Gå til innhold

Cremen prøver på første.


Gjest crem

Anbefalte innlegg

Jeg holder absolutt med deg der altså! Jeg tror jeg rakk å drikke grapefruktjuice et par dager før EL-slimet plutselig dukka opp. Var så hos gynekologen for å ta celleprøve. Tenkte "great, nå har vi sikkert forspilt sjansen alt". Jeg var på andre eller tredje og siste dag med EL-slim og man skal jo ikke ha sex før celleprøven. Men gynekologen målte et fint egg som snart var klar for å forlate redet og beregnet EL til å være om 2-3 dager. Så da kom visst EL etter slimet :vetikke: Dette var en fredag. Hadde sex lørdag morgen/kveld, søndag morgen/kveld og brukte "trygt" glidemiddel (concieve plus). That's it :P Tror gynekologen må ha gjort noe magisk oppi der :fnise: 

haha kanskje jeg skal dra til gynekologen for å ta en "magisk" celleprøve :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blødde nesten ikke noe i går og i dag ser det ut til å ha stoppet helt opp. Dette var en rar syklus. 27 dagers syklus med 3 blødningsdager. Hadde også mye mer smerter enn det jeg pleier å ha, og styrt blødde på fredag, måtte bytte tampong hver andre time og natt til fredag hadde jeg noen forferdelige smerter. Så ille at jeg ikke fikk sove og måtte stå opp og ta noen Paracet mens jeg gikk rundt i huset. Haha rett etter jeg skrev dette begynte jeg å blø igjen. Rart det der at hver gang jeg skriver om at tr ikke er her, kommer hun :fnise:

Endret av crem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart at du har fått mer blod og smerter, kan det være en bivirkning av de urtene du har tatt? 

Høres ut som du har en god plan for desember, slappe av og nyte jula isteden for å stresse med prøvingen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har vært innom dagboken din flere ganger, men har visst ikke kommentert. Så flink du er som går ned i vekt! Seriøst, matvaner er et helsike å gjøre noe med :)

Jeg har skrevet dette i et par dagbøker hos de som sliter nå, men tenkte å tipse deg også. Jeg ser du allerede gir mannen din sink, men selen er også visstnok topp! Jeg gir kjæresten min disse: 

409.th3.png

Han og ekskjæresten prøvde å få barn i over ett år, var på utredning, fant ingen feil. Han hadde et par dårlige svømmere, men han hadde så mange (:fnise:) at det gikk innenfor normalen. Så det endte med prøverør. I ettertid har eksen hans fått barn uten problem med sin nye barn. 

Noen måneder før vi begynte å prøve så googla jeg vilt, og begynte å gi ham disse. Hos oss klaffet det på første forsøk! Det kan godt være tilfeldigheter. Vi mistet etter 8 uker, og vi er nå på PP3. Men jeg tenkte at siden du allerede gir han sink, så er disse et bra alternativ :)

Lykke til videre! Jeg er imponert over hvor positiv du virker selv om dere har prøvd lenge. Flinka :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha kanskje jeg skal dra til gynekologen for å ta en "magisk" celleprøve :fnise:

Hihi, kanskje du skal det? :fnise: 

Og angående tanta... virker som Wild Yam har skylda? :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart at du har fått mer blod og smerter, kan det være en bivirkning av de urtene du har tatt? 

Høres ut som du har en god plan for desember, slappe av og nyte jula isteden for å stresse med prøvingen. :)

ja tror nok det er de som har skylda :( skal bli godt med desember nå, med alt det andre stresset det bringer :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg har vært innom dagboken din flere ganger, men har visst ikke kommentert. Så flink du er som går ned i vekt! Seriøst, matvaner er et helsike å gjøre noe med :)

Jeg har skrevet dette i et par dagbøker hos de som sliter nå, men tenkte å tipse deg også. Jeg ser du allerede gir mannen din sink, men selen er også visstnok topp! Jeg gir kjæresten min disse: 

409.th3.png

Han og ekskjæresten prøvde å få barn i over ett år, var på utredning, fant ingen feil. Han hadde et par dårlige svømmere, men han hadde så mange (:fnise:) at det gikk innenfor normalen. Så det endte med prøverør. I ettertid har eksen hans fått barn uten problem med sin nye barn. 

Noen måneder før vi begynte å prøve så googla jeg vilt, og begynte å gi ham disse. Hos oss klaffet det på første forsøk! Det kan godt være tilfeldigheter. Vi mistet etter 8 uker, og vi er nå på PP3. Men jeg tenkte at siden du allerede gir han sink, så er disse et bra alternativ :)

Lykke til videre! Jeg er imponert over hvor positiv du virker selv om dere har prøvd lenge. Flinka :Nikke:

tusen takk for godt tips :) tenker jeg kan kjøpe disse når han er tom for de han allerede tar. Håper det klaffer snart for dere igjen :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, kanskje du skal det? :fnise: 

Og angående tanta... virker som Wild Yam har skylda? :( 

Hehe bestiller time i januar jeg og ikke det har klaffet til da :) ja, eller jeg tok ikke wild yam, men dong quai, men er nok det som har skylda for denne rare syklusen. Så tar ikke de på nytt. Nå har jeg akkurat bestilt eggløsningstester og skal begynne å teste etter EL denne perioden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, beklager :P jeg som roter. Mente selvsagt Don quai :) Håper det klaffer for dere denne perioden. Det hadde vært en fin julegave det :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser forresten i IKM-tråden at vi omtrent er tvillinger denne perioden. 

Lykke til til oss begge! Jeg har bestemt at nå ska det klaffe. Bare så du er forberedet på det! :nigo: Det hadde blitt en ganske digg julaften å sitte med den hemmeligheten :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, beklager :P jeg som roter. Mente selvsagt Don quai :) Håper det klaffer for dere denne perioden. Det hadde vært en fin julegave det :nigo: 

verdens flotteste julegave :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser forresten i IKM-tråden at vi omtrent er tvillinger denne perioden. 

Lykke til til oss begge! Jeg har bestemt at nå ska det klaffe. Bare så du er forberedet på det! :nigo: Det hadde blitt en ganske digg julaften å sitte med den hemmeligheten :hjerte:

haha så gøy :D jeg er så absolutt forberedt på at det skal klaffe nå!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Endelig var det min tur :) etter mye menssmerter og at mensen ikke kom da den skulle, tok jeg en test og der lyste det opp to streker!  Testet positiv 26.12, men begynte å spotte litt rosa i natt, og har fortsatt i dag :( ingen smerter foreløpig, men kommer nok snart.. Sikkelig surt at det skal ta nesten et år før det klaffer på nytt og så skal jeg miste rett etterpå igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt redd for å gratulere med positiv test, men gratulerer! Rosa spotting trenger ikke å bety at det har gått galt, så jeg krysser fingrene og håper på at det er en uskyldig blødning.

Tenkte faktisk på deg istad, også postet du her :) Godt nyttår! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tok denne når jeg stod opp i dag :) spotter nesten ingen ting, eneste grunnen til at jeg kan se litt rosa på papiret er fordi jeg virkelig leter etter det.  Så jeg prøver å senke skuldrene og nyte det lille jeg har igjen av ferien. Godt nytt år :) 

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke uvanlig å spotte litt så tidlig :) Er bare slimhinnene som er skjøre. Samme skjedde med meg og :)

Så må bare gratulere igjen! Dette går nok rette veien :) Fantastisk avslutning på det gamle året og start på det nye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei så flotte nyheter å våkne til! Gratulerer så mye :strix: Nå håper jeg spira sitter og at dette blir det beste året på lenge :laugh: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...