Gå til innhold

Hvilken blogger er verst?


Snurten1

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, Picketfence skrev:

Der har du et veldig godt poeng!

Samtidig, MTM blir verre jo eldre hun blir. Hun er voksen nå, og driver på med dette sammen med annen voksen. Jeg klarer ikke helt tro at det skylles umodenhet, men heller at de er kyniske og har skjønt at det de driver med selger.

Du må huske at hun ble mor som 14 åring. Der stoppet utviklingen opp. Anna har ikke hatt en normal ungdomstid som andre har. Der vi har gått på skole, reist og blitt selvstendige. Jeg synes det er mye verre med middelaldrende damer som holder på med det samme. Jeg kan forstå at Anna ikke har hatt en normal barndom/ungdomstid, og dette er resultatet. Det er ingen unnskyldning til å holde på sånn når hun nå har tre barn. Men jeg kan på et vis forstå at det har blitt sånn. Det kan jeg ikke med disse andre voksne damene. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Picketfence
13 minutter siden, Hummingbird2 skrev:

Du må huske at hun ble mor som 14 åring. Der stoppet utviklingen opp. Anna har ikke hatt en normal ungdomstid som andre har. Der vi har gått på skole, reist og blitt selvstendige. Jeg synes det er mye verre med middelaldrende damer som holder på med det samme. Jeg kan forstå at Anna ikke har hatt en normal barndom/ungdomstid, og dette er resultatet. Det er ingen unnskyldning til å holde på sånn når hun nå har tre barn. Men jeg kan på et vis forstå at det har blitt sånn. Det kan jeg ikke med disse andre voksne damene. 

Ja, hun har hatt andre forutsetninger som kan unnskylde henne noe. Men utviklingen trenger ikke stanse selv om man blir ung mor. Jeg kan være med på at AB er verst, men jeg vil ikke fraskrive Mtm så mye ansvar selv om hun er yngre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest kalkulator
14 timer siden, PinkLady97 skrev:

Jeg lurer nesten på hvor barnevernet blir av oppi alt dette!

Anna har ikke problem med å gi barna sine omsorg. De har ikke det vanskelig hjemme. Utifra bloggen er det ingenting som tyder på det motsatte. 

Ser ingen grunn til at barnevernet skal være involvert. Med mindre Anna og familien har bedt om det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bella_belle

Alle som er med i serien gjennom alle sesongene. Alle er like irriterende. Sikkert mange flere. Eneste jeg liker er "Pappahjerte" og "konatil".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Picketfence
1 time siden, kalkulator skrev:

Anna har ikke problem med å gi barna sine omsorg. De har ikke det vanskelig hjemme. Utifra bloggen er det ingenting som tyder på det motsatte. 

Ser ingen grunn til at barnevernet skal være involvert. Med mindre Anna og familien har bedt om det selv.

Hvordan definerer du omsorg ? 

Vi vet ikke hva som skjer innenfor husets fire vegger, men hun har solgt barnas privatliv. Det er bekymringsverdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegskulleønskeat
På 15.9.2018 den 19.58, Picketfence skrev:

Hvordan definerer du omsorg ? 

Vi vet ikke hva som skjer innenfor husets fire vegger, men hun har solgt barnas privatliv. Det er bekymringsverdig.

Greit at hun har fortalt mye om barna, men det er nok masse hun ikke har fortalt om dem også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Picketfence
På 16.9.2018 den 23.17, Jegskulleønskeat skrev:

Greit at hun har fortalt mye om barna, men det er nok masse hun ikke har fortalt om dem også. 

Hva vil du frem til her?

Det er klart det er en del vi ikke vet, men det gjør det ikke greit å dele alt hun har delt om barna sine likevel. 

Endret av Picketfence
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

ABD -grunnet alder, hun burde vite bedre. Så CBE- barndom for salg, til høystbydende. Også Funky, ingen sperrer overhodet når det legges ut bilder av mindreårige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Emmy_H skrev:

ABD -grunnet alder, hun burde vite bedre. Så CBE- barndom for salg, til høystbydende. Også Funky, ingen sperrer overhodet når det legges ut bilder av mindreårige. 

Enig i disse og legger til AR som fra tid til annen ikke har noen form for sensur. Impulsiv er kun forbokstaven. 

Funky kunne fint levd av blogg/trening uten å eksponere ungene i så ekstrem grad. 

Endret av Korpsnerden
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.9.2018 den 19.58, Picketfence skrev:

Hvordan definerer du omsorg ? 

Vi vet ikke hva som skjer innenfor husets fire vegger, men hun har solgt barnas privatliv. Det er bekymringsverdig.

Om alle bloggere som har solgt barna sine skal meldes til barnevernet så får BV en jobb fremover.. må tilføye at jeg er stor motstander av all eksponering av barn i Some 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Picketfence
5 timer siden, terteskjell skrev:

Om alle bloggere som har solgt barna sine skal meldes til barnevernet så får BV en jobb fremover.. må tilføye at jeg er stor motstander av all eksponering av barn i Some 

Absolutt. Jeg har ikke skrevet noen steder at de bør meldes til barnevernet. 

Spørsmålet om omsorg var rettet mot kommentaren til en annen bruker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegskulleønskeat
På 18.9.2018 den 9.22, Picketfence skrev:

Hva vil du frem til her?

Det er klart det er en del vi ikke vet, men det gjør det ikke greit å dele alt hun har delt om barna sine likevel. 

Enig i det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Korpsnerden skrev:

Enig i disse og legger til AR som fra tid til annen ikke har noen form for sensur. Impulsiv er kun forbokstaven. 

Funky kunne fint levd av blogg/trening uten å eksponere ungene i så ekstrem grad. 

Eller uten å eksponere ungene overhode 🤷‍♀️

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...