Gå til innhold

Minneverdige og savnede KG-brukere


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Gjest crazycatlady

Kom tilbake, Gjest! Savner også Towelie/Seroxata/Ferskvannsblekksprut og Virgo.

Endret av crazycatlady
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest SunflowerPenguin

Er det sant? Jeg har sansen for Gjest. Kom tilbake!

Det er laget en trád hvor de ónsker Gjest tilbake. Hvis du for eksempel kikker pá Tarot tráden hennes sá vil du se at ho ikke lenger er medlem her.

Endret av SunflowerPenguin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

What? Hadde hun ikke vært her siden 2006 og så sletter hun en så gammel og ganske godt kjent bruker? ):

Ja, det virker som om ho har slettet seg. Ble litt overrasket sjólv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke hun sletta seg selv fordi vi krangled i 19 år og vil gravid tråden O: Det ble sagt et par stygge ting fra den ene til den andre men jeg pma henne og oppklarte at det var ikke meningen og si noe stygt :) Kanskje hun bare ble lei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De jeg kommer på i farten er Geit og Hooty McOwlface.

Og en som het Vinglasset.

Endret av pantertante
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Håper ikke hun sletta seg selv fordi vi krangled i 19 år og vil gravid tråden O: Det ble sagt et par stygge ting fra den ene til den andre men jeg pma henne og oppklarte at det var ikke meningen og si noe stygt :) Kanskje hun bare ble lei?

Tror nok at du ikke burde bekymre deg over dette. :klem1:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Årolilja, Fat Sally Lee, Hu i svingen, Prøvekandidat, Anjelika (?), Bustenskjold, Notetur nomen, Cannavaro, Gargantua, Bandit, Mr.Toad, Katten.

Endret av Arabella
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Årolilja, Fat Sally Lee, Hu i svingen, Prøvekandidat, Anjelika (?), Bustenskjold, Notetur nomen, Cannavaro, Gargantua, Bandit, Mr.Toad.

Her var det mange gamle, gode. Synes også Tirkes, NerdMedSverd, cornflake-girl og Flanør burde komme tilbake. Hadde tenkt til å skrive Raindrops også, men nå så jeg i tråden her at hun er her igjen. :)

Var også ei som jeg ikke husker nicket på (hun var ganske ung og rocka), som hadde mange gode innlegg.. Hm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykkeliky

Giacomo_p 😢

(Den gode, gamle Gia, slik han var før, altså).

Endret av Lykkeliky
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Arabella :) Jeg tror jeg skal holde meg til ett forum, nei, jeg er faktisk overbevist om at jeg skal holde meg her. Og nå tar jeg helg om noen strakser (det vil vel si om en time - halvannen).

Jeg leste dette innlegg når det ble posta men jeg skjønner fremdeles ikke hva du mente med dette svartet :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...