Gå til innhold

Innerst inne hos Ingeborg


Ingeborg

Anbefalte innlegg

Så, bryllup er overstått og historie og alt det der. På tide å komme seg over i de virkelige dagbøkenes verden.

Jeg var hos frisøren og klipte meg i går. Tok masse av lengden - er nesten korthåret nå. Litt rar følelse, siden jeg har brukt de siste tre årene på å spare. Men jeg føler meg veldig feminin og fin med den nye sveisen.

Og av en eller annen grunn er det tre stykker som har spurt meg om jeg har farget håret (noe jeg slettes ikke har). Typisk, egentlig: Man ser at noe er forandret, men klarer ikke helt sette fingeren på hva...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Grattis med ny dagbok - gleder meg til å følge med her inne!

... jeg har sett på bildene tre-fire ganger og får klump i halsen hver gang.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratulasjoner alle sammen. Liker godt å ha ei dagbok hvor jeg kan skrive mer hverdagslige ting. Har sensurert meg selv ganske mye i forhold til hva jeg synes passer inn i ei bryllupsdagbok. Her blir det nok mer hverdagsliv etterhvert.

Men nå skal jeg ut på en jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg Ingeborg, og grattis med ny dagbok! :)

Eg må nok stikke innom her av og til, for å sikre ein liten nynorskandel... :wink:

Nei, men kjekt - gratulerer nok ein gong med overstått bryllaup forresten!

Ha ein strålande dag!

Klem, Pip

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått lagt ut bryllupsbilder i albumet. Venter bare på at de skal bli godkjent, så kan dere se både bukett, kake og klinende brudepar... :ler:

I går hadde jeg forresten en usedvanlig hyggelig ettermiddag. Mannen min (fortsatt vanskelig å kalle ham det) møtte meg på jobben, så gikk vi for å bruke opp gavesjekken jobben min ga oss i bryllupsgave. Det ble ny blender og vannkoker på oss. På vei til butikken møtte vi tilfeldigvis bestevenninna mi og to kompiser, så plutselig gikk vi både på kafé og i butikker med dem.

Denne bestevenninna mi har bestemt seg for at jeg er verdens beste kleskonsulent, så plutselig ble jeg konsulent for den ene kompisen vår også. Ny bukse, genser, jakke og sko på en time, slett ikke så verst. Venninna mi kjøpte knallrøde støvletter, mens jeg kjøpte meg noe så fjortis-aktig som basketsko! De kostet latterlige 75 kroner og er i silkeaktig "kinamønstret" stoff, så de var litt kule - ikke bare fjortis, liksom. Og så falt jeg pladask for ei lita lakkveske med brune og grønne blomster på hvit bakgrunn.

Jeg er håpløst bitt av sko- og veske-basillen. Min stakkars ektemann bare rister på hodet. Men hva gjør man ikke for moten? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra!

Jeg har lenge hatt et stort hjerte for sykkelsporten, og spesielt for amerikanske Tyler Hamilton. Og nå vant han jammen OL-gull!

Heia Tyler!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo på tide at han skulle vinne noe. Når du jo har håpet på ham i Tour de France i noen år, men som så har skuffet der.

Du får glede deg over ol gullet til Tyler :-)

Klæm fra Vibeke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt opplagt, Vibeke. Godt at gutten min endelig vant!

Nå kommer en liten frustrasjon. Hvorfor tror folk at følgende spørsmål er helt på sin plass når man giftet seg for under to uker siden:

1) Så, angrer du ennå?

2) Skal dere ha baby snart?

AAAARGH!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh, så godt at noen forstår hva jeg mener, MrsL. Lurer på om jeg ikke må skrive en liten epistel om det i avisa med tid og stunder. For da er jeg jo ikke den eneste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA! Kan ikke

du skrive om det Ingeborg?

Også om at man spør ikke lesbiske om hvordan de skal lage barn?

Er det noen som spør dere kanskje? Nei, tenkte meg det nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...