Gå til innhold

KA


Hege899

Anbefalte innlegg

Dette er ikke mobbing eller hetsing men et realt spørsmål.

På filmen fra Dubai ser hun virkelig fit ut. Men med klær på ser hun stubbete og luben ut?

Kler hun seg helt feil, er det det som gjør det?

Det er nok en mellomting. Hun er nok større enn de vi "vanligvis" ser på blogger (sykt egentlig, men sant), så derfor er hun nok ganske kraftig i dagens samfunn. Samtidig som hun er trent og fast :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men HVORFOR har hun begynt å avslutte setning med "si"?? Først Fotballfrue, så Lene Orvik, og da følger såklart Lady KA etter..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun evner jo ikke til å tenke sjæl, ha sine egne ideer. Andre sier bæ, ja da sier hun og bææ.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke mobbing eller hetsing men et realt spørsmål.

På filmen fra Dubai ser hun virkelig fit ut. Men med klær på ser hun stubbete og luben ut?

Kler hun seg helt feil, er det det som gjør det?

Hvor ser du videoen fra Dubai?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ida Wulff har lagt den ut på bloggen sin :)

Åjaa, så den nå. For en døll video :P

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men HVORFOR har hun begynt å avslutte setning med "si"?? Først Fotballfrue, så Lene Orvik, og da følger såklart Lady KA etter..

Hva betyr det??:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baremeg89

Det er nok en mellomting. Hun er nok større enn de vi "vanligvis" ser på blogger (sykt egentlig, men sant), så derfor er hun nok ganske kraftig i dagens samfunn. Samtidig som hun er trent og fast :)

Du sier noe der.. Mesteparten av bloggere der ute veier i gjenomsnitt 50kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok en mellomting. Hun er nok større enn de vi "vanligvis" ser på blogger (sykt egentlig, men sant), så derfor er hun nok ganske kraftig i dagens samfunn. Samtidig som hun er trent og fast :)

Jeg synes hun har en knallkropp. Det skal hun pinadø ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun ser dødsbra ut i bikini! Men klærne hun velger av og til får henne til å se mye større og gamlere ut enn hun er. Dumt at hun kler bort den kroppen hun jobber så hardt for.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det betyr "ja" på spansk :P

Ojaa, herregud, det vet jeg jo haha:D Men det gir jo ingen mening slik hun bruker det, hvertfall det jeg har sett. Hun bruker det jo på samme måte som feks "sjøh" på trøndersk, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men HVORFOR har hun begynt å avslutte setning med "si"?? Først Fotballfrue, så Lene Orvik, og da følger såklart Lady KA etter..

I mitt hode er det en Østfoldgreie. Så jeg syns ikke det er rart at Fotballfrue gjør det - men jeg syns det er rart at en fra Vestlandet og en fra Sørlandet gjør det :)

(Men kanskje det ikke er en østfoldgreie.....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I mitt hode er det en Østfoldgreie. Så jeg syns ikke det er rart at Fotballfrue gjør det - men jeg syns det er rart at en fra Vestlandet og en fra Sørlandet gjør det :)

(Men kanskje det ikke er en østfoldgreie.....)

Jeg kan iallefall signere på at det ikke er en sørlandsgreie, så fryktelig rart at hun har begynt å skrive det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mitt hode er det en Østfoldgreie. Så jeg syns ikke det er rart at Fotballfrue gjør det - men jeg syns det er rart at en fra Vestlandet og en fra Sørlandet gjør det :)

(Men kanskje det ikke er en østfoldgreie.....)

Denne vestlendingen er ikke oppvokst med det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ser jo kjempebra ut i bikini, men så har hun på slike klær som nå som får henne til å se kjempesvær ut. Litt trist

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...