Gå til innhold

Hvilken blogger er verst?


Snurten1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Carina Maria

Jeg besøker ikke slarveposten mer og hva er humoren i bloggen om jeg tørr spørre? Jeg ser ingen humor men en blogg som mobber og trakasserer andre bloggere og gjemmer seg bak ytringsfriheten. Jeg skjønner ikke at det er lov en gang jeg.

Synskepeggy og Lovelulu er ikke de voksne? Oppfører voksne? Hvis det er tilfelle at de er så gamle som det står på bloggene deres vil jeg si at de burde skjemmes.

Dere har glemt en blogger http://energiboost.blogg.no/ En dag er hun gode venner med Synskpeggy og neste dag er de bitre fiender.

Endret av Carina Maria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria

Signerer denne. Pinlig lesning de få gangene jeg har tatt meg tid til å lese.

Enig jeg også. De to bloggene jeg liker minst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

renati1991.blogg.no lite kjent blogg men hun er fra der jeg er. misliker bloggen fordi hun har tidligere skrevet negative ting om utenlandske, på en måte som jeg ikke synes er OK. Bloggen og hun er meget rar.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

renati1991.blogg.no lite kjent blogg men hun er fra der jeg er. misliker bloggen fordi hun har tidligere skrevet negative ting om utenlandske, på en måte som jeg ikke synes er OK. Bloggen og hun er meget rar.

Huff da! Måtte sjekke, og der har du et klassisk eksempel på folk som burde bli beskyttet fra seg selv.

Endret av Bond
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da! Måtte sjekke, og der har du et klassisk eksempel på folk som burde bli beskyttet fra seg selv. Stakkars jente, det virker ikke som at alt er på stell i den kjøkkenskuffen.

nettop! akkurat det jeg har tenkt også, at det burde nesten ikke vært lov. 90% av de som går innom på bloggen vet jo dette og hun har fått masse kommentarer som latterlig gjør henne, ikke alltid hun merker det selv...

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud at voksne mennesker kan oppføre seg slik sier jeg bare... :hakeslepp:

Blogger som irriterer meg: Mammatilmichelle. Krissy, Fotballfrue...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nettop! akkurat det jeg har tenkt også, at det burde nesten ikke vært lov. 90% av de som går innom på bloggen vet jo dette og hun har fått masse kommentarer som latterlig gjør henne, ikke alltid hun merker det selv... og når hun gjør så skriver hun på en måte som ikke er "normal"

Mobbe-begrepet blir slengt rundt i hytt og gevær, men de kommentarene jeg så der vil jeg klassifisere som mobbing. Stakkars jente.

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

N1nja eller Lotte som hun heter. Hun later åpenbart som hun er dum som et brød og tjener sikkert masse penger på det. Hun vet sikkert veldig godt hva hun driver med, men du verden som hun ødelegger for seg selv. Er det noen som tar denne jenta seriøst?

Synest det er så drøyt at hun eksponerer kroppen sin på den måten, jeg synest synd på familien hennes.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mobbe-begrepet blir slengt rundt i hytt og gevær, men de kommentarene jeg så der vil jeg klassifisere som mobbing. Stakkars jente.

det var 10x verre før! når hun la bloggen sin på Fb, hun har også skrevet blogg inlegg om hvordan random folk tar bilder av henne på gata. (måtte bare nevne det)

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

N1nja eller Lotte som hun heter. Hun later åpenbart som hun er dum som et brød og tjener sikkert masse penger på det. Hun vet sikkert veldig godt hva hun driver med, men du verden som hun ødelegger for seg selv. Er det noen som tar denne jenta seriøst?

Synest det er så drøyt at hun eksponerer kroppen sin på den måten, jeg synest synd på familien hennes.

Er ikke hun ironisk? Har sett lenker til bloggen hennes på Facebook, og alltid tenkt at det er en typisk tulleblogg. Om det ikke er det er det jo faktisk litt sykt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

å hvordan kunne jeg glemme bloggen til n1nja.... bare tåpelig hele greie og overdreven til de grader

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke hun ironisk? Har sett lenker til bloggen hennes på Facebook, og alltid tenkt at det er en typisk tulleblogg. Om det ikke er det er det jo faktisk litt sykt.

Hun er sikkert det, men det blir så drøyt at det ikke blir morsomt. Det blir for drøyt når hun poster bilder av seg selv i g-streng o.s.v....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun er sikkert det, men det blir så drøyt at det ikke blir morsomt. Det blir for drøyt når hun poster bilder av seg selv i g-streng o.s.v....

Ja fysj, så det nå. Så utrolig pinlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Begeret

Jeg kom på en blogg til av mine verste blogger. Det er idaskulstad sin blogg.

Ja, hun er en god kandidat.

Endret av Begeret
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bloggene jeg syns er de verste er Synskepeggy sin blogg og Toril sin blogg-katt, musikk,foto, hverdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...