikkhore-overskrifter og bare samme innhold på repeat. 

Jeg har aldri påstått at Raad er mer voksen enn KA, og jeg mener akkurat det samme om henne. Selvsagt er det viktig å ikke bare hylle andre; kritiske spørsmål og konstruktiv kritikk er helt nødvendig. Det er viktig å sette spørsmålstegn ved hvilke verdier som frontes og hvilke temaer som blir diskutert. Å kalle noen andre for det dummeste mennesket i sin bransje er hverken konstruktivt eller særlig gjennomtenkt. Man skal selvfølgelig få si hva man mener, men jeg er i hvert fall tilhenger av litt mer seriøse argumenter enn at en annen er "dum".

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest L´issi
1 time siden, elmukake skrev:

Jeg har aldri påstått at Raad er mer voksen enn KA, og jeg mener akkurat det samme om henne. Selvsagt er det viktig å ikke bare hylle andre; kritiske spørsmål og konstruktiv kritikk er helt nødvendig. Det er viktig å sette spørsmålstegn ved hvilke verdier som frontes og hvilke temaer som blir diskutert. Å kalle noen andre for det dummeste mennesket i sin bransje er hverken konstruktivt eller særlig gjennomtenkt. Man skal selvfølgelig få si hva man mener, men jeg er i hvert fall tilhenger av litt mer seriøse argumenter enn at en annen er "dum".

Selvfølgelig! Du har helt rett, men når "dum" er (eneste) heldekkende beskrivelse av personen -og man ikke orker å bruke mer tid og energi på å finne synonymer, så må det være kurant vel? Er ikke særlig voksent, nei, helt enig der også, men av og til må det være ålreit å ty til "enkle svar" som ikke trenger noen utfyllende forklaring😊 Og siden "mange" tenker det samme og er av lik oppfattelse av vedkomne så blir det ei heller misforstått.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartina
12 timer siden, Pås skrev:

Jeg leser den ikke lenger, synes den er utrolig kjedelig! Det handler jo ikke om noe? Bare hun, som egentlig er en voksen kvinne, som farter rundt med venner... Ikke mener hun noe spesielt, ikke gjør hun noe spesielt spennende og ikke er klær og sko noe spesielt heller... Sikkert ikke noe vondt i henne overhodet, men at en voksen dame farter rundt som en 18-åring finner jeg ikke spesielt interessant... 

Samme her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler bloggbølgen har begynt å avta litt av nettopp den grunnen. Det blir kjedelig og bare en slags reklame for et visst forbrukernivå.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillemøy
13 minutter siden, cherry blossomed. gone. skrev:

Føler bloggbølgen har begynt å avta litt av nettopp den grunnen. Det blir kjedelig og bare en slags reklame for et visst forbrukernivå.

Når man ser på lesertallene er det helt klart dalende interesse. ingen som oppnår de tallene CBE hadde jevnlig lenger. Og må si jeg syns det er bra. Norge trenger ikke en haug med wannabe-modeller med ekstremforbruk som "forbilder" for ungdom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Marthos skrev:

Ler meg ihjel av hun som har kommentert "fin veske, er den ny?" på siste innlegget 😂😂

Hvorfor det? 🙃

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Unika skrev:

Hvorfor det? 🙃

Alle som leser bloggen vet jo at den veska ikke er ny, den er med på alle innlegg. En tier på at det var en sarkastisk kommentar 🙈

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 1.8.2016 at 11.10, Pås skrev:

Jeg leser den ikke lenger, synes den er utrolig kjedelig! Det handler jo ikke om noe? Bare hun, som egentlig er en voksen kvinne, som farter rundt med venner... Ikke mener hun noe spesielt, ikke gjør hun noe spesielt spennende og ikke er klær og sko noe spesielt heller... Sikkert ikke noe vondt i henne overhodet, men at en voksen dame farter rundt som en 18-åring finner jeg ikke spesielt interessant... 

Jeg skjønner egentlig hva du mener når du lister det opp, men er likevel ikke enig. Hun er nok den bloggeren jeg liker best, skriver ganske morsomt og det hun skriver virker ekte. Dessuten fremstår hun som en likandes person det hadde vært moro å kjenne. Litt sånn venninneaktig. Og jeg er ikke i målgruppen, for å si det sånn :) Jeg synes mange av de andre har tapt seg, både CBE og Komikerfrue er ganske kjedelig for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Må bare skryte litt av KA nå. Helt vanvittig fint det hun gjør som frivillig for de eldre, godt hun bruker stemmen sin for det den er verdt. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KA er en av mine favorittbloggere! Supersøt, blid, fine verdier, jæskla fin leilighet...

Men ang treningen som hun ikke orker mer, så skjønner jeg ikke hvorfor hun ikke prøver en annen treningsform? Det finnes så mye mer man kan trene enn bare crossfit. Hvis jeg går lei av bare styrke på treninggstudioet, så henger jeg meg på aerobictimer en periode. Eller drar og svømmer, tar et yogakurs o.l.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes ikke det er merkelig å bli lei Crossfit, det er tøff trening og ikke for alle. Dessuten er det også ikke uvanlig å ha perioder man er treningslei. 

Fantastisk engasjement med de eldre og forhåpentligvis inspirerer hun andre til å gjøre det samme. Bloggen hennes er ikke den mest spennende og kjedelig å lese om kaféturer med mommo og venniner men en ting er sikker og det er at hun virker å være snill tvers gjennom. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
1 time siden, _Malene skrev:

Hva synes dere om det siste blogginnlegget?

 

Jeg tror, og synes det virker som Kristina har blitt eldre og mer sikker på seg selv og dermed ikke kjenner så mye på kroppspresset lenger. Man gir som regel litt mer faen etterhvert og oppdager at andre ting er viktigere. Veldig bra for henne :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...