Gå til innhold

Hvilken blogger er verst?


Snurten1

Anbefalte innlegg

17 timer siden, B.S skrev:

Karimaritas for hennes fronting av penger, glamour og kunstig skjønnhet. Omgitt av billig interiør fra ikea, ikledd klær fra h&m med en veske til nærmere 50.000, og enda flere i skapet. Ikke mye som rimer der.

Beonite, himmel og hav. Snakker om å være selvopptatt!

Desidert i toppsjiktet når det kommer til verstinger på bloggfronten.

Hvorfor henger du deg opp i interiøret hennes? Det er ikke hva hun har i huset som gjør henne til den verste bloggeren. Det er alle "skjønnhets"-behandlingene som hun fronter på bloggen som er ille

Endret av Honey Dew
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Carina Maria
4 minutter siden, Honey Dew skrev:

Hvorfor henger du deg opp i interiøret hennes? Det er ikke hva hun har i huset som gjør henne til den verste bloggeren. Det er alle "skjønnhets"-behandlingene som hun fronter på bloggen som er ille

Jeg er enig og sånn utalelse er usaklig utalelse synes jeg og har ikke noe med hvordan bloggern står frem som blogger. 

Det er verre at hun fronter det falskeste som går an og fronte på blogg som er skjønnhets behandlingene hun ikke har noen hindringer og dele med tanke på at hun som blogger har et faktisk ansvar for hva hun publiserer av innhold på bloggen sin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villa Paprika er utvilsomt den verste.

Ingen under,- ingen ved siden. 😷

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Honey Dew skrev:

Hvorfor henger du deg opp i interiøret hennes? Det er ikke hva hun har i huset som gjør henne til den verste bloggeren. Det er alle "skjønnhets"-behandlingene som hun fronter på bloggen som er ille

 Det har du helt rett i. Det verste er at det er det hun poster på bloggen sin. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ja. Jeg æser meg ikke noe opp over interiør og skjønnhetsbloggerne egentlig. Det er verre med de der som selger ut ungene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest orfeus
5 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Sophie Elise

MamnaTilMichelle 

Isabel Raad 

Helene Drage

Kari Marita 

 

Signerer på denne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus
2 timer siden, Honey Dew skrev:

www.lagertha.blogg.no

Ingen over, ingen ved siden

Uff, hun trenger at alle lukker øynene og later som ingen ting. Bare tragisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villapaprika sin hemningsløse eksponering og utlevering av tredjeparter i kombinasjon av ekstremt dårlige skriveferdigheter gjør at hun havner på førsteplass for min del. Ingen tvil. Det hun driver med kvalifiserer som omsorgssvikt, mener jeg. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Nasken skrev:

Villapaprika sin hemningsløse eksponering og utlevering av tredjeparter i kombinasjon av ekstremt dårlige skriveferdigheter gjør at hun havner på førsteplass for min del. Ingen tvil. Det hun driver med kvalifiserer som omsorgssvikt, mener jeg. 

Enig, det burde vært forbudt, forstår ikke at de tør slik eksonering av barn (? ) foreldre er jo blitt advart om å legge ut bilder av barn på nett, og der ligger alt info ute, hvor de bor, hvor de spiser, hvordan de er utviklingsmessig og hvordan de sover..

Det er ganske urovekkende.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anthrax

Den der Karimaritas! Åh herre. Jeg får frysninger av å tenke på krigen mellom hun og Synskepeggy og de ørten andre gamle damene. I tillegg er det som et bilkrasj å se hvor mye penger hun bruker på alle disse kosmetiske inngrepene og negler, vesker +++  samtidig som hun er på uføre. Men det beste er vel denne stadige eurodietten, de casher godt inn på folk som henne...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C.Tramell

Jeg har ikke lest så mange blogger, bare de mest kjente. Av dem synes jeg de som utleverer og tjener penger på barna sine er klart verst. Det synes jeg er shitty foreldreskap, og jeg håper disse ungene tar et kraftig oppgjør med foreldrene sine når de blir eldre. Gjerne i full offentlighet, sånn som den gamle barneoppdragelsesguruen Anna Wahlgrens barn gjorde i sin tid. Det fortjener de.

Sofie Elise ser jeg det er mange som misliker, men henne har jeg sansen for. Hun er jo veldig morsom til tider! Selvironi på høyt nivå :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns igrunnen alle bloggene som diskuteres her inne er noen av de verste, spesielt i forhold til at ingen klarer å ta imot kritikk eller svare på en saklig måte. De fleste har stengt kommentarfelt eller skal ha det til at de ikke forstår kritikken og bare kan gjøre som de selv vil uten konsekvenser.

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Komme i form.
9 minutter siden, Carina Maria skrev:

Det er ikke det som det handler om. Jeg liker ikke karimaritas sin blogg fordi hun fronter skjønnhets behandlinger og hun er ingen god rolle modell som blogger. Det handler ikke om hva hun bruker pengene sine til men det handler om verdi synet hun sprer om seg til yngre bloggere. 

Det er dine ord/mening.😊 Man trenger ikke være enig med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Karimaritas.blogg.no er på min verstinglinste over bloggere jeg ikke har noe til overs for.

Hvorfor? Det er ene og alene på grunn av hennes froning av kosmetiske behandlinger. Og som en voksen blogger bude hun som blogger brukt bloggvett. For enten hun vil innrømme det eller er hun med på å fronte det uekte og falske.

Jenter som har lavt selvbilde til sitt eget utseende skal ikke bli møtt med bilder hvor bloggeren ligger på en behandlingsbenk og får en botoxsprøyte ellen en sprøyte mef restylane i leppene. Voksne bloggere skal vise mer forståelse på blogg enn å spre slike bilder og holdninger når de vet at mange ung jenter der ute gjør alt hva de kan for å spare pengene sine til å utøfre ulike kosmetiske behandlinger.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.6.2017 den 13.53, Honey Dew skrev:

www.lagertha.blogg.no

Ingen over, ingen ved siden

Du store alpakka......? .... i mangel av en mer saklig formulering.... I mangel av ord generelt sett.

Endret av XbellaX
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en blogger til som jeg synes er en en av de verste bloggene på min liste.

Og det er ingersform.nouw.com

Say no more.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...