Gå til innhold

Minneverdige og savnede KG-brukere


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser den ja, er ikke noe moro å få pes for meningene sine, da er det fort gjort å ville ut.

Godt at hun sto på sitt til tross. :)

Uavhengig av konkrete brukere: alle står for meningene sine, og en mening eller ikke mer beundringsverdig enn en annen kun fordi man møter uenighet.

Da kan man jo applaudere rosabloggere og nynazister over en lav sko; folk flest er jo ikke enige med dem.

Forøvrig gikk den brukeren bort fra sine "meninger" om analsex, men det er en annen sak og igrunnen helt meningsløst at skal ha betydning for hva som er en fornuftig og bra mening eller ikke.

Anonymous poster hash: bfe58...201

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera

Det ser da helst ut til at brukerne heller savner Kvinneguiden. De fleste kommer tilbake igjen, gjerne etter noen få dager.

Og de som sletter seg med brask og bram med sin egen slette-tråd i ris og ros, er de som kjappest er på plass igjen. Uti med stortåa først (nytt kallenavn), før de etter kort tid ber om endring av navn tilbake til de de hadde før sletting. Det er jo litt artig. KG-abstinensene vinner alltid. :danse:

Men velkommen tilbake skal de nå være. :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser da ut som er her ennå. Han var i hvert fall gift på den tiden han har vært aktiv her.

Jøss, gratulerer, han har giftet seg?!

Anonymous poster hash: 8f1f8...72c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jøss, gratulerer, han har giftet seg?!

Anonymous poster hash: 8f1f8...72c

Jeg har forstått det som han har vært gift i flere år, men jeg kan jo ha misforstått;

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forstått det som han har vært gift i flere år, men jeg kan jo ha misforstått;

Haha...det har han ikke vært så vidt jeg vet. Men kjærester/samboer kan han jo ha hatt.

Anonymous poster hash: 8f1f8...72c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha...det har han ikke vært så vidt jeg vet. Men kjærester/samboer kan han jo ha hatt.

Anonymous poster hash: 8f1f8...72c

Jeg har tolket det som at han "alltid" har vært gift (mens han har vært her). :klo:

Anonymous poster hash: 4a756...d94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner Tabolt, eller hva hun nå het... Var ofte uenig med henne, men syntes hun argumneterte godt for seg... Men hun fikk vel barnet sitt og har bedre ting å finne på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rusket, seff.

Frykt ikke mer! Har kommet tilbake for å passe på deg :biggrin:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frykt ikke mer! Har kommet tilbake for å passe på deg :biggrin:

Det trengte jeg, folk er så slemme her inne!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trengte jeg, folk er så slemme her inne!

I shall dask them all!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at du savner meg :)

Er her enda jeg!

Valgte dessverre å slette meg og komme tilbake under nytt nick, og poster som oftest nå alltid under AB pga jeg fikk en anonym bruker etter meg som fulgte meg i tråder jeg skrev i og var ubehagelig og ekkel. Så nå flyr jeg heller lavt under radaren :)

Anonymous poster hash: 7196c...681

Seriøst?! :sjokkert:

Hva gikk det ut på da? Og hvorfor var vedkommende ekkel? Så fælt... :(

Anonymous poster hash: 140f6...774

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom tilbake etter over et år i kveld, og ble glad over at en del av de gamle fortsatt er her.

Savnet Raindrops fra før jeg gikk i dvale, og savner henne nå som jeg er tilbake. Hun skrev morsomt og fornuftig. Sikkert flere som har forsvunnet mens jeg har vært borte også, så jeg kommer nok til å savne dem snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner Kokkosnøtta jeg også!! :( :(

Hun er tilbake,men med annet brukernavn.

Anonymous poster hash: 70a2a...5f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er tilbake,men med annet brukernavn.Anonymous poster hash: 70a2a...5f5

Seriøst?? Kan noen sende meg det på PM? Lurer sånn på åssen det går med henne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Savner Tabolt, eller hva hun nå het... Var ofte uenig med henne, men syntes hun argumneterte godt for seg... Men hun fikk vel barnet sitt og har bedre ting å finne på :P

Er ikke Tabris her lengre - ble hun gift og fikk barn? Hun ble fridd til? Trodde hun var miljøverner og radikal?

Anonymous poster hash: 8f1f8...72c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tolket det som at han "alltid" har vært gift (mens han har vært her). :klo:

Anonymous poster hash: 4a756...d94

Nei, han er tilhenger av smokk og SM.

Anonymous poster hash: 8f1f8...72c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser da ut som er her ennå. Han var i hvert fall gift på den tiden han har vært aktiv her.

Hvordan vet du det?!

Han hadde kjæreste i noen år men det ble slutt og han har aldri vært og er ikke gift.

Anonymous poster hash: 8f1f8...72c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...